در شیراز از کجا درب ضد سرقت بخریم؟
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

در شیراز از کجا درب ضد سرقت بخریم؟
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 28 مرداد 1397

در شیراز از کجا درب ضد سرقت بخریم؟

درب هاي ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به دربی گفته میشود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ايمن و قابل اطمينان باشد که شایان ذکر است این اطمینان به منزله ی صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. که بر خلاف درهای معمولی این گونه درب هادر مقابل فشار ، برش ، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی دارند.

فروشگاه درگاه به عنوان نماینده انحصاری شرکت سکویا چوب از زیر مجموعه های گروه صنایع گیتی پسند افتخار دارد از سال 1395 با نام تجاری درگاه و با شعار ارئه محصولات امن،زیبا،با کیفیت و متفاوت و همچنین خدمات متمایز در زمینه درب ضدسرقت شیراز خدمت مردم استان فارس باشد.
از این رواین فروشگاه درگاه در راستای دسترسی به چشم انداز کسب جایگاه اول فروش درب ضد سرقت شیراز ، درب لابی شیراز ، درب ضد آب شیراز و انواع پنجره و کابینت با کیفیت در شهر شیراز و برترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ایجاد شبکه توزیع پویا در استان فارس،ماموریت خویش را ارائه محصولاتی ارزنده و با کیفیت به همراه خدماتی نو آورانه در حوزه ملزومات نهایی ساختمانی به مشتریان با تکیه بر توانمندی و پشتکار کارکنان خود قرار داده است .

 



فروشگاه زندگی برای تئاتر
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 28 مرداد 1397

فروشگاه زندگی برای تئاتر

فروشگاه زندگی برای تئاتر ابتدا در برنامه اجتماعی اینستاگرام تحت عنوان صفحه ای با نام Lifefortheater از سال 1394  و با تعداد 2 نفر نیروی انسانی مشغول اطلاع رسانی و تبلیغات رایگان نمایش های به روز سطح شهر تهران بود و سپس در خرداد ماه 1397 اعضا دلسوز این صفحه برنامه های مجازی با دوستان نزدیک و بالغ بر 5 نفر از عزیزان فعال و دلسوز هنر نمایش و با هدف اطلاع رسانی و بالا بردن اطلاعات و میزان مطالعات علاقه مندان به سینما و تئاتر و تخصصی کردن فروش کتاب و فیلم های این عرصه شروع به فعالیت نمود.

امیدواریم با فعالیت این فروشگاه شاهد پیشرفت در صنعت تئاتر و سینما و بالابردن میزان مطالعه در کشور باشیم.


اگر به هنر سینما و تئاتر علاقه دارید حتما به فروشگاه زندگی برای تئاتر مراجعه نمایید .

دارای نماد ملی اعتماد دو ستاره
دارای نشان ثبت ملی

لیست محصولات :
فیلم تئاتر
کتاب های آموزشی تئاتر و سینما
کتاب های فلسفه
آموزش بازیگری
فیلمنامه و نمایشنامه

با هر هزار تومان خرید یک امتیاز دریافت کنید
با هر ده امتیاز 1000 تومان تخفیف بگیرید.

در این فروشگاه می توانید اقدام به خرید کارت هدیه کرده و برای دوستان خود کارت هدیه به مبلغ دلخواه سفارش دهید.

فروشگاه زندگی برای تئاتر با این آدرس در خدمت شماست:
www.Lifefortheater.ir
 

.

.

.

.

.

این متن یک  رپرتاژآگهی بوده و سایت ما مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ لینک شده است.



با 3 مدل لباس زنانه پر کاربرد بیشتر آشنا شوید
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 28 مرداد 1397

با 3 مدل لباس زنانه پر کاربرد بیشتر آشنا شوید

شاید به توان گفت بانوان نسبت به آقایان حق انتخاب های بیشتری در انتخاب لباس دارند. و یا به علت دقت نظر آنهاست که صنعت مد و لباس بیشتر از گذشته رشد و توسعه داده شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی 3 لباس پرکاربرد زنانه اشاره کنیم.

 

مانتو مهمترین لباس روزمره بانوان است

خانم‌هایی که شکم بزرگی دارند چه مدل مانتویی بپوشند؟

  • مانتوهای یقه هفت کشیده یک انتخاب مناسب برای شماست.
  • مانتوهایی که برش آن‌ها کاملا راسته است برای شما مناسب است.
  • مانتوهایی که کمر آن زیر سینه قرار دارد بپوشید.

 

خانم‌هایی که بالاتنه کوچک دارند چه مدل مانتویی بپوشند؟

  • اگر سینه کوچکی دارید، مانتو طرح دار بپوشید.
  • مانتوهای روشن برای شما بهترین انتخاب است.
  • مانتوهایی که کمر آن‌ها از زیر سینه شروع می‌شود برای شما مناسب است.

خانم‌هایی که بالاتنه بزرگ دارند چه مدل مانتویی بپوشند؟

  • مانتوهایی انتخاب کنید که طرح پارچه آن در قسمت‌های مختلف بجز سینه باشد.
  • از پوشیدن مانتوهایی که در قسمت سینه چین دارند خودداری کنید.
  • مانتوهای جذب و تنگ در قسمت بالاتنه اصلا مناسب شما نیستند.

 

خانم‌هایی که اندام درشت دارند چه مدل مانتویی بپوشند؟

  • مدل مانتو بلند را به مانتوهای کوتاه باید ترجیح دید.
  • از پوشیدن مانتو جذب و کوتاه خودداری کنید.

 

 

لباس مجلسی انتخاب مهم در مهمانی است

انتخاب اول: یک لباس مجلسی 2019 مشکی کوتاه همیشه در لحظه آخر شما را نجات می‌دهد! چون می‌توانید آن را در مناسبت‌ها و مکان‌های مختلف بپوشید. می‌توانید پیراهن مشکی را با کفش تخت یا حتی کفش ورزشی ست کنید. برای اینکه استایل‌تان کمی خاص‌تر شود، می‌توانید روی پیراهن‌تان یک کت بلند بپوشید.

انتخاب دوم: پیراهن آستین کوتاه هم از آن دسته لباس‌هایی است که از سال‌های گذشته در کمد همه ما بوده است و هیچوقت هم از مد نمی‌افتد. اگر قصد دارید یک مدل جدید آن را بخرید، سعی کنید مدل میدی با طرح گلدار آن را انتخاب کنید. این مدل پیراهن را می‌توانید با کت جین، کت کتان و حتی کت بافتنی ست کنید.

 

لباس عروس که هر خانمی روزی می پوشد

نکته شماره 1:  از همه بودجه خود را براي خريد لباس عروس 2019 تعيين كنيد. قبل از تعيين بودجه، هرگز سراغ لباس‌هاي گران قيمت نرويد چون بعدا يا مجبور مي‌شويد پول خيلي زيادتري خرج كنيد يا از خريد خود راضي نخواهيد بود.

نکته شماره 2: مجلات مختلف عروس، مزون‌هاي لباس عروس، سايت‌هاي مخصوص عروسي و... همه را نگاه كنيد تا يك ايده خوب در رابطه با لباس‌تان پيدا كنيد. در قدم اول شما بايد بدانيد چگونه لباسي مي‌خواهيد: يك لباس كلاسيك يا مدرن آستين‌دار يا...
 در اين مرحله شرايط اتاق عقد خود را نيز در نظر بگيريد، يادتان نرود زمان و فصل عروسي شما نيز در مدل لباس شما موثر است.
اگر وقت داريد با يك طراح لباس خوب درباره اينكه چه مدل لباسي براي اندام چهره شما مناسب است، مشورت كنيد.
قبل از اينكه به خياط خود سفارش لباس عروسي دهيد، حتما به همراه يك دوست يا مادرتان نمونه لباس عروس‌هاي خیاط را ببينيد.

 

نکته شماره 3: هنگام انتخاب لباس مدل‌هاي مختلف را حتما پرو كنيد؛ ممكن است مدلي را كه فكر مي‌كنيد به شما نمي‌آيد، وقتي مي‌پوشيد فوق‌العاده زيبا باشد.
در تصميم‌گيري به هيچ وجه عجله نكنيد. اگر از لباسي خوش‌تان آمد، براي خريد آن عجله نكنيد. بهتر است يك يا 2 روز درباره آن فكر كنيد و بعد لباس را بخريد.
اگر لباس ايده‌آل خود را پيدا كرديد و خریدید به هيچ وجه ديگر لباس‌ها را پرو نكنيد. بعد از خريد لباس مي‌توانيد به سراغ خريد كفش و... برويد.

 

 

 

.

.

.

.

.

این متن یک  رپرتاژآگهی بوده و سایت ما مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ لینک شده است.



کارواش بخار، بهترین فناوری جایگزین کارواش سنتی
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 28 مرداد 1397

کارواش بخار، بهترین فناوری جایگزین کارواش سنتی

در کارواش بخار که بخارشوی صنعتی یا نانوبخارشوی صنعتی تعریف ‌می‌شود نسل جدیدی کارواش محسوب می‌شود، با به‌کارگیری تنها سه لیتر آب برای روشویی و رفع مشکل پس‌آب شیمیایی، تمامی هزینه‌های تامین آب، هزینه رفع پس‌آب و هزینه عوارض سالیانه پس‌آب شیمیایی رفع می‌شود. همچنین بهینه سازی فضای شست و شو، مصرف انرژی کمتر، صرفه جویی در هزینه های جانبی کارواش نظیر تجهیزات، و سرعت بیشتر شست و شوی خودروها از دیگر مزایای کارواش بخار است.

aasd

کارواش بخار نسبت به کارواش‌های سنتی هزینه کمتری دارند، کیفیت شست‌وشو در آن‌ها به شدت بالاتر است (چون بخار به منافذ نفوذ می‌کند)، معایب استفاده از مواد نانو را ندارد و همچنین درآمد آن‌ها بالاتر و هزینه های آن کمتر است.

امروزه کارواش‌ها یکی از کسب‌وکارهای پر سود هستند. معمولا کارواش‌ها بعد از خریدن یا اجاره زمین، و تامین تجهیزات اولیه کارواش، درآمد قابل توجهی نسبت به هزینه ماهانه‌شان دارند. اگرچه این درآمد و هزینه ماهانه نسبت به نوع کارواش که از نوع سنتی باشد یا از نوع کارواش مدرن (یا کارواش بخار)، متفاوت است.

کارواش بخار نسبت به کارواش‌های سنتی هزینه کمتری دارند، کیفیت شست‌وشو در آن‌ها به شدت بالاتر است (چون بخار به منافذ نفوذ می‌کند در حالی که فشار آب این قابلیت را ندارد)، معایب استفاده از مواد نانو مثل بردن رنگ ماشین را ندارد و همچنین درآمد آن‌ها از کارواش‌های سنتی بالاتر است.

در کارواش‌های سنتی معمولا کارواش‌داران روزانه هزینه ثابتی را بابت تامین آب می‌پردازند. در شست‌وشوی سنتی با واترجت که از فشار آب برای نظافت استفاده می‌کند، تقریبا به ازای هر خودرو بین ۸۰ تا ۱۲۰ لیتر آب نیاز است. هزینه تخمینی تامین آب به نسبت موقعیت جغرافیایی کارواش و میزان دسترسی به آب در آن محیط بستگی دارد. در بعضی از کارواش‌ها هزینه تامین آب به صورت روزانه حدود ۱۰۰ هزار تومان است، که شامل سه میلیون تومان در ماه می‌شود.

از آنجا که برای نظافت هر خودرو به طور متوسط ۱۰۰ لیتر آب مصرف می‌شود، اگر فرض کنیم در بدترین حالت تنها ۲۰ خودرو در روز شست‌و‌شو شود، ۲۰۰۰ لیتر پس‌آب تولید می‌شود که حل معضل این حجم از پس‌آب و آلودگی ناشی از پاشیدن آب در حین شست‌و‌شو یکی دیگر از معضلات و هزینه‌های تحمیلی به کارواش‌های سنتی است. در شهرهای بزرگ، شهرداری به این پس‌آب برچسب پس‌آب شیمیایی اطلاق می‌کند و عوارضی را هم به صورت سالانه بر کارواش‌ها تحمیل می‌کند.

کارواش بخار استیم پاور

کارواش بخار باعث افزایش درآمد کارواش و رفع مشکل پس‌آب شمیایی و هزینه‌های تامین آب می‌شود.

کارواش بخار را می‌توان به صورت ثابت (نصب شده در محل کارواش) یا به صورت کارواش بخار سیار به کار برد. در مطلب آشنایی با راه‌اندازی کارواش بخار سیار می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دستگاه کارواش بخار و بخارشوی صنعتی استیم پاور مجهز به آخرین فناوری‌های روز دنیا، با امکانات مختلفی از جمله بخار خشک، بخار مرطوب، آب گرم، جاروبرقی و … جهت مصارف مختلفی از جمله کارواش بخار، کارگاه‌های تعمیرات خودرو، کارخانجات صنعتی، استریلیزاسیون و میکروب‌کشی، نماشویی و نظافت ساختمان، شستشوی مبلمان و دیگر صنایع و مصارف به کار می‌رود. استیم پاور مفتخر به کسب استاندارد اتحادیه اروپا و نیز تمامی استانداردهای کشورمان ایران است.

قیمت کارواش بخار

قیمت دستگاه کارواش بخار یا قیمت بخارشوی صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع طراحی، قطعات استفاده شده، جنس و کیفیت قطعات، میزان امنیت دستگاه، داشتن امکاناتی نظیر بیمه شدن کل دستگاه که می‌تواند هم اطمینان بخش از کیفیت دستگاه باشد و هم پوشش دهنده هزینه‌های احتمالی آتی، نوع خدمات جانبی دستگاه، مساحت کارواش، تعداد ماشین‌های مورد شست‌و ‌شو به صورت همزمان، ظرفیت به لیتر و کیلوبخار و غیره.

متاسفانه با توجه به نو بودن صنعت بخارشویی در ایران و اطلاع ناکافی مشتریان از کم و کیف ساخت این دستگاه‌ها، بعضا دستگاه‌هایی با کیفیت و امنیت بسیار پایین و با قطعات به کاررفته چینی عرضه می‌شود و حتی تقلب و کلاهبرداری در ظرفیت نهایی دستگاه که ممکن است مشتری هیچ‌وقت متوجه آن نشود و تنها روی کارایی و هزینه‌های روزمره او در کار با دستگاه تاثیر بگذارد اتفاق می‌افتد.

باعث تاسف است که بعضی مشتریان با مغالطه به کاررفته در ظرفیت دستگاه، دستگاه‌هایی با ظرفیت پایین‌تر از مقادیر عنوان شده را خریداری کرده‌اند. .ظرفیت به لیتر و کیلوبخار متفاوت است! جزئیات فنی نظیر تعداد لوله‌های آتش‌خوار و قطعات به کاررفته نیز در مدت زمان مداوم قابل استفاده دستگاه و قیمت آن موثر است

به کسانی که قصد راه‌اندازی کارواش بخار یا توسعه کارواش سنتی خود را دارند و صنعتگری که قصد تهیه دستگاه‌های بخارشوی صنعتی و بویلر صنعتی را دارند توصیه می‌شود پیش از خرید مطالعه کافی را نسبت به دستگاهی که تهیه می‌کنند داشته باشند و اطمینان لازم از کیفیت و امنیت دستگاه را به دست آورند.

توجه کنید دستگاه کارواش بخار یا همان کارواش بخارشوی قرار است سال‌ها اصلی‌ترین منبع درآمد کارواش باشد و به همین دلیل بسیار حائز اهمیت است که این دستگاه در بالاترین کیفیت و کارایی ممکن تهیه شود و خدمات و گارانتی و بیمه برای اطمینان خاطر شما را در طی سال‌های متمادی استفاده از این دستگاه داشته باشد. استیم پاور مفتخر است تنها برند ارائه‌کننده دستگاه کارواش بخار با بیمه در سطح کشور است و این دستگاه‌ها به کشورهای اطراف نیز صادر شده‌اند.

کارشناسان استیم پاور با مشاوره رایگان،با توجه به آپشن‌ها و امکاناتی که خریدار انتخاب می‌کند و با توجه به مساحت و شرایط جغرافیایی کارواش هر فرد، بهترین دستگاه را به او توصیه و قیمت دقیق را اعلام می‌کنند. همچنین فروشگاه تجهیزات کارواش استیم پاور تمامی تجهیزات لازم برای تاسیس یا گسترش کارواش را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

درآمد کارواش بخار

درآمد کارواش‌ها به مسائل مختلفی بستگی دارد، از جمله به موقعیت جغرافیایی کارواش، جمعیت شهر محل کارواش، تعداد کارواش‌های آن شهر، میزان دسترسی به آب، برق، گاز شهری و گازوئیل، مساحت کارواش و قیمت زمین. کارواش‌ها به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم می‌شوند. در کارواش‌های سنتی شست‌وشو با واترجت (فشار مستقیم آب) صورت می‌گیرد و در کارواش بخار مدرن با دستگاه بخارشوی صنعتی (فشار بخار خشک یا مرطوب). بنابر تحقیقات برند استیم پاور، برخی مشتریان در سطح شهرها برای روشویی با بخار از ۱۵ الی ۲۵ هزارتومان هزینه دریافت می‌کنند. همچنین هزینه موتورشویی دریافتی بعضی از بخارشویان صنعتی از ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان است. برخی از مشتریان در مناطق شمالی شهرهای بزرگی مثل تهران، برای توشویی ۲۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند! بنابراین کسانی که از کارواش بخار بهره می‌برند، می‌توانند با کاهشی قابل توجه در هزینه‌هایشان، درآمد بسیار خوبی کسب کنند و در کل درآمد کارواش بخار به طور متوسط چندین بار از کارواش سنتی بیشتر است.

مزایای کارواش بخار

  • کاهش مراحل شست و شو
  • کاهش فضای مورد نیاز برای کارواش
  • درآمد بالاتر نسبت به کارواش سنتی
  • کاهش زمان شست‌‌و‌شوی خودرو
  • کاهش مصرف آب و هزینه آن
  • رفع مشکلات سیستم فاضلاب کارواش
  • شست و شوی موتور بدون آسیب‌رسانی به آن
  • نظافت کامل داخل خودرو (دستگاه توشویی ماشین) و کانال کولر بدون آسیب‌رسانی


محیط زیست پاکیزه با مدیریت باطری فرسوده و ضایعات باطری
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 28 مرداد 1397

محیط زیست پاکیزه با مدیریت باطری فرسوده و ضایعات باطری

ماشین های شخصی و تمامی خودروهایی که برای حمل و جابجایی افراد یا وسایل و بار استفاده می شوند، باید بوسیله یک نیرو محرکه انرژی لازم برای حرکت آنها تامین شود. این نیرو محرکه در این ماشین ها باطری با آمپر های مختلف است. مواد داخل باطری عمدتا سرب، قلع، آنتیموان، آرسنیک و اسید بوده و از فعل و انفعالات بین این فلزات انرژی لازم برای حرکت ماشین فراهم می شود. هر چقدر ماشین بار بیشتری حمل کرده به انرژی بیشتری هم نیاز دارد، بنابراین باید آمپر باطری هم حداکثر باشد. باطری برای خودروهای شخصی، موتور سیکلت و ماشین های صنعتی مانند لیفتراک متفاوت است. یک نوع باطری دیگر هم به نام یو پی وی سی وجود دارد که برای ژنراتورهای الکتریکی استفاده می شود. همه این باطری ها از ترکیبات و مواد مشابهی ساخته شده اند و فرایند تولید انرژی هم در آنها یکسان است.

باطری فرسوده آسیبی برای محیط زیست

باطری های وسایل نقلیه بعد از مدتی که از آنها استفاده می شود، دیگر توانایی خود را در تامین انرژی مورد نیاز ماشین از دست داده و تبدیل به باطری فرسوده و ضایعات باطری خواهند شد. ضایعات باطری به لحاظ محیط زیستی بسیار مهم هستند. نشت مواد داخل آن می تواند به محیط زیست آسیب برساند. اسید و سولفات سرب و اکسید سرب موجود در ضایعات باطری اگر به شکل درستی نگهداری و دپو نشوند، بعد از مدتی نشت کرده و ایجاد مسمومیت می کنند. برای همین بهتر است، شرکت ها و اشخاصی که با این پسماند ها در تماس هستند، محل مناسبی برای نگهداری آنها در نظر گرفته و در بازه های زمانی مشخص و نه خیلی طولانی اقدام به فروش آنها نمایند.

باطری فرسوده و ضایعات باطری منبعی برای کسب درآمد

شرکت ها و سازمان هایی که به تعداد زیاد ضایعات باطری دارند و مصرف باطری در آنها زیاد است، می توانند به این پسماندها به چشم یک منبع درآمد نقد نگاه کنند. منبع درآمدی که بلافاصله به پول نقد تبدیل خواهد شد. قیمت ضایعات باطری بر اساس وزن آنها قیمت گذاری شده و پول آن به مشتری پرداخت می شود. این درآمد می تواند برای خرید باطری های جدید و نو و همچنین استفاده در فرایند تولید مصرف شود و به بهبود شرایط کار کمک کند.

بازیافت ضایعات باطری کاری مقرون به صرفه و مفید برای اقتصاد ملی

سرب به عنوان یک فلز بسیار مهم و قیمتی جزیی از منابع طبیعی بوده که همه کشورها به یک میزان از موهبت داشتن آن برخوردار نیستند. سرب در بسیاری صنایع و برای فرایندهای مختلف تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. سرب موجود در ضایعات باتری هم قابل استفاده مجدد بوده و آن را می توان در تولید دوباره باطری ماشین استفاده کرد. برای همین فرایند بازیافت ضایعات باطری در هر کشوری یک فرایند مهم برای اقتصاد ملی محسوب می شود. این کار باعث می شود، برداشت از معادن سرب کمتر شده و آسیب کمتری هم به محیط زیست وارد شود. با توجه به تحقیقاتی که صورت گرفته 40 درصد سرب مورد نیاز در صنایع از سرب بازیافت شده از ضایعات باتری بدست می آید و 60 درصد باقی مانده هم از معادن آن استخراج می شود. بنابراین هر چه بازیافت سربِ ضایعات باتری با شدت و دقت بیشتر صورت گیرد، علاوه بر اینکه باعث اشتغال زایی می شود، به اقتصاد کشورها هم کمک خواهد کرد. آب بازیافت شده از باطری ها هم به عنوان آب تمیز در برخی صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

ضایعات باطری کمتر هوای پاکیزه تر

سرب موجود در ضایعات باطری می تواند به هوا و لایه اوزون هم آسیب برساند و البته باعث افزایش گازهای گلخانه ای هم بشود. برای همین وقتی صحبت از بازیافت ضایعات باطری می شود، فقط بحث اقتصادی آن مطرح نیست. در واقع موضوع مهمتر جان انسان ها و سلامت هوای تنفسی آنها است. نشت سرب و مشتقات آن در هوا باعث افزایش گازهای گلخانه ای شده و این گازها به لایه اوزون آسیب می رسانند. آسیب به لایه اوزون هم احتمال ابتلا به سرطان پوست و سایر سرطان ها را افزایش خواهد داد. چون نور خورشید بدون واسطه و به میزان بسیار زیادی به همراه اشعه های سرطان زای آن وارد محدوده زیست انسان می شود. بنابراین با فروش به موقع ضایعات باتری می توانید از آسیب به محیط زیست جلوگیری کرده، ضمن آنکه به لحاظ اقتصادی به خودتان و کشورتان هم کمک کنید.

حمل و نقل باطری فرسوده و ضایعات باطری

برای حمل و نقل ضایعات باطری باید با شرکت هایی همکاری کنید که اصول آن را دانسته و باعث آسیب به پسماند و محیط زیست نشوند چون شکستگی و ضربه به ضایعات باطری و باطری فرسوده می تواند سبب نشت سرب و اسید داخل آن شده و ضمن آنکه از ارزش آن می کاهد، باعث مسمومیت شخص و موجودات دیگر هم خواهد شد. علاوه بر آن برخی شرکت ها هستند که حمل و نقل ضایعات باطری را از درب شرکت به صورت رایگان انجام داده و این موضوع برای فروشنده هزینه ای در بر نخواهد داشت.

اسقاط آنلاین بهترین گزینه برای فروش ضایعات باطری و باطری فرسوده

شرکت اسقاط آنلاین خریدار ضایعات باطری با سال ها تجربه در خصوص خرید ضایعات باتری همه نوع باطری فرسوده اعم از باطری فرسوده خودروی شخصی، موتور سیکلت، لیفتراک، ماشین های کشاورزی و صنعتی و ژنراتورهای الکتریکی را خریده و در همان محل هم پول نقد پرداخت می کند و از مزیت های معامله با اسقاط آنلاین دریافت پول نقد و همچنین حمل و نقل رایگان در تهران و شهرستان های اطراف تهران است. اسقاط آنلاین سال هاست که با مراکز دولتی، شرکت ها و کارخانه های بزرگ، باتری فروشان خودرو، بانکها، بیمارستان ها، آزمایشگاهها و کلیه مراکز مرتبط همکاری داشته و به صورت 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل امکان ارائه خدمات به مشتریان را دارا خواهد بود. اسقاط آنلاین خرید ضایعات باتری را به منصفانه ترین قیمت و بر اساس کیلو و هر آمپر انجام داده و در محل پول نقد پرداخت می کند. ضمن آنکه خرید و بارگیری در تهران و شهرستان های اطراف آن به صورت رایگان انجام می شود و مشتریان در محدوده تهران هزینه ای برای حمل و نقل باطری فرسوده و ضایعات باطری خود پرداخت نخواهند کرد.

برای اطلاعات از قیمت روز باطری فرسوده روی لینک کلیک کنید.

۰۹۱۲-۸۰۹۹۸۵۶

۰۹۹۰-۲۰۹۹۸۵۶

36aaad87-24f6-4e50-a986-eee5077dc0a3 56c04be4-6ac3-417e-8af4-4d045ab0653a 8672d99d-c294-4960-a1dd-c17e8abe2bcb 09014741-9235-4bdf-bee9-b7e374e701ce fb609b39-fdcb-44e1-b371-2bc1cfa80393



از کجا میتوان محصولات طلاکوب باکیفیت سفارش داد
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 28 مرداد 1397

از کجا میتوان محصولات طلاکوب باکیفیت سفارش داد

خرید آنلاین راحت و سریع محصولات طلاکوب از جمله تابلو، جا سوییچی، تندیس های کریستال طلاکوب برای هدیه دادن به عزیزانمان. محصولات مارک گلد همگی دارای ضمانت برگشت کالا به مدت 2 هفته و ضمانت تعویض بدون چون و چرا به مدت دو سال می باشد.

مجموعه مارک گلد در سال 1386 با همکاری دو جوان شکل گرفت.

فعالیت های ما در ابتدا ساخت و فروش جواهرات و مصنوعات طلا بود.

با این زمینه در سال 1392 پا به عرضه تولید و فروش محصولات با پوشش طلای 24 عیار گذاشتیم.

ما مفتخریم به همکاری با جمعی از دانشجویان فعال و خلاق در همه مراحل کار می باشیم.

که این امر اشتیاق زیادی برای خلق آثار زیبا و متنوع مناسب هدیه به عزیزانتان و یا برای دکوراسیون منزلتان در ما به وجود آورده است.

مشتری گرامی اطمینان داشته باشید که تمام سعی این مجموعه جلب رضایت شما می باشد.

ما تمام تلاش خود را میکنیم که محصولی با کیفیت بالا و تمیز در کوتاهترین زمان بدست شما عزیزان برسانیم.

ߵɵ-p¦-ÿ-Éß-



اجاره روزانه خانه در تهران
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 28 مرداد 1397

اجاره روزانه خانه در تهران

اگر برای یک سفر تفریحی یا حتی تجاری کوتاه به تهران می آیید گزینه های زیادی برای اقامت در تهران وجود دارد. یکی از این گزینه­ها اجاره روزانه خانه در تهران یا حتی اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران است. اجاره خانه مبله در تهران مقررات خاص خودش را دارد و رعایت آن باعث تضمین آسایش مستاجرین و موجران می­گردد. از موارد مهمی که باعث امنیت اجاره روزانه خانه می گردد دقت در مفاد قرارداد مابین موجر و مستاجر است. قرارداد قبل از هرچیزی تایید کننده رزرو خانه مبله یا سوئیت مبله توسط مستاجر است. قرارداد باعث اطمینان از موجود بودن خانه مبله اجاره­ای در تاریخ مورد نظر می­گردد. قرارداد در کل می تواند منشور آرامشی بین موجر و مستاجر باشد.

یکی از موارد مهمی که باعث تعهد مالک در برابر مستاجر در رزرو خانه مبله اجاره­ای می­گردد، پرداخت بیعانه توسط متقاضی اجاره است. قراردادی که توسط مالک و مستاجر امضاء می­شود به منزله این است که مستاجر فعلی در طول مدت قرارداد مالک خانه مبله محسوب می­شود و مسئولیت هرگونه اتفاقی در طول بازه این تاریخ برعهده مستاجر می­باشد و صاحب­خانه هیچ گونه مسئولیتی در برابر اتفاقات پیش­آمده توسط مستاجران در طول مدت اجاره ندارد.

با استناد به قانون اجاره دائم و موقت به همه مهمانها و مشتریان عزیز ذکر شده که این قرارداد شخصی است و غیر قابل انتقال است در ضمن مهمان حق ندارد واحد تحت اختیار خود را به دیگران واگذار نماید در غیر اینصورت بر اساس قرارداد امضا شده باید مهمان تا قبل از ساعت ۱۱ همان روز واحد را تحویل دهد

نگهداری و محافظت صحیح از لوازم موجود در خانه مبله:

مهمان موظف است که کلیه وسایل و مبلمان و تجهیزات موجود در خانه مبله را به درستی استفاده نماید و در پایان دوره اقامت واحد رابه همان شکلی که تحویل گرفته به مالک تحویل دهد.

پایان دوره اجاره

مهمان باید طبق قرارداد و توافق طرفین در تاریخ اعلام شده از طرف وی مبنی بر پایان مدت زمان اقامت آپارتمان مبله را تخلیه نماید.در پایان دوره و با شرایط خاصی مهمان می تواند با توافق مالک اقدام به تمدید دوره اقامت خود کند این امر حداقل باید یک هفته قبل از پایان مدت اقامت ایشان به مالک گفته شود مدت زمان اجاره خانه مبله هرگز نمی تواند بدون موافقت قبلی تمدید شود . در پایان مدت اجاره هرگونه اموال شخصی باقیمانده در آپارتمان تا ۷۲ ساعت نزد مالک نگهداری می شود و سپس امحا می گردد. مالک به هیچ عنوان مسئولیتی در قبال اشیاء جامانده یا فراموش شده ندارد.

مدارک شناسایی

مهمان در زمان مراجعه حتما یک کپی و اصل مدرک شناسایی خود و آدرس منزل و شماره ثابت و همراه خود را به مالک ارائه دهد و کلیه مبلغ اجاره باید در زمان تحویل آپارتمان مبله تسویه شود. اطلاعات دریافت شده از مهمان در نزد مالک محفوظ و به امانت می ماند تا زمان تخلیه خانه مبله ارائه هرگونه اطلاعات نادرست یا مخدوش منجر به لغو قرارداد می شود و پس از کسر مبلغ جریمه و هزینه های انجام شده به صلاحدید مالک بقیه مبلغ عودت داده می شود.

رزرو خانه مبله در تهران

حتما توصیه می شود که مسافران عزیز جهت رفاه حال خود قبل از رسیدن به مقصد اقدام به رزرو خانه مبله نمایند تا زمانیکه به مقصد سفر خود رسیدند برای پیدا کردن مکان مناسب جهت اقامت خود سردرگم نشوند و با اطمینان خاطر به اقامتگاه آماده شده خود بروند و دغدغه محل اقامت نداشته باشند.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و سایت ما مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.



انجام پروژه متلب به صورت تضمینی توسط گروه قدرتمند متلب پروژه
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 28 مرداد 1397

انجام پروژه متلب به صورت تضمینی توسط گروه قدرتمند متلب پروژه

امروزه نرم افزار متلب به یکی ازقدرتمندترین نرم افزاری مهندسی تبدیل شده است که کاربردهای فراوانی دارد این نرم افزار با داشتن ساختار برنامه نویسی ساده و جعبه ابزارهای گوناگون در زمینه های پردازش تصویر ، هوش مصنوعی ، داده کاوی ، منطق فازی ، رباتیک ، تشخیص چهره ، پردازش سیگنال ، شبکه های حسگر بی سیم دارای کاربرد می باشد.

چرا باید برنامه نویسی متلب را فرا بگیریم ؟

قدرت برنامه نویسی متلب امروزه به حدی بالا رفته است که میتوان این نرم افزار را سردمدار نرم افزارهای مهندسی داشت کابران هوش مصنوعی متلب را محبوب ترین نرم افزار برنامه نویسی دنیا میدانند که انقلابی در زمینه پروژه های هوش مصنوعی ایجاد کرده است.

trew

کاربرد متلب در پروژه های دانشجویی :

امروزه انجام پروژه های دانشجویی امری زمان بر هست و با توجه به پیچیدگی هایی که دارد اکثر کاربران در انجام پروژه خود دچار مشکل هستند.

انجام پروژه متلب توسط گروه قدرتمند متلب پروژه با قیمت دانشجویی انجام میشود . شما مهندس عزیز که در انجام پروژه متلب خود مشکل دارید میتوانید پروژه متلب خود را به متلب پروژه بسپارید کارشناسان متلب پروژه از ابتدا تا انتهای انجام پروژه متلب در کنار شما خواهند بود و با دادن مشاوره پروژه متلب شما را از سایت های دیگر بی نیاز خواهند.سایت متلب پروژه داری نماد اعتماد الکترونیکی در انجام پروژه های متلب می باشد و شما میتوانید آسوده خاطر انتخاب کنید .
خدمات متلب پروژه :

انجام پروژه های متلب ، پروژه داده کاوی ، پروژه پردازش تصویر ، پروژه پردازش سیگنال ، پروژه هوش مصنوعی ، پروژه لینگو ، انجام پروژه انسیس ، انجام پروژه دانشجویی ، انجام پروژه کلودسیم ، انجام پروژه ns2 ، انجام پروژه سیلواکو ، انجام تمرین متلب ، انجام پروژه متلب برق ، انجام پروژه متلب کامپیوتر ، انجام پروژه متلب مکانیک ، انجام پروژه های سیمولینک

یکی دیگر از خدمات متلب پروژه انجام پروژه های پایتون می باشد نرم افزار پایتون امروزه به یکی از محبوب ترین نرم افزارها نزد دانشجویان تبدیل شده است که دارای ساختار شی گرایی بسیار قوی می باشد

کاربرد متلب در داده کاوی :

با توجه به اهمیت بحث داده کاوی و dataminig  امروزه علم تحلیل داده بسیاری در بین دانشجویان پیدا کرده است ، نرم افزار متلب با قابلیت شبیه سازی انواع الگوریتم های تکاملی بر روی انواع داده از محبوب ترین نرم افزارهای داده کاوی می باشد متلب پروژه با داشتن اساتید بنام داده کاوی ایران آمادگی دارید انجام پروژه های داده کاوی را بهترین کیفیت انجام داده و تحویل شما بدهد.

برای انجام سفارشات متلب با ما تماس بگیرید

سایت  متلب پروژه : https://matlabprozhe.com

شماره تماس : 09039549884

ایمیل : matlabprozhe@gmail.com

 

.

.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی است که مسئولیت آن بر عهده سایتی است که داخل متن لینک شده است و در نتیجه سایت ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.



چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشیم؟
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 9 مرداد 1397

چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشیم؟

آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی

 

اگر قصد ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی دارید باید 4 مرحله را به درستی طی کنید:

  1. طراحی سایت
  2. معرفی محصولات و خدمات به بهترین شکل
  3. ایجاد سیستم ایمیل مارکتینگ
  4. جذب ترافیک به وب‌سایت

طراحی سایت

سایت را به دو شیوه می‌توان طراحی نمود:

  1. از فرد یا شرکتی بخواهیم سایت ما را طراحی کند
  2. استفاده از سایت سازهای رایگان

روش اول را در ابتدای هر کسب و کاری اصلا توصیه نمی‌کنم زیرا هم هزینه بسیار زیادی را مطلبد و هم اینکه شما کاملا به برنامه نویس وابسته خواهید بود و برای کوچکترین کاری در سایت منتظر برنامه نویس خودتان باشید. اما روش دوم بسیار مقرون به صرفه و ایده‌ال است.

نگران نباشید

شما بدون حتی یک خط کد نویسی می‌توانید یک سایت حرفه‌ای و زیبا داشته باشید و به سادگی می‌توانید با سایت ساز وردپرس که رایگان است و داشتن یک هاست که می‌توانید از شرکت‌های میزبانی وب تهیه نمایید  سایت خود را راه اندازی نمایید.

اگر می‌خواهید به صورت رایگان طراحی سایت بدون کد نویسی را یاد بگیرید، سایت فرید پارسایی این آموزش را در قالب فایل‌های آموزشی تصویر به رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

معرفی خدمات و محصولات به بهترین شکل

یکی از مهم‌ترین دلایل عدم فروش وب‌سایت‌ها، حتی کسانی که کسب درآمد در منزل دارند، عدم توانایی در معرفی خدمات و محصولات است. حتی اگر بهترین خدمات و محصولات را داشته باشید، تضمینی وجود ندارد که فروش خوبی داشته باشید. این در حالی است که اگر بتوانید تبلیغ مناسبی از محصول و خدمات خود بنویسید، میزان فروش‌تان، به حد بسیار زیادی متفاوت خواهد بود.

در بخش آموزش بازاریابی اینترنتی دوره آنلاین و رایگان راه اندازی کسب و کار آنلاین در سایت فرید پارسایی، یاد می‌گیرید که چطور خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل معرفی کنید.

ایجاد سیستم ایمیل مارکتینگ

کسانی که وارد سایت شما می‌شوند باید ایمیل‌شان دریافت شود. زیرا بازدیدکنندگان معمولا در اولین بازدید خرید نمی‌کنند و 95 درصد بازدیدکنندگان دیگر به سایت شما باز نخواهند گشت. حال که ایمیل بازدیدکنندگان سایت را دارید می‌توانید از طریق ارسال ایمیل با آن‌ها در ارتباط باشید. این در ارتباط بودن باعث می‌شود شما از ذهنشان خارج نشوید، به شما وفادار شوند و در نهایت خدمات و محصولات بیشتری در آینده به آن‌ها بفروشید و کسب درآمد اینترنتی عالی را تجربه کنید.

سیستم ایمیل مارکتینگ بر خلاف نظر بعضی‌ها نه تنها منسوخ نشده، بلکه در میان تمام ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، قدرتمندترین ابزار برای ایجاد وفاداری مخاطبان شما محسوب می‌شود. آموزش ایمیل مارکتینگ را نیز به صورت رایگان می‌توانید از سایت فرید پارسایی دانلود کنید.

حلقه گمشده کسب و کارهای اینترنتی عدم داشتن قیف بازاریابی یا قیف فروش است. این قیف فرضی باعث می‌شود که شما نتایج بسیار عالی در فروش خود داشته باشید و بازدیدکنندگان را بسیار راحت‌تر به خریدار تبدیل کنید. این قیف را در سیستم ایمیل مارکتینگ می‌شود پیاده سازی کرد.

جذب ترافیک به وب‌سایت

حالا شما تمام مقدمات را آماده کرده‌اید که به سمت وب‌سایت‌تان جذب ترافیک داشته باشید. سئو و شبکه‌های اجتماعی کانال‌های بسیار قدرتمندی هستند که شما بصورت رایگان می‌توانید از طریق آن‌ها ترافیک بسیار قابل توجهی جذب وب‌سایت‌تان کنید.

برای سئو کردن سایت‌تان پیشنهاد می‌کنم در دوره رایگان راه اندازی کسب و کار اینترنتی به سایت فرید پارسایی مراجعه کنید. در این دوره بطور کامل سئو داخل سایت و خارج سایت را آموزش خواهید دید. از طرف دیگر شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام در ایران بهترین بازدهی را چه از نظر جذب ترافیک مستقیم چه برندسازی برای شما خواهند داشت.

با استفاده از تبلیغات اینترنتی و گوگل ادورز نیز می‌توان ترافیک‌های زیادی را به صورت چریکی و کم هزینه به سمت سایت‌تان هدایت نمایید و نتایج بسیار عالی دریافت نمایید.

مهم‌ترین رکن موفقیت در کسب و کار اینترنتی

و اما اگر می‌خواهید در کسب و کار اینترنتی خودتان رقیب نداشته باشید یک راهکار قدرتمند وجود دارد. شما می‌توانید با اجرای این راهکار طوری از رقیبان‌تان سبقت بگیرید که به گرد پای شما نرسند. این راهکار «تولید محتوای ارزشمند» است.

در حال حاضر بزرگترین مشکلی که در تولید محتوا وجود دارد، تولید محتوای بومی سازی شده است. بطوریکه مطلب بعضی از بهترین سایت‌های ایران، ترجمه وب‌سایت‌های خارجی است. شما باید در تولید محتوا از نتیجه تحقیقات، تجربیات و اطلاعات خودتان استفاده کنید.

اگر اطلاعات را بصورت رایگان ارائه می‌کنید، باید تفکرتان اینطور باشد که دارید این اطلاعات را می‌فروشید. منظور این است که باید اطلاعات بسیار ارزشمندی را که ممکن است مخاطبیان شما در جاهای دیگر بابت آن پول پرداخت کنند، بصورت رایگان در اختیارشان قرار دهید.

در دوره رایگان راه اندازی کسب و کار اینترنتی که علاوه بر آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی یک دوره دیجیتال مارکتینگ نیز محسوب می‌شود، بطور کاملا کاربردی، مواردی را که در بالا گفته شد، آموزش خواهید دید.

 

این یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم. مسئولیت بر عهده سایتی است که در متن رپرتاژ لینک شده است.



چگونه اپلیکیشن آنلاین بسازیم؟
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 9 مرداد 1397

چگونه اپلیکیشن آنلاین بسازیم؟

ساخت اپلیکیشن با پیشرفت بیشتر تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند ، رفته رفته تبدیل به یک نیاز مهم برای مجموعه های تجاری ، سازمان ها و استارت آپ ها شده است.

درگذشته معمولا فعالیت های اینترنتی محدود به استفاده از وبسایت ها بود اما حال ، مدیران خلاق و خوش فکر میدانند که باید همیشه و در همه وقت در خدمت مشتریان بلقوه و مخاطبان خود باشند.

برای دسترسی راحت تر ، چه جایی بهتر از گوشی های موبایل کاربران ؟

کاربران معمولا ساعات زیادی از روز را از گوشی های همراه خود استفاده میکنند.کمی پیشتر کاربران ناچار بودند تا برای استفاده از خدمات مختلف ، وبسایتی را سرچ ، یا آدرس آنرا تایپ کنند ، وارد وبسایت بشوند و اگر آن سایت قابلیت واکنش پذیری بر روی گوشی های همراه را داشت ، از آن سایت استفاده کنند و در غیراینصورت با زحمات فراوان از یک سایت ناموزون دیدن کنند.

اما حال ، فراگیر شدن استفاده از اپلیکیشن های موبایل باعث شده تا کاربر براحتی با نصب اپلیکیشن مورد نظر خود و تنها با لمس آیکون آن در منوی گوشی موبایل خودش ، اقدام به استفاده از خدمات یا محصولات اپلیکیشن مورد علاقه خود نماید.

یک از راه های طراحی اپلیکیشن ، برنامه نویسی اختصاصی اپلیکیشن میباشد.

در این روش کاربر با ارسال یک پروپوزال از نیازها ، درخواست ها و سناریو های خود ایده ای را با برنامه نویس مطرح مینماید ، مجموعه برنامه نویسی ایده ارسالی را بررسی و هزینه ساخت اپلیکیشن را قیمت گذاری کرده و برای پروژه برنامه زمانی ارائه میدهند.بعد درصورت عقد قرارداد ، مجموعه برنامه نویسی اقدام به ساخت اپلیکیشن مینماید.

اما یکی از روش های ویژه امروزی ، استفاده از سیستم های اپلیکیشن ساز آنلاین میباشد.

در اپلیکیشن ساز آنلاین ، شما میتوانید از امکاناتی که با صلاح دید مدیران اپلیکیشن ساز ، قبلا ایجاد شده در هر میزانی استفاده کنید و اپلیکیشن مورد نظر خود را بسازید.

اپلیکیشن سازها با همه محدودیت های ذاتی خود ، بازهم دارای نکات مثبتی هم هستن که آنها را روز به روز محبوب تر میکند.

اولین دلیل استفاده از اپلیکیشن ساز ها ، توانایی تغییرات گسترده در ظاهر و مشخصات بصری اپلیکیشن ، صرفا توسط مدیران و بدون نیاز به درخواست های مرسوم از سازندگان میباشد که این امکان با استفاده از قدرت پنل مدیریتی فارسی ، کاملا در سیستم رایکا اپ لحاظ شده است.

مورد دیگر ، توانایی گسترش اپلیکیشن ها و اضافه کردن ماژول ها به اپلیکیشن تنها با چند کلیک ساده و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی است.

دارا بودن یک محیط مدیریتی کاملا فارسی که بدون نیاز به حتی یک خط کد نویسی قابل استفاده و مدیریت میباشد.

و در آخر هم هزینه بسیار اندک نسبت به طراحی پلیکیشن بصورت کد نویسی اختصاصی هست.

در نوشته بعدی ، مواردی را در رابطه با طراحی بصری و امکانات اپلیکیشن مطرح خواهیم کرد.

مجموعه رایکا اپ ، به عنوان مجموعه ای تخصص محور ، آمادگی ارائه مشاوره و اجرای پروژه های شما در زمینه طراحی و ساخت اپلیکیشن میباشد.

درصورت نیاز با ما در ارتباط باشید.

02632747079

raikaapp.com

.

.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در مورد محتوای آن نداریم. مسئول آن سایتی است که در داخل متن رپرتاژ لینک شده است.



تفاوت B2B با Link Directory چیست؟
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 9 مرداد 1397

تفاوت B2B با Link Directory چیست؟

شفاف سازی مفهومی مبهم در مارکتینگ

اگر دستی بر آتش مارکتینگ داشته باشید، حتما با عبارات B2B وweb directory یاLink Directory  آشنا هستید. اما اینکه تمایزات بین مفاهیم بیان شده را دقیق، شفاف و صریح بدانید، مساله ای است دیگر. ما در این نوشته، با تکیه به تجربه و توان متخصصان حوزه ی مارکتینگ، کوشیده ایم در حد توان، پرده از رخ مفاهیم ثقیل و پیشرفته ی این بحث برکشیم.

امیدواریم در نقطه ی آخر این مقاله، ما و شما اشراف بیشتری پیدا کرده باشیم و با ذهنیتی باز تر مسائل را دنبال کنیم، با ما همراه باشید.

مقدمه؛ تشریح بحث یا بیان مساله

برای اینکه به تمایز این دو ابزار مارکتینگ پی ببریم، نیاز است ابتدا ماهیت هر یک را بیان کنیم. با این کار، به صورت خودکار تفاوت های B2B وweb directory نمایان می شود. اما برای محکم کاری، در بخش نهایی کار، در قالب یک نتیجه گیری، چگونگی کارکرد و مزایای هر قالب را از نظر خواهیم گذراند.

پلتفرم B2B دقیقا چیست و چه کاربردی دارد؟

فروش، تامین منابع و ارائه ی سرویس و خدمات، از طریق پلتفرم های B2B مقدور و عملی می شود. این امر، به انگلیسی، تجارت Business-to-business نامیده می شود و از طریق حذف واسطه های غیر ضروری، فضای کسب و کار یک کشور، منطقه و حتی جهان را شفاف و چالاک می سازد. اگر به دنبال نمونه می گردید، باید بگوییم Alibaba و IndiaMART و Made-in-China پلتفرم های جهانی B2B هستند و ویترین نت، نمونه ی ایرانی این ساختار است.

فرض کنید قصد دارید خط تولید یک شرکت بسته بندی را راه اندازی کنید، وارد پلفترم B2B مورد نظر شده و سرویس را از یک شرکت، محصولات و دستگاه های بسته بندی را از شرکتی دیگر و دانش اداره و خرید و فروش کالا را از بخشی ثالث دریافت می کنید. این هنر یک پلفترم B2B است.

نگاهی تخصصی به web directory یا Link Directory

حال به بخش دوم مقاله می رسیم. سایت هایی وجود دارند که لیست شرکت، پایگاه های اینترنتی و مسائلی از این دست را به صورت منظم طبقه بندی می کنند. مثلا شما می خواهید دستگاه بسته بندی بخرید و آن ها لینک انواع و اقسام شرکت هایی که در این حوزه فعال هستند را به شما ارائه می دهند.

این کار یک مزیت فوق العاده دارد و آن این است که لینک ها به صورت دستی، توسط یک شخص وارد سایت Link Directory  شده، در نتیجه شما در فضای بیکران اینترنت سرگردان نمی شوید. اما تفاوتی عظیم بین B2B و Link Directory  ها وجود دارد، می دانید آن چیست؟

نتیجه گیری؛ تفاوت B2B با Link Directory

کاری که B2B انجام می دهد، ارائه محصول، مقایسه ی برندهای مختلف با هم، ارائه ی امکان قرار داد و مذاکره با شرکتی دیگر و حتی قابلیت عرضه ی کالا و شکل گیری مشارکت و همکاری است. مثال های زیادی در مقیاس جهانی و داخلی برای این امر وجود دارد که در بالا به آن اشاره شد. کافی است سری به Alibaba بابا بزنید یا اگر حوصله ی سر و کله زدن با اعداد و نوشته های فرنگی را ندارید، ویترین نت را باز کنید.

اما یک Link Directory  با همه ی کاربرد فوق العاده ای که دارد، چیزی فراتر از واژه ی عامیانه ی "لینکدونی" نیست. توصیه می کنیم حتما از آن ها استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید، جای حضور برندها در یک B2B  با آن ها پر نمی شود.

 

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم. مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن لینک شده است.



انجام پروژه های دانشجویی متلب و پایتون با کیفیتی عالی
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 9 مرداد 1397

انجام پروژه های دانشجویی متلب و پایتون با کیفیتی عالی

پروژه های دانشجویی اغلب زمان بر و نیاز به تخصص بالا دارند که البته باعث ارتقای دانش دانشجو می شوند.اما همیشه فرصت و زمان کافی برای انجام آن توسط دانشجو فراهم نیست و نیاز است که از اشخاصی که تخصص خاص و ویژه در آن رشته دارند کمک گرفته شود تا هم پروژه به خوبی انجام شود و هم روند یادگیری دانشجو با توجه به توضیحات و مستندات انجام شده توسط شخص متخصص تسریع گردد.به نوعی نمونه پروژه ای بسیار کاربردی برای دانشجو فراهم می شود تا بتواند از طریق آن پروژه های بعدی رو خود انجام دهد.

تیم همیارپروژه با داشتن ده ها متخصص و فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های کشور آماده انجام هر نوع پروژه و در هر رشته تحصیلی است که برای تشکیل چنین تیم قوی و کارآمدی تجربه ای چند ساله بکار رفته و صدها پروژه انجام شده تا توانسته هر نوع پروژه ای را انجام دهد.این تجربه گرانبها با یاری دانشجویانی بوده که پروژه های متنوعی را به سایت همیارپروژه سپرده اند و با پیشنهادات و انتقادات خود هرروز باعث بهتر شدن کیفیت پروژه های دانشجویی و تحقیقاتی سفارشی شده اند.

انجام پروژه دانشجویی  در همیارپروژه چگونه است؟

مهمترین مولفه، انتخاب مجری های زبده از بین دانشجویان است که تجربه کافی در این کار داشته باشند. لذا ابتدا کیفیت برای ما مهم است و از کسانی که کار ضعیفی تحویل میدهند استفاده نمیکنیم. سپس با توجه به اینکه بین مجری ها رقابت ایجاد میکنیم، قیمت مناسبی ارائه میشود و گران نخواهد بود. مشتری با ورود به وبسایت به راحتی با شیوه کار ما آشنا میشود. و به سادگیفرایند سفارش و پیگیری را طی میکند، بدون اینکه هزینه ای بپردازد. سپس طی کمتر از ۲۴ ساعت سفارش را بررسی میکنیم و از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی میکنیم. علاوه بر نحوه سفارش متداول موجود در وبسایت، امکان ثبت سفارش از طریق تلگرام نیز مهیا نموده ایم، تا دسترسی مشتریان بسیار ساده و سریع شود.

برخی از پروژه هایی که همیارپروژه می تواند برای شما انجام دهد :

انجام پروژه های متلب :

  • انجام پروژه های برنامه نویسی با متلب
  • پروژه های الگوریتم ژنتیک با متلب
  • پروژه های هوش مصنوعی با متلب
  • پروژه پردازش تصویر با متلب
  • پروژه شبیه سازی با متلب
  • پروژه شبکه عصبی با متلب
  • پروژه تشخیص چهره با متلب
  • پروژه داده کاوی با متلب
  • پروژه منطق فازی با متلب

انجام پروژه های پایتون:

  • انجام پروژه های هوش مصنوعی با پایتون
  • انجام پروژه های پردازش تصویر با پایتون
  • انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک با پایتون
  • انجام پروژه های شبکه عصبی با پایتون
  • انجام پروژه های داده کاوی با پایتون
  • انجام پروژه های منطق فازی با پایتون

همیارپروژه آماده انجام هرگونه پروژه دانشجویی در هر رشته ای می باشد که شما عزیزان می توانید از طریق لینک زیر به پروژه خود را سفارش دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

سفارش پروژه دانشجویی در سایت همیارپروژه

شماره تماس مستقیم : ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ – ۰۹۳۳۰۸۵۹۲۷۵



خدمات تخصصی مقاله در مرکز خدمات علمی و پژوهشی Easy Papers
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 9 مرداد 1397

خدمات تخصصی مقاله در مرکز خدمات علمی و پژوهشی Easy Papers

مرکز خدمات علمی و پژوهشی Easy Papers با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه مقاله از قبیل مقاله کلاسی، مقاله مروری، مقاله پژوهشی، مقاله JCR، مقاله کنفرانسی و … در اوایل سال ۱۳۸۷ تاسیس گردید. تاکنون بیش از ۱۱,۶۵۸ نفر از پژوهشگران گرامی اعم از دانشجویان و اساتید بزرگوار از خدمات این مرکز بهره مند شده اند. همچنین بیش از ۳,۷۰۰ مقاله علمی تهیه شده توسط این مرکز در ژورنال های معتبر علمی داخلی و خارجی منتشر شده اند.

 

فهرست خدمات تخصصی مقاله به شرح ذیل می باشد:

  1. مشاوره تخصصی نگارش مقاله فارسی
  2. مشاوره تخصصی نگارش مقاله انگلیسی
  3. ویرایش ادبی مقاله
  4. ویرایش فنی مقاله
  5. استخراج مقاله از پایان نامه فارسی
  6. استخراج مقاله از پایان نامه انگلیسی
  7. ترجمه تخصصی مقاله (ترجمه به بیش از 20 زبان)
  8. ارتقاء و به روز رسانی محتوا و منابع مقاله
  9. تایپ، حروف چینی و صفحه آرایی مقاله (فرمت کردن مقاله)
  10. ثبت مقاله در نشریات داخلی
  11. ثبت مقاله در نشریات خارجی
  12. تبدیل مقاله به Power Point
  13. خلاصه سازی مقاله
  14. خرید و دانلود مقاله، پایان نامه و کتب چاپ شده از سایت های خارجی

برخی از ویژگی های خدمات ما به شرح ذیل می باشند:

  • مشاوره، ترجمه و ویرایش تمامی مقالات توسط کارشناسان متخصص و Native انجام می شود.
  • در زمان ویرایش یا ترجمه تمامی مقالات از اصطلاحات علمی و تخصصی استاندارد استفاده می شود.
  • برای تمامی سفارشات گزارش عدم سرقت علمی (Plagiarism Report) به صورت رایگان ارائه می شود.
  • رفرنس های مورد استفاده برای مقالات از نشریات برتر هر رشته می باشد.
  • تمامی سفارشات در موعد مقرر تحویل می گردند.

نکات قابل توجه:

  • لطفاً در نظر داشته باشید هیچ گونه محدودیتی در خصوص رشته و سطح علمی وجود ندارد.
  • برای مشتریانی که مایل به مهاجرت یا تحصیل در دانشگاه های خارجی هستند امکان همکاری با مولف و ویراستار خارجی جهت انجام سفارشات وجود دارد.
  • برای چندین سفارش به صورت همزمان تخفیفات بسیار ویژه لحاظ خواهد شد.

اطلاعات تماس دفتر تهران:

وبسایت موسسه: easypapers.ir

آدرس ایمیل موسسه: contact@easypapers.ir

شماره تلفن موسسه (10 خط ویژه): 28426270 (021)

شماره فکس موسسه: 28426271 (021)

 

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. سایت ما هیچ مسئولیتی در ارتباط با محتوای آن ندارد. مسئولیت به طور کامل بر عهده سایتی است که داخل متن لینک شده است.

 



انواع گیربکس های کاربردی در صنعت
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 2 مرداد 1397

انواع گیربکس های کاربردی در صنعت

 

گیربکس هلیکال

گیربکس هلیکال دارای تعدادی چرخدنده هستند که ساختاری مارپیچ یا هلیکال دارند و به همین دلیل به این نام معرفی می شوند . این نوع چرخدنده ها از دسته چرخدنده های ساده ولی با امتداد پروفیل مورب نسبت به امتداد شفت می باشند. انتقال نیرو در این نوع جعبه دنده ها با توجه به ساختار چرخ دنده های آنها ( هلیکال) با حرکت یک نقطه در امتداد سطح دنده انجام می شود . در گیربکس هلیکال به علت کاهش صدا و درگیری نرم چرخ دنده ها در سیستم های انتقال نیرو به کار می روند و می توانند در دورها و توان های بالاتری نسبت به دنده های ساده استفاده شوند . اساس کار این نوع گیربکس ها بدین شکل می باشد که با کاهش دور باعث افزایش گشتاور در قسمت خروجی می شوند.

 

شافت مستقیم

شافت مستقیم دارای تعدادی چرخدنده هستند که ساختاری مارپیچ یا هلیکال دارند و به همین دلیل به این نام معرفی می شوند . این نوع چرخدنده ها از دسته چرخدنده های ساده ولی با امتداد پروفیل مورب نسبت به امتداد شفت می باشند. انتقال نیرو در این نوع جعبه دنده ها با توجه به ساختار چرخ دنده های آنها ( هلیکال) با حرکت یک نقطه در امتداد سطح دنده انجام می شود . در گیربکس شافت مستقیم به علت کاهش صدا و درگیری نرم چرخ دنده ها در سیستم های انتقال نیرو به کار می روند و می توانند در دورها و توان های بالاتری نسبت به دنده های ساده استفاده شوند . اساس کار این نوع گیربکس ها بدین شکل می باشد که با کاهش دور باعث افزایش گشتاور در قسمت خروجی می شوند.

 

گیربکس کتابی

گیربکس کتابی در دو نوع پایه دار و محور سوار تولید و به صورت چند محوره ساخته می شوند . گیربکس کتابی پایه دار جهت نصب بر روی پایه های خود طراحی می گردد و گیربکس کتابی محور سوار مستقیما بر روی شافت دستگاه مورد نظر نصب می شود . از گیربکس های کتابی  در صنایع فولادسازی ، ذوب اهن ، پتروشیمی ، سیمان و صتایع بسته بندی استفاده می گردد. گیربکس کتابی قابلیت انتقال گشتاورهای بالا و همچنین انتقال دورهای بالا را توامان دارند.

 

gearbox-mixer-gozargah

گیربکس میکسر

میکسر صنعتی یا بلندر های صنعتی برای مخلوط ، شکست و یا همگن کردن بازه گسترده ای از مواد در صنایع گوناگون از جمله صنایع دارویی ، شیمایی ، غذایی و معدنی مورد استفاده قرار می گیرد .میکسر ها در انواع مختلف از جمله بلندر روبانی ، بلندر وی ، پیوسته ، پیچی ، مخروطی و غیره تولید می شوند. در میکسر ها تجهیزات صنعتی از جمله گیربکس میکسر و الکتروموتور میکسر مورد استفاده قرار می گیرد.از جمله گیربکس میکسر مورد استفاده در میکسر ها بر اساس نوع کارکرد ، توان مورد نیاز و اندازه میکسر می توان از گیربکس های حلزونی ، خورشیدی ، هلیکال انتخاب نمود.

 

 

www.gozargah.biz

جهت مشاوره و استعلام قیمت گیربکس با مشاورین گذرگاه تماس حاصل فرمائید:

89 200 888 -021

72 437 888 -021




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.