دوره های آموزش معماری در مجتمع فنی تهران شعبه نیاوران
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دوره های آموزش معماری در مجتمع فنی تهران شعبه نیاوران
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1398

دوره های آموزش معماری در مجتمع فنی تهران شعبه نیاوران

آموزش معماری

برای متوجه شدن اهميت آموزش معماری و طراحی داخلی باید بدانیم که در صورت نبود طرح اولیه ونقشه ای انتزاعی از هر سازه   امکان بوجود آوردن و ساخت آن وجود ندارد.

حتی در گذشته با توجه به نبود امکانات و سختی و پیچیدگی طراحی های دستی امکان ساخت هیچ سازه ای بدون طرح اولیه و طراحی داخلی نبوده است و اهمیت آموزش معماری و آموزش طراحی داخلی بر هیچکس پوشیده نیست.

اما امروزه با دور شدن از فضای تجربی و روش های دستی ، نرم افزار های معماری به کمک ما می آیند و تا آنجا پیش می روند که برای کار در این زمینه ، آموزش نرم افزار های معماری و طراحی داخلی به امری معمول در بازار کار تبدیل شده است. اگرچه در گذشته تسلط بر نرم افزار های معماری به نوعی یک مزیت و نکته ی مثبت برای هر شخصی در بازار کار به شمار می رفت ، اما امروزه و با دسترسی بیشتر به این نرم افزار ها ، تسلط بر آنها برای کار در این زمینه تا حد فوق العاده ای ضروری شده است. و از آنجا که هیچ گاه این نرم افزار ها به صورت اختصاصی در فضای دانشگاه به دانشجو آموخته نمی شود ، علاقه مندان برای کار در حوزه معماری می بایست با شرکت در دوره های آموزش معماری ، بیرون از فضای دانشگاه ، خود را هرچه بهتر برای کار در این زمینه آماده کنند.

مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران قصد دارد تا با برگزاری دوره های آموزش نرم افزار های معماری و طراحی داخلی، علاقه مندان در این زمینه را گرد هم آورد و با آموزش تمامی نکات کارآمد و پروژه ای ، در کوتاهترین زمان ممکن دانشجویان و مشتاقان را از سایر منابع بی نیاز کند.

دوره های آموزش معماری و طراحی داخلی شامل نرم افزار های اتوکد (Autocad) ، رویت (Revit) ، نرم‌افزار تری‌دی‌مکس (3d studio max)  ، اسکچاپ (Sketch Up) ، تکلا استراکچرز (tekla Structures) ، وی ری (V-RAY) و ... می باشد.

 

نرم افزار اتوکد (Autocad):

اتوکد رایج ترین و پر کاربرد ترین نرم افزار در زمینه معماری و طراحی داخلی به ساده ترین شکل می باشد. به نوعی اتوکد را میتوان پایه و زیربنای تمامی ابزار های ترسیم کامپیوتری معماری و طراحی داخلی بدانیم. به نحوی که اکثر پروژه های عمرانی برای طرح های مرحله به مرحله از اتوکد استفاده میکنند. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به امکان بوجود آوردن قالب های ساده دو بعدی و سه بعدی اشاره کرد و همین ویژگی را می توان زمینه ای برای کاربرد گسترده این نرم افزار در بین مهندسین ، دانشجویان و اساتید معماری دانست.

در مجتمع فنی تهران شعبه نیاوران سعی شده است تا با آموزش نکات و دستورات کاربردی در نرم افزار ، علاقه مندان بتوانند حداکثر کاربرد و بهره وری از این نرم افزار را تجربه نمایند.

دوره رویت (Revit):

نرم افزار رویت یکی از کاملترین و جامع ترین نرم افزار ها در زمینه طراحی های دو بعدی و سه بعدی در ترسیمات فنی و همچنین سازه ای و تاسیساتی می باشد و با توجه به همه گیر شدن روز به روز این نرم افزار ، ضرورت یادگیری دوره رویت آن بیش از پیش احساس می شود. به نحوی که اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را داشته باشید ، برای کار در زمینه طراحی های معماری نرم افزار رویت حرف اول را می زند.

ویژگی ها و مزیت های آموزش نرم افزار Revit :

  • امکان داشتن نقشه های تاسیساتی
  • ایجاد فضایی برای متره و برآورد
  • استفاده از خود سازه ها مثل تیر و ستون و پنجره و دیوار بجای کشیدن خطوط منقطع
  • فضای کاربری ساده تر نسبت به سایر نرم افزار های طراحی معماری
  • و...

ویژگی های بالا وهمچنین گسترش روز افزون کاربران این نرم افزار در سراسر دنیا ، شرایطی را ایجاب کرده است که می بایست برای بروز بودن در شاخه کاری معماری ، بر این نرم افزار تسلط کافی داشته باشیم. مجمتع فنی تهران در نظر دارد تا با برگزاری دوره های آموزش رویت ، علاقه مندان به طراحی معماری را از آموزش کامل و پله پله بهره مهند نماید.

 

نرم افزار تری دی مکس (3Ds Max):

نرم افزار تری دی مکس را می توان بزرگترین و معروفترین نرم افزار در زمینه طراحی داخلی و ترسیم پلان و ایجاد فضای سه بعدی و انتزاعی دانست. استفاده و کاربرد این نرم افزار تا آنجا گسترده می باشد که میتوان به جرات گفت در تمام ایران و جهان برای طراحی های داخلی در دفاتر مهندسی از این نرم افزار استفاده می شود.

بهترین مزیت آموزش این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزار های  آموزش معماری ، آنجا می باشد که کاربر در این نرم افزار طراحی دو بعدی را انجام می دهد اما این نرم افزار با استفاده از محاسباتی دقیق طرح سه بعدی و کامل شده را در اختیار قرار می دهد.

تمامی این قابلیت ها برای آن است که به کاربر درک بهتر و ملموس تری از طرح اولیه و اجرا نشده داده شود ، تا او با بکارگیری علوم مهندسی بهترین انتخاب را از میان طرح های اولیه داشته باشد و نرم افزار تری دی مکس این امکان را با بهترین شکل ممکن در اختیار کاربر قرار می دهد.

نرم افزار اسکچ آپ (SKETCH UP) :

نرم افزار اسکچ آپ اجازه میدهد تا کاربر به دور از چهارچوب های تعریف شده در فضای آکادمیک ، ایده های خلاقانه و کاربردی خود را اجرایی کند و همچین با سرعتی که در طراحی های سه بعدی در اختیار کاربر قرار می دهد ، باعث می شود تا او با سرعت بالایی به طرح های پیشنهادی خود قابلیت درک بیشتری ببخشد.

ویژگی و مزیت این نرم افزار قابل فهم بودن و آسان بودن فضای کاربری آن است که همین باعث محبوبیت بیش از پیش نرم افزار اسکچاپ شده است.

 

همانطور که گفته شد همه این نرم افزار های آموزش معماری به ما کمک میکنند تا قبل از رسیدن به اجرای نهایی پروژه ، طرح های اولیه متنوعی در اختیار داشته باشیم تا با ارزیابی در علوم مهندسی ، بهترین طرح را انتخاب کنیم. نرم افزارهای معماری و طراحی داخلی تا حد زیادی خیال ما را از این بابت راحت کرده اند.

 



باتری چیست و نحوه عملکرد باتری ها به چه صورتیه؟
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1398

باتری چیست و نحوه عملکرد باتری ها به چه صورتیه؟

باتری ها قطعات الکترونیکی هستن که در ابعاد مختلف در مدارهای ساده و صنعتی استفاده میشن و منبع نیروی الکتریکی برای شارش الکترون ها در مدار هستن.  بطور کلی باتری ها از ۳ بخش تشکیل میشن: ۱- آند (یا همان قطب منفی) ۲- کاتد (یا همان قطب مثبت) ۳- الکترولیت (که بین آند و کاتد قرار میگیره)

باتری یا پیل الکتریکی (ولتائیک) منبعی از انرژی پتانسیل الکتریکی است که در درون آن با انجام واکنش‌های شیمیایی، انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود، این انرژی در قطب‌های باتری قابل دریافت است. انرژی قابل     دریافت در قطب‌های باتری به ازای واحد بار الکتریکی را نیروی محرکه الکتریکی (Electromotive force یاemf) باتری می‌گویند و آن را با یکای ولت اندازه‌گیری می‌کنند. قطب مثبت باتری را آند و قطب منفی آن را کاتد می نامند .

باتری چیست و چگونه کار می کند؟

وسیله ای است که با تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی، بین دو نقطه اختلاف پتانسیل الکتریکی به وجود آورده و سبب شارش بارهای الکتریکی می شود                                                                                                 .

عملکرد کلیه ی باتری ها تقریباً مشابه یکدیگر است. پس با فهم آن چه درون یکی از آن ها رخ می دهد، می توان به درک مناسبی از شیوه ی کار کلیه ی باتری ها دست یافت.

باتری ها یکی از مهمترین وسایلی هستن که همیشه و همه جا به نحوی داریم ازشون استفاده میکنیم. بدون باتری هیچ کدوم از وسایل الکترونیکی مهم روزمره مون مثل تلفن‌همراه، لپ‌تاپ، تبلت، پخش‌کننده موسیقی و … کار نمیکنن. ما حتی برای خرید این دستگاه های الکترونیکی نگاه میکنیم ببینیم ظرفیت و کیفیت باتری داخلشون چطوره! بنابراین به دلیل اهمیت زیاد باتری ها تصمیم گرفتیم که در این مقاله راجع به باتری ها و نحوه عملکردشون توضیحاتی بدیم و انواع باتری ها رو معرفی کنیم. پس با ما همراه باشین.

منابع :
1- دیجیکالا  https://www.digikala.com/search/category-standard-batteries/

2- ویکی پدیا https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C

3- باتری روندا https://ronda-electric.net



چگونه یک خواب راحت و آرام داشته باشیم ؟
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1398

چگونه یک خواب راحت و آرام داشته باشیم ؟

بدن انسان همانگونه که به غذا ، آب و اکسیژن نیازمند است ، به خواب هم نیاز دارد تا ارگان های مختلف آن عملکرد صحیحی داشته باشند. اما در زندگی پر استرس ، پر فشار صنعتی و شهری ، عوامل زیادی مانع از داشتن خواب کافی و آرام برای انسان ها شده است.

بدن در طول مدتی که بخواب می رود به نوعی ساماندهی و تنظیم مجدد میگردد و مارا برای یک روز دیگر آماده می سازد. بر اساس تحقیقات علمی انجام گرفته و توصیه پزشکان ، برای بیشتر افراد حدود 8 ساعت خواب در طول شبانه روز برای سلامتی ضرورت دارد.

اما در این راستا کیفیت خواب بسیار مهم تر از مدت خواب است. و برای همه افراد این سوال مطرح است که چگونه به کیفیت خواب خود بیافزاییم تا سالم تر زندگی کنیم. شما می توانید از خواب لذت ببرید تنها اگر موارد زیر را رعایت نمائید :

  1. به موقع بخوابید و اگر می توانید قبل از خواب استحمام کنید.
  2. ساعت مشخصی را برای خوابیدن انتخاب کنید و نظم در خوابیدن را مراعات نمایید تا همیشه به موقع از خواب بیدار شوید.
  3. سعی کنید استرس را موقع خوابیدن از خود دور کنید.
  4. از پرخوری و استفاده از غذاهای چرب جداً خودداری نمایید.
  5. در صورت امکان ، خواب بعد از ظهر را در برنامه زندگی خود قرار دهید ، هر چند کوتاه ولی بسیار مفید است.
  6. به دمای محل خواب خود توجه کنید و آنرا با شرایط بدنی خود تنظیم نمایید.
  7. نیکوتین و کافئین ، خواب راحت شما را به هم میریزد ، قبل از خواب استفاده نکنید.
  8. اگر میسر است ، قبل از خواب پیاده روی سبکی داشته باشید.
  9. نور اتاق خواب نباید مانعی برای خواب شما باشد ، آنرا با شرایط بدنی خود تنظیم نمایید
  10. تجزیه و تحلیل امور روزانه در ساعات قبل از خواب ، افکار شما را ممکن است درگیر و پریشان نماید ، از آن بپرهیزید.

با همه این موارد ، چنانچه ملزومات مناسبی برای خواب نداشته باشید ، هرگز به یک خواب راحت و آرام دست نخواهید یافت. بالش خوب که با پَر و یا الیاف نرم و ضد آلرژی ، به اندازه لازم پر شده باشد می تواند سر و گردن شما را در تمام مدت خواب در شرایط مناسب نگه داشته و تنفس شما را تسهیل نماید.

از همه مهم تر نوع تشک مورد استفاده شماست که باید متناسب با وزن و بزرگی جسم شما انتخاب شده باشد. تشک های طبی فنری استاندارد می تواند یکی از بهترین گزینه های یک خواب خوب باشد.

علاوه بر این ها ، انتخاب ملزومات خواب بستگی به عادات ، سلیقه ها و فرهنگ های مختلف داشته و می تواند بسیار متفاوت باشد. برخی از افراد بالشت های سفت را ترجیح می دهند و گروهی از نرمی و لطافت پر قو لذت می برند.

برخی تشک های نرم را می پسندند و گروهی در شرایطی مایلند بخوابند که تشک آنها با زمین سخت تفاوت چندانی نداشته باشد.

پیشنهاد می شود موقع خرید ملزومات خواب به مکانی مراجعه نمایید که تنوع لازم برای انتخاب شما را داشته باشد. معمولاً فروشگاه های بزرگ و قدیمی انتخاب بهتری هستند.

یکی از این فروشگاه های بزرگ و قدیمی ، کالای خواب سید خندان است. که با 700 متر فضای فروشگاهی و تجربه 40 ساله در عرضه انواع محصولات خواب ، می تواند بهترین های این رشته را در اختیار شما قرار دهد.

همچنین این فروشگاه با راه اندازی وب سایت اینترنتی ، امکان خرید اینترنتی محصولات مد نظر شما را فراهم آورده است.

در این فروشگاه انواع ملزوماتی که در ارتباط با یک خواب خوب هستند اعم از تنوع بی نظیری از ملحفه و روتختی ، انواع ست لحاف یک نفره و دو نفره ، انواع حوله ، بالش های پر ، الیاف و بالش های مموری فوم طبی ، انواع تشک های طبی فنری برای اوزان مختلف ، انواع پتو و غیره را می توانید مشاهده و اقدام به خرید نمایید.

بهترین و بروز ترین محصولات خواب را با قیمتی مقرون به صرفه خرید کنید.



سبک سازی و بتن سبک
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1398

سبک سازی و بتن سبک

بتن سبک

یکی از مهمترین مسائل در احداث سازه های بسیار مرتفع توجه به اصل سبک سازی سازه میباشد که با توجه به زلزله خیز بودن سرزمین ایران رعایت سبک سازی امری بسیار حیاتی است که توجه و دقت به این مهم فواید بسیارزیادی دارد و و موجب کاهش وزن سازه و کاهش مصرف مصالح و در نتیجه کاهش هزینه ها و سریع تر انجام شدن فرایند ساخت میباشد و رعایت اصول ایمنی و مقاوم بودن ساختمان نباید چشم پوشی کرد سبک ساز ی سازه علمی نوین در ساختمان است که رو به پیشرفت می باشد که با استفاده از روش های تازه میتوان زمان ساخت سازه را کاهید و آسیب های حاصل از حوادث طبیعی مانند زلزله راکاهش داد و خسارات بر آمده از وزن زیاد سازه را کم کرد.

شیوه های سبک سازی سازه به دو دسته زیر تقسیم میشود:

۱)سبک کردن اجزای باربر ساختمان

۲)سبک کردن سازه ساختمان

بتن سبک با توجه به ویژگی های خاصی که دارد ، دارای کاربردهای مختلف می باشد و طبق کدهای ساختمانی ضوابط خاصی برای استفاده آن وجود دارد . همچنین در مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان بیان شده است که با توجه به زلزله خیز بودن کشور ایران و به منظور سبک سازی و کاهش جرم ساختمان ، توصیه می شود مصالحی مقاوم و سبک با دارا بودن حداکثر نسبت مقاومت به وزن انتخاب و بهکار برده شود ، تا علاوه بر ایمنی بیشتر اثر نیروهای زلزله بر ساختمان کاهش یابد

انواع روش های تولید بتن سبک

استفاده از سنگدانه سبک به جای سنگدانه معمولی بتن سبک سازه اي و غیر سازه ای

استفاده از گاز یا کف ایجاد شده در داخل بتن بتن کفی یا گازي

بتن سبک با حذف ریزدانه ها و ایجاد تخلخل بتن بدون ریزدانه

 

بتن های سبک از دیدگاه مقاومتی در سه دسته طبقه بندی می شوند:

۱)بتن سبک غیرسازه ای

۲)بتن سبک سازه ای

۳)بتن سبک با مقاومت متوسط

بتن سبک سازه ای

دارای مقاومت و وزن مخصوص کافی می باشند .

می توان از آن ها در اعضای سازه ای استفاده کرد .

این بتن ها عموماً دارای جرم مخصوصی بین ۱۴۰۰ تا ۱۹۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب هستند .

حداقل مقاومت فشاری تعریف شوده برای آن ها ۱۷ مگا پاسکال می باشد .

در بعضی حالات امکان افزایش مقاومت تا ۶۰ مگا پاسکال وجود دارد .

در مناطق زلزله خیز ، آیین نامه ها حداقل مقاومت فشاری بتن سبک را به ۲۰ مگا پاسکال محدود می کنند

بتن سبک

گسیختگی بتن سبک معمولاً با بتن معمولی متفاوت است . گسیختگی معمولاً به جای اطراف سنگدانه از میان آن صورت می گیرد . مقاومتهای سنگدانه و خمیر سیمان تقریباً مساوی بوده و در بتن های قوی تر مقاومت خمیر می تواند بیش از مقاومت سنگدانه شود .سنگدانه های سبک مدول ارتجاعی کمی به علت تخلخل زیاد دارند . در نتیجه مدول ارتجاعی کم سنگدانه های سبک ، مدول ارتجاعی بتنهای سبک کمتر از بتن های معمول است . مقادیر مدول ارتجاعی در محدوده ۱۰ تا ۱۷ گیگا پاسکال می باشد که ۱/۳ تا ۲/۳ مدول بتن هوای معمول میباشد.

مدول ارتجاعی کمتر قید کمتری در برابر تغییر شکل های وابسته به زمان نظیر جمع شدگی ناشی از خشک شدن و خزش ایجاد می کند .به طور متوسط کرنش های ناشی از خزش یا جمع شدگی بتن های سبک بیشتر از بتن های معمولی است

مزایای بتن سبک

دلایل اصلی استفاده از بتن سبک  به شرح زیراست:

۱)کاهش بار وارده بر سازه و در نتیجه آن کاهش نیروی مؤثر زلزله و دیگر بارهای جانبی

۲)مقاوم سازی و گسترش سازه هایی همچون عرشه پل ، برای افزایش ظرفیت ترافیکی ، بدون آنکه تغییری در شالوده سازه ها به وجود آید

۳)افزایش ظرفیت بار زنده سازه ها

۴)افزایش سرعت اجرا

منبع مقاله:

مجله خبری عمران زمین



فروشگاه اینترنتی چوب و محصولات چوبی آراد چوب
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1398

 

فروشگاه اینترنتی چوب و محصولات چوبی آراد چوب

 

شرکت آراد چوب ایرانیان، وارد کننده رسمی ترمووود از کشور ترکیه می باشد. این شرکت فعالیت خود را با موضوع ترمووود، رنگ مخصوص چوب، دکوراسیون داخلی، آلاچیق، طراحی و اجرای نمای چوبی ساختمان و چوب نما در سال 1388 آغاز نمود. همچنین نخستین فروشگاه اینترنتی محصولات چوب ترمو و ملزومات آن را در سال 1397 تاسیس نمود.
از جمله محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی آراد چوب ایرانیان ترمووود به صورت الوار با سطح مقطع های متفاوت، تخت استخری، کابین دوش، روشویی ترمووود، میز، صندلی و نیمکت، فلاور باکس، استند گل  و… می باشد.

همچنین این شرکت جهت خرید آسان مشتریان محترم برخی از ملزومات مربوط به چوب اعم از رنگ مخصوص ترمووود، پیچ رنگی، گیره پروفیکس و… را در فروشگاه خود قرار داده است.

چرا محصولات شرکت آراد چوب ایرانیان؟

همانطور که می دانید در فرآیند ترمو یا تولید ترمووود، چوب طی 3 مرحله و در خلا تحت حرارت 180 تا 250 درجه سانتیگراد قرار می گیرد. در این فرآیند زنجیره سلولزی چوب شکسته شده و ساختار شیمیایی آن تغییر می کند. آب و رزین موجود در چوب به تدریج از آن خارج شده و آوند آن خشک می شود. بنابراین چوب ترمووود در برابر حمله حشرات، قارچ ها و باکتری ها مقاوم شده و در تغییرات شرایط مختلف آب و هوایی پایدار می شود. از این رو آراد چوب تمامی محصولات خود را با چوب ترمو به تولید رسانده است که این محصولات علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، ضد آب بوده و در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم می باشند. همچنین سبک و کم وزن بودن آنها نسبت به نمونه های مشابه از چوب های دیگر باعث برتری این محصولات شده است.

آشنایی با پر فروش ترین محصولات آراد چوب

جدا از فروش ویژه چوب به صورت الوار برخی از محصولات تولیدی این شرکت با ترمووود به شدت مورد توجه مشتریان محترم قرار گرفته است که عبارت اند از:

استند گل چوبی

امروزه، با توجه به آلودگی هوای شهرها نیاز به حضور گل و گیاه در فضای داخلی منزل و شرکت ها افزایش یافته که این مسئله نیازمند ایجاد محیط مناسب برای قرار گرفتن گیاهان می باشد.

این روز ها استند گل با مدل ها و رنگ های متنوع تبدیل به عنصری کاربردی و همه پسند شده است. طراحان از استند گل برای افزایش زیبایی، مرتب و منظم شدن و کاهش فضاهای بدون مصرف به عنوان دکور استفاده می‌کنند. از ویژگی های این استندها، قابل شستشو بودن و طبیعی بودن جنس چوب آن می باشد که بر همین اساس برای فضای داخلی منازل بسیار مناسب می باشد.

کابین دوش

امروزه کابین دوش و پنل دوش به یک ابزار مدرن درون حمام و سرویس بهداشتی تبدیل شده و این محصول مختص افرادی ست که به زیبایی و لوکس بودن محیط توجه بسیار زیادی دارند. با در نظر گرفتن این موضوع که جنس این کابین دوش از چوب ترمو می باشد، کاملا ضد آب بوده و در برابر حشرات، قارچ ها و باکتری ها بسیار مقاوم می باشد.

 

تخت استخری

در فضاهایی مانند استخر بسیاری افراد جهت آفتاب گرفتن و استراحت از تخت استخری استفاده می کنند. تخت های استخری ترمووود، عایق حرارتی هستند. در مقایسه با تخت های تولید شده با جنس های مصنوعی مانند پلاستیک، گرمای کمتری را به خود جذب می کند که این موضوع باعث افزایش حس رضایت مشتریان محترم می گردد.

این تخت ها علاوه بر لوکس و مدرن بودن فضایی خوش آیند و دلنشین را برای شما فراهم می کند.

 

آباژور چوبی

هر فضایی برای دلپذیر تر شدن نیازمند نورهایی ست که از گوشه و کنار آن به چشم می خورد.

این المان به عنوان نور پردازی مکمل روشنایی در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می گیرد. آباژور محیط را به یک اثر معماری خاص تبدیل می کند که در واقع بدون حضور آباژور دکوراسیون منزل کامل نخواهد شد.

 

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی آراد چوب ایرانیان

  • انتخاب صحیح و راحت با توجه به تنوع محصولات در اسرع وقت
    • امکان پرداخت آنلاین با توجه به قیمت چوب به روز شده در سایت
    • دریافت امتیاز پس از خریداز سایت
    • امکان خرید با امتیازهای دریافتی از سایت
    • خرید آسان و مطمئن مشتریان محترم در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت
    • ارایه 35 سال ضمانت نامه معتبر خرید چوب
    • ارایه 5 سال ضمانت نامه معتبر خرید محصولات پیش ساخته ترمووود
    • تولید محصولات چوبی ترمووود بر اساس طرح، سلیقه و ابعاد مورد نظر شما
    • امکان تغییر طرح و ابعاد محصولات موجود در سایت با توجه به نیاز شما

کلیه محصولات موجود در سایت آراد چوب ایرانیان متعلق به این شرکت بوده و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

 



معرفی و بررسی ۴ برند برتر شیرآلات در ایران
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1398

معرفی و بررسی ۴ برند برتر شیرآلات در ایران

در سال های اخیر صنعت شیرآلات ایرانی به یکی صنایع مهم ایران تبدیل شده است و از نظر کیفیت و طراحی ظاهری پیشرفت فوق العاده ایی داشتند . میتوان با افتخار ادعا کرد که در حال حاضر تعدادی از شیرآلات ایرانی قدرت قابل توجهی در مقایسه با محصولات خارجی دارند.

البته ناگفته نماند که بسیاری ازتولیدکنندگان شیرآلات ایرانی در محصولات خود از کارتریج و قطعات خارجی استفاده می کنند؛ اما در نهایت این مساله منجر به تولید شیرآلاتی شده که هم کیفیتی مشابه شیرآلات خارجی دارند و هم با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسند. در اینجا به معرفی و بررسی 4 برند شیرآلات برتر ایران شامل شیرآلات شودر، شیرآلات قهرمان، شیرآلات کلار و شیرآلات راسان  میپردازیم.

 

لیست بهترین شیرآلات ایرانی

در هر موضوعی معرفی بهترین‌ها قطعی و ۱۰۰ درصد نیست. چه بسا این لیست در آینده تغییر کند و برند جدیدی جای یکی از مارک‌های قبلی را بگیرد. کالای ساختمانی چلونگر با حدود نیم قرن سابقه فعالیت در زمینه تاسیسات، لوله و اتصالات و شیرآلات ساختمانی و ارتباط با اکثر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و با بررسی آمار موجود، این لیست را براساس فاکتورهای کیفیت، طراحی ظاهری، خدمات پس از فروش و تجربه مصرف کنندگان تهیه کرده است. البته در بازار هم نام این برندها بیش از سایر شیرآلات بهداشتی دیگر به گوش میرسد و قطعا این محبوبیت تصادفی به دست نمی آید.

  1. شیرآلات بهداشتی شودر

شرکت شیرآلات شودر از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید و عرضه شیرآلات ایرانی مشغول به کار شده است. گروه شودر تاکید زیادی روی توجه به جزئیات دارند و در نتیجه‌ی این توجه به طراحی، تکنولوژی و نیاز مشتریان توانسته‌اند رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان را کسب کنند. تنوع طراحی محصولات شودر بسیار بالا و شامل انواع شیرآلات از جمله شیر ظرفشویی شودر، شیر حمام شودر، شیر روشویی شودر و شیر توالت شودر در رنگ‌های متنوع کروم، کروم مات، سفید کروم، شیری کروم، طلا و طلا مات، مشکی و … است.

در میان شیرآلات شودر مدل های دانته شودر، بیزانس شودر، اروپا شودر و یونیک شودر جز پرفروش ترین شیرآلات بهداشتی شودر به شمار میرود.

 

  1. شیرآلات بهداشتی قهرمان

شرکت شیرآلات قهرمان از قدیمی ترین تولید کنندگان شیرآلات میباشد که در سال ۱۳۵۹ تاسیس شده است. احتمالا همه شما برای یک بار هم که شده نام برند قهرمان به گوشتان خورده است. محصولات این کارخانه، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استانداردهای بین المللی میباشد امروزه بخشی از محصولات درخشان به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر می‌شود و نقش بسزایی در صنعت ایران داشته است. اگر قصد خرید از این برند را دارید نگران قیمت و تنوع محصولات نباشید. شما عزیزان میتوانید ست شیرآلات قهرمان شامل : شیر ظرفشویی قهرمان، شیر حمام قهرمان، شیر روشویی قهرمان، شیر توالت قهرمان و همچنین شیر روشویی پایه بلند قهرمان را در مدل های مختلف ای مارک و با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی چلونگر با اطمینان کامل خریداری فرمایید.

 

  1. شیرآلات بهداشتی کلار

فعالیت شیرآلات کِلار (کِلار پویا) از سال ۱۳۸۲ شروع شده است. این برند از نظر تولید شیرآلات توکار و فلاش تانک توکار پیشرو است و اولین تولیدکننده ایرانی شیرآلات توکار می‌باشد. در محصولات این برند از کارتریج‌های کروکس kerox مجارستان استفاده می‌شود. شیرآلات کلار تنوع بالایی دارند و بیش‌تر در سبک مدرن و توکار و رنگهای کروم، سفید و طلایی طراحی شده‌اند.

کلار تاکید بسیاری بر کیفیت شیرآلات خود دارد. تمام محصولات این برند از بهترین مواد اولیه (شمش برنج اکستروژن شهید باهنر کرمان) ساخته می‌شوند و دارای ۳۵ الی ۴۰ میکرون آبکاری هستند. این شرکت طی سال‌های فعالیت خود درصد بالایی از رضایت مخاطبان را جلب کرده و توانسته گواهی‌های متعددی مانند تولیدکننده برتر سال ۹۴، نشان ملی برترین مدیریت، استانداردها و … را دریافت کند.

  1. شیرآلات بهداشتی راسان

مجموعه ماهسان پویا در سال 1376 فعالیت خود را آغاز نمود. پیش از آن مدیران شرکت ماهسان پویا به کار تجارت مشغول بوده و از نمایندگان فعال یک شرکت تولیدی شیرالات بهداشتی آلمانی بودند. اندیشه تولید شیرآلاتی ایرانی با رویکرد کیفیت آلمانی از آن زمان در راس اهداف شرکت قرار گرفت. اولین محصولات این مجموعه شاید با اندیشه مدیران فاصله زیادی داشت اما اکنون که سالها از روزهای اول می گذرد، این شرکت با دارا بودن دو برند راسان و ماهسان رقیبی جدی برای شیرآلات خارجی در ایران شده است.

راسان از محبوب‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات در کشور است. شرکت شیرآلات راسان همیشه سعی داشته تا با استفاده از طرح‌های خلاقانه همراه با نوآوری محصولاتی با کیفیت جهانی را به مشتریان خود عرضه کند و به همین دلیل نیز توانسته است سهم خوبی از بازار ایران را به دست آورده و اعتماد مشتریان را جلب کند.

علاوه بر این برند راسان با احترام و حمایت از حقوق مشتری از طریق ارائه خدمات پس از فروش و افزایش کیفیت محصولات به روش‌های مختلف توانسته است جوایز و گواهینامه‌های بسیاری نیز دریافت کند.

لازم به ذکر است با توجه به نوسان قیمت در بازار ممکن است قیمت شیرآلات راسان نیز تغییر کند. اما به طورکلی قیمت شیرهای راسان نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مناسب است.

ست شیرآلات راسان  شامل : شیر ظرفشویی راسان، شیر حمام راسان، شیر روشویی راسان و شیر توالت راسان در مدل های مختلف و رنگبندی کروم، سفید، مشکی، طلایی و طلایی مات  با قیمتی مناسب در بازار ایران عرضه میشود.

 

فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی چلونگر با دارا بودن نماد اعتماد، این امکان را برای شما عزیزان فراهم ساخته تا به راحتی و اطمینان بیشتر به بررسی و مقایسه شیرآلات بهداشتی مختلف و دیگر محصولات ساختمانی پرداخته در نهایت تصمیم گیری  و خریدی امن داشته باشید .

 



راهنمای اجاره منزل مبله در اصفهان با قیمت مناسب
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1398

راهنمای اجاره منزل مبله در اصفهان با قیمت مناسب

اصفهان یکی از شهر هایی هست که پیدا کردن اقامت ارزان در آن یکی از معضلات همیشگی مسافران در آن بوده و هست، اصفهان از شهر های توریسی و مقصد گردشگری مسافران داخلی و خارجی بوده و با وجود مشکل کمبود هتل و گرانقیمت بودن هتل های موجود اجاره منزل مبله در اصفهان را گزینه مناسبی برای مسافران این شهر زیبا کرده است. پیدا کردن منزل مبله در اصفهان از طریق وبسیات های متعددی امکان پذیر هست که با توجه به مزایا و معایبی که در این وبسایت ها نسبت به یکدیگر وجود دارد انتخاب را برای کاربران در عین متنوع بودن سخت تر نیز کرده است، بسیاری از پلتفرم های معرفی و رزرو خانه های مبله با امکان اجاره روزانه مبلغی به عنوان کمسیون از ارائه دهندگان این منازل دریافت میکنند که این موضوع به هر حال بر قیمت تمام شده اجاره منزل مبله در اصفهان یا شهر های دیگر برای مسافران خواهد داشت، یکی از راه های کاهش هزینه برای پیدا کردن خانه اجاره ای ارزان ارتباط مستقیم با ارائه دهندگان این خدمات و دوری جستن از پلتفرم های واسطه است به همین دلیل ما در این مقاله یکی از سرویس دهندگان اجاره منزل مبله در اصفهان را با نام جی جا به شما معرفی میکنیم، جی نام قدیم شهر اصفهان بوده و جا به معنی مکان در زبان محاوره است جی جا یکی از گزینه های مناسب برای اقامت ارزان در اصفهان محسوب میشود چرا که با ارتباط مستقیم با مالک منازل مبله شده در اصفهان بدون پرداخت کمیسیون یا هر گونه حق و حقوق دیگر میتوانید مستقیما اقدام به اجاره روزانه خانه در اصفهان نمایید.

برای اجاره منزل مبله در اصفهان باید به نکاتی نظیر امکاناتی که در مدت اقامت خود نیاز دارید توجه فرمایید. برای این که بهترین اقامت را در هر شهری داشته باشید، مقداری تحقیق قبل از آغاز سفر می تواند کیفیت اقامت شما را بسیار بالا تر ببرد. همینطور بر اساس نوع سفر خود به اصفهان و یا هر شهری که مقصد شماست به عنوان مثال؛ سفری کاری یا یک سفر گردشگری و سیاحتی به همراه خانواده در اصفهان؛ می توانید مکان مناسب تری را به عنوان مثال، تحت عنوان اجاره روزانه خانه در اصفهان برای خود با بهترین امکانات و نازل ترین قیمت انتخاب کنید.

اجاره منزل مبله در اصفهان در نزدیکی مکان های گردشگری هم دارای مزایای زیادی است و هم چنین معایبی نیز دارد. از جمله ی  مزایای آن میتوانیم به دسترسی بسیار راحت تر مثلا به صورت پیاده روی به برخی از این مکان های تفریحی و گردشگی بسیار قدیمی اصفهان مانند سی و سه پل، پل خواجو، پل شهرستان، چهارباغ بالا و چهار باغ پایین، کاخ هشت بهشت، امارت چهل ستون، منارجنبان و بسیاری بناهای دیگر اشاره کرد. اگر از ترافیک بیزار هستید و نمی خواهید بیشتر وقت خود را در اتوموبیل در خیابان بگذرانید، بهتر است برای اجاره منزل مبله در اصفهان، مقصد های مورد نظر خود برای بازدید و مسیر های آنها را مرور کنید؛ تا در این صورت بهترین منطقه را برای اجاره منزل مبله در اصفهان پیدا کنید.

شما بهتر است برای اسکان خود به چند نکته مهم توجه کنید.

اول این که دسترسی به اتوبان های شمال به جنوب و شرق به غرب اصفهان را داشته باشید. از جی جا میتوانید منزل های مبله شد تمیز و با امکانات مناسب با توجه به شرایط سفر خودتان در اصفهان را پیدا کنید.

دوم اینکه اگر از وسیله ی نقلیه شخصی استفاده نمی کنید، بهتر است منطقه ای را برای اجاره منزل مبله در اصفهان پیدا کنید که از لحاظ دسترسی به وسائل نقلیه عمومی مانند مترو، اتوبوس درون شهری و غیره آسان تر باشد.

در نهایت توجه داشته باشید که اجاره منزل مبله در اصفهان برای فراهم کردن آسایش بیشتر شماست. به همین دلیل انتخاب بهترین منزل در نزدیک ترین محلی که قصد گردش در آن را دارید، میتواند جلوی بسیاری از اتلاف وقت شما را بگیرد.

نام جی جا از دو واژه ی جی و جا گرفته شده است. جی نام یکی از محلات بسیار قدیمی در شهر اصفهان است. ناگفته نماند که در دوران قبل از اسلام، این محل، جزو بخش کناره ی شهر اصفهان محسوب میشده است. قبل از حمله ی اعراب به اصفهان، جی را تحت عنوان نام گی می شناخته اند. در مستندات تاریخی آمده که شهر اصفهان، از دو بخش بزرگ جی و یهودیه تشکیل میشده است. جی از گذشته تا کنون با نام‌های متقاوتی شناخته میشده است. زمانی که حجاج بن یوسف کارگذار خود را به جی فرستاد به او گفت که تو را به مکانی میفرستم که سنگش از سرمه است، مگسان آن زنبوران عسل هستند و علفش نیز زعفران است.

در نظر داشته باشید که جی جا به صورت تخصصی اقدام به اجاره منزل مبله در اصفهان برای شما می نماید و مانند بسیاری از وبسایت های دیگر یک واسطه در تمام شهر های ایران نیست.



چند ترفند ساده برای خوشگلاسیون منزل شما با گیاهان آپارتمانی
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

01 - Copy

چند ترفند ساده برای خوشگلاسیون منزل شما با گیاهان آپارتمانی

همه ما از یکنواختی محیط اطرافمون خسته می شیم و به دنبال این هستیم که با تغییراتی هر چند کوچیک، به فضای منزل مون روحی تازه ببخشیم. اما چطور و با چه ترفندهایی؟ یکی از این روش ها خرید گیاهان آپارتمانی و استفاده از اون ها در کنار پنجره های کوچیک ماست؛ یا می تونیم یه گلدون کاکتوس رو روی میز کارمون قرار بدیم. جدیدا که مد شده گیاهان آپارتمانی رو توی لامپ های حبابی قرار میدن و از سقف خونه هاشون آویزون می کنند! پس باید موضوع جالبی رو برای تغییر روحیه خودتون و آپارتمان تون پیدا کرده باشید. البته باید حتما شرایط نگهداری از گیاهان آپارتمانی رو بدونید تا رشد خوبی داشته باشن و با قلمه زدن، گلدون های دیگه ای رو هم به گلخونه کوچیک تون اضافه کنید.

فواید نگهداری گیاهان آپارتمانی

رابطه مستقیمی بین محیط پیرامون شما و آرامش شما وجود دارد که این ارتباط، به لحاظ علمی نیز ثابت شده است. پیرامون خود را با نگهداری گیاهان آپارتمانی به یک فضای سبز کوچک تبدیل کنید و از نوشیدن چای در کنار آن ها لذت ببرید.

گیاهان ما را آرام می کنند و به کیفیت هوای اطرافمان کمک می کنند. برخی از تحقیقات علمی در زمینه گیاهان آپارتمانی به این نتیجه رسیده اند که، این سبزینه های کوچک امید به زندگی را در ما تقویت می کنند البته به شرطی که شرایط نگهداری گیاهان آپارتمانی را بدانید.

می توانید گل ها و گیاهان مصنوعی را تهیه کنید، که بدون مراقبت شما نیز، همیشه ظاهری سبز دارند؛ اما نه شاهد رشدشان هستید و نه هوای خانه شما را تهویه می کنند. پس بهتر است با خرید گیاهان آپارتمانی، هر چه سریع تر یک گلخانه کوچک در منزل مان داشته باشیم و هر روز صبح از دیدن تلالو نور بر روی گلبرگ هایشان لذت ببریم!

ترفند ها و نحوه تکثیرگیاهان آپارتمانی

  1. یک دیوار کوچک سبز در خانه تان در نظر بگیرید

هرگز  چیزی از "دیوارهای سبز" شنیده اید؟ دیوارهای سبز، یک فضای بی نظیر در معماری و طراحی داخلی مدرن هستند و برای افرادی که فضای کف زیادی ندارند بسیار مناسب است. دیوار سبز شامل یک سیستم بهم پیوسته از گیاهان مختلف است که به صورت عمودی آویزان هستند. شما اغلب، این نوع از دیوارها را در طرف بیرونی ساختمان ها مشاهده کرده اید.  اما حالا با داشتن بودجه بسیار کمتری می توانید دیوارهای منزل تان را نیز به خانه گیاهان تبدیل کنید.

 

 

 

برای انجام این کار می توانید از سایت حریرگل، کیت های مخصوص کاشت داخلی را خریداری کنید. وقتی یک کیت را خریداری می کنید، اطمینان حاصل کنید که خاک داخل آن و آب، به دیوارهای شما نشت نخواهند کرد و از دستورالعمل های آبیاری کاملاً پیروی می کنند.

  1. تراریوم خود را بسازید

تراریوم‌ها در حال حاضر بسیار محبوب هستند و آن هم به دلیل جذابیت بسیار بالای آن ها می باشد. بر روی میز پذیرایی، اپن آشپزخانه و میز کار شما قرار می گیرند و طراوت خاصی را به محیط شما می بخشند. تراریوم ها باغ های کوچک شیشه ای کم نظیری هستند که با آب کم و مقداری نور هم می توانند دوام بیاورند.

آموزش های بسیار خوبی در مورد ساخت تراریوم‌ به صورت آنلاین در سایت حریرگل وجود دارد، اما قبل از آن، باید برای ساخت تراریوم، یک ظرف شیشه ای خوب، گیاهان آپارتمانی، خاک و سنگ ریزه ها برای بستر گلدان، به علاوه لوازم تزئینی کوچکی که می خواهید به مجموعه تان اضافه کنید، نیاز دارید.

شرایط نگهداری گیاهان آپارتمانی

هنگام خرید گیاهان آپارتمانی، اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید شرایط نگهداری گیاهان آپارتمانی می باشد. یعنی اینکه بدانید گیاه شما هر چند روز یک بار به آبیاری نیاز دارد. و یا اینکه باید در مکان های کم نور قرار بگیرد و یا پر نور؟ نوع خاک و کودی که نیاز دارد نیز مهم است. برای قلمه زدن آن و تکثیر آن چه باید کرد؟

همان طور که می بینید، پاسخ تمامی سوالات بالا بر روی شرایط نگهداری گیاهان آپارتمانی، تاثیر گذار است. اگر به گیاهی بیش از حد مورد نیاز آب بدهیم، ابتدا ریشه آن می گندد و سپس ساقه و گلبرگ ها زرد می شوند. همچنین اگر گیاهی که به مقدار زیادی نور نیاز دارد را در مکانی کم نور بگذاریم، پس از مدتی پژمرده می شود و برگ های آن به زردی می گراید. پس دقت به شرایط نگهداری این گیاهان، کمک می کند تا شاداب بمانند و همچنین تکثیر آن ها را امکان پذیر می کند.

نکته دیگری که وجود دارد این است که بعضی گیاهان می توانند در آپارتمان بمانند و بعضی دیگر نه. گیاهان آپارتمانی، مخصوص محیط داخلی منزل می باشند و نمی توان آن ها را در باغچه حیاط کاشت. زیرا این گیاهان توانایی تحمل سرما یا گرمای بیش از حد را ندارنو به سرعت از بین می روند.

 

 

 

 

همچنین گیاهی که برای رشد و نمو به خاک باغچه و هوای آزاد نیاز دارد را نمی توان در محیط منزل نگه داشت. و باید حتما در محیط باغ کاشته شود. موقع خرید گیاهان آپارتمانی، این نکته را در نظر بگیرد که این گیاهان پیش از منزل شما در گلخانه نگهداری می شده اند و مهم است که در خانه تان هم بتوانید، محیطی مانند آن جا را برایشان فراهم کنید.

خرید گیاهان آپارتمانی

فضای زندگی خود را با گیاهان آپارتمانی زیباتر کنید تا حال و هوای شما نیز زیباتر شود. در حالی که ممکن است فکر کنید برای نگهداری گیاهان آپارتمانی  به فضای بزرگی در خانه تان احتیاج دارید، با بازید از سایت حریرگل متوجه می شوید که با هر متراژ آپارتمان و با هر نوع سلیقه ای، ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. خوشبختانه، مجموعه ای کامل از گیاهان آپارتمانی مناسب برای کوچک ترین خانه ها نیز وجود دارد. برای خرید گیاهان آپارتمان که با قیمتی بسیار استثنایی عرضه می شوند، سری به سایت حریرگل بزنید.

صفات ایده آل برای گیاهان آپارتمانی

هنگام خرید گیاهان آپارتمانی هر چیزی را که نظرتان را جلب می کند، خریداری نکنید. درعوض، دقت کنید که گیاه شما در آینده چقدر بزرگ خواهد شد، به نور کم نیاز دارد یا زیاد؟ به چه میزان مراقبت نیاز دارد و اگر شما یک هفته کامل را در مسافرت به سر می برید، پس از بازگشتن با چه صحنه ای قرار است مواجه شوید؟ وقتی به دنبال خرید یک گیاه برای آپارتمان خود هستید، در اینجا باید دو نکته مهم زیر را در نظر داشته باشید:

  1. شرایط نگهداری گیاهان آپارتمانی
  2. نحوه تکثیر گیاهان آپارتمانی

ویژگی های مشترک برای گیاهان آپارتمانی

  • گیاهان آپارتمانی به نگهداری کمی نیاز دارند. به این معنی که آنها نیاز به مراقبت زیادی به غیر از آبیاری و دوز گاه به گاهی از کود ندارند.
  • در صورت فراموش کردن آبیاری آن ها به سرعت پژمرده می شوند.
  • گیاهان آپارتمانی گل دار، برگ و شکوفه های زیبایی دارند که باعث زیبایی دو چندان آن ها می شود.
  • گیاهان آپارتمانی عمری طولانی مدت دارند.
  • گیاهان آپارتمانی رایحه ای سنگین از عطر گل ها را که باعث حساسیت می شود، تولید نمی کنند.

 

 

 

  • برای استفاده در خانه هایی با فضای نسبتا کوچک بسیار مناسب و نسبتاً انعطاف پذیر هستند.
  • بهترین گیاهان برای آپارتمان ها به طور معمول از نظر ساقه کوتاه هستند.
  • گیاهان آپارتمانی خوب چشم نواز و بی نظیر هستند.
  • هوای منزل را تصفیه می کنند و انرژی منفی را از شما دور می کنند.

7 گیاه برتر برای ساکنان آپارتمان

دلایل زیادی برای ترکیب گیاهان در دکوراسیون منزل شما وجود دارد. از آن جایی که بسیاری از افراد شاغل هستند و وقت زیادی برای رسیدگی به گیاهان را ندارند، ما لیستی از گیاهان خاص و بسیار محکم را برای ساکنین آپارتمان مانند خودتان تهیه کرده ایم تا تعهد کمتری نسبت به مراقبت و حفظ فضای سبز آپارتمان تان داشته باشید.

  1. پتوس

از ویژگی های مهم این گیاه، تصفیه هوا و دفع سمومی مانند فرمالدهید که اغلب در وسایل خانگی مانند فرش ها یافت می شود، است. گیاه پتوس می تواند در شرایط مختلفی دوام بیاورد، اما توجه داشته باشید که نور کم ممکن است باعث کاهش تنوع برگ ها شود.

  1. سانسوریا

سانسوریا در دسته پر تحمل ترین گیاهان قرار می گیرد. فواید آن شامل توانایی تصفیه هوا و از بین بردن سمومی مانند فرمالدهید و بنزن است.

  1. برگ عبا

این گیاهان دارای برگ هایی به رنگ سبز تیره هستند و می توانند زیبایی زیبایی بصری را به هر گوشه ای از آپارتمان شما اضافه کنند. آن ها همچنین به کم نور بودن میل دارند و با آب بسیار کمی و خاک ضعیف می توانند زنده بمانند.

  1. کاکتوس

کاکتوس ها در انواع اشکال و اندازه های عجیب و شگفت انگیز موجود هستند. مراقبت از این گیاهان آسان است به طوری که حتی می توانند در بیابان هم زنده بمانند.

 

 

 

 

  1. گیاه عنکبوت

گیاهان عنکبوتی در رده کم نور قرار می گیرند و نحوه تکثیر آن ها نیز بسیار آسان می باشد. برای اطلاع از نحوه تکثیر گیاهان آپارتمانی و شرایط نگهداری آن ها به وبسایت حریرگل مراجعه کنید.

انواع دیگر گیاهان آپارتمانی

  • بامبو
  • بگونیا
  • بگونیا رکس
  • دیفن باخیا
  • فیتونیا
  • برگ بیدی
  • کاج مطبق
  • پا فیلی
  • نخل مرداب

و صدها نوع گیاه دیگر در این دسته بندی قرار می گیرند که هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند. پس تا قبل از شروع سال جدید، فکری برای سرسبزی و زیبایی آپارتمان خود بکنید...

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و سایت لینک شده در متن مسئول محتوای آن می باشد



آشنایی با خواص ظروف مسی
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

آشنایی با خواص ظروف مسی

از خواص مس برای سلامتی بدن و بهبود آن در ظروف مسی آشنا شویم:

خواص مس:

مس یک فلز رساناست و ظروف مسی هم شامل همین رسانا بودن هست و علت خوب جا افتادن غذا در این ظرف های مسی این است که حرارت در ظروف مسی بیش از سایر ظروف فلزی نگهداری و به طور یکنواخت توزیع می شود .پخت غذا در این ظروف که میتواند شامل قابلمه مسی، ماهی تابه مسی، کفگیر و ملاقه مسی و... باشد و با توجه به خواصی که دارد می تواند برای سلامتی بدن مفید باشد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

پخت غذا در ظروف مسی باعث از بین رفتن حالات خستگی و خواب آلودگی می شود چون دلیل این احساس کمبود یون مس می باشد و برای جبران کمبود یون مسی و غلبه بر این احساسات ظروف های پخت و پزی مسی (قابلمه مسی، ماهی تابه مسی و...) می تواند خوب ظاهر شوند.

خواص مس مرتبط با خاصیت ضد التهابی آن است که می تواند در کاهش نشانه های آرتروز مفید باشد.

یک ماده ضروری برای رنگدانه تیره طبیعی است که به پوست، مو و چشم رنگ می دهد و همچنین این را هم در نظر بگیرین که مس یک ماده معدنی مهم برای جوان دیده شدن شماست.

از خواص مس می توان به اثر مثبت روی تولید انرژی بدن هم صحبت کرد چرا که مس به عنوان کاتالیزور در احیای اکسیژن مولکولی به آب عمل می کند. زمانی که مس کافی در بدن خود داریم، انرژی کافی برای انجام فعالیت های خود را خواهیم داشت.

ظرف مسی نقش بسیار مهمی از فرایند درمان زخم هاست. چرا که مس، میتواند در قابلمه مسی و یا سایر ظروف مسی باشد و اینکه این ماده به عنوان یک سازنده ایمنی خوب عمل می کند و کم خونی را بهبود می بخشد و همین امر باعث می شود بدن سریع تر و بهتر با بیماری ها مبارزه کند. مس یک فاکتور در بیشتر فرایندهای آنزیمی است که منجر به تسریع فرایند درمان می شود.

مطالعات انجام شده نشان می دهد که مس می تواند سطح کلسترول بد خون را کاهش دهد و به افزایش کلسترول خوب خون کمک نماید. همین امر خطر ابتلا به بیماری های قلبی-عروقی، سکته و حملات قلبی را کاهش می دهد

از دیگر خواص مس به گزارش سایت هلث نیوز، آب ذخیره‌شده در ظرف مسی می باشد که عملکرد گوارش را تقویت می‌کند و همچنین در سوزاندن چربی مؤثر است. مس به معده کمک می کندتا عملکرد بهتری داشته باشد. علاوه بر آن التهاب را به حداقل می‌رساند و باکتری ها را از بین می‌برد. به همین علت است که بسیاری از مردم اول صبح آب را از ظروف مسی می نوشند.

این آب آشامیدنی برای قلب نیز مفید است و می‌تواند میزان کلسترول و فشار خون را کنترل کند و مانع از ایجاد پلاک شود.

با روش های زیر معایب ظروف مسی برطرف می شود:

رفع معایب ظروف مسی:

ظروف مسی زود اکسید می شوند برای جلوگیری از این کار روشی به نام نانو(آنتی اکسید) وجود دارد که لایه ی نازکی هست که بر روی ظروف مسی میاید تا مانع از اکسید شدن این ظروف و به تبع آن مانع از تیرگی گردد.

در داخل ظروف های پخت و پزی مسی همانند قابلمه مسی که داخلشان بوسیله قلع اندود کاری شده توجه داشته باشید که از بین نرفته باشد چون وجود قلع به عنوان پوشش داخل ظرف مسی برای کاهش میزان ورود مس به غذا استفاده می شود. و همچنین مس با غذاهای اسیدی واکنش نشان می دهد پس به این علت داخل ظروف پخت و پزی مسی را معمولا با لایه ای از یک فلز دیگرمثل قلع می پوشانند تا از ورود مستقیم مس به غذا جلوگیری شود و بعبارتی قلع کنترل کننده میزان ورودی مس به غذا هست.

در هنگام شست و شو، به این نکته توجه داشت باشید که لایه پوششی محافظ را از بین نبرید و بعبارتی سخت و با فشار نشویید که با از بین رفتن قلع داخل، دیگر نباید در ظروفی که لایه پوششی آنها از بین رفته پخت و پز کرد و دوباره به تولید کننده های این ظروف بدهید که مجدد با هزینه خیلی کم قلع کاری شود.



دندانپزشکی مدرن
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

دندانپزشکی مدرن

امروزه با فراهم شدن امکانات و تکنولوژی مدرن و مواد جدید در دنیای دندانپزشکی و بالا رفتن سطح فرهنگ و توقع جامعه دیگر مطب های دندانپزشکی به سبک قدیمی و رایج نمی توانند پاسخگوی نیازهای افراد باشند . با توجه به پیشرفت هایی که در کلیه علوم ایجاد شده است در علم دندانپزشکی نیز تحولات چشمگیری صورت پذیرفته است.

در کلینیک دندانپزشکی Dencare با بیش از بیست سال سابقه کاری در دندانپزشکی سعی شده است که بهترین و جدید ترین تکنولوژی و مواد روز دنیا را همه در یک جا جمع نماید . درکلینیک Dencare دندانپزشک متخصص از آلمان و انگلیس تخصص روز دنیا را با تکنولوژی نوین در اختیار مراجعین خود قرار می دهند . این کلینیک در تمام این مدت در یک محل و در شهر تهران بوده و با داشتن هزاران مراجعه کننده راضی در خدمت مراجعین محترم می باشد . شماره تماس کلینیک دندانپزشکی Dencare عبارتند از : 02122023658-02122027384

درمان تخصصی ایمپلنت

در دندانپزشکی روز دنیا ایمپلنت دندان دیگر به روش قدیمی و متداولی که در اکثر مطب های دندانپزشکی صورت می گرفته انجام نمی شود . در کلینیک دندانپزشکی  Dencare دکتر بزرگ متخصص ایمپلنت ازفرانکفورت آلمان با روش نوین پانچ و به طریقه بدون جراحی ایمپلنت را در درون استخوان قرا می دهد . ایشان مدت پانزده سال است که از این تکنیک جهت کاشت ایمپلنت استفاده نموده اند .

در این روش نیازی به باز کردن لثه با تیغ و انجام جراحی باز نیست و با پانچ کردن لثه این بافت را از روی استخوان فک بر می دارند . در نتیجه استخوان فک فقط به قطر ایمپلنتی که قرار است در محل قرار گیرد باز می شود . پس از قرار دادن ایمپلنت دندان داخل استخوان فک دیگر نیازی به زدن بخیه نیست و این مسئله بسیار در راحتی بیمار کمک کننده است .آسایش مراجعین مهمترین اولویت ایشان است.

از مزایای دیگر این روش مدت کوتاه عمل و بدون درد و بخیه و خونریزی و تورم بودن این درمان است . تجربه خوبی از درمان ایمپلنت دندان در ذهن فرد باقی می ماند به گونه ای که پس از گذاشتن اولین ایمپلنت درخواست گذاشتن بقیه ایمپلنت ها را می کنند .با توجه به اینکه ایمپلنت یکی از درمان های اصلی دندانپزشکی شده است نترسیدن افراد از این عمل بسیار مهم است.

البته در صورتی که استخوان فک در اثر مرور زمان پس از کشیدن دندان به میزان زیادی تحلیل رفته باشد به گونه ای که امکان قرار دادن ایمپلنت دندان به روش پانچ نباشد در آن زمان با جراحی باز پیوند استخوان با پودر استخوان آلوگرفت و ممبرین کلاژن صورت می گیرد . در اکثر مواقع این کار هم زمان با قرار دادن ایمپلنت انجام می شود و جراحی جداگانه ای نیاز نیست.

درمان تخصصی زیبایی دندان

دکتر محمدی نژاد متخصص زیبایی دندان از انگلیس جدید ترین متد های زیبایی را نه تنها بر روی دندان ها بلکه بر روی لثه و لب اعمال می کنند. لمینیت دندان در کلینیک دندانپزشکی Dencare با اسکن دیجیتال از دندان ها و بدون قالب گیری از آنها صورت می گیرد . این تکنولوژی جدید با حذف خطای تغییر ابعاد مواد قالب گیری و گچ دندانپزشکی به روکش دندان دقتی صد رد صد می دهد . علاوه بر این راحتی مراجعین با اسکن دندان ها به صورت دیجیتال و عدم ایجاد حالت تهوع به موقع قالب گیری دندان ها از محاسن این روش است .

با تغییر فرم لب به روش علمی و با لیزر دندانپزشکی این تغییر حالت طبیعی و زیبا و دائمی می باشد . دیگر نیازی به تزریق لب برای اصلاح حالت لب نازک نیست و این کار به صورت علمی و دقیق انجام می شود . ذائمی بودن نتیجه کار از محاسن این روش است .

همچنین کسانی که لبخند لثه ای دارند ودر هنگام لبخند مقدار زیادی از لثه آنها نمایان می شود نیز با لیزر این مشکل به راحتی درمان می گردد. این مشکل معمولا به علت پوشاندن مقدار زیادی از تاج دندان ها با لثه اتفاق می افتد و مادرزادی است . کاری که باید کرد برداشتن این لثه زیادی با کمک لیزر و بدون درد و خونریزی است.پس از پایان کار نیز درد و ناراحتی وجود ندارد.

از مزایای کلینیک Dencare انجام گرفتن کلیه اعمال دندانپزشکی با بالاترین کیفیت در یک مکان می باشد . این مسئله آسایش و امنیت مراجعین محترم را به همراه دارد.



طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور

طراحی کاتالوگ

امروزه طراحی کاتالوگ یکی از کارآمدترین و پربازده ترین ابزار تبلیغاتی جهت معرفی فعالیت­های شرکت­ها، سازمان­ها و نهادهای مختلف در زمینه­های متفاوت کاری در دنیا می­باشد.

تأثیرگذاری کاتالوگ بر روی مشتری جهت ترغیب آن­ها برای مراجعه به شرکت­ها و سازمان­ها و دریافت خدمات و یا فروش کالاها رابطه­ی مستقیمی دارد. شما به کمک طراحی کاتالوگ شکیل و زیبا و همچنین برخورداری از متن و محتوای غنی بسیار راحت­تر و آسان­تر از سایر روش­ها می­توانید کالاها، خدمات و سایر فعالیت­های خود را تبلیغ نموده و بازاریابی نمایید.

به کمک طراحی کاتالوگ که اصولا اولین گام در تبلیغ در بازار فروش و بازار کاری انسان­ها است می­توان نسبت به سایر روش­ها فوق العاده هوشمندانه عمل نمود. تنها شرط لازم برای نتیجه­گیری بهتر و سودمندتر فقط و فقط طراحی هنرمندانه­ی کاتالوگ و محتوای متن فعالیت می­باشد که باید پربار، واضح و روشن به معرفی فعالیت و محصولات مورد نظر اشاره کرده باشد.

طراحی کاتالوگ در زمینه­های گوناگون می­تواند باشد و حین طراحی نیز باید توجه و دقت کافی در رابطه با زمینه­ی فعالیت صورت گیرد. به عنوان مثال اگر طراحی درباره­ی معرفی محصولاتی چون مواد غذایی باشد بهتر است که کاتالوگ مورد نظر در رنگ­ها و تناژ گرم انجام گیرد چون این گونه رنگ­ ها اشتها آور هستند و مشتری را ترغیب به خرید آن­ها می نمایند. یا اگر بخواهیم مثال دیگری بزنیم می­توانیم صحبتی از کاتالوگ­هایی چون تجهیزات پزشکی را  به میان آوریم که عموما کاتالوگ­های تجهیزات پزشکی دارای رنگ­بندی آرام و ملایم همچون آبی می­باشند. البته بهتر است که کاتالوگ­هایی که طراحی می­شوند خلاقانه باشند و تکراری نیز نباشند تا تبلیغات و بازاریابی با این روش نتیجه­ی لازم را داشته باشد.

با طراحی یک کاتالوگ حرفه­ای و هنری شما تأثیر بسیار چشمگیری بر روی تصمیمات مشتری­ها خواهید داشت. پس لزوم انجام این کار که این طراحی چطور و به دست چه کسانی مهیا شود بسیار مهم و حائز اهمیت می­باشد.

چاپ کاتالوگ

حال نوبت آن رسیده که بعد از طراحی یک کاتالوگ زیبا و شکیل در رابطه با چاپ کاتالوگ نیز مطالبی را ارائه دهیم. کیفیت چاپ بعد از طراحی نیز بسیار مهم می­باشد. چون اگر کاتالوگ شما دارای طرحی زیبا و در خور توجه باشد اما چاپ آن از کیفیت پایینی برخوردار باشد تأثیر چندانی نخواهد داشت، پس لازم است که توجه کافی به کیفیت کار انجام شده داشته باشید.

چاپ کاتالوگ انواع مختلفی دارد و در سایز و ابعاد مختلفی صورت می­گیرد که این مورد نیز برحسب زمینه­ی کاری، ذوق و سلیقه­ی مشتری، میزان بودجه­ و غیره بستگی دارد. از عوامل مهمی که در تعیین نرخ چاپ مؤثر هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع کاغذ مصرفی
  • گراماژ کاغذ
  • تعداد رنگ­های به کار رفته
  • ابعاد کاغذ
  • خط تا
  • نوع صحافی
  • تیراژ (تعداد برگه­هایی که قرار است چاپ گردد)
  • بسته­بندی
  • و غیره

همگی موارد بالا و همچنین ماشین آلات مورد استفاده در بالا بردن کیفیت کار نهایی مؤثر بوده و می­تواند شما را برای رسیدن به اهدافتان و داشتن کسب و کاری موفق و سودمند یاری نماید.

با این اوصاف بهتر است که به مراکز و چاپخانه ­هایی که دارای ماشین آلات مدرن و پیشرفته هستند مراجعه نموده تا کاتالوگی با کیفیت بالا دریافت کنید. شما با در اختیار گرفتن افرادی شایسته جهت طراحی و چاپ کاتالوگ می­توانید محصولات، خدمات و فعالیت­های شغلی خود را به راحتی تبلغ نموده و به کمک این روش از سایر رقبای خود پیشی بگیرید.

 

محاسبه­ی هزینه­ی چاپ کاتالوگ

در پایان نیز بهتر دیدیم کمی در رابطه با نحوه­ی محاسبه­ هزینه­ چاپ کاتالوگ اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم.

در حال حاضر اگر نگاهی به سایت­های مختلف بیندازید متوجه خواهید شد که شما تنها با مطالعه­ی چند دقیقه­ای مطالب سایت­ها و صرف وقت کم به راحتی می­توانید نوع، اندازه، تعداد صفحات، جنس کاغذ، نوع صحافی، تیراژ و غیره را انتخاب نموده و به صورت آنلاین هزینه­ی چاپ کاتالوگ را ببینید و بعد از این کار سفارش خود را به مراکز معتبر در سایت­ها یا به شکل حضوری به دفاتر مختلف طراحی و چاپ کاتالوگ بدهید و در کمترین زمان ممکن نیز سفارش خود را تحویل بگیرد.

محاسبه­ی هزینه­ی چاپ کاتالوگ نیز به عواملی که در قسمت چاپ کاتالوگ عرض کردیم بستگی داشته و با توجه به تمامی موراد گفته شده تعیین می­گردد. بنابراین بهتر است به شکل حضوری یا آنلاین به مراکز معتبر مراجعه کرده و در ابتدا نمونه کارهای انجام شده را دیده و سپس با بررسی کیفیت، نوع طراحی و مقایسه­ی هزینه­ی چاپ کاتالوگ اقدام به تبلیغ و معرفی فعالیت خود نمایید.

چاپ بروشور

در عصر جدید،اگر به دنبال ارتباط موثر با مشتریان خود هستید باید ارتباطاتتان را به گونه ای برقرار کنید که مکتوب و ماندگار شوند.موفقیت امروزه در عرصه ی کار و تجارت وابسته به بازاریابی می باشد. برای قدم گذاشتن در مسیر ماندگاری کارآمدترین و اثر گذار ترین اثر مکتوب ارتباط با مشتری طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور است

بازاریاب ها و تاجرانی که به دنبال رسیدن به اهداف خود در سریعترین زمان ممکن هستند ، چاپ بروشور میتواند انان را کمک کند تا علاوه بر تسهیل تبلیغ کالایشان در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسند .



دریافت وقت سفارت، ویزای شنگن و ویزای مالتیپل کانادا
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

دریافت وقت سفارت، ویزای شنگن و ویزای مالتیپل کانادا

منظور از وقت سفارت  چیست؟

شهروندان ایرانی برای سفر به اکثر کشورهای خارجی نیاز به اخذ ویزای این کشورها را دارند. اکثر کشورهایی که نیاز به اخذ ویزا دارند در حوزه شینگن واقع هستند. همچنین برای سفر به کانادا و آمریکا و سایر کشورهای اروپایی و آسیایی باید ویزا گرفت. با افزایش متقاضیان برای سفر به کشورهای خارجی به ویژه کشورهای حوزه شنگن، سفارتها چاره ای را تدبیر کرده‌اند. این چاره همان گرفتن وقت سفارت است که متقاضیان باید داشته باشند.

اگر قصد اخذ ویزای یکی از کشورهای اروپایی (حوزه شنگن)، کانادا، انگلستان و استرالیا را داشته باشید؛ باید قبل از مراجعه به سفارت از این سفارتها وقت ملاقات بگیرید. با اخذ این وقت ملزم می شوید تا در تاریخ و ساعتی که برای شما مشخص شده است به سفارت مراجعه کنید. در گذشته اکثر کشورها برای صدور ویزای توریستی، مصاحبه می‌کردند. اما در حال حاضر بیشتر کشورها مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه، هلند، کانادا و ... در وقت ملاقات ویزای توریستی، صرفا مدارک را تحویل می‌گیرند و انگشت نگاری انجام می‌دهند، اما برخی دیگر از کشورها مانند سوئد و لهستان علاوه بر تحویل گرفتن مدارک و انگشت نگاری، مصاحبه نیز انجام می‌دهند.

ویزای مالتیپل کانادا چیست؟

در حالت کلی می‌توان ویزاهای کانادا را به 2 دسته ویزای دائم و موقت تقسیم نمود. ویزای موقت کانادا به نوعی از ویزا گفته می‌شود که به فرد متقاضی و واجد شرایط، طی زمانی مشخص و محدود، اجازه ورود به خاک این کشور داده خواهد شد. ویزای موقت کانادا دارای انواع مختلفی است که اصلی ترین آنها ویزای توریستی، ویزای تحصیلی و سوپر ویزا است.

ویزای مالتیپل کانادا به شما اجازه می‌دهد تا پایان اعتبار ویزا‌، به صورت نامحدود به کانادا رفت ‌و ‌آمد داشته باشید و در هر بار ورود به کانادا، تا ۶ ماه در این کشور حضور یابید. البته پس از پایان مدت زمان ۶ ماهه، فقط کافی ا‌ست چند ساعت از خاک کانادا خارج شوید و در ورود دوباره به کانادا، اجازه ۶ ماه اقامت دوباره در کانادا را بدست خواهید آورد.

چگونه وقت سفارت و ویزا بگیریم؟

هر یک از کشورهای حوزه شنگن، استرالیا، انگلستان و کانادا فرایندهای مختلفی برای گرفتن وقت ملاقات تعریف کرده‌اند که برخی از آنها ساده‌تر و برخی دیگر پیچیده‌تر هستند. همچنین در برخی مواقع به علت اینکه وقتها سریع پر می‌شوند به سختی می‌توان وقت گرفت. به عنوان مثال برای وقت سفارت ایتالیا از دو طریق کنسولگری و مرکز درخواست ویزا می‌توان اقدام کرد که فرایندهای هر کدام جداگانه است و در برخی ماه‌ها به سرعت این وقتها پر می‌شود. دریافت وقت سفارت آلمان فقط از طریق مرکز درخواست ویزا امکان پذیر است و باید برای آن ودیعه پرداخت کرد. دریافت وقت سفارت فرانسه، وقت سفارت هلند و وقت سفارت یونان، نیز فقط از طریق کارگزاری امکان پذیر است. وقت سفارت انگلستان هم از طریق کارگزاری تهران و هم از طریق کارگزاری استانبول قابل اخذ است. برای دریافت وقت سفارت سوئد و وقت سفارت لهستان حتما باید از طریق خود سفارت اقدام کرد.

پس از گرفتن وقت سفارت، نوبت به آماده کردن مدارک می‌رسد. مدارکی که هر یک از کشورها از متقاضیان ویزا درخواست می‌کنند متفاوت است و رعایت کردن نکات آن در گرفتن ویزا بسیار مهم است. به عنوان مثال سفارت آلمان برای ویزای توریستی آلمان، تمامی مدارک را به فارسی قبول می‌کند، سفارت ایتالیا برای ویزای توریستی ایتالیا، مدارک را با ترجمه انگلیسی یا ایتالیایی قبول می‌کند و سفارت اتریش برای ویزای توریستی اتریش، مدارک را فقط با ترجمه آلمانی قبول می‌کند. برای درخواست ویزای مالتیپل کانادا می‌توان به صورت آنلاین یا کاغذی اقدام کرد اما در هر صورت هزینه ویزا باید به صورت آنلاین پرداخت شود. این فقط بخش بسیار کوچکی از نکاتی بود که برای درخواست ویزا باید رعایت کرد.

با توجه به این پیچیدگی‌های موجود، بهترین راه برای گرفتن وقت سفارت و اخذ ویزا، مراجعه به دفاتری است که سالهاست تجربه این کار را دارند. «ویزاگشت» یکی از معتبرترین مراکز برای گرفتن وقت سفارت و ویزا است. گروه «ویزا گشت» با سالها تجربه در حوزه وقت سفارت و مشاوره برای اخذ ویزای کشورهای حوزه شنگن، انگلستان و کانادا، هم اکنون دارای میزان موفقیت بیش از ۸۰ درصد است.

این مرکز با استفاده از تجربه، مهارت و تخصص خود، تا کنون به تعداد زیادی از افراد کمک کرده است تا ویزای مورد نظر خود را اخذ کنند. اعضای گروه «ویزاگشت» با داشتن سابقه سفرهای متعدد به کشورهای اروپایی و همچنین داشتن اقامت دائم اروپا (بلوکارت)، بهترین خدمات را در این زمینه می‌توانند ارائه دهند.



خوش شانسی و خوش شانس شدن
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

خوش شانسی و خوش شانس شدن 

جیمران یه جمله جالب داره و میگه در عجبم که هرچه بیشتر تلاش میکنم خوش شانستر میشم .

به نظر شما این تلاش فقط تلاش عملیه یا باید از تلاشهای عملیمون تلاشهای ارتعاشیمون هم حمایت کنه ؟؟

خیلیها به شانس اعتقاد دارند اما معتقدند که بد شانسند و نکته بد داستان اینه که بدشانسی و خوش شانسی انتخابیه و چقدر احمقانست که خودمون این بدشانسی رو انتخاب کرده باشیم .

خب حالا براتون توضیح میدم چطوری .

  1. باور .

حتما همتون راجب قانون جذب شنیدین و میدونید که قانون جذب چیست . اکثر انسانهای خوش شانس خوش شانسی خودشون رو باور کردند و این باور باعث شده که اتفاقات عالیی رو توسط رسم کشش به زندگیشون جذب کنند .

اونها هر کاری که انجام میدند خیلی مطئنند که موفق میشند و همین باور قوی باعث میشه که بر طبق اصول قانون جذب اتفاقات خوشایندی رو با ارتعاشی که تولید میکنند به زندگیشون جذب کنند .

  1. عشق .

انسانهای زیادی در جستجوی عشقند و قصد دارند که دریافتش کنند و یا میخوان که عاشق دیگری باشند . چیزی رو که خودتون ندارید چطوری میتونید به دیگران بدید و اگه داریدش چرا از دیگران گداییش میکند ؟؟ اینجا قانون جذب عشق به ما یاد میده که با روشهای خاصی عاشقانه زندگی کنیم و عشق بیشتری رو به زندگی خودمون جذب کنیم . و این خوش شانسها با استفاده از قانون جذب عشق بیشتری رو بزندگی خودشون جذب میکنند .

  1. توکل

مهمترین قسمت خوش شانسی توکل به خدا است و جالبه که بدونید در طول تاریخ ثبت شده که انسانهای با ایمان از شجاعت بیشتری نسبت به دیگران برخوردارند و ایمان به خداوند که شکلهای مختلفی داره و سطوح مختلفی داره باعث افزایش آرامش و آسودگی خیالمون میشه و این آرامش قدرت تصمیم گیریمون رو بالا میبره و با آرامش میتونیم تصمیمهای درستی بگیریم . و این خوش شانسها بخوبی از ارزش توکل و قدرتش آگاهند و استفادش میکنند و به همینخاطر خیلی خوش شانستر میشند .

به مجموع اینها میگند تلاشهای ارتعاشی و خیلی مهمه که با این تلاشهای ارتعاشی از تلاشهای فیزیکیمون همایت کنیم تا نتایج بهتری بگیریم .

موفق باشید .



وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی

سفیر آزما کیان وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی از معتبر ترین برند های دنیاست که سابقه سال ها همکاری با دانشجویان، اساتید دانشگاه، شرکت های تولیدی و آزمایشگاه ها دارد. ما توانسته ایم با وجود تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان، مواد شیمیایی اصل و با کیفیت شرکت هایی همچون مرک آلمان و سیگما آلدریچ را به دست مصرف کنندگان داخلی برسانیم تا بتوانیم نقشی در فراهم آوردن امکانات جهت پیشبرد تحقیق، تولید و توسعه داشته باشیم.

تضمین بهترین قیمت

سفیر آزما کیان وارد کننده مواد شیمیایی سیگما آلدریچ و دیگر برند ها و کیت تحقیقاتی می باشد و با قیمت رقابتی خود قصد جلب رضایت مشتریان خود را دارد.

گارانتی بازگشت کالا

هدف شرکت آزما کیان کسب رضایت و همکاری بلند مدت با مشتریان است. به پاس اطمینان شما جهت خرید، ما نیز محصولات خود را با گارانتی ارائه می دهیم.

مشتریان ما

سفیر آزما کیان سال ها تجربه فعالیت در زمینه مواد شیمیایی و کیت تحقیقاتی دارد، مشتریان سفیر آزما کیان گواهی بر عملکرد شرکت در این سال هاست.

بهترین برند ها

سفیر آزما کیان وارد کننده و توزیع کننده برترین برند های دنیا از جمله سیگما الدریچ، مرک، ترموفیشر و ده ها برند دیگر در زمینه مواد شیمیایی و کیت تحقیقاتی می باشد.

چرا سفیر آزما کیان؟

شرکت سفیر آزما کیان، مرکز فروش مواد آزمایشگاهی اصل بیش از ۲۰۰ برند شیمیایی و آزمایشگاهی می باشد.

فروش مواد آزمایشگاهی : قیمت های مناسب، گارانتی محصولات و موجودی بالای مواد شیمیایی آزمایشگاهی، کیت های تحقیقاتی، آنزیم ها و تمامی محصولات مورد نیاز برای انجام تحقیقات، فاکتور اصلی است که سفیر آزما کیان را از دیگر رقبای خود جدا می کند.

شرکت ما واردکننده بالغ بر ۲۰۰ برند معتبر تولید کننده مواد شیمیایی، کیت های تحقیقاتی و محصولات بیولوژیکی می باشد.

کادر کارشناسی خبره حاضر در شرکت سفیر آزما کیان، این امکان را مشتری می دهد که از طریق تماس تلفنی با شرکت و یا سایر راه های ارتباطی، درباره کالای مورد نیاز خود از ما مشاوره بگیرید و با خیالی آسوده خرید کنید.

هدف سفیر آزما کیان این است که به طور منظم بتواند نیاز محققین محترم و مشتریان خود را به خرید مواد آزمایشگاهی و کیت های تحقیقاتی، با محصولات با کیفیت و قیمتی مناسب، برطرف کند.

شرکت سفیر آزما کیان به طور مستقیم مواد شیمیایی شرکت هایی همچون مرک و سیگما آلدریچ (sigma aldrich) را وارد می کند تا قیمت تمام شده برای مشتریان پایین ترین حالت ممکن باشد و مهم تر از آن،‌ نگرانی در مورد کیفیت و اصالت مواد شیمیایی آزمایشگاهی خریداری شده وجود نداشته باشد، چون ما محصولات خود را با گارانتی به شما می فروشیم.

برای خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی با سفیر آزما کیان تماس بگیرید:

۰۲۱۶۶۰۷۴۲۷۷ و ۰۹۳۵۷۰۰۷۷۴۳



برترین فروشگاه محصولات و مصنوعات فرهنگی
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

برترین فروشگاه محصولات و مصنوعات فرهنگی

با توجه به فرمایشات حضرت آقا :

اگر ما در عالم شعر، ادبیات، موسیقی،نقاشی،گرافیک،داستان نویسی و هنر و ادبیات، کاری پیدا کنیم که هم دل غمگین ما را شاد کند، هم احساس انجام وظیفه به ما بدهد، هم در سرنوشت کشور و ملت و ادب و تاریخمان اثر بگذارد این والاترین است . این، بهترین است.چیزی است که اگر کسی به آن دست پیدا کرد، باید هرلحظه هزاران بار خدای متعال را شکر بگزارد، و البته نخواهد توانست. زیرا زبـان شـکرگزاری قاصر است.  (مقام معظم رهبری)

موسسه محصولات و مصنوعات فرهنگی و هنری ربیع به همت جمعی از متخصصان و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سال 1392 شروع به کار کرد.

هدف از تشکیل این کارگروه، نشر فرهنگ اسلامی برگرفته از سیره متعالی ائمه اطهار علیهم السلام و ادغام هنر های ناب ایرانی در زندگی اسلامی سطوح مختلف جامعه و پاسداشت جایگاه ارزشمند شهدا و ایثارگران تاریخ انقلاب اسلامی است و امروز با عنایت خداوند متعال، این مجموعه انقلابی یکی از برترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات و مصنوعات فرهنگی به طور ویژه در سطح کشور شناخته می شود؛ تهیه و تولید انواع البسه، عرضع انواع اسباب بازی وسائل فکری کودکان منسوجات و نوشت افزار منقّش به نگاره های ارزشی و عرضه کتب فرهنگی و تولیدات عفاف و حجاب،           تنها گوشه ای از فعالیت های این مجموعه می باشد.

هممچنین تولید و عرضه انواع طرح های گرافیکی، عکس و چاپ های دیجیتال با محوریت های ملی و مذهبی به صورت حرفه ای نیز مورد توجه بسیاری از فعالان و علاقه مندان عرصه هنر و گرافیک قرار گرفته است.

فروشگاه ربیع بستری است برای تولید و عرضه محصولات و مصنوعات فرهنگی در بیش از 85 شاخه و با بیش از  7000 محصول که روزانه به صورت میانگین 18.000 نفر از این سایت بازدید داشته که از این رو فروشگاه ربیع یکی از سایت های بسیار مناسب برای عرضه محصولات می باشد. این سایت هم اکنون دارای دو سایت مجله و آکادمی می باشد که در زمینه محتوایی و آموزشی سایت ارائه خدمات میدهند . و این کار باعث پیشرفت در فروش سایت داشته است .

امید است در راه گسترش فرهنگ و سبک زندگی غنی اسلامی ایرانی و رفع دغدغه های مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ، گام موثری برداریم.

آدرس : قم - خیابان صفائیه - کوچه 28 - فرعی 18 - پلاک 242

تلفن همراه : 09120512684

تلفن ثابت : 02537847504

پست الکترونیک مدیریت info@rabi.ir



انواع درب اتوماتیک شیشه ای و آشنایی با نحوه عملکرد آن
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

انواع درب اتوماتیک شیشه ای و آشنایی با نحوه عملکرد آن

پیشرفت تکنولوژی سالهاست که با سرعت بالایی صورت می‌پذیرد و دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ای به بازار عرضه می‌شوند.  در اطراف خود نگاه کنید و به وضوح ببینید که از ظاهر ساختمان ها تا مصالح تشکیل دهنده درب ورودی تا آجر آن نسبت به گذشته تغییر کرده است.

بنابر اعلام شرکت قائم الکترونیک، درب اتوماتیک یکی از این تجهیزات است که رفت‌وآمد و تردد را بسیار ساده کرده است. البته سهولت در رفت‌وآمد، تنها مزیت نصب درب اتوماتیک نیست. این روزها شاهد نصب درب اتوماتیک در بسیاری از ساختمان‌های تجاری، اداری و گاها مسکونی هستیم. مزایای بسیاری که این درب‌ها دارند، باعث شده تا بسیاری از افراد به خرید و نصب آن‌ها علاقه‌مند باشند و در ساختمان‌های خود از آن بهره ببرند.

انواع درب‌های اتوماتیک

مدل‌ها و انواع مختلفی از درب اتوماتیک توسط شرکت‌های مختلف، تولید و عرضه می‌گردند. در کشور ما تولیدکنندگان مختلفی همچون قائم الکترونیک در این زمینه فعالیت می‌کنند و انواع مختلف این درب‌ها را با کارایی متنوع، طراحی و اجرا می‌کنند. به‌طورکلی درب‌های اتوماتیک ازنظر ساختار به ۶ گروه زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • درب کشویی یا اسلایدینگ
  • درب نیم‌گرد یا قوسی
  •  درب چرخان یا گردان
  •  درب‌های مثلثی یا زاویه شکسته
  •  درب‌های تلسکوپی
  • درب‌های اتوماتیک تاشو

این نوع درب‌ها از جنبه عملکرد و نوع کارایی نیز به سه بخش زیر دسته‌بندی می‌شوند که شامل:

  • درب‌های الکترومکانیکی (عملکرد: چرخ‌دنده و گیربکس)
  • درب‌های هیدرولیک (عملکرد: فشار مایعات و فشار روغن)
  • درب‌های پنوماتیک (عملکرد: فشار گاز یا فشار باد)

درب اتوماتیک کشویی

یکی از انواع درب اتوماتیک که تقریباً در بیشتر مکان‌های عمومی کارایی و استفاده دارد، درب اتوماتیک کشویی است. از این درب معمولاً برای محیط‌های کاری، اداری، تجاری و گاهأ برای ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شود. در  واقع فارغ از تجاری یا مسکونی بودن محل استفاده، کاربرد این نوع درب‌ها بیشتر در مکان‌هایی است که از عبور و مرور زیادی برخوردارند. درب اتوماتیک کشویی، دارای یک حسگر جهت تشخیص حضور افراد در مقابل درب بوده که موجب باز و بسته شدن اتوماتیک درب می‌شود.

 

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای

تمام مجموعه‌های کاری به دنبال کسب رضایت مشتری و ارباب‌رجوع هستند. در واقع این مشتری‌ها هستند که به یک کسب‌وکار اعتبار می‌بخشند. هر نوع امکاناتی که بتواند دسترسی آسان را در اختیار مشتری‌ها قرار دهد، نوعی سرویس‌دهی به مشتری تلقی می‌شود. درب اتوماتیک می‌تواند تردد افراد به یک مکان را بسیار آسان‌تر از زمانی کند که یک درب معمولی در آنجا نصب‌ شده باشد. این موضوع زمانی پررنگ‌تر جلوه می‌کند که کودکان، افراد سالمند، افرادی که ناتوانی‌های حرکتی دارند و ... بخواهند وارد یک مجموعه شوند. توان جسمانی این عزیزان معمولاً کمتر از افراد عادی است و نصب درب اتوماتیک، رفت‌وآمد این عزیزان را بسیار ساده‌تر خواهد کرد. همچنین افرادی که از ویلچر یا عصا نیز استفاده می‌کنند هم به‌سادگی می‌توانند از طریق درب اتوماتیک، رفت‌وآمد کنند.

درب‌های اتوماتیک در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام برای مکان و موقعیت خاصی مفید و کاربردی هستند. درب اتوماتیک شیشه‌ای به‌عنوان یکی از انواع درب‌های اتوماتیک پرکاربرد شناخته می‌شود. این روزها استفاده از درب اتوماتیک شیشه‌ای بسیار مرسوم شده است و آن‌ها را در بسیاری از ساختمان‌ها مشاهده می‌کنید. برخی از مکان‌هایی که در آن‌ها از این درب‌ها استفاده می‌شود عبارت‌اند از:

  •  ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه راه‌آهن
  • بانک‌ها
  • ادارات
  • سازمان‌ها و بسیاری از مجموعه‌های کاری
  • هتل‌ها
  • سالن‌ها
  • کافه‌ها و رستوران‌ها

به‌طورمعمول درب‌های اتوماتیک در هر مکانی نصب می‌شوند. در هر مکانی که احساس می‌کنید نیاز به نصب درب اتوماتیک وجود دارد، می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. این درب‌ها بسیاری از ضعف‌های درب‌های قدیمی را کاهش داده‌اند و البته برای خرید درب‌های اتوماتیک، باید بودجه‌ی بالاتری نیز در نظر بگیرید. هزینه‌هایی که خرج خرید درب اتوماتیک می‌کنید، مزایای زیر را برای شما به همراه خواهد داشت:

  •  سهولت رفت‌وآمد برای کودکان، افراد سالخورده، افرادی که ضعف فیزیکی و حرکتی دارند و ...
  •  افزایش بهداشت فردی و عمومی با نصب درب اتوماتیک
  • کمک به کاهش هزینه‌ها و ذخیره انرژی

نحوه‌ی عملکرد درب اتوماتیک

در واقع تشخیص فرد توسط سنسور، نقطه‌ی شروع عملکرد درب اتوماتیک است و پس‌ از آن درب باید باز یا بسته شود. سنسورهای درب به یک درایو الکترونیکی متصل می‌شوند که این درایو از طریق یک درایو کمکی یا چرخ‌دنده به هیئت‌رئیسه‌های درب متصل می‌شود. چرخ‌دنده‌ها توسط کمربندهای لاستیکی حرکات باز و بسته شدن درب را تنظیم می‌کنند و در ادامه به‌وسیله‌ی غلطک‌هایی که در زیر درب قرار دارند، درب اتوماتیک به‌راحتی باز و بسته می‌شود.

این روزها درب‌های اتوماتیک بسیار راحت و کاملاً امن تولید می‌شوند و همواره تولیدکنندگان در بخش‌های تحقیق و توسعه‌ی خود، به دنبال راه‌هایی هستند که آن را زیباتر و درعین‌ حال کارآمدتر کنند. ممکن است در آینده‌ای بسیار نزدیک، شاهد تولید درب اتوماتیک با قابلیت‌ها و سطح هوشمندی بالاتری باشیم و درب‌های امروزی به نظرمان ساده و معمولی به نظر برسند.

شرکت قائم الکترونیک به‌عنوان پیشگام در صنعت درب‌ شیشه ای با مجموعه‌ای متشکل از کارشناسان و تکنسین‌های مجرب در حوزه‌ی مهندسی الکترونیک، با هدف انجام خدمات مطلوب در حفظ، نگهداری و پشتیبانی روزافزون در راستای کسب رضایت مشتریان داخلـی و خارجی در خدمت شما سروران گرامی می‌باشد. همچنین شرکت قائم الکترونیک ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین انواع راهبند پارکینگ است با مراجعه به سایت این شرکت می توانید لیستقیمت درب شیشه ای و دیگر محصولات را مشاهده کنید.

 



تجهیزات فروشگاهی و قفسه بندی انبار رادان صنعت شرق
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

تجهیزات فروشگاهی و قفسه بندی انبار رادان صنعت شرق

شرکت رادان صنعت شرق با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه تولید و تجهیز سیستم های قفسه بندی انبار و قفسه بندی فروشگاه ها، در سال 1381 آغاز به کار نمود. مدیران این مجموعه صنعتی در تاریخ 15/9/1383 موفق به ثبت رسمی شرکت رادان گشته و آن را با شماره 21806 و شماره پروانه بهره برداری 3/17996 به صورت رسمی در مشهد تاسیس نمودند. کارخانه تولیدی رادان صنعت شرق در محل شهرک فناوری های برتر مشهد واقع شده است و دارای مساحتی حدود 5000 مترمربع، مجهز به دو سالن تولید مجزا می باشد.

این مجموعه جهت طراحی و تولید سیستم های قفسه بندی به صورت مستقیم از تجربه و مهارت 70 نفر نیروی انسانی بهره می گیرد. هدف مدیران شرکت، بهبود سطح کیفیت صنعت قفسه بندی در کشور بوده و در این راستا می کوشند محصولات مقاوم و زیبا در کنار خدمات دهی درخور مشتریان ارائه نمایند. بدین منظور علاوه بر دفتر مرکزی واقع در مشهد، اقدام به ارائه تجهیزات فروشگاهی در شهرهایی همچون تهران، شیراز، بندرعباس، تبریز، شهرکرد، اصفهان، زاهدان، گرگان، بوشهر، کرج و ارومیه نموده و نمایندگی های فروش خود را در این شهرها مستقر ساخته اند. همچنین برای خرید تجیهزات فروشگاهی رشت نیز می توان از محصولات قفسه رادان صنعت شرق استفاده نمود.

شرکت تجهیزات فروشگاهی رادان صنعت یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید و ارائه تجهیزات فروشگاهی می باشد. شرکت دژپاد نیز همانند شرکت رادان صنعت شرق به ارائه محصولات قفسه بندی انبار می پردازد.

 

محصولات و خدمات شرکت رادان صنعت شرق

شرکت رادان طراح و سازنده انواع سیستم های قفسه بندی در حوزه های تجهیزات فروشگاهی و همچنین انبارهای صنعتی است.

قفسه بندی انبار

محصولاتی همچون قفسه بندی پانل راک، پالت راک، خود راهرو، بالکی راک، کانتی لور و سردخانه ای تنها بخشی از خدمات شرکت قفسه بندی رادان صنعت برای انبارهای صنعتی می باشد. حتی می توان از برخی محصولات نیز برای قفسه بندی انبار مواد غذایی استفاده کرد.

قفسه بندی انبار رادان

قفسه بندی فروشگاهی

این مجموعه تولیدات دیگری نظیر قفسه بندی یکطرفه، دو طرفه، سرشلف و گوشه با تحمل بارهای مختلف (در مدل های البرز، استحکام و دنا) و قفسه های مخصوص میوه، نان، انواع میز صندوق و استندهای فروشگاهی را نیز به مشتریان عزیز جهت تجهیز فروشگاه های خود ارائه می کند.

قفسه فروشگاهی رادان صنعت

مهندسین رادان همواره با ارزیابی نیازهای بازار و یافتن نقاط ضعف و قدرت سیستم های قفسه بندی و تجهیزات انباری و فروشگاهی موجود، سعی خود را به کار می بندند تا بهترین طراحی را برای تولید محصولات جدید و بکر ارائه کنند.

قفسه بندی برجیس و همچنین قفسه های مخصوص کتاب که می توان از آنها برای قفسه بندی انباری منزل و آپارتمان نیز استفاده نمود تنها گوشه ای از تولیدات اختصاصی این مجموعه هستند که به صورت رسمی به نام شرکت به ثبت رسیده اند.

از قفسه های تولید شده توسط رادان صنعت می توان در زمینه انبار تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی استفاده نمود و جهت قفسه بندی انبار دارویی آن ها را به کار بست. همچنین در صنایع خودرو سازی و قفسه بندی تجهیزات نظامی و همچنین تجهیزات شبکه نیز می توان از محصولات تولید شده توسط رادان صنعت کمک گرفت.

کارکنان شرکت با در نظر گرفتن شرایط محیطی محل نصب و بررسی ویژگی های فضای انبار و فروشگاه، اقلام مورد ذخیره سازی و بودجه کارفرما اقدام به طراحی و تولید مقاطع می نمایند تا تجهیزات قفسه بندی به طور کامل با محیط سازگار باشند.

قفسه های تولید شده توسط مجموعه رادان صنعت شرق دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند و از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده اند. پروفیل های صنعتی، ورق روغنی، ورق فولاد مبارکه و مفتول مسوار بخشی از مواد اولیه به کار رفته در ساخت قفسه های رادان صنعت هستند. استفاده از این مواد اولیه برحسب محل مورد استفاده و نوع قفسه ها تعیین می گردد.

همچنین با توجه به میزان تحمل وزن مورد نیاز، ضخامت و ابعاد مقاطع متغیر بوده و این مورد توسط کارشناسان رادان صنعت مشخص می گردد. در پایان کار تمامی مقاطع ساخته شده توسط رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده می شوند تا در شرایط آب و هوایی مختلف دوام قابل قبولی داشته باشند.

 

مهم ترین تفاوت های شرکت رادان صنعت شرق با دیگر مجموعه های صنعتی

انبارها و فروشگاه ها اغلب محل نگهداری کالاهای سنگین وزن و حجیم هستند. از این جهت قفسه های مورد استفاده در این مکان ها باید قدرت کافی برای تحمل وزن اجناس را داشته باشند و فضای چیدمان محصولات توسط حفاظ های متعدد احاطه گردد تا از سقوط آن ها جلوگیری گردد.

به خاطر داشته باشید ممکن است قیمت قفسه فروشگاهی عاملی باشد برای استفاده از تجهیزات فروشگاهی دست دوم و یا محصولات قفسه بندی مستهلک و استوک اما استفاده از این قفسه های آن هم به دلیل قیمت قفسه های نو در سیستم قفسه بندی فروشگاه و یا انبار خسارت های جبران ناپذیری به جا می گذارد. ممکن هر ساله انبارهای صنعتی و فروشگاهی با حوادث متعددی ناشی از سقوط اجسام مواجه می شوند که مهم ترین اصل برای پیشگیری از آن ها افزایش ایمنی سیستم ذخیره سازی و استفاده از تجهیزات قفسه بندی باکیفیت می باشد.

قفسه بندی انبار و تجهیزات فروشگاهی

شرکت رادان صنعت شرق به عنوان یکی از سازندگان برتر تجهیزات قفسه بندی انبارهای صنعتی و تولیدی و ارائه دهنده ملزومات و قفسه بندی فروشگاه ها در سراسر کشور، می کوشد ایمنی و مقاومت سیستم ها را در راس اولویت ها قرار دهد تا از اتفاقات ناگوار و آسیب های مالی و جانی در انبارها جلوگیری به عمل آورد.

کارکنان مجموعه رادان دارای سابقه فعالیت طولانی بوده و از مهارت بالایی در کار بهره مند هستند که طراحی حرفه ای و دقیقی برای تجهیزات فروشگاهی و انباری ارائه می کنند.

مدیریت فعال و مدبر در کنار نیروی کار ماهر عاملان اصلی موفقیت شرکت به شمار می روند. ضمن اینکه تنوع محصولات و قدرت تحمل های متفاوت آنان تمامی نیازهای مشتریان را در برگرفته و خواسته هایشان را برآورده می سازد.

مدیران ارشد شرکت معتقد هستند فروش محصول پایان تجارت نیست بلکه آغاز یک تجارت است و پس از فروش، ارائه خدمات مفید به مشتریان، لازمه کسب رضایت آنان است. از این جهت کارکنان مجموعه موظف هستند مشکلات و ایراداتی را که برای محصولات خریداری شده توسط مشتریان رخ می دهد، رفع ساخته و بهترین بازدهی را برای کارفرمایان رقم بزنند.

کیفیت خدمات و محصولات معیاری مهم برای شرکت رادان صنعت شرق است که به جهت نیل به آن سیستم مدیریت کیفیت را بر اساس اصول ISO 9001-2008 طراحی نموده و هر ساله واحد تحقیقات رادان به بررسی مجدد بازار پرداخته تا در صورت نیاز اهداف کیفی شرکت را اصلاح نمایند.

طی سال های متمادی فعالیت در حوزه تولید قفسه های فروشگاهی و صنعتی، کیفیت ارائه شده در محصولات و خدمات رادان صنعت موجبات کسب موفقیت های متعددی را برای مجموعه فراهم آورده است که از جمله آنان می توان به استاندارد بین المللی سیستم رضایتمندی مشتریان در سال 2004، استاندارد بین المللی رضایتمندی مشتری در سال 2012، گواهینامه استاندارد اروپا CE، گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت در سال 2008، گواهینامه ستاره طلایی بین المللی کیفیت و گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت زیست ایمنی و بهداشت شغلی در سال 2007 اشاره نمود.

افتخارات کسب شده در این سال ها حاکی از مهارت و تخصص کارکنان و مهندسان شرکت بوده و اطمینان خاطر را برای مشتریان عزیزمان در پی خواهد داشت.

مشاوران و کارشناسان فروش متخصص و متبحر رادان صنعت شرق در حوزه سیستم های قفسه بندی همواره آماده پاسخگویی مشتریان بوده و کارفرمایان عزیز را در زمینه تجهیز و قفسه بندی بهینه و سازگار با محیط فروشگاه و انبار راهنمایی می کنند.



با داشتن سایت چگونه می توانید فروش محصولات خود را بیشتر کنید ؟
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

با داشتن سایت چگونه می توانید فروش محصولات خود را بیشتر کنید ؟

در ابتدا شما میتوانید از سایت اردبیل کمک بگیرید که با داشتن تیم حرفه ای در این زمینه و با قیمت مناسب بهترین سایت مورد نیاز شمارا تحویل میدهد.

همانطور که در عنوان مقاله به افزایش فروش اشاره کردیم با داشتن وبسایت انگار فردی را برای 24 ساعت بدون استراحت استخدام کرده اید تا فروش محصولات مارا به صورت انلاین انجام دهد .

هر روز کسب و کارهای زیادی در اینترنت راه اندازی می‌شوند اما بسیاری از آنها با وجود پتانسیل بالا شکست می‌خورند و تنها درصد بسیار کمی از آنها به موفقیت می‌رسند. چرا این اتفاق می‌افند و چطور می‌توانید مطمئن شوید جزو دسته‌ای هستید که به موفقیت می‌رسید؟

شما برای اینکه بفهمید که در بین افراد موفق هستید یا نه باید از افراد متخصص تیم ما در طراحی سایت   مشاوره دریافت کنید یا به چند مورد در ادامه مقاله دقت کنید.

قرار نیست از روز اول شما در امد میلیونی داشته باشید یا یه سایتی مثل دیجیکالا داشته باشید . همین که شما سعی کنید این کار را شروع کنید ان ها هم سعی می کنند اسم شمارا بشناسند و از شما خرید کنند .

نکاتی که انجام دادن انها محبوبیت شمارا سریعتر خواهد کرد :

 

  1. 1مدت زمان هاست و دامنه را بیشتر از 1 سال ثبت کنید

در صورت تمایل سایت را با پسوندهای مختلف ثبت کنید. و هاست خودرا  به مدت بیشتر از 1 سال حتی در صورت ممکن 5 ساله بخرید .

۲تبلیغ در شبکه های مجازی مهمترین اصول

مهم ترین شبکه های مجازی : اینستاگرام – تلگرام – فیسبوک – توییتر و ... میباشد که تبلیغ در انها بر روی  سئو و فروش شما اثر می گذارد . در صورت ممکن اکانت یوتیوب داشته باشید تا تمام فیلم محصولات خودرا در ان بگذارید .

3روند ثبت سفارش رو اسون کنید

از عوامل مهم کاهش فروش، درخواست عضویت اجباری در هنگام ثبت سفارش است.  همه از اینترنت خرید می کنند تا از وقتشون صرفه جویی شود نه با عضویت های طولانی و تایید هویت وقت انها گرفته شود

4سایت به روزی داشته باشید

همواره سایت  خودرا از نظر مقاله و محصولات و پشتیبانی و  ... به روز نگه دارید تا سایت با اعتباری در نزد گوگل داشته باشید

  1. 5. بعد از خرید مشتری را فراموش نکنید : طوری مشتری را راضی نگه دارید که بار دوم هم از شما خرید کند وقتی فردی محصولی فیزیکی خریداری می‌کند با تماس تلفنی یا اس ام اس او را در جریان وضعیت سفارش قرار دهید. اگر محصول فیریکی است در سایت به طور کامل مشخص کنید که ارسال به چه صورتی و از طریق چه پستی انجام می‌شود.

اگر محصولات دانلود دارید جملاتی مانند ” بلافاصله محصول را دانلود کنید” را اضافه کنید. وقتی او از خرید احساس رضایت کند، باز هم خرید خود را تکرار خواهد کرد. بعد از خرید مشتری را فراموش نکنید بلکه با تماس تلفنی و ارسال ایمیل و ارائه هدیه یا تخفیف مناسبتی او را به خرید دوباره ترغیب کنید.

  • برخلاف تصور نکته‌ مهمی که نقشی اساسی در افزایش فروش سایت دارد بازدیدکنندگان زیاد نیست بلکه اعتمادسازی در بازدیدکنندگاناست.
  1. به سوال های مشتریان خود سریع جواب بدهید .

اجازه ندهید تا مشتریان بالقوه‌ به علت کم بی‌توجهی از دست‌تان خارج شوند. حتی اگر برای مدتی نیستید مطمئن باشید که شخصی هست تا به سوالات و مشکلات پاسخ دهد.

 

در نتیجه هر انچه که خواندید پیش زمینه ای از نکات کسب در امد از طریق وبسایت بود و شما حتما برای شروع کار خود نیاز دارید یا روی خودتان سرمایه گذاری کنید یا از ما کمک بگیرید قطعا راه اول به علت نیاز به یاد گیری و تجربه زمان بر و هزینه بر خواهد بود پیشنهاد ما راه دوم هست که با یک تیم طراحی سایت در ارتباط باشید و روش کسب کار خودرا پیدا کنید .

منبع:  سایت اردبیل



معرفی کارخانه گالوانیزه کاشان
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

معرفی کارخانه گالوانیزه کاشان

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در تاریخ 1374 راه اندازی و در سال 1379 با نام صنایع گالوانیزه فجر سپاهان شروع به کار نمود. محصول این شرکت ورق گالوانیزه است، که از روش غوطه وری گرم به صورت مدام تولید می گردد. ظرفیت خط تولید گالوانیزه کاشان در سال به صورت اسمی 100 هزار تن است، ولی ظرفیت تولیدی این شرکت در سال 130 هزار تن می باشد.

معرفی انواع محصولات گالوانیزه کاشان

محصولات ورق گالوانیزه کاشان در سه نوع کلاف، انواع ورق مسطح و ورق فرم دار تولید می شود.

ابعاد انواع ورق گالوانیزه مسطح، از نظر ضخامت بین 0.3 الی 1.5 میلیمتر، از نظر طول 600 و 1250 میلی متر و از نظر عرض 0.5 و 4 میلیمتر است.

در تولید ورق های گالوانیزه سینوسی و ذوزنقه ای از ورق های فرم دار گالوانیزه استفاده می شود. ابعاد فیزیکی انواع ورق فرم دار از نظر ضخامت بین 0.4 الی 0.8 میلیمتر و از نظر طول 1.5 و 12 میلیمتر در ضمن عرض ورق خروجی در ارتباط مستقیم با عرض ورق ورودی می باشد.

ورق های گالوانیزه در صنعت به عنوان ورق های مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی شناخته می شوند، این ویژگی از طریق دو عملیات شیمیایی روغن کاری و غیر فعالسازی و در بعضی موارد از طریق هر دو فرآیند ایجاد می گردد.

یکی از مراحل تولید ورق گالوانیزه عملیات شیمیایی کروماته است در طی این فرآیند سطح ورق گالوانیزه در برابر عوامل محیطی مانند زنگ زدگی و خوردگی محافظت می شود و در نتیجه از تولید شوره سفید جلوگیری می نماید.

در تولید ورق گالوانیزه کاشان پوشش کروماته ایی که برای محافظ سطح ورق در دو طرف سطح ورق استفاده می شود بین 15 الی 20 میلی گرم بر متر مربع است. استاندارد مقدار پوشش کروماته برای هر سطح نباید کمتر از 40 % برای حالت تست یک نقطه ای باشد.

در کل وزن پوشش استفاده شده در ورق گالوانیزه با توجه به استاندارد JIS G 3302 می بایست بین 90 تا 275 گرم بر متر مربع باشد، که وزن پوششی گالوانیزه کاشان 120 گرم در متر مربع است که نسبت به تمام محصولات داخلی مرغوب تر می باشد همچنین با توجه به محدوده ای استاندارد به درخواست مشتری به صورت سفارشی عملیات کروماته شدن انجام می شود.

معرفی روش های تولید ورق گالوانیزه کاشان

انواع محصولات گالوانیزه کاشان در طی فرآیند نورد سرد، که فرآیندی پیوسته ومداوم و شامل مراحل شستشو و تمیز کاریست تولید می گردند. مراحل بعدی تولید ورق گالوانیزه کاشان، شامل احیاء، عملیات حرارتی، مرحله اکسیدهای سطحی و کنترل خواص متالوژیکی صورت گرفته و عبور از وان مذاب روی و در نهایت ایجاد محصول نهایی کلاف گالوانیزه کاشان است.

مرحله بعد از تولید ورق گالوانیزه, یکسری عملیات تکمیلی است که بر روی ورق های گالوانیزه انجام می شود که عبارت است از:

  • مرحله اکسین پس جهت افزایش خاصیت رنگ پذیری ورق های گالوانیزه
  • عملیات کشش و صافی سطح
  • عملیات پسیو کردن به کمک محلول های شیمیای

تمامی مراحل فوق باتوجه در خواست مشتری به صورت سفارشی نیز قابل اجراست.

بعد از مراحل فوق، مرحله برش زدن و فرم گیری انجام می شود. در طی عملیات برش زدن کلاف گالوانیزه به ورق یا شیت های گالوانیزه تبدیل می شوند. همچنین در طی فرآیند فرم گیری انواع مقاطع سینوسی و ذوزنقه ای جهت تولید کرکره سینوسی و کرکره ذوزنقه ایی نیز ایجاد می گردد.

سیستم برش فولاد گالوانیزه کاشان دارای سیستم بسته بندی پنوماتیک است و امکان برش ورق به صورت عرضی در محدوده طولی 0.5 تا 4 متر را دارد.

در مرحله فرم دهی ورق های گالوانیزه و گالوانیزه رنگی با گذشت از قفسه های فرم دهی با توجه به طول مورد نظر به وسیله غلطک های فرم دار فرم دهی می شوند. برای بالا بردن استحکام ورق های گالوانیزه در طی فرآیند فرم دهی، فرم دهی در راستای طولی ورق انجام می شود. امکان تولید مقاطع سینوسی و ذوزنقه ای تا حداکثر طول 12 متر در مجتمع ورق گالوانیزه کاشان وجود دارد.

سه فاکتور مهم تقسیم بندی ورق گالوانیزه کاشان

ورق گالوانیزه کاشان بر اساس سه فاکتور کیفیت، خواص فیزیکی و نوع کاربرد آن در صنایع گوناگون دسته بندی می شود. ورق گالوانیزه کاشان از نوع سخت می باشد و دارای انعطاف کم ولی در عین حال مستحکم است و در ساخت پروفیل و به عنوان پوشش سقف کاربرد دارد.

ورق های گالوانیزه که کاربرد تجاری دارند منعطف تر و در عین حال دارای استحکام خوبی هستند و برای کاربرد های عمومی مثل، سقف های کاذب فرم دار، مصارف خانگی، در ساخت کابینت و کانال بکار می روند.

ورق های گالوانیزه ایی که نورد سطحی شده اند، دارای انعطاف پذیری بیشتر و در عین حال دارای استحکام کمتری هستند در ضمن دارای کشش مناسب و همچنین دارای قابلیت رنگ پذیری برای تولید قطعات اتومبیل و لوازمی که نیاز به رنگ کردن دارند استفاده می شود.

نوع دیگر از ورق های گالوانیزه که کیفیت کشش ورق مد نظر است، ویژگی خمش عالی و انعطاف پذیری مناسب ولی استحکام ورق پایین می باشد، این نوع از ورق ها برای ساخت قطعات پیچیده و صنایع داخلی اتومبیل و ... بکار می رود.

 

استاندارد های تولید ورق گالوانیزه 

مجتمع فولاد امیرکبیر کاشان نخستین تولید کننده ورق گالوانیزه گرم در ایران می باشد، در ساخت ورق گالوانیزه کاشان از استانداردهای ASTM، DIN، ISIR ، JISو iso و همچنین در زمان تولید ورق گالوانیزه دو تست یک نقطه ای و سه نقطه ای نیز انجام می شود.

 

فاکتور های تعیین کننده قیمت گالوانیزه کاشان

قیمت گذاری بر روی ورق گالوانیزه همانند سایر محصولات فولادی با توجه به تغییرات ارز متغیر و دارای روند رو به رشد است. تغییرات قیمت ارز و قیمت آهن تاثیر مستقیمی بر قیمت گالوانیزه می گذارد. همچنین عواملی دیگری همچون دلالان و واسطه های فروش بر افزایش نهایی قیمت گالوانیزه تاثیر گذارند، به طور مثال قیمت ورق گالوانیزه کاشان در تهران با قیمت ورق گالوانیزه کاشان امروز می توانند متفاوت باشد.

وب سایت فولاد ایران به عنوان یک مرجع در زمینه فروش انواع ورق گالوانیزه فعالیت دارد. جهت استعلام قیمت گالوانیزه بلاخص قیمت ورق گالوانیزه امیرکبیر کاشان به آدرس اینترنتی https://fooladiran.com مراجعه نمائید

 



پرو لباس مجازی برای فروشگاههای پوشاک
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398

پرو لباس مجازی برای فروشگاههای پوشاک

اگر به دنبال ایجاد یک وجه تمایز برای فروشگاه پوشاک یا مزون هستید استفاده از فن آوری اطلاعات یک راه بسیار مناسب برای شماست. پردازش تصویر و واقعیت افزوده دو تکنولوژی جدید و فوق پیشرفته به حساب می آیند. بخصوص در عرصه پوشاک تا کنون شرکت هایی که در ایران به دنبال آن رفته اند از تعداد انگشتان یک دست کمتر هستند. از این رو استفاده از تکنولوژی ها پردازش تصویر و واقعیت افزوده برای مجهز کردن فروشگاه، مزون یا نمایشگاه های شما تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک به سیستم "پرو لباس مجازی شرکت داده های طلایی" یک برگ برنده بزرگ برای شما در مقابل رقبا حساب می‌شود. همانند برندهای مطرح پوشاک و مد خارجی شما هم از تکنولوژی فوق پیشرفته پردازش تصویر و واقعیت افزوده سود ببرید. و با استفاده از جذابیت پرو مجازی برند خود را برای مشتریان ماندگار تر کنید قدرت برندتان را افزایش قابل توجهی بدهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجهیز فروشگاه خود به تکنولوژی پیشرفته پرو مجازی به وبسایت vc7.ir مراجعه کنید.
ویژگی های سیستم پرو مجازی
https://vc7.ir/features/

شماره تماس:02188509862

 

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



سیستم آموزش مجازی رایاموز
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398

سیستم آموزش مجازی رایاموز

تجربه ثابت کرده است که دو عامل نقش بسیار مهمی در توسعه آموزش آنلاین دارند. اول قابلیت دسترسی آسان به محتواهای آموزشی از طریق بسترهای مختلف برای دانشجویان و دوم حفاظت حداکثری محتوای آموزشی اساتید در قبال سو استفاده گران. اگر سیستمی وجود داشته باشد که دانشجویان از طریق هر دستگاهی که دارند بتوانند به راحتی به محتواهای آموزشی دسترسی داشته باشند آنها جهت شرکت در دوره های آموزش آنلاین بیشتر ترغیب شده و استقبال بیشتری نسبت به دوره های آموزش آنلاین دارند. از طرفی بسیاری از اساتید جهت ورود به عرصه آموزش مجازی آنلاین موضع می‌گیرند، که باید به این بزرگواران حق داد،وقتی می‌بینند حاصل سالها تجربه و دانش خود را در معرض سو استفاده ‌ببینند کمتر به آنلاین کردن آموزش های ارزشمند خود و سیستم های ال ام اس روی بیاورند. ما در رایاموز به تمام جوانب امر اندیشیده ایم. هم اپلیکیشن های موبایلی را با امکانات بسیار جذاب برای دانشجویان تدارک دیده ایم تا از هر فرصتی برای یادگیری استفاده کنند. هم مکانیزم های امنیتی صد سرقت محتوا را با بالاترین حد امنیت ایجاد کرده ایم تا دست خیل عظیمی از سو استفاده گران را از سرقت محتوای اساتید کوتاه کنیم تا اساتید با خیالی راحت دانش و تجربیات ارزشمند خود را در اختیار متقاضیان واقعی و اخلاق مدار قرار دهند. در این سیستم جامع آموزش آنلاین ویژگی های جذاب دیگری تدارک دیده ایم تا اساتید محترم بتوانند درآمد بسیار بالایی را از فروش دوره های آموزشی کسب کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این سیستم جامع و فوق العاده آموزش آنلاین شما را به سایت rayamouz.com دعوت میکنیم.

ویژگیهای سیستم آموزش مجازی رایاموز
https://www.rayamouz.com/features/

شماره تماس:02188509862

 

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



همه آنچه در مورد اجاره اپارتمان در تهران باید بدانید
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398

همه آنچه در مورد اجاره اپارتمان در تهران باید بدانید

یکی از پر رونق ترین بازار هایی که شما در شهر تهران می توانید شاهد آن باشید بازار املاک یا بازار اجاره آپارتمان است . ما در ادامه مطلب می خواهیم اطلاعات بیشتری را در مورد این موضوع در اختیار شما قرار بدهیم . راه های بسیار زیاد و مختلفی برای املاک در این استان قرار دارد .

راه های خانه دار شدن در استان تهران :

یکی از رایج ترین و قدیمی ترین راه هایی که برای اکثر مردم شناخته شده است خرید ملک در شهر های مختلف می باشد . این نوع از خرید ملک در استان تهران نیز رواج دارد و از گذشته های دور تا کنون از بهترین راه ها برای خانه دار شدن و یا اسکان در هر شهر و هر منطقه ای به شمار می آمده است .

از جمله دیگر راه هایی که می توان برای کار های ملکی یا اسکان در تهران اشاره کرد اجاره سالیانه یا دراز مدت و یا اجاره همراه با رهن ملک است که این نوع نیز به نوبه خود دارای تاریخی طولانی و دیرینه می باشد .تا به این جا مواردی که ذکر شده است برای افرادی که قصد زندگی در یک شهر یا استان را دارند مناسب می باشد . از جمله بهترین راه ها برای افرادی که به قصد سفر یا به دلیل های دیگری به طور کوتاه مدت به استان تهران سفر می کنند اسکان کوتاه مدت است که از بهترین و ایمن ترین راه ها برای اسکان کوتاه مدت در تهران می توان به استفاده از هتل ها و یا اجاره روزانه خانه مبله در تهران اشاره کرد .

اجاره آپارتمان مبله در تهران به نسبت دیگر راه های اسکان از تاریخ کمتر و سابقه ای کوتاه تر بر خوردار است اما در طول سال های گذشته از رونق بسیار زیادی بر خوردار شده است . اجاره آپارتمان مبله به دلیل این که در سال های گذشته قیمت ملک ها و وسایل منزل به شدت بالا رفته است از جمله بهینه ترین راه های اسکان به شمار می آید . شما در هنگام رفتن به تهران می توانید به راحتی به اجاره این آپارتمان ها بپردازید .

دلایل استفاده از آپارتمان مبله :

شمابرای این که از این خانه های مبله در استان تهران استفاده کنید دلیل های بسیار زیادی ممکن است داشته باشید . یکی از مهم ترین دلیل ها به صرفه بودن قیمت و هزینه این نوع از اسکان در استان تهران می باشد . افراد بسیار زیادی ممکن است در طول سال و در ماه های بسیار مختلفی به استان تهران سفر کنند . از جمله دلیل های مختلف سفر به استان تهران می تواند علاوه بر سفر و تفریح ، خرید کردن ، استفاده از مراکز درمانی موجود در استان تهران ، انجام کار های اداری و .. باشد . در تمامی این دلیل ها افرادی که به استان تهران می آیند تمایل دارند تا اسکانی راحت را در عین حال به همراه کم ترین قیمت داشته باشند .

از جمله دیگر دلیل های بسیار با اهمیت برای استفاده از این اپارتمان های مبله در استان تهران می توان به امنیت بالای آن ها اشاره کرد . به دلیل این که این واحد ها در واقع یک واحد مسکونی به شمار می آیند و شما پس از اجاره واحد ، کلید های واحد را در اختیار دارید می توانید با خیال راحت وسایل خود را در داخل واحد قرار دهید و دیگر دغدغه و نگرانی نداشته باشید .

از دیگر دلیل های قابل ذکر می توان به این دلیل اشاره کرد که شما امکان این را دارید که واحد مورد نظر خود را در نزدیکی محل مورد نظر خود اجاره کنید . به طور مثال اگر شما برای انجام کاری اداری برای اداره برق به استان تهران امده اید می توانید در نزدیکی اداره برق به اجاره آپارتمان بپردازید و در زمان هایی که باید به اداره بروید مجبور به طی کردن مسافت کم تری باشید . در این شرایط شما می توانید علاوه بر طی کردن مسافت کمتر از دست ترافیک تهران نیز در امان باشید .

یکی دیگر از مزایای این خانه ها این است که شما اگر دارای ماشین می باشید می توانید به راحتی خودرو خود را داخل پارکینگ خانه قرار دهید و از پارکینگ ان نیز استفاده کنید و یا اگر با ماشین شخصی به سفر نپرداخته اید از خانه ای که در نزدیکی مکان های حمل و نقل عمومی چون مترو یا اتوبوس یا تاکسی قرار دارد استفاده کنید .

این خانه ها به خصوص برای افرادی که به صورت دسته جمعی به سفر می پردازند و دارای تعداد بالا تر از چهار نفر هستند بسیار مناسب می باشد زیرا شما می توانید با اجاره خانه های بزرگ تر که دارای تعداد اتاق خواب بیشتر هستند همگی در کنار هم باشید و سفر بهتر و لذت بخش تری را تجربه کنید .

راه های اجاره اپارتمان مبله در تهران :

برای اجاره آپارتمان های مبله در استان تهران راه های متفاوت و متنوعی وجود دارد که از جمله راحت ترین ان ه استفاده از راه های اینترنتی می باشد که این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند در هر زمان و در هر کجایی به اجاره اپارتمان مبله بپردازند . برای اجاره آپارتمان مبله از راه های اینترنتی شما می توانید در گوگل به سرچ کردن بپردازید برای مثال اجاره اپارتمان مبله در استانبول و بعد سایت های مختلف برای اجاره این واحد های مبله را مشاهده کنید و پس از پیدا کردن واحد مورد نظر خود که از تمامی جهات مورد قبول شما بود یا از طریق اینترنتی به رزرو بپردازید و یا این که از طریق شماره هایی که در درون سایت های مختلف قرار داده شده است به تماس با این شماره ها بپردازید و واحد را برای خود رزرو کنید .

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



تاثیر شگفت آور داروهای عطاری و گیاه درمانی در درمان بیماری ها
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398

تاثیر شگفت آور داروهای عطاری و گیاه درمانی در درمان بیماری ها

درمان بیماری، مشکلات جسمی و روحی به واسطه عطاری و گیاه درمانی از دیرباز تاکنون انجام می شده است. البته، منظور ما طیف مشکلات پیش پا افتاده تا بسیار مهم و درگیر کننده است. گیاه درمانی به دلیل پایین آوردن عوارض و مشکلات دیگر به علاوه تاثیر گذاری ویژه اما، نیازمند صبر و پیگیری گاهی تنها به دلیل عدم شناخت ما نادیده گرفته می شود.

با اینکه بسیاری از مردم توانند شناخت خوبی از محصولات شیمیایی جهت درمان مشکلات و بیماری های مختلف داشته باشند، اما گاهی آگاه نیستند که برخی از اقلام عطاری و گیاه درمانی چه کمک ویژه ای به آنها خواهد کرد، تا از مشکل یاد شده به سرعت عبور کنند.

عرقیات گیاهی، داروهای گیاهی، روغن های طبیعی و ادویه ها را می توان گزینه های شاخص و مهم در زمینه عطاری و گیاه درمانی دانست، که استفاده‌ی آنها هم چندان سخت نیست. شما با کسب آگاهی از هرکدام می توانید به سادگی برای درمان مشکلات خود فائق آیید. جهت آشنایی بیشتر با این خواص و کاربرد ها این مطلب را دنبال نمایید.

مشکلات قابل درمان با اقلام عطاری و گیاه درمانی

منظور از مشکلات قابل درمان با داروهای عطاری و گیاه درمانی مشکلاتی هستند که تنها با تدابیر کوچک و قابل پیش بینی، رفع خواهند شد. برخی از این مشکلات غیر قابل پیشگیری بوده و به عوامل مختلفی وابسته هستند. بسیاری از افراد، با این مسائل به سختی دست و پنجه نرم می کنند، حال آنکه بسیاری از روش های درمانی مرسوم امروزی شاید پاسخگوی نیاز آنان نباشد.

بیماری های محدود و کوچک مرتبط با چشم مانند خارش آن، اضافه وزن، کمبود وزن و غیره از جمله مسائل مهم اما قابل حل در این دسته جای می گیرند. نکته ای که باید بدانیم این است که، نباید در این مقوله ها به خودمان سخت بگیریم. تنها پشتکار، استفاده صحیح و آگاهی بهتر از عملکرد داروهای عطاری و گیاه درمانی می تواند به ما کمک کند تا از مشکلات یاد شده عبور کنیم.

در وهله اول باید شناخت کافی از مشکل بوجود آمده داشته باشیم. مثلا اینکه چرا لاغر یا چاق هستیم، می تواند به عوامل مختلفی وابسته باشد؛ که با تشخیص پزشک قابل تعیین هستند. البته مرتبط نبودن علل چاقی یا لاغری مشابه با شخص دیگر را نیز باید جدی بگیریم. دارو های عطاری و گیاه درمانی برای هر عامل و مشکل مانند سوء تغذیه، عدم تعادل هورمونی و غیره چاره ساز هستند. این دارو ها در کنار رعایت توصیه های پزشکی مفید بوده و می توانند عوارض نهایی را برای اشخاص کاهش دهند.

جایگاه عرقیات گیاهی جهت درمان مشکلات و بیماری ها

عرقیات گیاهی نه تنها برای بیماری ها و مشکلات مختلف برای ما یاری رسان ویژه ای هستند، بلکه کمک می کنند تا از بروز مشکلات بیشتر جسمی جلوگیری به عمل آوریم. بنابراین نباید آنها را مهجور تنها بگذاریم. به عنوان مثال، کبد چرب مشکل مهم و غیر قابل چشم پوشی دنیای امروز ماست. کبد مهمترین غده بدن ماست که در واقع پالایشگاه آن، به شمار می آید. وقتی اشخاص به این بیماری مبتلا می شوند اولین فکری که به ذهنشان خطور می کند درمان این مشکل است. اما درمان و دارو قطعی در این زمینه تاکنون به وجود نیامده است.

این در حالی است که برخی از عرقیات گیاهی نظیر خار مریم در درمان و پیشگیری از شکل گیری کبد چرب موثرند. البته تنها درمان بیماری ها با عرقیات گیاهی در مقوله داروهای عطاری و گیاه درمانی نیست. شما می توانید یک بطری عرقیات گیاهی بخرید و در قبال آن چندین خاصیت درمانی را وارد سبد خود کنید. خاصیت اصلی و غیر قابل چشم پوشی این اقلام در زمینه داروهای عطاری و گیاه درمانی این است که تنها به خاصیت شاخص یا کاربرد خاص خلاصه نمی شوند. شما می توانید این موضوع را با یک دارو شیمیایی خاص جهت درمان یک بیماری مقایسه کنید.

ادویه جات بی رقیب در دنیای عطاری و گیاه درمانی

ادویه ها از جمله اقلامی هستند که نمی توان برای آنها جایگزینی در داروهای عطاری و گیاه درمانی پیدا کرد. چطور می توان به سراغ یک جایگزین برای زردچوبه، زنجبیل یا فلفل سیاه رفت؟ حتی فکر به آن امری محال است! این ادویه ها جدا از تاثیر ویژه ای که در زمینه ی طبخ غذا، شیرینی ها و دیگر اقلام خوراکی بازی می کنند، دارای خواص دارویی در زمینه عطاری و گیاه درمانی هستند.

ادویه ها چه از طریق غذا دریافت شوند و چه به صورت دمنوش (مثل دارچین، یا زنجبیل) میل شوند تاثیرات لازم خود را بر بدن خواهند گذاشت. بسیاری از ایرانیان در طبخ غذاهای مختلف از این اقلام عطاری و گیاه درمانی استفاده می کنند. پس نمی توان آنها را گزینه هایی فراموش شده در سبد تغذیه دانست. اما بسیاری از ادویه هایی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، ( مانند سماق، یا آویشن) می بایست به این لیست اضافه گردند. با استفاده ( منظم و نه غیر معمول) ادویه ها، شما می توانید به پیشگیری غیر محسوس از مشکلات جسمی و روحی که ممکن از با قطع مصرف این اقلام به وجود آیند کمک شایانی نمایید.

چرا روغن های طبیعی از محصولات شیمیایی کاربردی ترند؟

تا هنگامی که نتوانیم از قدرت روغن های طبیعی که جزء داروهای عطاری و گیاه درمانی قرار می گیرند با خبر شویم، نمی توانیم از کاربردی بودن آنها به نسبت محصولات شیمیایی سخن بگوییم. منظور از روغن های طبیعی همان روغن هایی هستند که با ارائه مواد لازم معدنی و ویتامین ها به ما کمک می کنند تا از مشکلات جسمی و جنسی خود عبور کنیم. این دست روغن ها در طب سنتی و علوم اسلامی بارها و بارها جهت استفاده، توصیه شده اند. رد پای آنها را می توانیم در طب سنتی دیگر کشور ها نیز به خوبی بیابیم.

روغن های طبیعی همانطور که از نامشان مشخص است با مواد طبیعی ساخته و ارائه می شوند. در اصل هیچ گونه ماده شیمیایی مضاعفی در ساخت آنها وجود ندارد. اقلامی مانند روغن رزماری، روغن بنفشه و غیره جزء این گروه داروهای عطاری و گیاه درمانی قرار می گیرند. در صورتی که قصد دارید تمامی گزینه های مذکور را به صورت یکجا و بدون دردسر تهیه نمایید پیشنهاد می شود به سایت عطاری برتر مراجعه نمایید. سلامت باشید.

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



بهترین جای شمال برای اجاره ویلا کجاست؟
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398

بهترین جای شمال برای اجاره ویلا کجاست؟

شمال کشور همواره یکی از پرتردد ترین و محبوب ترین مقاصد بوده است که هر ساله مسافران بسیاری را از سراسر کشور به خود جذب میکند. یکی از دغدغه های اصلی مسافرانی که به آنجا میرودند این است که کدام شهر از شمال بهترین ویلا را از لحاظ قیمت و منظره دارد. به دلیل اینکه شهر های رامسر و چالوس از پر طرفدار ترین شهر ها هستند ما هم در این مقاله سعی کردیم که به مقایسه ویلاهای رامسر و ویلاهای چالوس بپردازیم.

همچنین اگر میخواهید که لیست کامل ویلاهای شمال را ببینید و خودتان بهترین ویلا را انتخاب کنید، میتوانید به وبسایت کارناوال رفته و در صفحه ویلاهای اجاره ای شمال فهرستی کامل از تمامی ویلا ها را مشاهده نمایید.

نگاهی اجمالی به ویلاهای رامسر (تگ H2)

شهر رامسر از گذشته به خاطر ساخت و ساز مدرن به سبک غربی که در آن صورت گرفت، از معروف ترین شهر های شمالی ایران است. در این شهر ویلاهای بسیاری میتوان یافت که هم جنگلی و هم ساحلی هستند. قیمت اجاره ویلاهای رامسر (https://www.karnaval.ir/stay/list-ramsar/b11) نسبت به ویلاهای دیگر شهرها گران تر است اما در فصل های پاییز و زمستان ارزان ترین ویلا ها را هم می توان اجاره کرد. به عنوان مثال: اجاره ویلایی که در فصل تابستان و بهار به هرشب 2 میلیون تومان می رسد، میتوان در پاییز و زمستان با شبی 400 هزار تومان هم آنرا اجاره کرد.

 

از بهترین مناطق رامسر برای اجاره ویلا که هم به ساحل نزدیک است و هم به جنگل، منطقه بلوار کازینو میباشد که البته نسبت به سایر مناطق این شهر ویلاهای گران قیمت تری دارد.

نگاهی اجمالی به ویلاهای چالوس (تگ H2)

چالوس به دلیل نزدیکی به تهران، یکی از مقاصد محبوب تهرانی ها میباشد و در اصطلاح ویلاهای تهرانی نشین در چالوس بسیار است. این شهر به دلیل نزدیکی به دریا، بیشتر ویلاهای ساحلی دارد که نسبت به رامسر از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

در فصول پر تردد سال قیمت ویلاهای چالوس به شبی 1 میلیون تومان هم میرسد که همان ویلا را در فصل های عادی می توانید با قیمتی نزدیک به 400 هزار تومان نیز اجاره نمایید. برای رزرو آنلاین و اجاره ویلاهای چالوس میتوانید به آدرس (https://www.karnaval.ir/stay/list-chalus/b11) مراجعه نمایید.

سامانه رزرو و اجاره آنلاین ویلا در کارناوال چندی است که راه اندازی شده، که با راحتی هرچه تمام تر میتوانید ویلای مورد نظر خود را در آن وبسایت اجاره نمایید.

منبع: وبسایت کارناوال (https://www.karnaval.ir/)

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



ارائه محصولات مراقبت پوست و انواع سوزن
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398

ارائه محصولات مراقبت پوست و انواع سوزن

گروه تخصصی با هدف دسترسی آسان و سریع شما هنرمندان عزیز به انواع دستگاه های تاتو( پن – روتاری – گان ) و رنگ های تاتو و سوزن تاتو و پاورتاتو (ترانس ) و تاتو صورت ( میکروپیگمنتیشن – میکروبلیدینگ - میکرونیدلینگ ) و تمیز کننده های تاتو و رقیق کننده های تاتو و انتقال دهنده های طرح تاتو و مراقبت های تاتو و پوست مصنوعی تاتو و پدال تاتو و کابل تاتو و گریپ تاتو و ریموور تاتو و سایر لوازم جانبی تاتو ایجاد شده است امیدواریم این سایت مورد استفاده شما دوستان عزیز قرار بگیرد.

انواع رنگ ورد فیمس - اترنال - اینتنز- داینامیک – کی پی – پرمابلند و ...

انواع دستکاه های تاتو از جمله  راکت – بیشاپ – بایوتاچ –  نانو و...

انواع ترانس 2خروجه – ارورا 1 – ارورا 2 – اچ پی 2 و مینی ...

انواع سوزن گان و روتاری – سوزن پن  - سوزن پیچی – سوزن تی – سوزن نیدلینگ – سوزن بلیدینگ

www.takhasosy.com

 

 

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



نقاشی ساختمان
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398

نقاشی ساختمان

نقاشی وتزئینات ساختمانی نگین ارس باداشتن شماره ثبت در اداره ثبت شرکت ها و 20 سال سابقه فعالیت در زمینه نقاشی و تزئینات با بهترین کیفیت و با نازلترین قیمت که با توجه به شروع تابستان (20) درصد تخفیف شامل نقاشی ساختمان می شود در خدمت مشتری میباشد، در تمام زمینه های نقاشی ساختمان و تمام مکان های دولتی سفارش می پذیرد و درتمام زمینه رنگها از جمله : مولتی کالر و بلکا با مناسب ترین قیمت، آکرولیک بدون بوسریع و قابل شستشو روغنی: مات و نیمه مات و براق پلاستیک: پوششی عالی با استفاده ازبهترین رنگهای موجود در بازار و با آنچه شما ترجیح می دهید پتینه، رومالین، سرامیک، سنگ، کف پوش تعمیرات کلی و جزئی وشومینه و کباب پز دکوراتی خانه سیلر و کیلر –کنیتکس – راویزکاری گچ بری و نور مخفی با کمترین قیمت رنگهای نیوکالر با نازلتریت قیمت که البته تمام قیمت ها توافقی می باشد که با بودجه مشتری هماهنگ باشد در خدمت شماست.جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.09335361344



دندانپزشکی مدرن
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 1 بهمن 1398

دندانپزشکی مدرن

امروزه با فراهم شدن امکانات و تکنولوژی و مواد جدید در دنیای دندانپزشکی و بالا رفتن سطح فرهنگ و توقع جامعه دیگر مطب های دندانپزشکی به سبک قدیمی و رایج نمی توانند پاسخگوی نیاز بسیاری از افراد باشند .

در کلینیک دندانپزشکی Dencare با بیش از بیست سال سابقه کاری در دندانپزشکی سعی شده است که بهترین و جدید ترین تکنولوژی و مواد روز دنیا را همه در یک جا جمع نماید . در این کلینیک دندانپزشک متخصص از آلمان و انگلیس تخصص روز دنیا را با این تکنولوژی در اختیار مراجعین خود قرار می دهند . این کلینیک در تمام این مدت در یک محل و در شهر تهران بوده و با داشتن هزاران مراجعه کننده راضی در خدمت مراجعین محترم می باشد . شماره تماس کلینیک دندانپزشکی Dencare عبارتند از : 02122023658-02122027384

درمان تخصصی ایمپلنت

در دندانپزشکی روز دنیا ایمپلنت دندان دیگر به روش قدیمی و متداولی که در اکثر مطب های دندانپزشکی صورت می گرفته انجام نمی شود . در کلینیک دندانپزشکی  Dencare دکتر بزرگ متخصص ایمپلنت از آلمان با روش نوین پانچ و به طریقه بدون جراحی ایمپلنت را در درون استخوان قرا می دهد . ایشان مدت دوازده سال است که از این تکنیک جهت کاشت ایمپلنت استفاده نموده اند .

در این روش نیازی به باز کردن لثه با تیغ و انجام جراحی باز نیست و با پانچ کردن لثه این بافت را از روی استخوان فک بر می دارند . در نتیجه استخوان فک فقط به قطر ایمپلنتی که قرار است در محل قرار گیرد باز می شود . پس از قرار دادن ایمپلنت داخل استخوان فک دیگر نیازی به زدن بخیه نیست و این مسئله بسیار در راحتی بیمار کمک کننده است .

از مزایای دیگر این روش مدت کوتاه عمل و بدون درد و بخیه و خونریزی و تورم بودن این درمان است . تجربه خوبی از درمان ایمپلنت در ذهن فرد باقی می ماند به گونه ای که پس از گذاشتن اولین ایمپلنت درخواست گذاشتن بقیه ایمپلنت ها را می کنند .

البته در صورتی که استخوان فک در اثر مرور زمان پس از کشیدن دندان به میزان زیادی تحلیل رفته باشد به گونه ای که امکان قرار دادن ایمپلنت به روش پانچ نباشد در آن زمان با جراحی باز پیوند استخوان با پودر استخوان آلوگرفت صورت می گیرد . در اکثر مواقع این کار هم زمان با قرار دادن ایمپلنت انجام می شود و جراحی جداگانه ای نیاز نیست.

درمان تخصصی زیبایی دندان

دکتر محمدی نژاد متخصص زیبایی دندان از انگلیس جدید ترین متد های زیبایی را نه تنها بر روی دندان ها بلکه بر روی لثه و لب اعمال می کنند. لمینیت دندان در کلینیک دندانپزشکی Dencare با اسکن دیجیتال از دندان ها و بدن قالب گیری از آنها صورت می گیرد . این تکنولوژی جدید با حذف خطای تغییر ابعاد مواد قالب گیری و گچ دندانپزشکی به کار دقتی صد رد صد می دهد . علاوه بر این راحتی مراجعین با اسکن دندان ها به صورت دیجیتال و عدم ایجاد حالت تهوع به موقع قالب گیری دندان ها از محاسن این روش است .

با تغییر فرم لب به روش علمی و با لیزر دندانپزشکی این تغییر حالت طبیعی و زیبا و دائمی می باشد . دیگر نیازی به تزریق لب برای اصلاح حالت لب نازک نیست و این کار به صورت علمی و دقیق انجام می شود .

همچنین کسانی که لبخند لثه ای دارند ودر هنگام لبخند مقدار زیادی از لثه آنها نمایان می شود نیز با لیزر این مشکل به راحتی درمان می گردد. این مشکل معمولا به علت پوشاندن مقدار زیادی از تاج دندان ها با لثه اتفاق می افتد و مادرزادی است . کاری که باید کرد برداشتن این لثه زیادی با لیزر و بدون درد و خونریزی است.

 

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.