لنزهای عکاسی 3 در یک موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

لنزهای عکاسی 3 در یک موبایل
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 26 بهمن 1393

فروش ویژه لنزهای عکاسی 3 در یک موبایل

 

 

بدنه تمامی لنزهای ما از فلز آلومینیوم پرداخت شده و محکم ساخته شده و با کیفیت ترین و شفاف ترین شیشه ها در ساخت عدسی ها استفاده شده است. کلیه محصولات فروشگاه از فیلترهای کنترل کیفی عبور کرده اند تا از ثبت بهترین تصویر اطمینان حاصل شود.

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2094.jpg

 

 

هر مجموعه لنز بهمراه چندین حلقه فلزی براق ارایه می شود. حلقه ها را به پشت موبایل خود در قسمت دوربین چسبانده و لنزهای مغناطیسی را به آن متصل کنید. جدا کردن و وصل کردن لنزها براحتی امکان پذیر خواهد بود. همچنین ما دو عدد حلقه اضافه برای آیفون 4/4S و آیفون 5 در بسته های ارایه شده قرارداده ایم. تمامی حلقه ها بصورتی طراحی شده اند که روی فلاش و میکروفن پشتی گوشی را نمی پوشانند.

 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2096.jpg

نکته: در صورت پرداخت آنلاین هزینه ارسال محصول رایگان خواهد بود

 

مشاهده مشخصات محصول و خرید آنلاین با کلیک بر روی بنر زیر :

 



:: موضوعات مرتبط: Mobile Phone، Camera، ،
:: برچسب‌ها: قیمت لنزهای عکاسی 3 در یک موبایل, قیمت لنزهای عکاسی موبایل, لنزهای عکاسی 3 در یک موبایل, لنزهای عکاسی موبایل, فروش ویژه لنزهای عکاسی 3 در یک موبایل, فروش لنزهای عکاسی 3 در یک موبایل, فروش لنزهای عکاسی موبایل, ,

ادامه مطلب
پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 30 بهمن 1393

پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث

 

تاکنون برایتان پیش آمده در یک مهمانی به دلیل ازدحام جمعیت نتوانسته باشید از رویدادها به درستی عکس بردارید؟ یا سوژه مورد نظر شما در نقطه‌ای قرار داشته باشد که هر طور تلاش کنید، نتوانید تصویر آن را بگیرید؟ خب! مونوپاد دقیقا برای همین مواقع طراحی شده است. با داشتن یک مونوپاد، دوربین یا موبایل خود را روی آن نصب کنید و در فاصله دور بایستید و از هر چه دلتان می‌خواهد عکس بردارید.
به همراه این مونوپاد یک وسیله به نام ریموت شاتر بلوتوث قرار دارد که با استفاده از آن می توانید از راه دور دوربین تلفن خود را کنترل کرده و عکاسی کنید. کافی است Bluetooth گوشی خود را روشن کرده و بعد از برقراری اتصال، شروع به عکاسی کنید.
این کنترل از راه دور بسیار سبک و کوچک بوده، می‌توانید آن را به جاکلیدی خود متصل کنید. وزن این کنترل‌کننده تنها 9 گرم است. این وسیله با فن‌آوری Bluetooth به تلفن همراه شما متصل شده و تا فاصله 10 متری این ارتباط را حفظ می‌کند.
بر روی آن سه دکمه‌ی خاموش/ روشن، تنظیم برای گوشی با سیستم‌عامل Android و گوشی با سیستم‌عامل iOS وجود دارد. سیستم های Android نسخه‌ی 4.2.2 و iOS نسخه‌ی 6.0 به بعد با ریموت شاتر بلوتوث سازگار هستند.
 
 
http://hamkaran.net/upload/uc_2236.jpg
 

این روزها سلفی بسیار رایج است. بیشتر خودنگاره‌ها هم از جلو گرفته شده‌اند و شاید صورتتان چندان زیبا نیفتد. اما اگر مونوپاد داشته باشید، می‌توانید موبایل را روی آن قرار دهید و از فاصله دور، یک سلفی بسیار زیبا از خود بردارید. به کمک کسی هم نیاز ندارید و خودتان از هر زاویه و با هر پوزی که دوست دارید از خودتان عکس بردارید.

 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2241.jpg

 

 

 

مونوپاد را می توانید در زوایا و اندازه‌های مختلف تنظیم کنید. بندی که در انتهای میله آن وجود دارد، هنگام برداشتن عکس، امنیت دوربین یا موبایل را تضمین می‌کند. این وسیله استفاده بسیار آسانی هم دارد. کافی است سلف‌تایمر را فعال و قد میله را بلند کنید و عکس بگیرید.

 

این مدل مونوپاد کلید شاتر یا اتصال بلوتوث ندارد و شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می‌توان با آن عکاسی کرد؟ پاسخ ما این است که به جای پرداخت هزینه بیشتر برای خرید انواع بلوتوث‌دار، می‌توانید از اپلیکیشن‌های رایگان تایمر برای موبایل‌های اندرویدی و آی‌فون استفاده کنید. یعنی با هزینه کم از همان امکانات بهره‌مند شوید.

 

 

مشاهده مشخصات محصول و  خرید اینترنتی با کلیک بر روی بنر زیر :

 

مشاهده مشخصات و خرید محصول

 



:: موضوعات مرتبط: Mobile Phone، Camera، ،
:: برچسب‌ها: فروش پایه عکاسی, قیمت پایه عکاسی, خرید پایه عکاسی, فروش پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث, فروش پایه عکاسی مونوپاد, خرید پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث, خرید پایه عکاسی مونوپاد, قیمت پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث, قیمت پایه عکاسی مونوپاد, پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث, پایه عکاسی مونوپاد, ریموت شاتر بلوتوث, ,

ادامه مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.