مدیریت موجودی كالا و انبار در فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مدیریت موجودی كالا و انبار در فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 30 تير 1399

مدیریت موجودی كالا و انبار در فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها

مدیریت انبار و توزیع بهینه كالا در شعب و نمایندگی ها

امتیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به سایرین، بهره‌گیری از مكان‌های متعدد با سلایق متفاوت بومی ‌آن مكان‌هاست از سویی با توجه به تنوع و تعداد کالای بسیار زیاد در فروشگاه های زنجیره ای، مدیریت این کالاها کار ساده ای نبوده و نیازمند ابزارهایی بهینه برای مدیریت کالا می باشد.

در روش های استاندارد، با ایجاد راهکارهای نرم افزاری یکپارچه و بهینه (حتی در شعب فرانچایز)، موجودی تمامی کالاها در انبارهای مختلف بصورت متمرکز و آنلاین قابل مشاهده بوده و یک اتوماسیون کامل شامل سفارش، تایید مدیران ذیربط، ارسال توسط انباردار و تحویل کالا تعبیه شده است. با این ترتیب تمامی امور، مستند و قابل پیگیری است.

از سویی نرم افزارهای فروشگاهی مناسب،  با در اختیار گذاشتن ابزارهای مرتبط جهت ایجاد شاخص‌ها در راستای شناسایی سلایق و رفتارهای مشتریان، توزیع كالا در فروشگاه‌های زنجیره ای را بهینه كرده و ضمن ایجاد فروش بیشتر، خواب سرمایه كالایی شما را كاهش می‌دهند.

همواره قلمرو تجارت خود را زیر نظر داشته باشید

شما در مدیریت موجودی کالا و انبار در فروشگاه های زنجیره ای به فرآیندهای زیر نیاز دارید:

  • رویت موجودی کالای انبارها و شعب بصورت آنلاین به تفکیک در دسترس و رزرو شده
  • تعریف و محاسبه اتوماتیک حد تجدید سفارش (نقطه سفارش) برای کالاها به ازای هر انبار
  • فرآیند مدیریت کالاهای قطعی، امانی و کمیسیونی (مشارکتی) با روش های استاندارد و کامل تا مرحله صدور اتوماتیک اسناد حسابداری
  • تعریف و گروهبندی کالا به صورت نامحدود
  • فرآیند تعریف کالاهای دارای مشخصه و بارکدهای معنادار
  • چاپ انواع لیبل و تگ برای کالاها، شلف ها و ... توسط پرینتر و PDA
  • فرآیند انتساب چندین عکس به کالاها و فراخوانی آن در صندوق فروش و کیوسک ها
  • فرآیند قیمت گذاری کالا (قیمت مصرف کننده و قیمت فروش) بر اساس فروشگاه،گروه فروشگاهی و مشتری در بازه های زمانی موقت و دایم و بر اساس روزهای دلخواه هفته و ساعات خاص
  • فرآیند تعریف و مدیریت انبار و قفسه ها به صورت نامحدود
  • فرآیند ثبت اسناد انبار تعریف شده در انبارهای مربوطه با سطح دسترسی
  • فرآیند ثبت اسناد انبار با استفاده از ابزار PDA
  • فرآیند محاسبه موجودی ریالی کالا با روش آخرین مبلغ خرید و میانگین موزون
  • فرآیند اطلاع رسانی موجودی منفی کالا به صورت پیامک، درون سیستمی و پست الکترونیکی
  • فرآیند مدیریت کالا در انبار (نظیر فعال یا غیر فعال بودن، دریافت و یا عدم دریافت سفارش، دریافت بیش از سفارش و )
  • فرآیند ثبت اسناد شمارش انبار، انبارگردانی، شمارش معیوبی، کسری/فزونی انبار، افزایش و کاهش کالا، تبدیل کالا، مصرف بر اساس سکشن و ...
  • فرآیند رویت کسر و فزونی انبارها، شعب و نمایندگی بر اساس قیمت فروش، آخرین قیمت خرید و بهای تمام شده کالای خریداری شده

 

در این خصوص  نرم افزار انبار و نرم‌افزار فروشگاهی محصول شرکت ارقام نگار اندیشه به برند تجاری نرم افزار باران، با تمرکز برراهکارهای متناسب با صنعت خرده فروشی روز دنیا، راهکاری مناسب برای اتوماسیون یک سیستم و تجارت موفق فروشگاهی خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 45831-021  تماس حاصل فرمایید یا به آدرس اینترنتی www.ArghamNegarGroup.com مراجعه نمایید.

 

نرم افزار فروش فروشگاهی باران 360

نرم افزار مدیریت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ



ساخت برندی موفق با تکنیک های ساده و کاربردی
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 30 تير 1399

ساخت برندی موفق با تکنیک های ساده و کاربردی

اگر شما به عنوان "کارفرما" و یا "مجری (طراح)"  فعالیت تجاری و تبلیغاتی میکنید میبایست دو دیدگاه متفاوت داشته باشید، در جایگاه کارفرما میبایست هویت گسترده‌تری را در نظر بگیرید و در جایگاه طراح میبایست به اصول تبلیغات و برندینگ اشراف کامل داشته باشید.

  1. سوالات درست بپرسید

در قدم اول میبایست مشخص کنید که شما صرفا به دنبال جذب مشتری هستید و یا در پی ساخت برند؟

شاید این دو عنوان به نظر یکسان باشند ولی دو راه کاملا متفاوت را دنبال میکنند.

برای مثال شاید ساخت هویت بصری برای صرفا فروش یک محصول لازم نباشد و شما بتوانید یک کفش را با یک لوگو و اسم ساده و چند تبلیغ ویدیویی در صدا و سیما بفروشید و آیا این برند پس از مدتی میتواند در ذهن مخاطب ماندگار شود و یا با ظهور برندی که بعد از آن با همین روش تبلیغ میکند جایگزین میشود؟

2- رقبا را بشناسید و آنها را بررسی کنید

قبل از شروع اطمینان حاصل کنید که درمورد بازار هدف خود به طور کامل تحقیق کرده‌اید. برای مثال قبل از شروع پروژه طراحی لوگو تمام لوگوها را در مجموعه رقابتی خود با یکدیگر مقایسه کنید. این تحقیق ممکن است از طریق انجمن‌های بصری یا از طریق کنوانسیون‌های تجاری انجام پذیرد و همچنین برای ثبت برند نیز اقدامات مشابه‌ای صورت می‌گیرد.

3- تلاش کنید متفاوت باشید

هنگامی که رقبای مشتریان شما همگی از یک سبک تایپوگرافی خاص با همان رنگ و نمادی که در کنار نام تجاری قرار دارد استفاده می‌کنند، شما  میبایست کاری متفاوت انجام دهید.

به خاطر داشته باشید وجود لوگوهای مشابه در بازار لزوما به این معنی نیست که کار شما آسان‌تر شده است، زیرا مدت زیادی ممکن است طول بکشد تا مشتری بتواند این تفاوت را بپذیرد. سبک طراحی، کیفیت و برندینگ یک مجموعه ارزش و احترامی است که شما برای محصول خود قائل هستید و آن را به مخاطب القا میکنید.

4- با مخاطب ارتباط دوستانه برقرارکنید

کمی شوخ طبعی و ایده های خلاقانه در کار نه تنها می‌تواند باعث جذاب شدن طرح خلق شده گردد بلکه می‌تواند در جذب مخاطب بیشتر نیز موفق‌تر عمل کند.  شرکت Amazon (آمازون) با قراردادن خطی منحنی در زیر لوگوی خود حس رضایت و لبخند را القا میکند در صورتی که این خط منحنی در ابتدا ایده یک فلش برای وصل کردن حرف a به z به منظور "هر چیزی که میخواهید" بوده است.

5- در نظر بگیرید لوگو تنها یکی از المانهاست

داورانی که برنده‌ ی جایزه reddot (رد دات : برگزارکننده یکی از معتبرترین مسابقات طراحی دنیا) را  مشخص میکنند اعتقاد دارند که طراحی لوگو تنها یک بخشی از فرایند برندسازی مدرن است و یک برند با کلیات ساختاری خود شناخته شده و قابل ارزیابی است. نمونه آن جایزه‌ای است که سال 2016 به به برندهای داکورت و بونر داده شد.

در واقع مخاطب از طریق طیف گسترده‌ای ‌از نقاط مختلف با یک برند درگیر می‌شوند و لوگو همیشه اولین نقطه تماس با یک برند نیست. بنابراین در هنگام طراحی لوگو دقت کنید که متنوع و انعطاف‌پذیر بمانید و نحوه تعامل لوگو با دیگر تجربه‌های تجاری از بسته‌بندی گرفته تا پیام برند را در نظر بگیرید.

6- طراحی کاتالوگ و بروشور

کارایی یک کاتالوگ به چگونگی فروش محصولات یا خدمات درون آن وابسته است. طراحی کاتالوگ میبایست به گونه ای باشد که برای خریدار مورد نظر جذاب باشد. اگر انواع مختلفی از مخاطبین ، باید انواع مختلفی از طراحی‌ها انجام شود تا با خواسته‌ها و سلیقه ی همه ی مخاطبین مطابقت داشته باشد. تصمیم گیری درباره اندازه کاتالوگ با طراح گرافیک است. مقدار متن و تعداد تصاوير، خود تعیین کننده اندازه مناسب چاپ است و این کار مهم را طراح با توجه به اهداف و محتوای نوشتاری و بصری کاتالوگ تعیین می‌کند.

7- لزوم عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت یک کاتالوگ است که به کاتالوگ شما شخصیتی مضاعف می‌دهد. به همین دلیل میبایست تا حد ممکن از تصاویر حرفه ای برای ساخت و طراحی کاتالوگ استفاده شود. این عکس‌ها باید با بهترین کیفیت ممکن تمامی ویژگی‌های ظاهری محصولات شما را به نمایش بگذارند.

استفاده از تصاویر تبلیغاتی نیز اهمیت ویژه ای دارد. این تصاویر که اصلاحا به انها عکس های تبلیغاتی و یا عکس های دکوپاژ شده نامیده میشوند در طراحی جلد، لابلای صفحات کاتالوگ و در صفحاتی که به آنها صفحات رست (استراحت) گفته میشوند نیز استفاده می‌شوند.

8- هیجان ایجاد کنید

چگونه میتوانید این مساله را که فردی هزاران دلار بیش تر برای خرید موتورسیکلت  Harley (هارلی) پرداخت میکند را توضیح دهید در حالی که می تواند با بودجه ی کمتری موتورسیکلتی به همان خوبی داشته باشد؟

یک صدای تبلیغاتی بوده که زمزمه می کرده : هارلی بخرید. ولی چرا؟

هارلی دیویدسون با ایجاد یک انجمن برای برند خود از برندسازی عاطفی استفاده می‌کند .این انجمن با نام (HOG  (Harley owner groups صاحبان موتورسیکلت هارلی، برای ارتباط دادن مشتریان خود با برندشان و هم چنین برای ارتباط مشتریانشان با یکدیگر ایجاد شده‌است.

هارلی دیویدسون با فراهم آوردن فرصتی برای مشتریانش برای این که احساس کنند بخشی از یک گروه و اجتماع بزرگتری هستند نه فقط تعدادی موتورسوار ساده! توانست موقعیت خود را به گونه ای تثبیت کند که برای کسانی که می خواهند موتورسیکلت بخرند تبدیل به یک انتخاب آرمانی شود.

پس:

تبلیغات درست صدای بلندتری به شما میدهد!

 

تیم هنری استدیو خانه عکس و طرح با در اختیار داشتن سالها تجربه و دانش کافی با نگاهی مدرن به صنعت تبلیغات سعی در ارتقاء تصویر بصری بهتری از برندها دارد.

ما ادعا نمیکنیم که بهترین هستیم ولی در جهت پیشبرد و موفقیت ، و شکوفایی کسب و کارها تمامی تلاشمان را بکار بستیم و آماده‌ایم درزمینه تبلیغات و نه بنام مشاور بلکه به عنوان یک دوست همراه شما باشیم.

 

وب سایت : استدیو خانه عکس و طرح

پانوشت:

طراحی لوگو اختصاصی چیست و اهمیت آن در ساخت برندی موفق!

تفاوت کاتالوگ و بروشور چیست و چرا طراحی کاتالوگ در حد استاندارهای بین‌المللی اهمیت دارد

تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چیست و اهمیت آن در ساخت برندی موفق!

 



آشنایی با نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران فروشگاه صنعت روز
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 30 تير 1399

آشنایی با نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران فروشگاه صنعت روز

اشنایدر الکتریک، (Schneider Electric)  شرکت تجهیزات الکتریکی در کشور فرانسه است که دفتر مرکزی آن در شهر روی ملزمون فرانسه قرار دارد و در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند.

شرکت اشنایدر الکتریک با برخورداری از مراکز متعدد تحقیق و توسعه همواره شرکتی فعال شمرده می شود.

برادران اشنایدر در اوایل قرن ۱۹ با تشکیل شرکت اشنایدر در زمینه صنایع فولاد، آهن و ماشین آلات سنگین و کشتی سازی فعالیت خود را آغاز کردند. پس از آن در سال ۱۹۱۹ با تأسیس شرکت اشنایدر در آلمان و همکاری با شرکت وستینگهاوس در زمینه تولید موتورهای الکتریکی و سایر تجهیزات الکتریکی برای نیروگاه‌ها و لوکوموتیوهای برقی فعالیت خود را توسعه دادند. در اواخر قرن بیستم این شرکت با تأکید بیشتر بر صنعت برق، خرید کارخانجات تله مکانیک، اسکوئردی و مرلن ژرن گروه اشنایدر الکتریک را ابداع کرده و همچنین با مالکیت کارخانه Lexal – دومین توزیع کننده صنعت برق در اروپا – فعالیت خود را در زمینه محصولات بازار ساختمان گسترش داده است. این شرکت در طی سالیان متوالی با تأسیس شعب مختلف در بسیاری از کشورهای جهان، از پیشگامان صنعت برق است.

 اشنایدر الکتریک با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و نوآوری در صنعت برق و با برخورداری از مراکز متعدد

تحقیق و توسعه همواره شرکتی فعال شمرده می‌شود 

 

نمایندگی شرکت اشنایدر الکتریک در ایران

این شرکت، از سال ۱۳۵۴ با تأسیس دفتر تله مکانیک ایران حضور خود را رسماً در ایران اعلام کرده است. کارخانه اشنایدر الکتریک (تله مکانیک ایران) در سال ۱۳۷۹ جهت گسترش فعالیت و افزایش سرمایه‌گذاری در ایران اقدام به احداث کارخانه‌ای در شهرستان کرج به منظور تولید و مونتاژ کلیدهای مینیاتوری تیپ C60N از ۲ تا ۶۳ آمپر کرده است. که از طریق مراکز فروش مختلفی در سراسر ایران به دست مصرف‌کننده می‌رسد. لازم به ذکر است که محصولات برند اشنایدر الکتریک قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه خود که تولید آسیای شرقی است دارد.

 

اشنایدر الکتریک ساخت کجاست؟

 

نمایندگی اشنایدر، (Schneider Electric) شرکت تجهیزات الکتریکی در کشور فرانسه است که دفتر مرکزی آن در شهر روی ملزمون فرانسه قرار دارد و در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند. این شرکت برای پیش برد اهداف بلند مدت و پایدار و همچنین بالا بردن بهروری خود کارخانجاتی در قاره‌های مختلف جهان تأسیس کرده که محصولاتی تحت لیسانس و با نظارت شرکت اصلی تولید می‌کند. این کارخانجات به گروه اشنایدر الکتریک شهرت یافته است و همگی تحت لیسانس شرکت اصلی در فرانسه هستند و محصولات با کیفیت اول جهانی تولید می‌کنند.

برای مثال کنتاکتورها بیشتر در فرانسه تولید می‌شوند، کنتاکتورهای خازنی و کنتاکتورهای خاص در جمهوری چک، کلید حرارتی در فرانسه، کلید اتوماتیک در لهستان و کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم در تایلند، رله شانت و آندر ولتاز کلید اتوماتیک در لهستان، کنتاکت کمکی کلید حرارتی در فرانسه، شاسی استارت استوپ و سلکتور سوئیچ های فلزی در فرانسه و نوع باکالیت و چراغ سیگنال در اندونزی، تایمر و کنترل فار در اندونزی، بیمتال در فرانسه، اینورتر یا کنترل دور موتور همچنین راه انداز نرم موتور در چین، حفاظت جان در هند و اسپانیا و کلید مینیاتوری در ایران تولید می‌شوند.

شرکت فنی و مهندسی صنعت روز با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات اشنایدرالکتریک نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند. علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق وب سایت  www.sanatrooz.com اقدام کنند



معرفی سایت آرایشی بهداشتی مگنیتو
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 30 تير 1399

معرفی سایت آرایشی بهداشتی مگنیتو

این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که به زیبایی صورت و اندام خود توجهی نداشته باشد. بحث زیبایی پوست و داشتن اندامی ایده‌آل از زمان‌های دور بسیار مورد توجه بوده و اجداد ما هم با روش‌های طبیعی و سنتی به مراقبت از پوست و زیبایی خود می‌پرداختند.

چرا نگهداری از پوست اهمیت بالایی دارد؟

به‌طور کلی پوست صورت از یک سنی به بعد احتیاج به مراقبت و نگهداری دارد. با استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی مناسب، شما می‌توانید تا حد زیادی به جوان‌سازی و به تعویق انداختن روند پیری پوست که امریست طبیعی، جلوگیری کنید. پوست صورت یکی از ارگان‌های اصلی در بدن هر انسان است که اگر به خوبی از آن مراقبت کنید، با بالا رفتن سن، هرگز نشانه‌هایی از کهولت سن را در خود نخواهید دید!

متاستفانه برخی افراد هستند که خیلی دیر و در سن‌های بالاتر به استفاده از محصولات مراقبتی از پوست مثل کرم‌های ضد چروک و کرم دور چشم می‌افتند. در بسیاری موارد دیده شده که اگر این چین و چروک‌ها در صورت کهنه شوند، استفاده از هیچ محصول مراقبتی کارساز نخواهد بود.

پس پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که در سنین پایین شروع به نگهداری و مراقبت از پوست خود کنید، تا همیشه پوستی صاف و شفاف و زیبا داشته باشید.

دلیل اصلی پیر شدن و چروک افتادن پوست چیست؟

به‌طور کلی هرچه سن بالاتر می‌رود، بسیاری از ارگان‌های بدن مخصوصا پوست صورت، تحت تاثیر قرار می‌گیرد. راهی وجود ندارد که جلوی پیری پوست را گرفت، زیرا امریست اجتناب‌ناپذیر! ولی همان‌گونه که گفتیم با استفاده از محصولات مراقبتی مرتبط تا حد زیادی می‌توان کنترل این روال را در دست بگیرید.

از جمله مشکلاتی که با بالا رفتن سن مشاهده خواهید کرد عبارتند از:

  • نقاط و لکه‌های پوستی
  • قرمز شدن پوست
  • خطوط اخم و خنده و چروک‌های صورت
  • شل شدن پوست در زیر گردن
  • خشک شدن پوست

عوامل موثر در پیری پوست

پیری در این ناحیه از صورت می‌تواند عوامل خیلی زیادی داشته باشد که ممکن است که این موارد دخیل باشند:

  • انقباض عضلات
  • قرار گرفتن ساعات طولانی در زیر نور خورشید
  • مصرف دخانیات و مشروبات الکلی
  • استرس بالا
  • جاذبه‌ی زمین!
  • آلودگی هوا
  • مصرف زیاد شیرینی‌جات

سایت مگنیتو چیست؟

هدف ما در سایت مگنیتو همواره این بوده که به شما کمک کنیم تا بهترین و مناسب‌ترین محصولاتی که برای نگهداری از پوست‌تان نیاز دارید را معرفی کنیم. ما با برسی و جستجو بین برترین محصولات مراقبتی پوست و مو، بهترین و باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات را انتخاب می‌کنیم و در اختیار شما قرار می‌دهیم.

همین‌طور در این سایت ما با در اختیار گذاشتن جدیدترین و به‌روزترین مقاله‌های مرتبط به زیبایی و آرایشی به شما کمک می‌کنیم که جدیدترین نکاتی که در رابطه با داشتن چهره‌ای جذاب باید بدانید را در اختیار شما قرار دهیم. از محصولات مراقبتی پوست گرفته تا مو و ناخن و ابرو!

چرا مگنیتو؟

همیشه باید به‌خاطر داشته باشید که خرید محصولاتی بهداشتی و آرایشی علل‌الخصوص محصولاتی که پوست شما مرتبط هستند را نباید دست کم بگیرید. در خرید این محصولات باید نهایت دقت و وسواس را داشته باشید. چرا که با خرید از فروشگاه‌های نامعتبر ممکن است نتوانید محصولات اصل و درجه یک را خریداری کنید و در نهایت خود را دچار دردسر کنید! موارد بسیاری مشاهده شده که با خرید محصولات آرایشی نامرغوب افراد زیادی دچار مشکلات جدی پوستی شدند و هزینه‌های زیادی را متحمل شدند!

سایت دیجیکالا یکی از بهترین و معتبرترین سایت فروشگاهی در ایران است که با در اختیار داشتن میلیون‌ها کالای اصل و باکیفیت، به شما این امکان را داده که خریدی راحت و بی‌دردسری را داشته باشید.

ما در مگنیتو محصولات را دسته‌بندی کرده‌ایم ودر مورد هر محصول توضیح کامل و جامعی را داده‌ایم که به هنگام خرید امکان انتخاب و مقایسه محصولات را داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین محصول را با توجه به نوع و جنس پوست خود انتخاب کنید.

سخن آخر

امیدوارم که مطالبی که در این مقاله و هم در سایت مگنیتو برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، مورد پسند و توجه شما قرار گرفته باشد و توانسته باشیم که به شما کمک کنیم که بهترین انتخاب را در مورد محصولات بهداشتی و آرایشی داشته باشید.

مگنیتو

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار داده شده است.



دیجی داهوا مرجع تخصصی دوربین مداربسته داهوا
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 30 تير 1399

دیجی داهوا مرجع تخصصی دوربین مداربسته داهوا

 

ویدئوهای آموزش نصب دوربین داهوا، آموزش NVR داهوا، آموزش انتقال تصویر داهوا و صدها ویدئویی آموزشی دیگر در دیجی داهوا مرجع دوربین مداربسته داهوا در اختیار شما قرار می دهیم.

محصولات متنوع داهوا از جمله دوربین مداربسته، دستگاه NVR، دستگاه DVR و سایر لوازم جانبی با گارانتی معتبر و با پایین ترین قیمت موجود در بازار عرضه می شوند.

اگر برای اولین بار است که قصد خرید دوربین مداربسته را دارید در نمایندگی رسمی دوربین داهوا به شما کمک می کنیم با در نظر گرفتن چند فاکتور، دوربین مداربسته مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

برای اطلاع از آخرین قیمت دوربین داهوا  لیست قیمت در اختیار شما قرار می گیرد. لیست قیمت دوربین داهوا در سایت دیجی داهوا به روز بوده و بهترین قیمت موجود در بازار می باشد.

در دیجی داهوا:

 

دوربین داهوا با تکنولوژی IP نوعی دوربین مداربسته با تصویربرداری دیجیتالی است که روند دریافت داده ها و ارسال داده های تصویری را بر روی بستر اینترنت انجام می دهد. دوربین های مداربسته آنالوگ در گذشته بسیار پر کاربرد بودند اما با وجود پیشرفت تکنولوژی و توسعه فناوری ها، دوربین های مداربسته تحت شبکه نیز به بازار تجهیزات نظارتی معرفی شده اند. این محصولات با ارائه جدیدترین فناوری ها در زمینه ارائه کیفیت تصویر، رمزگذاری و … توانسته اند در مقایسه با دوربین های آنالوگ به محبوبیت بیشتری دست پیدا کنند. دوربین های مداربسته تحت شبکه در کیفیت های متنوعی در بازار تجهیزات نظارتی موجود می باشند. دوربین های مداربسته تحت شبکه ممکن است در شبکه های کابلی LAN و همراه بک مودم یا روتر مورد استفاده قرار گیرند.  هم چنین می توانید با وجود یک روتر وای فای، از این محصولات در یک شبکه وایرلس استفاده کنید. اما به طور کلی تمامی سیگنال ها از طریق شبکه ارسال می شوند.

 

برند داهوا یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فروش تجهیزات نظارتی و امنیتی به شمار می رود که از میان آن ها می توان به دوربین داهوا اشاره کرد. دوربین های عرضه شده توسط این برند مطرح در دو دسته HDCVI (آنالوگ HD) و تحت شبکه (IP) قرار می گیرند. دوربین HDCVI نوعی از دوربین مداربسته است که کیفیت تصویر بسیار بالایی در اختیار شما قرار می دهد. دوربین های HDCVI دوربین های امنیتی بسیار کاربردی هستند که با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارند از محبوبیت بالایی میان کاربران برخوردار هستند.

 

همانطور که می دانید داهوا یکی از شرکت های پیشرو جهان در زمینه تولید و فروش تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود و با برخورداری از تیم حرفه ای، خدمات خود را در بیش از 180 کشور دنیا عرضه می کند.  محل اصلی دفتر داهوا در کشور چین است و نمایندگی های فعال فروش داهوا در بسیاری از کشورها از جمله ایران، روزانه طیف وسیعی از محصولات داهوا را به بازار عرضه می کنند. داهوا همواره در تولید محصولات جدید خود، نیاز کاربران را در نظر گرفته از این رو محصولات متنوعی را عرضه نموده است. اما حتما این سوال برای شما پیش آمده است که چرا باید محصولات داهوا را برای خرید انتخاب کنیم؟

اما چرا داهوا را انتخاب کنیم؟

 

داهوا در تولید دوربین مداربسته خود بهترین کیفیت تصویر را در نظر گرفته و ارائه می کند.

با استفاده از دوربین مدار بسته داهوا امکان انتقال تصاویر در فواصل طولانی وجود دارد.

داهوا با بهره گیری از تکنولوژی های روز، امکان به روزرسانی سیستم ها را در اختیار شما قرار می دهد.

داهوا با بهره گیری از تیم تحقیق و توسعه، هر روز به دنبال ارائه فناوری های نوین در زمینه ارائه تصاویر است.

یکی از نقاط قوت دوربین های داهوا، سهولت نصب و راه اندازی  آن است.

دوربین های داهوا هوشمند هستند. می توان گفت تمامی محصولات تولید شده توسط داهوا از جمله دوربین مداربسته بسیار قدرتمند عمل می کنند.

در نهایت با وجود تمامی این مزایا، قیمت دوربین مار بسته داهوا کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است.

 

داهوا بی شک به عنوان یکی از رهبران صنعت دوربین های مدار بسته همچنان مشغول به سرمایه گذاری در زمینه پیشرفت بیشتر در فناوری است و تضمین می کند که در طولانی مدت، بسیار توسعه یافته تر از قبل عمل خواهد کرد. این امر سبب می شود تا کاربران داهوا همیشه یک گام جلوتر باشند. مهندسین داهوا در تلاش هستند تا لنز دوربین مداربسته، حسگرهای تصویر، رمزگذاری ویدئو، متدهای انتقال تصاویر و … را با متدهای روز دنیا تولید کنند و با این کار اطمینان حاصل کنند مشتریان آن ها در سراسر جهان از جدیدترین و بهترین فناوری ها بهره مند می شوند. داهوا متعهد شده است تا با استفاده از این فناوری های جدید، بالاترین کیفیت محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد تا مشتریان قادر باشند کسب و کار خود را به سادگی مدیریت کنند. تعداد بیشماری از محصولات تولید شده داهوا، در حال حاضر توسط سازمان های بزرگ و حرفه ای کشور شناخته شده و در حال استفاده می باشند.

 

هدف ما در دیجی داهوا چیست؟

 

دیجی داهوا به عنوان مرجع تخصصی بررسی و فروش دوربین مداربسته داهوا فعالیت خود را آغاز کرده است. در دیجی داهوا می توانید محصولات مورد نظر خود را به سادگی پیدا کرده، بررسی ها و مشخصات فنی آن ها را مطالعه نموده و محصول مناسب خود را از میان صدها دستگاه انتخاب کنید. تمام تلاش ما در دیجی داهوا ارائه محصول با کیفیت با پایین ترین قیمت بازار است. هدف ما در دیجی داهوا، ارائه مشاوره حرفه ای و رایگان به مشتریان گرامی است تا مناسب ترین خرید را انجام دهند. دیجی داهوا به طور اختصاصی با هدف نقد و بررسی و فروش دوربین مداربسته داهوا شروع به فعالیت نموده است و مفتخر است محصولات بسیار با کیفیت را با پایین ترین قیمت موجود در بازار به مشتریان خود عرضه نماید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار داده شده است.



طرح کسب و کار بین الملل برای استارت اپ
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 30 تير 1399

طرح کسب و کار بین الملل برای استارت اپ

هدف از نگارش این محتوا اشنایی  شما با خدمات توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا، مرکز رشد بین المللی می باشد. از این رو اگر شما قصد راه اندازی استارت آپ کانادا، استارت اروپا و استارت آپ بین الملل دارید و در این زمینه نیازمند به مشاوره های بین المللی هستید و همچنین نیازمند به جذب سرمایه گذار استارت آپ کانادا، جذب نیرو استارت آپ کانادا، جذب متخصص برای پروژه بین الملل، ثبت اختراع بین الملل، صادرات خدمات فنی و مهندسی و جذب پروژه بین الملل هستید و می خواهید در این زمینه ها اطلاعات بین المللی دقیق داشته باشید و تحقیقات صحیح انجام شود می توانید تمام این مسئولیت ها را به تیم و شرکت توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا بسپارید.

توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا

شاید اولین سوالی که به ذهن شما خطور کند این باشد که اصلا استارت ﺁپ چیست و شرکت توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا در این زمینه چه کمکی می کند؟

استارت ﺁپ چیست و شرکت توسعه کسب و کار بین المللی ایرانیان تکبا چه خدماتی در این زمینه و جذب استارت آپ ارائه می دهد؟

استارت ﺁپ در معنای لغوی به شرکت نوپا ترجمه شده است. در واقع به یک کسب و کار جدید هم استارت آپ می گویند. اما به طور کلی می توان گفت که استارت ﺁپ پروژه هایی هستند که در ﺁن با تلاش و کوشش یک تیم، یک ایده به یک محصول تبدیل می شود و در نهایت زمینه لازم برای آن محصول نیز فراهم می شود.

حال می تواند این پروژه استارت آپ یک کار علمی سخت و پیچیده مانند یک اختراع در حوزه نرم افزاری باشد یا تغییر یک محصول ساده و تبدیل آن به یک محصول جدید که زمینه و شرایط لازم را برای ورود این محصول جدید به بازار را فراهم می کنند.

از این رو باید در نظر داشته باشید که یک ایده و پروژه موفق استارت آپ لزوما کار کردن بر روی پروژه های علمی پیچیده نیست بلکه کافی است در تولید و فروش یک محصول نسبت به سایرین موفق تر باشند. حال شرکت توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا در زمینه استارت اپ چه خدماتی ارائه می دهد؟

از جمله خدمات شرکت توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا ایده پردازی های فناورانه، تیم سازی برای استارت ﺁپ، تهیه مستندات استارت آپ، ثبت اختراع، نظارت یا پیاده سازی ایده و آموزش های حرفه ای است.

مشاوره طرح کسب و کار و تهیه برنامه بیزینس پلن

شرکت توسعه کسب و کار بین الملل آلا تکبا؛ همراه کسب و کار و استارت آپ شما

واژه استارت ﺁپ و کسب و کارهای کوچک و نوپا امروزه به یکی از واژه های رایج خصوصا در بین جوانان تبدیل شده است و مطالب زیادی در این زمینه وجود دارد.

توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا

وجود کسب و کارهای کوچکی که از دفتر کار کوچک شروع شده و اکنون به بک سازمان بزرگ خالی و یا بین المللی تبدیل شده است. در واقع استارت آپ یا همان کارآفرینی یک از بهترین راه های مهاجرت به اروپا و کانادا نیز می باشد. از این رو افراد زیادی می کوشند که با این کار بتوانند اقامت کشورهای اروپایی و کانادا را دریافت کنند.

این افراد برای اینکه راحتتر بتوانند مسیر مهاجرت خود را هموار کنند شروع به استارت آپ کانادا یا استارت آپ اروپا یا استارت آپ بین الملل و حتی ثبت اختراع بین الملل می کنند. همان طور که اشاره نمودیم اولین گام برای استارت ﺁپ یا همان راه اندازی کسب و کار نوپا داشتن یک ایده است. در واقع دولت های اروپایی و کانادایی تصمیم گرفته اند که با این کار، افرادی که دارای ایده ها و طرح های جدید هستند را جذب کنند. در واقع این کشور ها با جذب استارت ﺁپ ها در صدد به کارگیری از طرح و ایده های نوی ﺁن ها هستند. لذا اولین اقدام برای راه اندازی کسب و کار بین الملل یا راه اندازی کسب و کار کانادا و یا راه اندازی کسب و کار اروپا نوشتن یک ایده و طرحی نو و خلاقانه است.

تکبا

تیم تحقیقاتی توسعه کسب و کار بین الملل آلا تکبا

تیم توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا با برخورداری از گروهی از مدیران با تجربه در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری شما را در زمینه ایده پردازی کمک می نمایند.

در واقع شرکت توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا دارای گروه ایده پرداز بین المللی می باشد که این گروه آماده ارایه ایده ‌های فناورانه و نوآورانه به استارت ﺁپ ها اعم از افرادی که علاقه مند به ثبت اختراع بین الملل و یا علاقه مند به راه اندازی کسب و کار بین الملل، راه اندازی کسب و کار کانادا، راه اندازی کسب و کار اروپا، طرح کسب و کار بین الملل، جذب نیرو استارت آپ کانادا و جذب سرمایه گذار استارت آپ کانادا هستند میباشند. لذا افرادی که علاقه مند به استارت آپ در عرصه های بین المللی خصوصا اروپایی و کانادایی هستند می توانند برای تهیه ایده به تیم توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا مراجعه کنند.

 

طرح کسب و کار بین الملل با تیم توسعه کسب و کار بین المللی آلا تکبا

بعد از ایده پردازی، دومین مرحله برای داشتن طرح کسب و کار بین الملل، داشتن تیم چابک، فنی و با تجربه است که این مرحله را هم می توانید با مشاوره گرفتن از تیم توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا با موفقیت بگذرانید و یا یک تیم استارت ﺁپی بسیار موفق برای شما بسازند.

در واقع تیم توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا با خدمات خود با شما آگهی لازم جهت توسعه و موفقیت در کسب و کار بین الملل را می دهد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار داده شده است.



ارائه محصولات سامسونگ در پیشرو شاپ
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1399

ارائه محصولات سامسونگ در پیشرو شاپ

 

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم صوتی و تصویری در دنیاست. تلویزیون سامسونگ یکی از برندهای معتبر و مشهور در دنیاست. تلویزیون سامسونگ در میان تلویزیون های سایر برندها دارای کیفیت بالایی است و جزو برندهای مطرح دنیاست. امروزه برندهای مختلف در رقابت با یکدیگر هستند تا بهترین های شرکت خود را عرضه کنند. شرکت سامسونگ در این میان از محبوبیت بالایی برخوردار است. شرکت سامسونگ نمایندگی های مختلفی در شهرها و کشورهای مختلف دارد که با مراجعه به آنها می توانید از محصولات شرکت سامسونگ بهره مند شوید.

یکی از محصولات شرکت سامسونگ که بسیار پر طرفدار است تلویزیون است. در واقع رقابت هایی که در میان برندهای مختلف وجود دارد باعث شده تا تلویزیون های هوشمند به سرعت پیشرفت کنند. در زمینه محصولات سامسونگ، شرکت های مختلفی در ایران مشغول به کار هستند تا محصولات با کیفیتی را به مردم عرضه کنند. در این میان شرکت پیشرو شاپ یک فروشگاه اینترنتی است که در واقع رابطی میان مشتریان و تولید کنندگان محصولات است. شما می توانید با مراجعه به شرکت پیشرو شاپ از محصولات این شرکت آگاهی پیدا کنید. در واقع شرکت پیشو شاپ با شرکت سامسونگ در ارتباط است و محصولات را از شرکت سامسونگ دریافت می کند و پس از اطمینان از سالم بودن، آن را به مشتریان تحویل می دهد.

شرکت سامسونگ

تلویزیون سامسونگ در پیشرو شاپ

با خرید تلویزیون سامسونگ از پیشرو شاپ در واقع این شرکت تلویزیون را از شرکت سامسونگ خریداری می کند و به مشتری تحویل می دهد. در ابتدا آن را چک می کند که در صورت داشتن هر مشکل فنی آن را بازگرداند. کیفیت تصاویر تلویزیون شرکت سامسونگ اچ دی و فول اچ دی است و همچنین شرکت سامسونگ تلویزیون را در مدل های مختلفی تولید می کند که برای خرید تلویزیون سامسونگ از پیشرو شاپ می توانید به سایت اینترنتی این شرکت مراجعه کنید. در واقع شرکت سامسونگ با به کار بردن فناوری های نوین در تولید تلویزیون های جدید هوشمند باعث شده تا در این زمینه از سایر رقبای خود پیشی بگیرد. انواع مختلفی از تلویزیون سامسونگ در پیشرو شاپ را می توانید ببینید که هوشمند یا به اصطلاح اسمارت هستند و با پیشرفت های روز دنیا پیشرفته شده اند و دارای قابلیت های مختلف هستند.

 

امروزه خرید تلویزیون از شرکت سامسونگ به صورت بسیار گسترده در بازار در حال انجام است به دلیل اینکه بسیاری از مردم می خواهند از فناوری های جدید دنیا استفاده کنند. یکی از عواملی که در خرید تلویزیون از شرکت سامسونگ بسیار اهمیت دارد رزولوشن بالا و کیفیت تصاویر است. همچنین افزایش پورت ها و درگاه های ورودی و کابل اچ دی ام آی از جمله عوامل مهم دیگر در انتخاب تلویزیون است. شما می توانید با خرید تلویزیون سامسونگ از شرکت پیشرو شاپ در سراسر ایران این تلویزیون را دریافت کنند. با خرید تلویزیون از شرکت پیشرو شاپ می توانید ضمانت نامه ی خرید هم دریافت کنید که در صورت وجود مشکل بتوانید از این ضمانت نامه استفاده کنید. همچنین می توانید به صورت اینترنتی از سراسر ایران تلویزیون مورد نظر خود را از شرکت سامسونگ خریداری کنید و آن را درب منزل دریافت کنید.

شرکت سامسونگ

 

قبل از خرید تلویزیون از شرکت سامسونگ بهتر است نکاتی را رعایت کنید.

در ابتدا به این نکته توجه کنید که حتما اطلاعاتی را درباره ی انواع تلویزیون داشته باشید تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید.

تلویزیون های با تصویر 4K بخرید. این نوع از تلویزیون بسیار به روز است و تا مدت ها از بابت به روز بودن خیالتان راحت باشد.

تلویزیون های OELD کیفیت تصویر بسیار بالایی دارند. اگر شفافیت و وضوح تصویر برایتان اهمیت دارد از این نوع تلویزیون خریداری کنید.

اگر تلویزیونی به تازگی وارد بازار شده است حتما بسیار گرانتر خواهد بود در هنگام خرید عجله نکنید و مدتی صبر کنید تا قیمت آن تلویزیون کاهش پیدا کند.

در هنگام خرید تلویزیون از شرکت سامسونگ به این نکته دقت کنید که حتما متناسب با بزرگی خانه ی شما باشد.

در هنگام خرید تلویزیون از شرکت سامسونگ دقت کنید که تلویزیون حداقل 4 درگاه HDMI داشته باشد.

 

به طور کلی در انتخاب تلویزیون باید دقت کامل را داشته باشید و عجله ای خرید نکنید که بعد از آن پشیمان شوید. باید برای خرید تلویزیون از شرکت سامسونگ وقت زیادی صرف کنید چرا که مدل های مختلفی از تلویزیون سامسونگ در بازار وجود دارد. حتما قیمت ها را بررسی کنید. یکی از راه هایی که می توانید با صرف وقت در خانه و به راحتی به بررسی تلویزیون های مد نظر خود بپردازید فروشگاه های اینترنتی هستند.  در فروشگاه های اینترنتی به راحتی می توانید با کارشناسان ارتباط برقرار کنید و از آنها درباره ی تلویزیون مورد نظر خود سوال کنید و با آنها مشورت کنید. در میان فروشگاه های اینترنتی شرکت پیشرو شاپ در این زمینه بسیار فعال بوده و دارای کارشناسانی است که می توانند شما را در خرید تلویزیون از شرکت سامسونگ و حتی سایر شرکت ا راهنمایی کنند. با خرید تلویزیون از شرکت پیشرو شاپ می توانید خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

شرکت سامسونگ

 



مهمترین سوالات در زمینه لیزر موهای زائد
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1399

مهمترین سوالات در زمینه لیزر موهای زائد

پاکیزگی و زیبایی دو عامل کلیدی است که هر انسانی برای داشتن ظاهری آراسته به آن اهمیت بسیاری می دهد. ما انسان ها دوست داریم که معیارهای زیبایی را بدانیم و طبیعی است که برای زیباتر شدن به سمت هماهنگی و هم وزن شدن با این ملاک ها پیش برویم. لیزر موهای زائد هم یکی از روش هایی است که شما را از شر موهای مزاحم خلاص می کند و پوستی صاف، درخشنده و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. شاید شمایی که الان در حال خواندن این مقاله هستید، تجربه لیزر موهای زائد را داشته باشید؛ اما بسیاری از افراد هستند که برای پیدا کردن یک مرکز لیزر خوب در اینترنت جستجو می کنند و با مقایسه نوع دستگاه ها و تعرفه پیشنهادی آن ها، تصمیم می گیرند که به یکی از این مراکز بروند. اما آیا تصمیم گیری بر اساس همین دو فاکتور درست است؟

در اینکه تعرفه مناسب و دستگاه با کیفیت دو عامل کلیدی برای انتخاب یک مرکز لیزر خوب می باشند، شکی نیست؛ اما مسائل دیگری هم وجود دارد که می تواند در تصمیم گیری شما تاثیرگذار باشد و دید شما را نسبت به نادانسته هایتان در مورد لیزر موهای زائد بدن باز کند.

بنابراین ما در مدرن لیزر اطلاعاتی در مورد لیزر مو در اصفهان جمع آوری کردیم و اسم این مقاله را گذاشتیم مهمترین سوالات در زمینه لیزر موهای زائد. حتی خواندن عنوان این مقاله هم شما را هیجان زده می کند؛ چرا که می دانید در ادامه قرار است به بسیاری از ابهامات ذهن شما در مورد لیزر بدن در اصفهان و سوالاتی که هیچکس جواب درستی به آن ها نمی داد، پاسخ داده شود. پس از شما عزیزان دعوت می کنیم که در ادامه با مهمترین سوالات در زمینه لیزر موهای زائد همراه ما باشید.

سوالاتی که مشتریان باهوش پیش از لیزر بدن می پرسند:

  1. آیا لیزر موهای زائد تحت نظر پزشک و در شرایط بهداشتی انجام می گیرد؟

هنگام تصمیم گیری برای لیزر موهای زائد، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که این کار تحت نظر پزشک انجام می گیرد یا نه؟ تقریبا همه ما می دانیم که عمل لیزر بدن در اصفهان توسط اپراتورهای دوره دیده انجام می شود. اما طبق قانون حضور پزشک در مطب الزامی است

حضور پزشک از آن جهت الزامی است که ممکن است هنگام لیزر، شخص دچار حساسیت، خارش و سوختگی شود و این پزشک است که در این شرایط تشخیص می دهد که برای التیام درد بیمار باید چه کاری انجام دهد. البته مشکلاتی که گفتیم خیلی به ندرت پیش می آید و معمولا کمی خارش و حساسیت در پوست های خشک طبیعی است. اما به هر حال این موضوع چیزی از اهمیت الزام حضور پزشک در مرکز لیزر، کم نمی کند. بنابراین مرکزی را انتخاب کنید که پزشک در همه اوقات حضور داشته باشد.

مساله دوم بهداشت محیط است. کوچکترین سهل انگاری در مورد بهداشت و سلامت بدن، می تواند موجب بیماری و آلوده شدن شما به ویروس های مختلفی گردد. مراکز لیزر موظفند دائما محیط خود را ضدعفونی کنند و برای هر بیمار از زیراندازی جداگانه و سری مخصوص استفاده کنند. منظور ما از سری مخصوص، پوششی است که بر روی نازل اشعه قرار می گیرد و عمل سوزاندن ریشه موها را انجام می دهد. هر چند که دستگاه های جدید هیچ تماسی با پوست بدن بیمار ندارند و با فاصله مشخصی از بدن، شات می زنند.

  1. آیا لیزر موهای زائد سبب درد و آسیب دیدگی در بدن ما می شود؟

این سوالی است که بیشتر مشتریان از مدرن لیزر می پرسند. همچنین سخت ترین سؤال برای پاسخ دادن است؛ به این دلیل که عامل درد و تحمل آن در افراد مختلف متفاوت است. آنچه که ممکن است برای یک شخص ناراحت کننده و دردآور باشد، ممکن است بر دیگری تأثیر نگذارد.

همچنین، عامل درد به ناحیه بدن مورد معالجه بستگی دارد. برخی از نواحی بدن نسبت به سایر نواحی دیگر حساس تر است و پوست نازک تری دارد. برای مثال پوست دست نازک تر از پوست پا می باشد و ممکن است دردی که در هنگام لیزر ناحیه دست احساس می کنید، کمی بیشتر از لیزر پا باشد. اما چیزی که اکثر مشتری ها بر سر آن اتفاق نظر دارند این است که اپیلاسیون بسیار دردناک تر از لیزر موهای زائد است.

مشتریان در طول لیزر موی بدن، بیشتر از بوی سوختن مو شکایت می کنند. البته که حس این بو، حس موفقیت است! چرا که بدان معناست که لیزر موهای بدن شما مؤثر است و فولیکول مو در حال ضعیف شدن می باشد.

  1. آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

طبق تحقیقات انجام شده، ثابت شده است که لیزر موهای زائد بسیار مؤثر است. لیزرهای موهای زائد از سال 1997 مورد استفاده قرار گرفته و این روش به عنوان راه حلی برای "توقف دائمی رشد موها" توسط سازمان FDA در ایالات متحده تأیید شده است. طبق گفته FDA، این روش به عنوان راه حلی پایدار برای جلوگیری از رشد موها عمل می کند و البته شایان ذکر است که برای گرفتن نتیجه ای بهتر باید در انجام آن مدوامت به خرج دهید و جلسات خود را به صورت منظم و سر موقع تکرار کنید.

لیزر موهای زائد باعث کاهش دائمی رشد موهای بدن می شود، اما نوع دستگاه و روش کار در درمان بسیار موثر است. ممکن است پس از مدتی موهای نازک و کرک مانندی رشد کند که شما با انجام یک جلسه شارژ، می توانید جلوی رشد آن ها را نیز بگیرید. اما باز هم تاکید می کنیم که با لیزر موهای زائد، مشتری نباید انتظار داشته باشد که در همه نواحی 100٪ موهای بدنش از بین برود و بسته به محل مورد نظر ۷۰ تا ۱۰۰ درصد موها برای همیشه ازبین می روند.

  1. فواصل زمانی مناسب بین جلسه قبلی و جلسه بعدی چند روز است؟

اکثر مراکز تعداد جلسات مورد نیاز را ۸ جلسه اعلام می کنند. فاصله زمانی هر جلسه با جلسه بعدی از فردیربه فرد دیگر متفاوت است ولی معمولا در جلسه دوم ۴۵ روز است که بتدریج تا ۶ ماه افزایش می یابد. نکته مهم اینه که در صورتی که هنوز موها وارد فاز رشد نشده اند جلسه بعدی لیزر انجام نشود چون موها فقط در فاز رشد از لیزر تاثیر میگیرند!

  1. چند جلسه پس از اولین مراجعه، نتایج لیزر بدن در اصفهان قابل مشاهده است؟

موهای بدن ما در سه مرحله رشد می کنند:

  • آناژن
  • کاتاژن
  • تلوژن

لیزر موهای زائد در اوایل مرحله آناژن (یعنی وقتی موها به طور فعال رشد می کنند) روی ریشه موها موثر است.

البته نحوه جوابدهی می تواند به افراد مختلف متفاوت باشد که آن هم به دلیل ویژگی های بیولوژیکی متفاوتی است که هر انسان نسبت به انسان دیگر دارد. اما شایان ذکر است که بیشتر مراجعان از کاهش چشمگیر رشد موهایشان در همان جلسه اول به بعد صحبت می کنند. همچنین اغلب افراد به این موضوع اشاره دارند که موهایشان بسیار نازک تر از قبل  است و رنگ پوست شان نیز روشن تر شده است.

  1. بهترین زمان سال برای انجام لیزر موهای زائد چه زمانی است؟

زمان خاصی ندارد فقط در فصول گرم مراقبت از پوست در برابر آفتاب با حساسیت بیشتری انجام شود.

زمان ایده آل سال برای رسیدن به نتیجه، به عوامل زیادی بستگی دارد. اول از همه:

  • ژنتیک درمانیاب
  • رنگ پوست درمانیاب: هرچه پوست تیره تر باشد، لیزر موهای زائد دیرتر جواب می دهد. از طرفی هر چه موهای بدن شما ضخیمتر تر باشد، زودتر جواب می گیرید. بنابراین پوست های روشن و با موهایی ضخیم تر، زودتر جواب می گیرند و پوست های تیره با موهایی نازک تر، دیرتر جواب می گیرند.

البته نوع لیزر هم در جوابدهی لیزر موهای زائد بدن نیز بسیار مهم است.

 

  • عامل دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، ناحیه ای از بدن است که تحت درمان لیزر قرار می گیرد. مثلا برای لیزر موهای صورت و بیکینی، ممکن است به تعداد جلسات بیشتری نسبت به لیزر موهای بدن نیاز داشته باشید.
  1. ممکن است لیزر موهای زائد در باروری خانم ها تأثیری بگذارد؟

هیچ مقاله و نظریه اثبات شده ای مبنی بر اینکه لیزر بر روی روند تخمک گذاری خانم ها تاثیر می گذارد و باعث ناباروری آن ها می شود، منتشر نشده است. تنها توصیه ما این است که خانم های باردار، پس از وضع حمل جلسات لیزر خود را ادامه دهند و یا درمان با لیزر را شروع کنند.

  1. چه دستگاهی برای لیزر موهای زائد بدن مناسب تر است؟

دستگاه های زیادی با اشعه های مختلف وجود دارند که برخی از آن ها دیگر از رده خارج شده اند و جوابدهی مناسبی ندارند. برای لیزر موهای زائد بدن بهتر است به مرکزی مراجعه کنید که از دستگاه کندلا استفاده می کنند. قیمت دستگاه کندلا بیش از ۱۰ برابر قیمت دستگاه های چینی است و بنابراین خدمات آن گرانتر است پس قیمت را ملاکی برای انتخاب لیزر بدن در اصفهان قرار ندهید.

  1. آیا کاشت مو در اصفهان در مراکز لیزر انجام می شود؟

بله. کاشت مو در کلینیک های کاشت مو انجام می‌شود. شما می توانید جوانسازی پوست صورت، لیزر جای جوش و زخم و همچنین بوتاکس و تزریق ژل را در این مرکز زیبایی  انجام دهید.

امیدوارم که شما خواننده گرامی از مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی بدست آورد باشید.   همچنین می‌توانید مقالات بیشتری را در وب سایت مدرن لیزر (https://modernlaser.org   ) مطالعه کنید.



خرید و اجاره دستگاه هایفو
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1399

خرید  و اجاره دستگاه هایفو

 

خرید دستگاه میکرودرم:

پوست صورت یکی از عوامل زیبا نشان دادن افراد می باشد. ممکن است یک فرد ۵۰ سال سن داشته باشد. اما همین فرد با توجه به پوست شفاف و درخشانی که دارد ممکن است یک فرد ۴۰ ساله یا حتی کمتر به نظر برسد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به پوست خود توجه می کنند. زیبایی پوست یکی از مهمترین مشخصه های زیبایی است. روش های متفاوتی برای زیبایی پوست وجود دارد.

یکی از این روش ها، روش های جراحی می باشد. اما روش های جراحی به دلیل خطرات و فوبیایی که افراد نسبت به آن دارند، امروزه کمتر مورد توجه قرار می گیرد و به جای آن روش‌ های غیرجراحی مانند استفاده از دستگاه های زیبایی می تواند بهترین گزینه باشد.

یکی از دستگاه هایی که می تواند زیبایی از دست رفته را به پوست شما برگرداند، دستگاه میکرودرم می باشد. خرید دستگاه میکرودرم به عنوان یک دستگاه خانگی یا کلینیکی می ‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. ما در این متن قصد داریم تا به بررسی دستگاه میکرودرم و چگونگی خرید آن بپردازیم. چنانچه قصد استفاده از این دستگاه را دارید با ما تا پایان همراه باشید.

بررسی اجمالی در مورد دستگاه میکرودرم

بیاید قبل از آنکه اطلاعات ریز را در مورد دستگاه میکرودرم به افراد ارائه دهیم، با کارایی آن آشنا شویم. افرادی که قصد خرید دستگاه میکرودرم را دارند، باید بدانند که چه کاری برای آن ها انجام می ‌دهد. میکرودرم دستگاهی است که زیبایی را بدون جراحی برای افراد به وجود می آورد. این دستگاه می تواند کارایی مختلفی در از بین بردن مشکلات پوستی داشته باشد.

در این روش با توجه به سایندگی که صورت می گیرد، لایه بیرونی پوست که دارای بافتی مرده از بین می رود. توجه داشته باشید که با تحریک اپیدرم پوست افراد شروع به کلاژن سازی می کند. کلاژن به عنوان یکی از مهمترین مواد پوستی می باشد. میکرودرم می تواند زیبایی پوست شما را بازگرداند. توجه داشته باشید که این دستگاه برای اکثر پوست ها با رنگ های مختلف روشی مطمئن محسوب می شود. بسیاری از افراد این دستگاه را می ‌توانند در خانه های خود داشته باشند.

قیمت این دستگاه نسبتاً پایین می باشد. جالب است که بدانید دستگاه مورد نظر دارای دو حالت می باشد. یک حالت سرد و یک حالت گرم که برای انواع پوست ها مورد استفاده می باشد. سال های سال است که از میکرودرم برای از بین بردن زائده های پوستی استفاده می شود.

نحوه کار با این دستگاه

افرادی که قصد خرید دستگاه میکرودرم را دارند، دوست دارند که نحوه کارایی آن را بدانند. اینکه چگونه با این دستگاه باید کار کنید مهم می باشد. میکرودرم درمانی است که ممکن است از ۳۰ دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. این کار معمولاً توسط متخصصان صورت می‌ گیرد. اما اگر خود فرد اطلاعات کافی در مورد کار با این دستگاه داشته باشد، می ‌تواند از آن استفاده نماید.

این موضوع بستگی به شرایط دارد. استفاده از بی حسی و ماده بی حس کننده برای دستگاه میکرودرم لازم نیست. در حین انجام بهتر است که شما روی یک صندلی نشسته باشید. اگر کسی از این دستگاه برای پوست شما استفاده می کند، درمان راحت تر خواهد بود. در طول درمان نوک دستگاه بر روی پوست شما مالش داده خواهد شد. پس از آنکه درمان با این دستگاه تمام شد، بهتر است از مرطوب کننده ها استفاده نمایید. همچنین استفاده از کرم ضد آفتاب می تواند برای پوست شما مناسب باشد.

با توجه به بررسی هایی که ما داشتیم، مشخص شد که این دستگاه توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده دارای تاییدیه سلامت می باشد. پس بدون هیچ گونه ترس و واهمهای نسبت به درمان پوست خود اقدام کنید.

دستگاه میکرودرم چه نواحی را پوشش می دهد

سوالی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است، این می باشد که با خرید دستگاه میکرودرم چه نواحی را می توان تحت تاثیر قرار داد. میکرودرم برای انواع افراد با رنگدانه های پوستی مناسب می باشد. چنانچه پوستی حساس دارید، می توانید از این دستگاه استفاده نمایید. لذا شما با دستگاه میکرودرم می توانید صورت خود را به کلی تحت شعاع قرار دهید. خطوط ریز و چین و چروکی که بر روی صورت افتاده، می توان با دستگاه میکرودرم درمان شود. لکه های قهوه ای که در اثر کهولت سن یا تابش آفتاب به وجود آمده است، با این دستگاه از بین خواهد رفت.‌ جوش‌ های سرسیاهی که بر روی پوست شما به وجود آمده است، می‌ توان با این دستگاه درمان شود. اگر دارای آکنه های پوستی می باشید، به راحتی می توانید این آکنه ها را از بین ببرید.‌ بعضی از افراد دارای افتادگی پوست شده اند. این افراد می ‌توانند نسبت به کشش پوست خود اقدام نمایند.

بافت ناهموار پوست را می‌ توان با آن درمان کرد. اگر از آفتاب آسیب دیده اید، می توانید با استفاده از میکرودرم نشانه های آسیب را از بین ببرید. همچنین این دستگاه می ‌تواند به از بین رفتن ملاسما که لکه های پوستی می باشد، کمک نماید. در کل می ‌توان گفت که کارایی آن بسیار بالا است و می توان از آن در بخش های مختلف استفاده کرد.

خرید دستگاه میکرودرم

سوال پیش می آید که چرا باید نسبت به خرید دستگاه میکرودرم اقدام کرد. توجه داشته باشید که طبق اعلام انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، میانگین هزینه استفاده از میکرودرم نسبت به سایر دستگاه ها پایین ترین میزان خود می‌ باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دلیل قیمت دستگاه میکرودرم از آن استفاده می کنند.

کار با این دستگاه بسیار راحت است. به همین دلیل هر فردی در خانه می تواند از آن استفاده نماید. لذا همین موضوع باعث می‌ شود تا هم کلینیک های زیبایی و هم افراد به صورت شخصی نسبت به خرید دستگاه میکرودرم اقدام نمایند. اثرات این دستگاه تقریباً ماندگار است. لذا در کل خرید دستگاه میکرودرم می تواند به عنوان یک وسیله زیبایی به کمک افراد آمده و زیبایی از دست رفته را به آن ها بازگرداند.

اگر در یک کلینیک زیبایی مشغول به کار هستید، حتماً باید نسبت به خرید میکرودرم یا خرید دستگاه هایفو اقدام نمایید. میکرودرم می تواند گزینه جذابی برای مشتریان باشد. همین موضوع باعث می ‌شود تا تعداد مشتریان شما در طی سال بالاتر برود. چنانچه از پس هزینه ی خرید دستگاه هایفو برنیامدید، می توانید جهت رنت دستگاه هایفو اقدام کنید.

نکات پایانی در مورد خرید دستگاه میکرودرم

توجه داشته باشید که دستگاه میکرودرم دارای نمونه های مختلفی می باشد. نمونه ‌ای که ما امروز در این متن به آن پرداختیم، نمونه گرم و سرد می باشد. لذا افرادی که قصد خرید دستگاه میکرودرم را دارند، می‌ توانند آن را از فروشگاه های مرتبط به زیبایی تهیه نمایند.

توجه داشته باشید که در هنگام خرید به نوع این دستگاه و کارایی که دارد توجه داشته باشید. تهران هایفو به عنوان یکی از ارائه دهنده های دستگاه میکرودرم می تواند این دستگاه را در اختیار شما قرار دهد. چنانچه قصد خرید این دستگاه را دارید، می توانید  آن را از قسمت فروشگاهی سایت تهران هایفو تهیه نمایید. همچنین دستگاه ‌های مختلفی مانند هایفو اولترا، دستگاه های لیزر، پلاژن و... در تهران هایفو موجود می باشد. از اینکه تا پایان با ما بودید بسیار سپاسگزاریم.

نویسنده و مترجم: مسعود کردی

 

 



تامین کالاهای صنعتی و تولیدی
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1399

تامین کالاهای صنعتی و تولیدی

تامین کالاهای صنعتی

با شنیدن صنعت اکثراً به یاد تولید و ساخت کالای صنعتی و مکانیکی می افتیم که برای پیشرفت و بهبود زندگی ما انسان ها شکل گرفته و هدف اصلی صنعت تولید سیستم ها و دستگاه هایی است که کار و فعالیت های ما را به وضع بهتری سوق می دهد و رفاه بیشتری برای ما ایجاد می کند.

هر فردی که به سمت کار آفرینی پیش می رود ابتدا دغدغه ایجاد شغل برای خود و البته دیگر افراد نیازمند کار را دارد که بتواند هم از نظر اقتصادی و اجتماعی وضعیت خود و افرادی که در کار جدید مشغول به کار هستند را پیشرفت دهد و برای کشور یک مسیر تازه برای تولید و عرضه کالاهای صنعتی پیدا کند.

اگر شما صاحب کسب و کار نوپای صنعتی و یا دارای شرکتی با قرارداد های صنعتی هستید مطمئناً زمان های زیادی با مشکلات زیادی از قبیل تامین کالای صنعتی مورد نیاز پروژه رو به رو شده اید که شاید در ابتدای راه ندانید از چه طریق و یا از کجا باید شروع کنید و به دنبال بهترین منابع تامین کالای صنعتی باشید اما این مشکل حل شدنی است و فقط باید به دست کسانی که راه های تامین این قطعات را بلد هستند بسپارید.

تامین کالای مورد نیاز تولیدات

کیفیت

برای تولید هر سیستم مکانیکی یا قطعات صنعتی نیاز به یک سری کالا و قطعات است که کیفیت هر کدام بر کیفیت کل قطعه نهایی تولید شده اهمیت دارد و تاثیر گذار است بنابراین علاوه بر اهمیت تامین کالای صنعتی مورد نیاز صنعت شما، به کیفیت تک تک اجزا و کیفیت ساخت قطعات بایستی اهمیت داده شود. شما نیز باید به دنبال فروشگاهی باشید که کیفیت تمام کالا هایی که به شما عرضه می کند را تضمین کند.

تامین کالاهای نایاب صنعتی

با توجه به نوع فعالیت صنعتی شما و یا هدف نهایی پروژه ممکن است قطعات مورد نیاز شما در ایران کمیاب باشد و برای پیدا کردن آنها با مشکلات زیادی در این مدت مواجه شده باشید در این مواقع باید از فروشگاه هایی که در این زمینه به اندازه کافی مهارت داشته باشند استفاده کنید تا از هم از اصالت و کیفیت کالا مطمئن باشید و هم مطمئن باشید تمام قطعات هر چند کمیاب یا نایاب را برای شما پیدا کنند و نگرانی برای توقف پروژه نداشته باشید، در فروشگاه صنعتی آرال مت تامین کالای نایاب و کم یاب صنعتی کاملا امکان پذیر است و خیال شما بابت تامین کالای صنعتی که ممکن است مدت ها به سختی در بازار موجود باشد راحت می کنیم.

زمانبندی

فروشگاه آرال مت نیز با داشتن سالها تجربه در عرصه صنعت و دانستن اهمیت کیفیت این کالاهای صنعتی و البته دانستن اهمیت زمان برای کسب و کار شما و توجه به برنامه و زمانبندی پروژه های صنعتی در دست شما این کالا های صنعتی را کوتاهترین زمان ممکن و با توجه به نیاز شما تامین خواهیم کرد و در طی مسیر تامین کالای صنعتی در کنار شما هستیم.

 

تامین قطعات صنعتی

قیمت مناسب

همیشه قیمت قطعات و مناسب بودن هزینه آنها برای تولید کننده ها از اهمیت زیادی برخوردار است و همین قیمت مناسب باعث قیمت گذاری بهتر و مناسب تر محصولات بعدی خواهد بود و مشتری های بیشتر را به سمت محصولات جذب خواهد کرد و زمانی که قیمت مناسب همراه با کیفیت باشد کسب و کار شما به موفقیت چشمگیری می رسد. هدف ما کمک به کسب و کار ها و تولید کننده های کشور است در همین راستا تمام قطعات صنعتی و مورد نیاز شما را با بهترین قیمت ها و کیفیت عرضه کرده ایم.

تنوع محصولات

محصولات موجود در فروشگاه متنوع و همگی از کیفیت تضمین شده ای برخوردار هستند که با توجه به نیاز خودتان یا از محصولات موجود سفارش میدهید و یا اگر به دنبال قطعه ای حساس و یا نایاب هستید می توانید آن را به ما سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان آن را برای شما ارسال خواهیم کرد تا از آسیب به تولید و پروژه شما جلوگیری شود.

 

تامین کالای صنعتی

هدف ما، کمک به پیشرفت اقتصادی کشور

فروشگاه آرال مت با هدف کمک به تولید کننده های ایرانی فعالیت خود را آغاز کرد که برای این هدف، در تلاش برای تامین کالای صنعتی  کسب و کار شما است تا گره و مشکل در روند پیشرفت شما ایجاد نشود و بهترین قیمت ها که با حفظ کیفیت کامل آنها است را به شما خریداران و متقاضیان این محصولات عرضه خواهیم کرد تا در کنار هم بتوانیم به اقتصاد تولید کننده ها و حتی خانواده های ایرانی که مصرف کننده نهایی محصولات ما هستند کمک کنیم.

برای رسیدن بهتر به این مقصد برنامه اقساط برای سفارشات محصولات فروشگاه تا مبلغ  15 میلیون تومان و مدت زمان یک سال برنامه ریزی شده تا به فعالیت اقتصادی شما کمک هر چه بیشتر و مفید تر شود.

سفارشات آنلاین

در زمان حال تمام فعالیت ها به گونه ای با اینترنت در تعامل هستن و بیشتر آنها به واسطه همین پیشرفت فناوری به رشد بی سابقه ای دست یافته اند و تمام فعالیت های اقتصادی با سرعت بیشتری انجام می گیرد فروشگاه آرال مت یک فروشگاه صنعتی اینترنتی است و تمامی سفارشات از طریق سایت و به صورت آنلاین قابل پیگیری هستند و در هر کجای ایران که باشید می توانید برای تامین کالای صنعتی خود و یا تامین کالای پروژه های صنعتی برای پیمانکاران  از طریق فروشگاه ما و به صورت آنلاین اقدام کنید.

نکته آخر

شما در مسیر کسب و کار و تولیدات خود بایستی بهترین مسیر را برنامه ریزی و پیاده کنید در طول این مسیر تامین کالای صنعتی و سفارش محصولات مورد نیاز از اهمیت بالایی برخوردار است و شما با پیدا کردن یک فروشگاه مطمئن و با تجربه می توانید یک قدم بزرگ به سمت رشد و پیشرفت تولیدات خود بردارید و در این مسیر ما در کنار شما هستیم.

با نگاهی به محصولات و بررسی کیفیت کالا های موجود و سفارش آنها و توجه به نحوه پیگیری ما می توانید متوجه کیفیت کار فروشگاه ما شوید و مطمئن هستیم شما از خریداری این محصولات راضی و خشنود خواهید بود.



مجتمع تولیدی و صنایع تبدیلی دستچین عالی
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1399

مجتمع تولیدی و صنایع تبدیلی دستچین عالی

  • خط تولید خوراک دام ، خط تولید روغنهای گیاهی خاص، خط خشک کن دانه های روغنی، خط تبدیل ضایعات و پسماندهای گیاهی مرطوب صنایع غذایی به محصولات خشک و آماده مصرف در صنعت تولید خوراک دام و طیور و آبزیان از جمله توانمندیهای مجتمع صنایع تبدیلی دستچین عالی است.
  • شرکت دستچین در سال ۱۳۸۷ پس از کسب مجوز های لازم از سازمان جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی در استان اصفهان با تولید انواع خوراک دام فعالیت خود را آغاز نمود نمود.
  • در سال ۱۳۹۰ با نصب خط یکپارچه (continuous)، مرکب از تجهیزات و ماشین آلات خاص شامل: خطوط آبگیری (عصاره گیری)، میکسر و کاندیشنر جهت اختلاط و همگن سازی (مایعات رقیق و غلیظ با پودرهای جامد، خشک کن روتاری فول استنلس استیل با توان خشک کردن انواع مواد با منشأ گیاهی (فسادپذیر و دارای تا ۸۰% رطوبت) به ظرفیت ورودی ۲۵ تن در شبانه روز، خط بوجاری و متعلقات مربوطه به ظرفیت تا ۵ تن در ساعت، حوزه فعالیت خود را توسعه داد.
  • در ادامه توسعه، شرکت دستچین در سال ۱۳۹۵ ضمن اخذ مجوزهای لازم از سازمان جهاد کشاورزی و سازمان غذا و دارو، خط استحصال روغنهای گیاهی خاص (فرابکر) با توان تولید ۳۱ نوع روغن گیاهی متفاوت با کاربریهای بسیار متنوع آرایشی بهداشتی، غذایی و دارویی را به بهره برداری رساند.
  • ورود به بازارهای صادراتی هدف بعدی دستچین است. با این آرزو که در کنار دیگر صنعتگران افتخار­آفرین کشورمان ما نیز جایگاه بسیار کوچکی در استقلال اقتصادی ایران سرفراز داشته باشیم.

خدمات کلی شرکت در زمینه تهیه و تولید خوراک دام ، غذای دام ، کنسانتره دام ، خوراک گاو شیری ، خوراک گوسفند ، روغن های خالص ، پودر خرما

 

خدمات تخصصی دام طیور آبزیان :

در سال ۱۳۹۴ مجتمع صنایع تبدیلی دستچین طی یک پروژه تحقیقاتی یک ساله موفق به دستیابی به تکنولوژی فرآوری دانه سویا و افزایش پروتئین عبوری دانه سویا (RUP) گردید. طی فرآیند فرآوری دانه سویا فاکتورهای ضد تغذیه ای موجود در دانه سویا حذف و به طور همزمان پروتئین عبوری (RUP) موجود در دانه سویا به میزان قابل ملاحظه افزایش یافت که محصول حاصل با دارا بودن ویژگی های پروتئین قابل جذب بالا و چربی بالای آماده جذب، تأثیر بسیار بالایی در افزایش تولید شیر و همچنین افزایش میزان چربی موجود در شیر به همراه دارد.

 

فرآوری دانه سویا و خدمات تخصصی دام طیور آبزیان

در فرآیند تولید فول فت سویا، خطر فسادپذیری محصول به علت متلاشی شدن دانه سویا و آزاد شدن چربی و سپس اکسید شدن سریع آن بسیار بالا است در حالیکه محصول جدید به نام دانه سویای فرآوری شده پس از انجام فرآیند تولید به شکل دانه سویای کاملا سالم باقیمانده و امکان نگهداری آن بدون آنکه با خطر فساد روبرو باشد به مدت بسیار بالاتری وجود دارد.

 

خط بوجاری و پالایش محصولات کشاورزی ، انواع غلات، بقولات، دانه های بذری و سایر دانه ها به ظرفیت ۵ تن در ساعت

طی فرایند بوجاری و پالایش محصولات کشاورزی در چند مرحله، هرگونه ناخالصی و ذرات اضافی شامل: برگ، ساقه، علف های هرز، تخم حشرات و انواع آفتها، شن، سنگ ریزه، دانه های آفت زده و دانه های شکسته و خرد شده، جداسازی و از محصول اصلی جدا شده و در نهایت محصول حاصل یکدست و یکنواخت، بدون مواد زائد و اضافه خارج می گردد.

 

بوجاری و پالایش محصولات کشاورزی

محصولات این بخش بوجاری و پالایش محصولات کشاورزی شامل:

دانه های گندم، جو، ذرت، نخود، لوبیا، عدس، ماش، لپه، تخم آفتابگردان، تخم کدو، تخم هندوانه، دانه گلرنگ، دانه سویا، دانه کلزا، کنجد، شاهدانه، هسته انار، هسته انگور، تخم گوجه فرنگی، سیاهدانه، دانه کتان، رازیانه، دانه خار مریم، دانه زیره و …..

 

خشک کردن پسماند صنایع غذایی

در این سیستم قابلیت جذب و خشک کردن پسماند صنایع غذایی مرطوب و خیس دارای ارزش غذایی که برخی از آنها تا ۸۰% رطوبت دارند در حجم بالا وجود دارد. این پسماندها عموما دارای ارزش غذایی قابل قبولی برای تغذیه انواع دام، طیور و آبزیان می باشند که طی فرآیند عملیات حرارتی و قبل از آنکه میکروارگانیسمهای مخرب فرصتی برای ایجاد فساد در آنها بیابند در تونلهای حرارتی خشک شده و رطوبت آنها به زیر ۱۰% کاهش یافته، قابلیت ماندگاری پیدا کرده و پس از طی فرآیند خنک سازی، آسیاب شده و با بسته بندی در کیسه و نگهداری در انبار آماده مصرف می گردند.

 

 

خشک کردن پسماند صنایع غذایی :

گروهی از این پسماندها که قابلیت جذب و طی نمودن عملیات بهینه سازی را دارند عبارتند از:

  • پسماند خطوط تولید آب میوه و کنسانتره میوه (انار، انگور، سیب مرکبات و انواع سردرختی)
  • پسماند خطوط تولید رب گوجه فرنگی و سس گوجه فرنگی
  • پسماند خطوط تولید شیره خرما و قند خرما
  • پسماند خطوط تولید کمپوت میوه، کنسرو لوبیا، نخود فرنگی و …..
  • پسماند خطوط تولید ماکارونی و نشاسته
  • پسماند خطوط تولید چیپس سیب زمینی، سیب زمینی آماده طبخ منجمد و سبزیجات آماده طبخ منجمد
  • پسماند خطوط تولید کیک، بیسکویت و کلوچه

و تمامی انواع مرطوبی که دارای ارزش غذایی بالقوه به منظور استفاده در جیره غذایی دام و طیور و آبزیان هستند.

 



مرکز خرید و راهنمای خرید میلگرد
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 13 تير 1399

مرکز خرید و راهنمای خرید میلگرد

 

راهنمای  خرید میلگرد زاگرس  قیمت های بروز در سایت فلزمال

میلگردها جزو آن دسته از مقاطع فولادی هستند که برای جبران کمبود مقاومت کششی بتن در ساخت‌وساز از آن‌ها استفاده می‌شود.

به میلگردهای مقطع فولادی، آرماتور هم گفته می‌شود و بیشترین کاربرد آن‌ها در ساختمان‌سازی و سازه‌های مختلف می‌باشد.

میلگردها از روش‌های مختلفی تولید می‌شوند که هرکدام از آن‌ها دارای مقاومت خاصی هستند که ازجمله روش‌های تولید میلگردهای مقاومت بالا، سرد کاری یا نورد سرد و یکی دیگر از روش‌ها میکروآلیاژی می‌باشد.

میلگردها در کشورهای مختلف ساخته می‌شوند و هر کشوری برای ساخت میلگرد استاندارد مخصوص به خود را دارد و تفاوت در استانداردها بیانگر طبقه‌بندی میلگردها بر اساس مشخصات و خواص مکانیکی آن‌ها می‌باشد. میلگردها با توجه به استانداردی که دارند قطر متنوعی دارند و هرکدام برای تحمل یک‌میزان بار مشخصی تولید می‌شوند. میلگردهای آجدار در دودسته نیمه سخت یا ساده و میلگرد سخت و پیچیده تقسیم‌بندی می‌شوند. میلگرد سخت و پیچیده هم در دودسته قرار دارد.  جهت خرید میلگرد به  دفتر فروش میلگرد زاگرس  در وب سایت فلزمال مراجعه فرمایید . در فروشگاه انلاین فلزمال بهترین قیمت میلگرد زاگرس را خواهید دید .

میلگرد نیمه سخت یا آج ساده  A2

میلگرد نیمه سخت یا آج ساده با تنش جاری ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی ۱۹ درصد به‌عنوان میلگرد نیمه‌خشک و نیمه نرم شناخته می‌شود که این میلگرد به‌صورت آجدار و یا آج فنری شکل می‌باشد و در ساختمان‌سازی و خاموت زنی از آن استفاده می‌کنند.

میلگرد سخت با آج پیچیده  A3

میلگرد با آج پیچیده تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۴ درصد به‌عنوان میلگرد خشک (ترد) مناسب عملیات سیویل صنعتی و ساختمانی است.

در نظر داشته باشید که این میلگرد به‌صورت آجدار و یا آج جناقی بوده و معمولاً برای آهنگری و تغییر شکل‌های زیاد استفاده از این میلگردها کار درستی نیست و اصلاً نباید روی آن جوشکاری انجام شود، به همین دلیل در کارهایی که جوشکاری می‌شود این میلگردها جایگاهی ندارد و از انواع دیگر استفاده می‌شود.

میلگرد سخت با آج پیچیده   A4  

این نوع میلگردها آج دوکی‌شکل دارند و میلگرد A۴ یا میلگرد با آج ۵۲۰ و ۵۰۰ از نوع میلگرد اجدار مرکب هستند و آج‌های عرضی دوکی‌شکل در دو طرف آج طولی و به‌صورت چهار نیم مـارپیچ بـه شـکل هفت - هشت و با زاویه ۳۵ درجه تا و شامل ۷۵ درجه می‌باشد.

انواع میلگرد با توجه به کاربرد

میلگردها انواع مختلفی دارند که هرکدام از آن‌ها کاربرد مشخصی دارد که در ادامه به برخی از این کاربردها اشاره می‌کنیم تا با توجه به نوع هدف خود بتوانید میلگرد مناسبی را خریداری کنید.

از میلگرد راستا برای افزایش مقاومت کششی بتن استفاده می‌شود.

از میلگرد خاموت برای جلوگیری از بیرون‌زدگی آرماتورهای طولی در اثر کمانش و تحمل نیروهای برشی و جلوگیری از گسترش ترک‌ استفاده می‌شود.

از میلگرد سنجاقک برای تقویت مقاومت برشی خاموت ‌ها و اتصال کامل بین میل‌گردهای طولی و خاموت استفاده می‌شود.

از میلگرد خرک نیز برای قرار دادن دو شبکه‌ی متوالی افقی بافاصله‌ی معین در داخل قالب استفاده می‌شود.

از میلگردهای رکابی برای در امتداد نگه‌داشتن آرماتورهای طولی یا عمودی در بتن‌ریزی دیوارها و دال‌ها یا بین دو سفره آرماتور استفاده می‌شود.

از میلگرد ادکا درلنگرهای منفی در تکیه‌گاه‌های تیر و برای تحمل نیروهای برشی استفاده می‌شود.

انواع استاندارد میلگرد

در کشورهای مختلف فولاد میلگرد با استانداردهای متفاوتی تولید می‌شوند و در هر استانداردی طبقه‌بندی مشخصی در ارتباط با خواص مکانیکی فولادها وجود دارد. در ایران قسمت عمده فولادهای میلگرد که توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان  تولید می‌شود با استاندارد روسی مطابقت دارند. فولادی که در ایران تولید می‌شود (طبق استاندارد روسی) به سه گروه‌ فولاد نوع A1، فولاد نوع A2 و فولاد نوع A3 تقسیم می‌شود. بنابراین انواع استاندارد میلگرد و تفاوت انها از نکات بسیار مهم راهنمای خرید میلگرد است که باید به آن توجه شود.

در کشور ما نخستین استانداردی که برای میلگرد ذوب آهن مورد استفاده قرار گرفت (GOST5781) نام داشت. لازم به ذکر است این استاندارد از استاندارد کشور روسیه برگرفته شده بود. این استانداردها همچنان در بازار فولاد رایج می باشد. در سال های اخیر استاندارد داخلی دیگری تحت عنوان (ISIRI3132) برای تولید این محصول رایج گردیده و تمامی تولیدکنندگان موظف به رعایت این استاندارد می باشند. از سایر استانداردهای رایج در خصوص این محصول می توان به JIS G3112  ژاپن ، DIN 488 آلمان ، BS4449 انگلستان  ، ANSI/AWS D1.4 ایالات متحده  و ISO 6935 سازمان جهانی استاندارد اشاره کرد. حین خرید میلگرد مورد نظر خود به استاندارد استفاده شده برای تولید آن دقت کنید.

 

 

 



محصولات جدید گروه تولیدی مبل رویال
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 13 تير 1399

محصولات جدید گروه تولیدی مبل رویال

مبلمان مدل الیزه

ست ۷ نفره مبلمان الیزه به همراه ناهارخوری ۸ نفره

توضیحات بیشتر :

استفاده از چوب راش و گردو خشک شده جهت نمای رنگی،اسکلت چوب روس خشک شده،اسفنج۴۰کیلویی،رنگ پلی یورتان

۳سال ضمانت کلاف و زیرکار

گروه تولیدی مبلمان رویال

تماس بگیرید : ۰۹۱۲۵۲۸۸۴۳۴

http://royal-furniture.ir/portfolio/%d9%85%d8%a8%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%b2%d9%87/

 

مبلمان مدل مرداس

ست مبلمان ۷نفره و ناهارخوری ۸نفره شامل :

۱عدد کاناپه۳نفره،۴عدد مبل تکنفره،۸عدد صندلی،میز ۸نفره،جلومبلی وعسلی

توضیحات بیشتر:

استفاده از چوب راش و گردو خشک شده،منبت کاری دستی،اسفنج۴۰کیلویی،رنگ پلی یورتان

۳سال ضمانت کلاف و زیرکار

گروه تولیدی مبلمان رویال

تماس بگیرید : ۰۹۱۲۵۲۸۸۴۳۴

https://royal-furniture.ir/portfolio/%D9%85%D8%A8%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B3/

 

مبلمان مدل رابینو

ست ۷ نفره مبلمان رابینو به همراه ناهارخوری ۸ نفره

توضیحات بیشتر :

استفاده از چوب راش و گردو خشک شده جهت نمای رنگی،اسکلت چوب روس خشک شده،اسفنج۴۰کیلویی،رنگ پلی یورتان

۳سال ضمانت کلاف و زیرکار

گروه تولیدی مبلمان رویال

تماس بگیرید : ۰۹۱۲۵۲۸۸۴۳۴

http://royal-furniture.ir/portfolio/%d9%85%d8%a8%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d9%88/

 



برخی ویژگی های گاز رومیزی اخوان
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 13 تير 1399

برخی ویژگی های گاز رومیزی اخوان

گاز رومیزی / صفحه ای اخوان، تولید داخل بوده و دارای مدل های متنوعی ( حدود 100 مدل ) از جمله مدل ونوس، GI 35 و... می باشد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند.

ویژگی کلی گاز رومیزی اخوان، داشتن قیمت مناسب تمام مدل ها، تنوع زیاد در طرح و جنس، داشتن 24 ماه ضمانت و گارانتی برای تمامی مدل ها و کیفیت بالای تمامی قطعات گاز صفحه ای و خدمات پس از فروش گسترده می باشد.

اجاق گازهای صفحه ای همانطور که از اسم آن پیداست روی میز مخصوص یا کابینت نصب می شود و نمی توان آنها را جا به جا کرد. تعداد شعله در این گازها، از یک تا شش عدد متغیر است، اما پرکاربردترین آن ها 4 و 5 شعله هستند و دلیل استفاده از آنها برای آشپزخانه، کم جا و جمع و جور بودن آن نسبت به گازهای معمولی و همچنین زیبا و شیک بودن آن است.

انواع گاز رومیزی اخوان

گاز صفحه ای استیل یکی از انواع گاز اخوان می باشد که در بازار تولید اجاق گاز، طرفداران زیادی دارد. گاز استیل شامل دو نوع ساده و آجدار می باشد، مدل ساده دارای صفحه صاف می باشد که مشکل آن ایجاد خطوط روی آن است اما از لحاظ زیبایی و تمیز کردن راحت تر است. اما گاز صفحه ای آجدار دارای سطوح ناهمواری روی صفحه گاز است و خط و خش روی گاز نشان داده نمی شود.

نوع دیگر گاز، گازهای صفحه ای شیشه ای هستند و شیشه آن از سکوریت می باشد و ضخامت آن 8 میلیمتر می باشد. گاز رومیزی اخوان از نوع شیشه ای دارای کیفیت بسیار خوبی است به طوری که در برابر حرارت و ضربه مقاومت بالایی دارد. این گازها زیبایی بسیاری را برای آشپزخانه به دنبال دارند و چربی غذاهای استفاده شده روی آن به راحتی تمیز می شود.

یکی دیگر از مدل های گاز رومیزی اخوان، مدلی است که از ترکیب شیشه و استیل ساخته شده است و زیبایی خاصی به آشپزخانه می دهد. این گاز با طراحی های منحصر به فرد و بسیار بادوام و محکم هستند و در برخی از آن ها استیل بیشتر کار شده و در برخی شیشه مورد استفاده بیشتر بوده است.

گاز رومیزی اخوان دارای ویژگی های فنی و ساختاری با کیفیتی است. شعله پخش کن های گاز صفحه ای از جنس چدن می باشد. مصرف گاز در آن ها نسبت به سایرین پایین بوده و منواکسید کربن تولیدی از گاز در این نوع اجاق گاز کاهش یافته و در نتیجه به فکر سلامت محیط زیست و افراد نیز است. بازده این گاز بالا بوده و استفاده از آن بسیار آسان و ایمن است. برخی از مدل های این گاز صفحه ای دارای قطعات خارجی با کیفیت است مانند مدل ونوس 8 که دارای سر شعله های خارجی که راندمان حرارت را تا 25 درصد افزایش می دهد و تمامی قطعات آن از ایتالیا می باشد.



ردیاب خودرو ارزان قیمت
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 13 تير 1399

ردیاب خودرو ارزان قیمت

ردیاب خودرو با قیمت پایین در انواع مدلهای مختلف در بازار در دسترس است. چنانچه تصمیم به خرید ردیاب خودرو دارید و از طرفی می خواهید هزینه زیادی برای آن صرف نکنید نگران نباشید. شما می توانید به خرید یکی از انواع ردیاب خودرو با قیمت ارزان که در بازار موجود است اقدام نمائید. نکته قابل توجه در مورد انواع ردیابها این است که شما می توانید هر نوع ردیاب و از قیمت ارزان تا گران را تهیه نمائید.

حتی انواع جی پی اس خودرو ارزان قیمت نیز کارایی لازم برای ردیابی خودرو را دارند. با توجه به کارکرد اصلی ردیابها که موقعیت یابی و اعلام موقعیت مکانی خودرو است، حتی ردیابهای ارزان قیمت و ساده نیز اینکار را به خوبی انجام می دهند.

با توجه به این خصوصیت ردیاب، دیگر نگران این موضوع نباشید که ردیابهای ارزان قیمت کارایی لازم را نداشته و از کیفیت پائینی برخوردار هستند. در واقع علت تفاوت قیمت ها جدا از وارداتی و یا تولید داخل بودن آنها به انواع قابلیتهای ردیاب مربوط می شود.

ردیاب خودرو قیمت مناسب از یک ردیاب ساده با قابلیت ارسال مکان خودرو بوسیله پیامک برخوردار است. ناگفته نماند که این مهمترین کار و در حقیقت کار اصلی ردیاب است. انواع جی پی اس خودرو با قیمت پایین اینکار را به خوبی انجام می دهند. اگر امکانات زیادی از ردیاب نخواهید و تنها ارسال مکان خودرو برای شما اهمیت داشته باشد، خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت گزینه مناسب و اقتصادی برای شما خواهد بود.

انواع ردیاب خودرو ارزان

انواع ردیاب خودرو با قیمت مناسب در بازار عرضه میگردد. شما می توانید برحسب بودجه و سلیقه خود نسبت به انتخاب هر یک اقدام نمائید. نکته قابل ذکر این است که انواع مختلف ردیابهای قابل نصب بر روی تمامی خودروها و وسایل نقلیه هستند. این به این معنی است که مدل خاصی از ردیاب تنها مختص خودروی مشخصی نیست. شما می توانید هر مدل از ردیاب را که دارای قیمت مناسب و ارزان است انتخاب و بر روی خودرو نصب نمائید.

در خصوص انواع ردیاب خودرو با قیمت پایین باید گفت که ردیابها بر حسب نوع کارکرد آنها دارای سه مدل کلی هستند. ردیابهایی که به سیستم برق خودرو متصل می شوند. ردیابهایی که از باطری برای تامین انرژی استفاده می نمایند و ردیابهای آهنربایی. بطور معمول ردیابهایی که به سیستم برق خودرو متصل می شوند دارای امکانات و قیمتهای کمتری نسبت به سایر مدلهای ردیاب هستند. با توجه به این موضوع اگر شما می خواهید نسبت به خرید ردیاب خودرو ارزان اقدام نمائید، می توانید یکی از مدلهای این نوع ردیابها را انتخاب کنید.

ردیاب آهنربایی و باطری دار با توجه به نوع عملکرد خود، بطور کلی از قیمت بالاتری برخوردار هستند. البته این به این معنی نیست که جی پی اس خودرو با قابلیت اتصال به سیستم برق خودرو، دارای مدلهای بالا و گران قیمت نیست. شما با نصب ردیاب خودرو ارزان و صرف هزینه کم از عملکرد یک ردیاب بر روی خودرو خود بهره مند می شوید.

خرید ردیاب خودرو ارزان

خرید ردیاب خودرو با قیمت مناسب را از فروشگاههای معتبر و با گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش مناسب انجام دهید. هر نوع ردیاب خودرو که نیاز دارید می توانید از وب سایت مشاهده و طی تماس نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر در مورد آن اقدام نمائید.

خرید ردیاب خودرو با قیمت ارزان دارای همان کارایی سایر مدلهای ردیاب است. تفاوت اصلی قیمت ردیاب در انواع قابلیتهای متعددی است که بر روی مدلهای پیشرفته ردیاب قابل بهره برداری است.

ردیاب خودرو ارزان در انواع مدلهای مختلف در بازار موجود است. اگر تصمیم به خرید یک ردیاب برای خودرو دارید ولی نمی خواهید هزینه زیادی برای آن صرف نمائید. خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت به شما توصیه می شود. ردیاب ارزان دارای کارایی کافی برای مکان یابی خودرو بوده و نگرانی در این مورد وجود ندارد.

به عنوان مثال ردیابهای پیشرفته از قابلیت ردیابی آنلاین برخوردارند. این نوع ردیابها دارای نرم افزارهای سازگار با موبایل و لپ تاب بوده و از طریق نرم افزار و پنل کاربری امکان مشاهده مسیر تردد و مکان حرکت خودرو بر روی نقشه وجود دارد.

همچنین در برخی انواع مدل ردیاب گران و پیشرفته، میکروفن های قوی کار گذاشته شده که امکان شنود صدای داخل کابین خودرو را به شما می دهد. طول عمر باطری طولانی، کارت حافظه، برقراری تماس اضطراری، هشدار باطری ضعیف، هشدار خروج از محدوده حصار جغرافیایی، قابلیت خاموش کردن خودرو، ارسال اطلاعاتی مانند مصرف بنزین، سرعت و مسافت طی شده از دیگر امکاناتی است که ردیابهای پیشرفته و گران قیمت دارند.

خرید ردیاب خودرو با قیمت پایین شما را به هدف اصلی ردیاب که اعلام مکان خودرو است می رساند. سایر امکانات ردیاب از ویژگیهای جانبی آنها محسوب می شوند.

 

 



بهترین مکمل های ورزشی در سایت مکملی ها
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 13 تير 1399

بهترین مکمل های ورزشی در سایت مکملی ها

مکمل اپکس ، نوتریمد و ژن استار سه برند معروف در دنیای مکملهای ورزشی و بدنسازی در کشورمان هستند. این سه برند توانسته اند با تولید و عرضه محصولات باکیفیت و عالی، خود را در نقش معجزه گر به ورزشکاران معرفی نمایند. ما با مکملهایی روبرو هستیم که هریک محصولات خاصی دارند که آشنایی با آنها قطعا به شما در رسیدن به اهداف ورزشیتان کمک بسزایی میکند.

مکمل اپکس اولین ضلع مثلث طلایی است که انتخاب کردیم درباره آن سخن بگوییم این سه مکمل طلایی که در سایت مکملی ها عرضه می شوند بر خلاف بعضی سایت ها که تقلبی این محصولات را به فروش گذاشته اند مکملهای اصل را با قیمتی مناسب عرضه می کنند لذا وقتی درباره مکمل اپکس سخن میگوییم اشاره ما به مکمل های اصل این برند در سایت مکملی ها میباشد.

خرید آنلاین مکمل اپکس اصل

مکمل اپکس با سابقه ای حدود 10 سال در بازار مکملهای ورزشی فعالیت می نماید؛ این برند سعی میکند از آخریت امکانات تولیدی این نوع محصولات، برای تولید بهترین مکملهای ورزشی بهره ببرد. اپکس با توجه به تاثیر ویژه پروتئین ها و اسیدهای آمینه در بدنسازی و توانایی افراد برای ورزشهای طولانی مدت، نگاه  تخصصی تری را به این دو گروه مکمل معطوف کرده است، به صورتی که شما برای یافتن بهترین مکملهای پروتئینی و آمینو اسیدی میتوانید بر روی محصولات این برند با اطمینان بسیار زیادی تکیه نمایید.

ورزشکاران زیادی به دنبال مکملهای آمینو اسیدی باکیفیت هستند؛ خواسته آنان با بررسی محصولات مکمل اپکس برآورده میشود. شما مکمل آمینو اسیدهای  زنجیره دار را با این برند میبینید که سه آمینو اسید ضروری لوسین ایزولوسین و ترئونین را تامین میکند. با تامین این آمینو اسیدها مصرف کننده پروتئین سازی و در نتیجه آن عضله سازی عالی را تجربه می نماید. جلوگیری از تحلیل عضلات بعد از یک تمرین ورزشی سنگین آرزوی هر مصرف کننده ای میباشد. هر دو این مزیت را این مکمل با هم دارد.

همچنین شما مکمل آمینو اسیدی مانند ال آرژنین را می بینید که با خونرسانی فوق العاده خود کاری می کند احساس کنید مشابه زمانی که می دوید قلبتان می تپد و به عضلات شما خون می رساند؛ بنابراین با رسیدن اکسیژن و مواد غذایی به سلولها هم تمرینات خود را به خوبی انجام میدهید و هم عضله سازی شما تشدید خواهد شد.

نباید بی انصاف باشیم محصولات باکیفیت و عالی مکمل اپکس تنها به این دو مثال از گروه مکملهای پروتئینی محدود نمیشود، آنان که سایر محصولات اپکس را نیز مصرف کرده اند با  موثرترین بازاریابی های شفاهی به معرفیت این برند کمک کرده اند. مکملهای انرژی زایی چون مکمل کراتینی و کربوهیدراتی فوق العاده نمونه ای از این محصولات هستند. کیفیت و وفادار سازی مشتری اتفاقی نیست.

خرید بهترین مکمل های ژن استار

ژن استار دومین ضلع مثلث طلایی مکملهای ورزشی ماست. این برند با 14 سال سابقه درخشان در زمینه تولید موثرترین مکملهای ورزشی و بدنسازی جایگاه ویژه ای را در بین مصرف کنندگان یافته است. این برند چنین موفقیتی را مدیون داروسازان باتجربه و متعهدی است که با رصد مداوم نتایج محصولات خود در بین مصرف کنندگان، همواره سعی میکنند در راه جلب رضایت مشتری گام بردارند، لذا توجه به لیست محصولات این برند برای هیچکس خالی از لطف نیست.

تنوع مکملهای پروتئینی ژن استار اولین نکته ای است که در این میان نظر هر بیننده ای را جلب میکند؛ شما بهترین پروتئینهای که هرکسی میتواند مصرف کند را در این لیست میبینید. چه قدر با پروتئین باکیفیت وی آشنایی دارید؟ همان پروتئین جادویی آب پنیر که با ارزش بیولوژیکی فوق العاده خود کاملا جذب بدن مصرف کننده شده و تمام نیازهای او را به آمینو اسیدها برآورده میکند. شما حتی می توانید در کنار انواع پروتئین وی، مکملی چون آمینو بیف را نیز در میان مکملهای ژن استار بیابید؛ مکملی که آمینو اسیدهای باکیفیت گوشت را برای ورزشکاران تامین میکند. به علت عرضه چنین محصولاتی است که میگویند زن استار موثر است.

در کنار مکملهای پروتئینی ژن استار ، ما مکملهای خاص و ویژه ای را میبینیم که  به کاهش وزن در افراد منتهی میشود؛ امروزه کسان زیادی هستند که به امید کاهش وزن و داشتن اندام ایده آل به باشگاههای ورزشی میروند؛ اما ورزش کردن تنها گاهی نتایج مورد انتظار افراد را فراهم نمی کند؛ بنابراین استفاده از مکملهای چربی سوز و لاغری مانند مکمل ال کارنیتین ژن استار ،  به آزاد سازی انرژی از سلولهای چربی منتهی شده و سبب چربی سوزی میشود. لذا یکی از بهترین پیشنهادات ما به شما میباشد. نباید در راه رسیدن  به اهدافتان از هیچ تلاشی فروگذار باشید.

خرید آنلاین انواع مکمل نوتریمد

نوتریمد مکمل سوم و یا ضلع سوم این مثلث طلایی برای ورزشکاران و بدنسازان میباشد. نوتریمد باتکیه بر یک تیم متخصص از بخش تحقیقات تا تولید و بسته بندی، توانسته است بازار ویژه ای  را برای خود اختصاص دهد. لذا اکنون ما با یکی از بهترین برندهای مکملهای ورزشی و بدنسازی روبرو هستیم.

از میان محصولاتی که برند نوتریمد عرضه می کند هرگز نمی توانیم از مکمل های انرژی زای آن چشم پوشی کنیم؛ تامین انرژی با مکمل باکیفیتی که کربوهیدراتهای ساده و پیچیده را  با هم عرضه می کند، کمک می نماید انرژی برای ساعتهای طولانی تمرینات ورزشی فراهم شود و  این مکمل از تحلیل رفتن عضلات به علت تامین انرژی از پروتئینها جلوگیری کند، بدین ترتیب شما به بهترین نحو ممکن می توانید برنامه بدنسازی خود را اجرا کنید.

در کنار چنین مکملهای انرژی زای محبوبی، نوتریمد به کسانی که از کم بودن وزنشان و عدم وزن گیری مناسب شاکی هستند نیز توجه ویژه ای میکند؛ این برند مطرح دنیای مکملها، گینرهای بسیار موثری را معروفی نموده است که با تامین مواد مغذی متعادل و مناسب در کنار هم، تقاضای این گروه از بازار را نیز فراهم می نماید.

بعد از این دو گروه مکمل، ما شاهد این هستیم که نوتریمد نیز همانند ژن استار ، از چربی سوزها و محصولات کاهش وزن غافل نشده است و از کافئین و کارنیتین به عنوان دو محصول چربی سوز در مکملهای خود استفاده نموده است. ما در کنار مکمل اپکس، نوتریمد را نیز در زمینه تولید مکمل های پروتئینی، قدر میدانیم؛ نوتریمد مکمل با ارزشی چون مکمل وی را تولید می نماید که بدنسازان زیادی به علت کیفیت این پروتئین از آن استفاده میکنند. نوتریمد با چنین تنوعی در محصولات خود، برای همه متقاضیان مکملهای مورد نظرشان را عرضه می نماید.

از این به بعد به مکملهای اصل نوتریمد با دید تخصصی تری بنگرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار داده شده است.



سرقت ادبی چیست و چه طور آن را کشف کنیم؟
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 13 تير 1399

سرقت ادبی چیست و چه طور آن را کشف کنیم؟

 

بنا بر قوانین اخلاق در نشر بین‌المللی، هرگاه نویسنده‌ای از مطلب، ایده، شکل، جدول، نمودار، ویدئو و یا هرگونه دادۀ دیگری که متعلق به نویسنده‌ای غیر است سود برد، بی‌آنکه اشاره‌ای به منبع اصلی بکند، این کار سرقت ادبی (دزدی علمی) یا پلاجیاریسم (PLAGIARISM) محسوب می‌شود. برای جلوگیری از این امر باید محقق به شیوۀ مناسب به منبع اصلی کار ارجاع دهد. در غیر اینصورت به‌عنوان خاطی شناخته خواهد شد و می‎باید با عواقب گاه سنگین این ماجرا روبرو شود. باید توجه داشت که این امر برای نویسندگان غیرانگلیسی زبان، که تلاش دارند به زبان انگلیسی مقالۀ خود را به چاپ برسانند و برای جلوگیری از خطاهای زبانی از جملات نویسندگان دیگران استفاده می‌کنند، شایع‌تر است.

چرا آگاهی از این امر اهمیت دارد؟

باید توجه داشته باشید که درصورتی‌که مرتکب سرقت ادبی شده باشید، بداخلاقی در نشر روی داده است. این امریست که متولیان پژوهش در جهان امروزه تلاش زیادی می‌کنند تا از آن جلوگیری کنند. برخوردهای پیگیر و جدی مجلات و امور پژوهش دانشگاه‌ها و موسسات در این خصوص، بارها موجب شده است که متخلفان مدرک تحصیلی و در پی آن شغل خود را از دست بدهند. مجلات نیز موظف به بررسی مقالات از نظر سرقت ادبی هستند زیرا علاقه‌ای به بالابودن آمار استرداد (Retraction) خود ندارند.

نرم‌افزار بررسی سرقت ادبی

امروزه امکانات بسیاری برای بررسی مقالات از لحاظ شباهت به مقالات دیگر وجود دارد (بررسی پلاژیاریسم). از میان تعداد نرم‌افزارهای مختلف موجود در بازار، iThenticate به دلیل دسترسی به بیش از هفتاد میلیارد سند نتیجه‌ای با میزان دقت بسیار بالا در اختیار دولت‌ها، دانشگاه‌ها، موسسات تحقیقاتی، مجلات و محققین می‌گذارد. پایگاه داده آیتنتیکیت، یکی از بروزترین پایگاه های داده‌های برای مشابهت یابی و بررسی سرقت ادبی است. همسانا با استفاده از الگوریتم جدید به عنوان یک نرم افزار مشابهت یاب، مانند آیتنتیکیت عمل می‌کند.

این نرم‌افزار که اساس آن هوش مصنوعی است در دراز مدت در عملکرد خود پیشرفت کرده و در گذر زمان به گزینۀ بهتری برای بررسی سرقت ادبی درایران تبدیل شده است، به‌طوری‌که امروزه بزرگ‌ترین دانشگاه‌های ایران و برخی نهادهای دولتی از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند. همسانا با استفاده از تکنولوژی رمزنگاری قوی، از داده ها محفاظت می‌کند. 

همسانا چیست؟

همسانا یک نرم‌افزار مشابهت یابی متون و مقالات است. همسانا، این امکان را برای نویسندگان ایرانی فراهم می‌آورد که با ثبت نام در این نرم‌افزار به راحتی دست‌نوشته‌های خود را پیش از ارسال برای مجلات مختلف در سراسر دنیا بررسی کنند و با این کار از شهرت و نام خود پاسداری کنند. متخصصین ما در موسسۀ فرنام این امکان را برای همگان فراهم کرده‌اند که بی هیچ نگرانی و واسطه به این نرم‌افزار دسترسی داشته باشند و در هر ساعت از شبانه‌روز اقدام به بررسی سرقت ادبی مقالۀ خود بکنند. لینک ارائه شده از طریق سایت دائمی است.

موسسات، دانشگاه‌ها و مجلات می‌توانند با خرید بسته‌های مختلف از تخفیف‌های فرنام بهره‌مند شوند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت همسانا مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌ 02188888615 تماس حاصل کنید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار داده شده است.



تعمیرات حرفه ای لوازم خانگی
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 13 تير 1399

تعمیرات حرفه ای لوازم خانگی

امروزه موضوع زمان به یکی از چالش های اصل خانواده ها بدل شده است. پدرو مادر زمان کافی برای گذراندن با فرزندان خود را ندارند و در کل زمانی باقی نمی ماند که بتوان از طریق آن اوقات خوشی را در کنار اعضای خانواده گذراند. اما این موضوع کمبود زمان خود به موضوعی مهم و اصلی برای برخی از کسب و کارها مبدل شده است.

خرابی های وسایل خانه از جمله پکیج و آبگرمکن، کولر گازی، کولر آبی و یخچال از معمول ترین مواردی است که برای هر خانواده ای رخ می دهد. اما مشکل زمان باعث می شود تا خانواده ها در زمان خرابی این محصولات در نگرانی و اضطراب در خصوص تعمیرکار باشند. مجموعه تاسیسات وی آی پی با ساده ترین شیوه این مشکل را حل نموده است.

مجموعه ما با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه تعمیرات انواع لوازم خانگی توانسته است یکی از بزرگترین گروه های تعمیرکاران را تشکیل دهد. ما با بیش از هزاران تعمیرکار در خصوص انواع لوازم خانگی مشکلات شما در خصوص پیدا کردن تعمیرکار را رفع نموده ایم. برخی از خدماتی که توسط ما در این موارد ارائه می شود در زیر بیان شده است.

 

تعمیرات پکیج

تعمیرات پکیج در تهران جزو یکی ازخدمات تاسیسات وی آی پی است که شما به صورت شبانه روزی میتوانید روی خدمات ما حساب کنید. شما در هرساعت از شبانه روز و هر شهری که هستید تنها با یک تماس میتوانید متخصصین ما را در کنار خود در کمترین تایم ممکن داشته باشید و از نزدیک مراحل تعمیرات پکیج خود را نظاره کنید. تمامی اعضای تیم تاسیسات وی آی پی دارای گواهینامه های معتبر هستند که انواع دوره های آموزشی را با موفقیت گذرانده اند.

 از اساسی ترین مواردی که مربوط به پکیج است تعمیرات آن است که باید آن را به افراد متخصص بسپارید چرا که افراد ناشی میتوانند خسارت های جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد کنند، پس در انتخاب تعمیرکار پکیج خود دقت کنید. اصول سرویس و تعمیرات پکیج حداقل سالانه یکبار میباشد که اگر این تعمیرات و سرویس دهی سالانه انجام نشود ممکن است مخارج زیادی را متحمل شوید.

تاسیسات وی آی پی تمامی خدمات نصب و تعمیرات مربوط به پکیج را به مشتریان عزیز ارایه میکند. تیم ما شامل متخصصان حرفه ای بوده و تمامی مدارک و دوره های تخصصی مربوطه را گذرانده و دریافت کرده اند. با ما در تماس باشید و در خصوص چگونگی سرویس دهی های ما مطلع شوید.

تعمیر کولرگازی در تهران

تعمیر کولرگازی در تهران هم از خدمات دیگر تاسیسات وی آی پی است که شما میتوانید آن را با خیالی آسوده به مجموعه ما بسپارید و دیگر نگران این موضاعات نباشید. شما اگر دستگاه خود را حداقل سالی یکبار سرویس کنید متحمل هزینه های زیادی نمیشوید و از این جانب به نفع شماست. عیب یابی مهمترین بخش تعمیر کولرگازی است متخصصین تاسیسات وی آی پی که در واحد تعمیرات هستند پس از بررسی دقیق دستگاه عیب آن را پیدا کرده و برای اعمال تعمیرات به سراغ دستگاه می روند.

عیب یابی از آن جهت دارای اهمیت است که اگر قطعه معیوب به خوبی شناسایی شود، تعمیرات پکیج دارای نتیجه مساعدی خواهد بود برای عیب یابی شما میتوانید با خیالی آسوده به مجموعه ما اعتماد کرده و دستگاه خود را به ما بسپارید. برای اینکه در ترافیک تعمیر کولرگازی در تهران قرار نگیرید بهتراست زودتر از گرم شدن هوا اقدام به تعمیرات کولرگازی خود در تهران کنید که در اسرع وقت موضوع تعمیر کولرگازی شما انجام شود.

تعمیر یخچال در تهران

مجموعه تاسیسات وی آی پی با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای، با سال ها تجربه در زمینه سرویس، تعمیر و نگهداری انواع برندهای یخچال، لذت خدماتی متفاوت را در اسرع وقت به شما عزیزان ارائه می نماید. هدف ما همواره جلب رضایت و مشتری مداری از طریق ارائه بهترین خدمات با نازلترین قیمت به شما می باشد. متخصصین ما به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی تعمیر یخچال در تهران به شما مشتریان عزیز میباشد با داشتن تیم ما در کنار خود دیگر نگران موضوعات تعمیرات یخچال خود نباشید تنها با یک تماس ما را در کنار خود داشته باشید.

تاسیسات وی آی پی با بیش از 10 سال سابقه کار در امور فنی با کادری مجرب و کاملا آموزش دیده در خدمت همشهریان عزیز در سراسر تهران می باشد، تعمیرات تاسیسات VIP برای اولین بار در ایران سعی دارد که در امور خدماتی (نصب، سرویس، تعمیرات و …) خانگی و اداری، به صورت مجازی فعالیت کند.



خدمات حرفه ای مهاجرت به کانادا
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 13 تير 1399

خدمات حرفه ای مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای جهان است ، بیش از 250،000 مهاجر جدید هر سال به کانادا مهاجرت میکند و ایران جز 10 کشور اول برای مهاجرت به کانادا است . کانادا آنقدر در حال پذیرش مهاجران است که دولت کانادا پیش بینی می کند تا سال 2031 بیش از نیمی از همه افراد شاغل کانادا مهاجران باشند. و کانادا تنها بین سالهای 2020-2022 از بیش از یک میلیون مهاجر جدید در مشاغل مورد نیاز کانادا استقبال خواهد کرد که شما میتوانید یکی از این یک میلیون باشید

با وجود فرصت و برنامه های فعلی پیش رو ، هیچ وقت و هیچ کشوری همچین فرصت و برنامه هایی برای مهاجرت نداشته است
بخش های بسیار مهم مهاجرت کانادا در وبسایت که به صورت جامع توضیح داده شده است تا به کسانی که به دنبال زندگی و کار در کانادا هستند کمک کند

بهترین و محبوب ترین راه های مهاجرت به کانادا

  • اکپسرس اینتری
    یک برنامه مهاجرتی بسیار محبوب است که برای افرادی که مهارت و تجربه بالایی در مشاغل موردنیاز کانادا دارند در نظر گرفته شده است 
  •  مهاجرت متخصصین
    به طور ویژه برای جذب افراد متخصص به کانادا طراحی است
  • برنامه های مهاجرت استانی
    کارفرمایان در کبک و استان های دیگر میتوانند تا با استخدام کارگران خارجی ، نیازهای خود را برآورده سازند 

 

 

همچنین تعدادی برنامه مهاجرت فامیلی  برای مهاجرت به کانادا وجود دارد
40 درصد مهاجرت سالانه به کانادا از طریق برنامه های خانوادگی و یا بشر دوستانه است

این بخش کوچکی از برنامه های مهاجرت کانادا بود
کانادا بیش از 80 برنامه مهاجرت دارد
  بله درست شنیدید 80  برنامه مهاجرتی که هیچ کشوری با این استراتژی به مهاجرپذری کانادا وجود ندارد

با مطالب رایگان و جامعی که در سایت ما قرار داده شده است میتوانید
اطلاعات بسیار جامع کسب کنید
راه مهاجرت خود را پیدا کنید
برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید
راحت و بدون دردسر در کمترین زمان ممکن به آنچه میخواهید بدون سانسور دسترسی پیدا خواهید داشت.

همچین ما سیستمی طراحی کرده ایم تخصصی تحت فرم ارزیابی رایگان با پر کردن این فرم ظرف 48 ساعت بهترین مسیر مهاجرت برایشرایط شما را ارائه خواهیم داد.
و در گروه های مهاجرت به کانادا به صورت آنلاین خصوصی و گروهی پاسخگو شما هستم.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار داده شده است.



سامانه کیان محبوب‌ترین سامانه سهام عدالت از نظر مردم
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1399

سامانه کیان محبوب‌ترین سامانه سهام عدالت از نظر مردم

طی نظرسنجی که از بیش از هفتاد هزار کاربر سامانه‌های مختلف فروش سهام عدالت انجام شد، سامانه سهام عدالت کیان به عنوان محبوب‌ترین سامانه سهام عدالت شناخته شد.

 

به گزارش پایگاه های خبری مختلف طی نظرسنجی که هفته گذشته به صورت آنلاین از تعدادی از کاربران سامانه‌های خرید و فروش سهام انجام شد، بیش از 73 درصد مخاطبان، سامانه فروش سهام عدالت کیان را به عنوان بهترین سامانه‌ای که به این منظور راه‌اندازی شده است معرفی کردند. در این نظرسنجی که نزدیک به هفتاد و یک هزار نفر در آن شرکت کردند، به جز انتخاب محبوب‌ترین سامانه، سوالات دیگری به قرار زیر هم از مخاطبان پرسیده شده بود:

  • کدام سامانه را از لحاظ عملکرد به عنوان سریع‌ترین سامانه می‌شناسید؟
  • امکانات کدام سامانه بیشترین نیازهای شما را پاسخگو بوده است؟
  • کدام سامانه از پشتیبانی بهتری برخوردار است؟

 

در همه این سوالات سامانه کیان با اختلاف معناداری بالاتر از سایر سامانه‌ها قرار گرفت.

همچنین در این نظرسنجی از 83 نفر از کارشناسان حوزه بورس خواسته شد تا این سوالات را با ذکر دلایل خود پاسخ دهند. از تعداد 83 کارشناس شرکت‌کننده، 68 نفر سامانه کیان را به عنوان بهترین سامانه برگزیدند که به معنای رضایت هشتاد و دو درصدی آنها از این سامانه بود.

 

آزادسازی سهام عدالت که باعث شد طیف بسیار گسترده‌تری از مردم به استفاده از سامانه‌های فروش سهام روی بیاورند، بسیاری از نقاط ضعف سامانه‌های کارگزاری‌های مختلف را نشان داد. این موضوع موجب سرخوردگی کاربران برخی از کارگزاری‌های بزرگ شده و سطح رضایت آنها از بخشی از این سامانه‌ها را به شدت کاسته است.

 

به نظر می‌رسد سامانه سهام عدالت کیان به آدرس se.kian.trade توانسته است با یک زیرساخت مناسب و قوی و پاسخگویی هوشمندانه به همه نیازهای مراجعین، در بین بقیه سامانه‌ها از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردار شود و به همین دلیل است که بیشترین رضایت­مندی دارندگان سهام عدالت را نیز به خود اختصاص داده است.

سهامداران عدالت در سراسر کشور می‌توانند به‌صورت غیرحضوری و صرفا از طریق اینترنت، مدیریت سهام عدالت خود را در دست گرفته و نسبت به فروش سهامشان اقدام کنند. (برای مدیریت و فروش سهام عدالت روی سامانه کیان کلیک نمایید)



با این ۸ کلید، کتاب‌های بیشتری بخوانید
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1399

با این ۸ کلید، کتاب‌های بیشتری بخوانید

طبق آمار رسمی، میزان سرانه مطالعه در ایران سالانه، ۷۶ دقیقه است. آن هم با در نظر گرفتن روزنامه و کتاب‌های ادعیه و غیره!

شاید یکی از دلایلی که کم کتاب می خوانیم این است که راه درستش را بلد نیستیم.

کتاب خواندن خوب است چون نه فقط در دوران کودکی که در تمام زندگی می‌تواند تخیل ما را بر‌‌انگیزد، ما را در آنِ واحد به دنیاهای دیگری رهسپار کند و ذهنمان را به چالش های دلپذیری بکشد.

در این راهنمای کوتاه، راه‌هایی به شما یاد می‌دهیم که بتوانید کتاب بیشتری بخوانید و از بقیه جلوتر و پیشروتر باشید.

 

کلید اول: همیشه کتابی همراه داشته باشید

می‌گویند برای اینکه عادتی خوب بسازید، باید شرایط پیرامون خودتان را هم تغییر دهید.

به همراه داشتن یک کتاب، احتمال مطالعه شما را افزایش خواهد داد.

مطمئن شوید همیشه و هرجا کتابی در دسترس شما باشد. اینجوری، آسان‌تر می‌توانید هر جا و هر وقت در مترو، اتوبوس یا در اتاق انتظار مطب پزشک، ‌‌دقایقی اضافی برای خواندن دست‌و‌پا کنید. همین عادت‌های کوچک می تواند با یک اثر مرکب بزرگ، پیامدهای خوشایندی برای شما داشته باشد.

شاید بگویید حسابی سرتان شلوغ است. اهمیتی ندارد! فقط سعی کنید در طول روز چند دقیقه بیشتر برای مطالعه وقت فراهم کنید، حتی اگر شده در دستشویی!

شاید بگویید کتاب برای شما بار می‌شود.  بسیار خب! لزومی ندارد کتابی چند صد صفحه‌ای با خود ببرید. می‌توانید کتابی را در گوشی خود دانلود کنید. از سرگرفتن مطالعه یک کتاب می تواند از سرزدن به خبرخوان شبکه‌های اجتماعی بسیار سودمندتر باشد.

کلید دوم: عادت منظم، زمان بندی خوب!

با زمان‌بندی منظم و اختصاص وقت به مطالعه در هر صبح یا شب کتاب‌خواندن را به بخشی از روال و عادت روزانه خود بدل کنید. درست مثل سر زدن به گوشی موبایل که وقت و بی وقت به سراغش می‌روید. تنظیم برنامه روزانه به زودی مطالعه را به یک عادت بسیار خوشایند بدل می‌کند.

وقت شما برای مطالعه کم است؟ خب تندخوانی را یاد بگیرید! مقالات زیادی برای یادگیری این مهارت در اینترنت موجود است.

 

کلید سوم: از غوغای جهان فارغ شوید!

بدون تردید، کمتر ابزاری مثل کتاب هست که ما را از این همه دغدغه و تنش دور کند و در دنیایی دلپذیر غوطه ور سازد.

هرگاه ناراحت هستید و بی‌حوصله و خسته از رنج‌های دنیا، به کتاب پناه ببرید و در دنیاهای زیبای خیالش غرق شوید.

کتاب‌های خیال انگیز، رمان عاشقانه ، کتاب‌های معمایی و البته هرنوع کتابی که فکر می‌کنید حالتان را بهتر می کند. با این کار ناخودآگاه با استفاده دانش و یادگیری بیشتر، دارید مهارت‌ اعتماد به نفس خودتان را هم بهبود می‌بخشید.

 

کلید چهارم: فهرست خواندنی‌ها را از قبل آماده کنید

ماجراهای شرلوک هولمز؟ تاریخ تمدن؟ همیشه فهرستی از کتاب‌هایی که می‌خواهید بخوانید در ذهن داشته‌باشید یا آن را جایی بنویسید. وقتی به پایان رمانی می‌رسید، اجازه ندهید که جست‌و‌جو برای کتاب بعدی شما را از برنامه‌تان عقب بیندازد و از دور مطالعه خارج کند و عادت خواندن را بر هم زند.

شما باید منبعی مطمئن داشته‌باشید که به آن رجوع کنید تا همیشه فهرست خواندنی‌هایتان تازه باشد و همواره برای خرید کتاب بعدی هیجان‌زده داشته باشید. شاید یک لیست از کتاب‌هایی که امتحان پس داده باشند، بد نباشد.

 

کلید پنجم: نمی‌خواهید بخوانید؟ کتاب صوتی گوش کنید!

با شنیدن کتاب‌های صوتی هم‌زمان می‌توانید به کارهای دیگر هم رسیدگی کنید. شاید به جای این همه موسیقی گوش دادن، لابه‌لای آن، کتاب صوتی هم بگنجانید، بد نباشد. شما می‌توانید هر جا و هر وقت به داستان صوتی گوش دهید: در ماشین، باشگاه ورزشی، در حالی که خانه را تمیز می‌کنید، موقع آشپزی و یا هنگامی که بیرون از خانه در حال دویدن هستید.

البته شاید این ایراد وارد باشد که «گوش دادن به کتاب، به معنای مطالعه نیست» در هر صورت این کار، می‌تواند به شما کمک کند که به عادت پی‌گرفتن داستان برگردید. خوب است آثاری را در آغاز در قالب فایل صوتی گوش کنید و بعد ادامه آن‌ها را در کتاب بخوانید. کتاب صوتی رایگان هم تا دلتان بخواهد در اینترنت زیاد است!

 

کلید ششم:  کتابی را که دوست ندارید ناتمام رها کنید

این باگ در اغلب ما وجود دارد که یک کتاب را فقط به این دلیل که شروعش کرده‌ایم تا آخر بخوانیم. اگر فقط برای رسیدن به انتها مطالعه می کنید، ممکن است براش شما به کاری طاقت‌فرسا و ناخوشایند بدل شود. از ناتمام رهاکردن اثری که از آن لذت نمی‌برید، احساس گناه نکنید.

خودتان را وادار نکنید که هر کتابی را که شروع کرده‌اید حتما به پایان ببرید. هرچه اثری که می‌خوانید دوست‌داشتنی‌تر باشد سریع‌تر آن را تمام می‌کنید.

کلید هفتم: وقتی به بخش هیجان‌انگیز رسیدید کتاب را فعلا کنار بگذارید

لابد زیاد دیده‌اید که برنامه‌های تلویزیونی، درست در لحظه مهیج آن تمام می‌شوند و باید برای قسمت بعد منتظر باشید؟

این روشی است موفق برای اطمینان از این‌که بینندگان قسمت بعدی را حتما دنبال می‌کنند.

شما می‌توانید همین ترفند جالب را برای مطالعه پیش بگیرید. درست موقعی که هیجان کتاب به اوج می‌رسد یا به جاهایی که شما را قلاب کرده است می رسید، از خواندن دست بکشید. این کار موجب می‌شود چشم انتظار فرصت بعدی برای خواندن ادامه کتاب باشید، زیرا می‌خواهید هر چه زودتر بدانید که چه اتفاقی می‌افتد.

 

کلید هشتم: با موضوعات مورد علاقه آغاز کنید

اگر کتاب‌خوان حرفه ای نیستید، شروع مطالعه با یک رمان خیلی سنگین مثل «پاییز پدرسالار» ممکن است کمی دلسردتان کند.

بهتر است اوایل کار، با موضوعاتی مورد علاقه شروع کنید. به داستان علاقه داری؟ با همین داستان‌های بسیار روان و فوق‌العاده محمدعلی جمالزاده آغاز کنید.  کتاب آموزشی دوست دارید؟ سایت «بیشتر از یک» را جستجو کنید. هر نویسنده‌ای که از آثارش لذت می‌برید را انتخاب کنید.



لیزر موهای زائد تا چه اندازه موثر است؟
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1399

 لیزر موهای زائد تا چه اندازه موثر است؟

آیا از اصلاح و اپیلاسیون موهای زائد خود خسته شده اید؟ آیا پس از اصلاح ، دچار خارش، بریدگی یا جوش و آکنه می شوید؟ پس احتمالا برای خلاص شدن همیشگی از شر موهای زائد خود به فکر استفاده از لیزر افتاده اید. در این بخش اطلاعات مفیدی درباره لیزر در اختیار شما قرار داده می شود تا با خیال راحت این درمان را انجام دهید .

آیا اثر لیزر موهای زائد دائمی است ؟

خبر خوب این است که لیزر به عنوان تنها راه حذف دائمی موهای زائد شناخته شده است. متخصصان پوست، مو و زیبایی به راحتی و به طور مؤثر از لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن استفاده می کنند. به لطف پیشرفت های فناوری ، می توانید با خیال راحت موهای زائد خود را لیزر کنید.

اثر لیزر موهای زائد تنها در صورتی که فولیکول مو از بین رفته باشد دائمی است.اما اگر فولیکول مو فقط آسیب دیده باشد ، در نهایت مو دوباره رشد می کند. لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن انتهای مو توسط پرتو متمرکزی از نور ، فولیکول آن را از بین می برد .در واقع این روش از بین بردن دائمی مو محسوب می شود ، نه فقط برداشتن موقتی آن.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است ؟

بله ، کمی دردناک اما قابل تحمل است .بسیاری از مراجعه کنندگان، درد ناشی از لیزر موهای زائد را مانند احساس کنده شدن یک نوار چسبناک از روی پوست خود توصیف می کنند. با این حال کمتر از یک درصد از مراجعه کنندگان به کرم بی حسی نیاز دارند. پس نگران درد آن نباشید.

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است ؟

به طور کلی خطرات ناشی از لیزر و به وجود آمدن عوارض جانبی طولانی مدت ناشی از آن بسیار نادر است. این شایعه درباره لیزر موهای زائد که ممکن است باعث ناباروری و آسیب دیدن پرده ی بکارت شود ، فقط یک شایعه است و صحت ندارد. نوع لیزری که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود کمتر از یک میلی متر به پوست نفوذ می کند و به تخمدان های شما برخورد نمی کند و در نتیجه به آن ها آسیب نمی رساند پس از این جهت نیز نگران نباشید.

قبل از اقدام به انجام لیزر حتما تحقیق کنید

به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت و ثمر بخشی لیزر موهای زائد به این که چه کسی شما را تحت درمان قرار می دهد بستگی دارد. در بعضی مراکز، لیزر موهای زائد یک درمان پزشکی محسوب می شود، اما در سایر مراکز ممکن است توسط یک تکنسین لیزر و بدون نظارت پزشک متخصص انجام شود. پس تحقیق کنید و مطمئن شوید که مرکز لیزری که قصد دارید خدمات لیزر خود را در آن انجام دهید حتما دارای مجوز معتبر باشد و تحت نظارت پزشک خدمات خود را ارائه دهد.

کلینیک خانه ی سفید با همکاری کادر درمانی متخصص و تکنسین های مجرب و استفاده از به روز ترین دستگاه های لیزر موثرترین و بی خطرترین درمان را به شما ارائه می کند.

همچنین کلینیک خانه ی سفید این امکان را فراهم کرده است که برای اطمینان خاطر خود یک پزشک را برای انجام درمان لیزر درخواست کنید.

 

آیا لیزر موهای زائد عوارض جانبی دارد ؟

بعد از اولین جلسه ی لیزر به خصوص در مناطق حساس شاهد تغییرات زیر خواهید بود:

  • قرمزی و التهاب پوست
  • خارش
  • التهاب و تورم فولیکول موها
  • سوختگی ملایم

این عوارض کاملا طبیعی هستند و معمولاً تا بیست و چهار الی چهل و هشت ساعت بعد از بین می روند. رفته رفته طی دوره ی درمانی ، موهای شما نازک تر و ظریف تر می شوند و این علائم نیز بعد از هر جلسه کم تر و کم تر می شوند.

علاوه بر انتخاب یک پزشک متخصص و مجرب برای انجام لیزر بررسی این نکته که آیا استفاده از لیزر برای شما مناسب است یا نه دارای اهمیت است. همچنین باید بعد از لیزر اقداماتی انجام دهید تا خطر و عوارض احتمالی آن را به حداقل برسانید.

در کلینیک خانه ی سفید مشاوره ی کامل و تخصصی در این زمینه به شما داده خواهد شد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

بعد از لیزر مو چه مراقبت هایی باید انجام داد؟

  • لباس های نرم و پنبه ای و آزاد بپوشید. از پوشیدن لباس زیر تنگ به مدت چهل و هشت ساعت اجتناب کنید.
  • حتماً تا چهل و هشت ساعت بعد محل را تمیز و خشک نگه دارید.
  • همان طور که می دانید پس از لیزر موهای زائد ، نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید. اگربعد از لیزر دچار آفتاب سوختگی شدید به سرعت آن را درمان کنید.
  • از لمس کردن پوست ناحیه درمان خودداری کنید.
  • در برابر خارش پوست مقاومت کنید و آن قسمت را نخارانید . به قسمت های ملتهب دست نزنید .نگران نباشید ، این حالت به این دلیل که پوست شما شروع به بهبودی کرده است طبیعی است.
  • هنگام دوش گرفتن آب را در درجه ی ملایم نگه دارید.
  • با ملایمت پوست خود را بشویید. به مدت سه روز پس از درمان از لیف زبر و اسکراب بدن استفاده نکنید.
  • از رفتن به سالن ورزشی ، اتاق بخار ، سونا ، جکوزی ، استخر و هر گونه فعالیت ورزشی خودداری کنید.
  • اگر مطمئن هستید که به ژل آلوئه ورا حساسیت ندارید می توانید نوع صد در صد خالص آن را به پوست خود بمالید. این ژل التهاب و خارش پوست را کاهش می دهد.
  • در چهل و هشت ساعت اول از قرار گرفتن در معرض هر عاملی که می تواند باعث تحریک پوست شود ، مانند لوسیون ها یا صابون های معطر بدن خود داری کنید.
  • می توانید بعد از اتمام همه ی جلسات لیزر موهای زائد صورت خود، از لوازم آرایشی که از مواد معدنی و نه مواد شیمیایی تهیه شده اند استفاده کنید.
  • برای تمام قسمت هایی که در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید قرار دارند از ضد آفتاب با  SPF50+ استفاده کنید و تا جایی که امکان دارد آن نواحی را پوشش دهید.

 



آپلود سنتر وافایل
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1399

آپلود سنتر وافایل

آپلود سنتر وافایل از جمله بهترین مراجعی است که اگر می خواهید فایلی را در فضای اینترنت آپلود کنید و در معرض دید عموم بگذارید، بسیار کاربردی و به درد بخور می باشد.

به طور کلی فرایند آپلود فایل ، فرایندی است که امروزه به درد افراد زیادی می خورد و از کاربرد های پر شماری برخوردار است. تقاضای بالای جامعه در این راستا و افزایش روز افزون این تقاضا ها منجر شده امروزه مراجع زیادی در زمینه ی آپلود فایل تحت عنوان آپلود سنتر شروع به کار کنند، اما آیا همه ی مراجع موجود برای پیشنهاد به متقاضیان مناسب هستند؟

وب سایت های آپلود سنتر نیز همانند هر مرجع و مرکز دیگری دارای نمونه های گوناگونی هستند و نمی توان همه ی آن ها را خوب و مناسب شمرد. از این رو افرادی که مستلزم فرایند آپلود هستند با مشکل انتخاب یک مرجع مناسب مواجه اند و نمی دانند اعتماد به کدام یک منجر به پشیمانی نخواهد شد، چرا که اگر از یک وب سایت نا مناسب بهره مند شوند به هدف خود در آپلود نرسید و منجر به پشیمانی می شود.

لازم به گفتن است آپلود سنتر وافایل نه تنها به هیچ وجه مراجعه کننده ها را پشیمان نمی کند بلکه اگر فقط یک بار از وب سایت ما بهره مند شوید، شاهد ویژگی های درجه یکی خواهید شد؛ ویژگی هایی که همگی بر اساس خواسته ی کاربران و تقاضا کننده ها مهیا شده اند.

اگر می خواهید با آپلود سنتر وافایل و ویژگی های درجه یک آن بیشتر آشنا شوید تا با خیالی راحت تر اقدام کنید، از شما دعوت می کنیم متن زیر را به طور کامل بخوانید. در این متن تعدادی از بارز ترین ویژگی های این مرجع معتبر را آورده ایم، ویژگی هایی که با خواندن آن ها قطعاً بهره مندی از وافایل را از دست نخواهید داد.

 

بررسی ویژگی های آپلود سنتر وافایل

همان طور که گفتیم آپلود سنتر وافایل دارای ویژگی های زیادی است، ویژگی هایی که هر تقاضا کننده ای را به خود جذب می کنند.

ما در تیتر های بعدی آپلود سنتر وافایل را از نظر پارامتر های مختلفی بررسی کرده ایم که برخی از آن ها عبارت هستند از:

  • رایگان بودن
  • میزان سرعت
  • وجود انواع فرمت ها
  • حجم و ظرفیت محتوا ها
  • ورود با شماره موبایل
  • نوع مراحل آپلود
  • قابلیت عضو شدن
  • امنیت و رمز گذاری فایل ها
  • و گزارش ترافیکی

 

در واقع پارامتر های فوق مواردی هستند که برای همه ی تقاضا کننده ها مهم و حائز اهمیت می باشند، به همین دلیل آپلود سنتر وافایل تمام تلاش خود را در راستای تک تک آن ها به نحو احسن انجام می دهد و می کوشد بهترین شرایط ممکن را فراهم کند.

گفتنی است در تیتر های بعدی هر یک از موارد نام برده شده را بررسی کرده و توضیحات مختصری پیرامون فعالیت های این مرجع معتبر برای فراهم کردن آن ها ارائه داده ایم که قطعاً خواندن آن ها خالی از حسن نیست.

آپلود رایگان فایل از جمله جذاب ترین ویژگی های آپلود سنتر وافایل

فرایند آپلود فایل در آپلود سنتر ها به دو صورت رایگان و پولی انجام می شود. رایگان و یا پولی بودن آپلود در مراجع آپلود سنتر به صاحب وب سایت و هدف او بستگی دارد.

آپلود سنتر وافایل نیز بر خلاف بسیاری از رقبای خود بدون دریافت مبلغ بهترین شرایط را برای آپلود آهنگ، آپلود عکس و فایل فراهم کرده است. آپلود رایگان فایل در این بستر در بهترین شرایط ممکن انجام می شود و به واسطه ی رایگان بودن هیچ گونه نقصی مشاهده نخواهید کرد.

در واقع مهم ترین هدف وافایل تماماً جلب رضایت مطلوب مراجعه کننده ها است و بر این اساس خدمات آپلود رایگان فایل را بدون هیچ کم و کاستی در اختیار همه قرار داده است.

در حقیقت اگر بررسی هایی که در ادامه آورده ایم را مطالعه کنید می بینید آپلود رایگان فایل در وافایل علاوه بر رایگان بودن سرشار از انواع و اقسام خدمات و مزایایی است در اکثر مراجع غیر رایگان وجود ندارد. به عبارتی دیگر وافایل خدمات رایگانی ارائه می دهد که با خدمات پولی برابری می کنند تا جایی که می می توان گفت بسیار بهتر و پر مزیت تر از مراجع غیر رایگان هستند.

سرعت آپلود عکس، فایل و آهنگ در آپلود سنتر وافایل

سرعت را می توان مهم ترین پارامتر مد نظر متقاضیان آپلود آهنگ، آپلود عکس و فایل معرفی کرد، فلذا پایین بودن سرعت اکثر مراجع مشکلات عدیده ای هنگام فرایند آپلود به وجود می آورد، مشکلی که کاربران را از انتخابی که داشتند پشیمان می کند.

از آن جا که آپلود سنتر وافایل این دغدغه ی متقاضیان را به خوبی می داند بهتربن شرابط ممکن را از لحاظ سرعت فراهم کرده است، به نحوی که تنها کافیست یک فایل حجیم را در این درگاه آپلود کنید تا شاهد سرعت بالایی شوید، سرعتی که قطعا‌ً شما را شگفت زده می کند.

بررسی بود و نبود فرمت های مختلف برای آپلود

تنوع فرمت ها برای آپلود در این بستر بسیار بالا است و نیازی نیست نگران بود و نبود فرمت های مختلف باشید.

در وافایل از آپلود فایل گرفته تا آپلود آهنگ و عکس همگی در انواع و اقسام فرمت ها انجام می شوند.

مراحل بهره مندی از آپلود سنتر وافایل

یکی از مشکلاتی که اکثر بستر های آپلود دارند و متقاضیان با آن دست و پنجه نرم می کنند، پیچیدگی مراحل است؛ فلذا در این صورت متقاضی مراحل را به خوبی متوجه نشده و به سختی موفق به آپلود فایل مورد نظر خود خواهد شد.

گفتنی است آپلود سنتر وافایل از این قائده مستثناست و به هیچ وجه دارای مراحل پیچیده ای نیست. شما می توانید با مراجعه به درگاه های این وب سایت به راحتی متوجه تمام مراحل شده و به سرعت آن ها را پشت سر بگذارید‌.

سادگی مراحل بهره مندی از وافایل را می توان از جمله کابر پسند ترین ویژگی ها نام برد.

بررسی میزان امنیت

مقوله امنیت برای وافایل بسیار مهم و حیاتی است، از این رو وقتی این پارامتر را بررسی کنید می بینید مطلوب ترین شرایط فراهم می باشد.

امنیت وافایل به نحوی است که فایل های بارگذاری شده همگی به طور دائمی باقی مانده و مانند برخی از بستر های دیگر موقتی نیستند.

علاوه بر این لازم است بدانید شما می توانید در فرایند آپلود، حال فرقی نمی کند فایل مربوطه عکس است یا آهنگ، آن را رمز گذاری نمایید. رمز گذاری فایل ها این امکان را به کاربران می دهد تا فقط کسانی به محتوای آپلود شده دسترسی داشته باشند که رمز مربوطه را دارند، با این کار اصطلاحاً می توانید محتوا های آپلود شده را خصوصی سازی نمایید.‌

و بررسی پارامتر های دیگر در آپلود سنتر وافایل

در تیتر های قبلی دیدید که وافایل دارای ویژگی های بسیار خوبی است و به طوری کلی اگر هر پارامتری را در مورد این بستر بررسی کنید شاهد مزیت های درجه یکی خواهید شد.

لازم به ذکر است موارد دیگری چون گزارش ترافیک فایل ها، حجم و ظرفیت محتوا ها و ... همگی دارای شرایط کاملاً مطلوبی هستند. همچنین نا گفته نماند امکانات دیگری نظیر قابلیت عضو شدن و ورود با شماره نیز از جمله ویژه ترین امکاناتی هستند که وافایل در اختیار کاربران خود گذاشته است.

در آخر پیشنهاد می کنیم اگر قصد آپلود آهنگ، آپلود فایل و آپلود عکس را دارید بی معطلی از خدمات فوق العاده ی آپلود رایگان فایل وافایل بهره مند شوید و تجربه ی رضایتمندانه ای در این حوزه کسب کنید.

 

 



با انواع دستگیره هوشمند و قفل دیجیتال آشنا شوید
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1399

با انواع دستگیره هوشمند و قفل دیجیتال آشنا شوید

انواع دستگیره هوشمند و قفل دیجیتال الکترونیکی را می توان به دستگیره های دیجیتالی رمزی، قفل اثر انگشتی و قفل کارتی تقسیم نمود که قفل کارتی هتلی یکی از آنهاست. در اینجا معرفی مختصری از هر کدام از برند ALOCK می پردازیم.

 

دستگیره هوشمند چیست؟

دستگیره هوشمند به دستگیره هایی گفته می شود که معمولا بر روی درب خانه و درب های آپارتمانی نصب شده و علاوه بر استفاده از کلید برای باز شدن می توان آنها را به کمک کارت یا رمز یا اثر انگشت و یا حتی موبایل نیز باز نمود.

انواع دستگیره دیجیتال به چه شکل است؟

دستگیره دیجیتال را می توان بر روی درب ورودی منزل، درب حیاط، درب کمد و یا درب هتلی نیز نصب نمود و تفاوتی ندارد که دستگیره دیجیتال روی درب ضد سرقت نصب شود و یا درب منزل ساده.

از جمله این دستگیره ها می توان به دستگیره دیجیتال ALOCK اشاره نمود.

 

قفل دیجیتال یا دستگیره هوشمند چگونه کار می کند؟

اگر درب منزل یا قفل آپارتمان شما مجهز به قفل دیجیتال باشد شما تنها با به خاطر سپردن رمز درب برای همیشه از همراه داشتن کلید بی نیاز خواهید شد. در واقع شما با وارد کاردن کد رمز مورد نظر بر روی دستگیره درب دیجیتال ALOCK می توانید وارد خانه شوید.

 

قفل اثر انگشتی چیست؟

شما می توانید به شکل ساده با استفاده از قفل اثرانگشتی بدون کوچکترین زحمتی امکان باز کردن درب را تنها با لمس قفل با انگشت دست خود داشته باشید. برای این منظور می توانید به هر تعداد که نیاز است اثر انگشت بر روی دستگیره درب اثرانگشتی ALOCK تعریف کرده و در زمان استفاده تنها با اثرانگشت خود درب آپارتمان خود را باز کنید.

 

دستگیره ‌های آنلاین موبایلی چگونه کار می کنند؟

شما به وسیله قفل های آنلاین دیجیتال ALOCK می توانید فرمان باز و بسته شدن درب را از راه دور و تنها از طریق موبایل به صورت آنلاین انجام داده و حتی تردد افراد در بازه های زمانی مختلف را به وسیله این دستگیره دیجیتال گزارشگیری نمائید.

برای این منظور باید دانلود برنامه قفل اثرنگشت و یا دانلود نرم افزار قفل دیجیتال ALOCK را بر روی گوشی اندروید و یا iOS خود انجام دهید و سپس از طریق این برنامه ها درب ضد سرقت خود را باز نمائید.

لازم به ذکر است مهم نیست قفل اثر انگشتی و موبایلی بر روی گوشی سامسونگ و یا آیفون نصب شده باشد. مهم این است که از طریق برنامه قفل هوشمند ALOCK می توانید درب مورد نظر را از راه دور و به صورت آنلایت باز نمائید.

 

انواع قفل کارتی هتلی و کاربردهای آن

با توجه به تکنولوژی روز دنیا و نیاز جامعه هتل‌داران و در نظر گرفتن خواسته‌های میهمانان، قفل دیجیتالی کارتی و دستگیره‌های هتلی مختلفی طراحی و تولید کرده شده است که قفل هتلی ALOCK یکی از آنهاست. به طور کلی قفل کارتی هتلی ALOCK را می‌توان به این گروه‌ها تقسیم کرد.

  • دستگیره‌ ها و قفل کارتی هتلی آفلاین که این گروه از محصولات جزو پرفروش‌ترین، پرکاربردترین و در عین حال کم هزینه‌ترین قفل‌ کارتی در دنیا می‌باشند.

این دسته از دستگیره‌ها با تکنولوژی رادیو فرکانسی مایفر 13.56 طراحی شده‌اند. این محصولات دارای بیشترین نوع تنوع در گروه قفل ‌های هتلی ALOCK می‌باشد.

دلیل این تنوع، محبوبیت آفلاین بودن و تکنولوژی‌های خاص به کار رفته در این محصولات بوده که در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار دنیا بسیار پرفروش و بادوام می‌باشند.

  • قفل کارتی هتلی آنلاین نیز نوع دیگری از این نوع دستگیره درب هوشمند به حساب می آیند که علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات فوق با تکنولوژی آنلاین قادر به ارائه وضعیت لحظه‌ای قفل اتاق، گزارش تردد افراد، میزان باتری موجود روی قفل کارتی هتلی، فعال و غیر فعال بودن قفل شب بند و... می‌باشند. هلتداران با قفل کارتی آنلاین قادر به پذیرش به صورت آنلاین و باز نمودن درب اتاق بدون نیاز به کارت هستند. این دسته از قفل ها نیز توسط ALOCK تولید می شوند.

تجهیزات جانبی هتلی:

میزبانی از میهمانان هتل‌ها یکی از مهم ترین نکاتی است که در دانشگاهها به هتل داران و دانشجویان آموزش داده میشود. یکی از ابزارهای میزبانی مناسب در هتل‌ها تجهیزات به کار رفته در آن است.

از جمله دیگر محصولات تولید شده توسط گروه قفل های هوشمند و دستگیره های دیجیتال ALOCK می توان به تجیهزات جانبی هتلی اشاره نمود. شرکت قفل دیجیتالی کارتی ALOCK یکی از کامل ترین سیستم های میزبانی هتلی را در اختیار دارد.

دستگیره ‌های الکترونیکی، پنل های نمایشگر اتاقی لمسی، پاورسوئیچ و کارت هولدرهای تخصصی هتلی، پنلهای لمسی فرامین هتلی و همچنین پنلهای سر تختی با قابلیت کنترل فرامین هتلی و کنترل روشنایی چراغها، کنترل کننده های آسانسور و.... از انواع تجهیزات جانبی هوشمند بوده و می توان به پنل نمایشگر اتاقی، پاورسوئیچ – کارت هولدر و پنل سر تختی نیز در این زمینه اشاره نمود.

 

درباره دستگیره هوشمند و قفل کارتی ALOCK چه می دانید؟

مجموعه دستگیره هوشمند و قفل های کارتی هتلی دیجیتال ALOCK از سال 1387 با ثبت اختراع سیستم قفل الکترونیک و دیجیتال رمزی پا به عرصه تکنولوژی قفل درب و دستگیره های هوشمند گذاشت.

 

معرفی شرکت قفل و دستگیره هوشمند ALOCK

ALOCK  یک برند ایرانی است که محصولات خود را در ایران و با استفاده از قطعات ساخت ژاپن تولید می‌کند. این مجموعه با همت جوانان پر توان و باانگیزه ایرانی شروع به فعالیت کرده و پس از بررسی محصولات موجود در بازار ایران و جهان و شناخت تکنیک‌ها، محاسن و معایب آن‌ها اقدام به طراحی صنعتی چند مدل دستگیره دیجیتال کرد. پس از مذاکره با شرکت‌های خارجی برای تامین قطعات با کیفیت اقدام به تولید دستگیره های دیجیتال کارتی و رمزی نمود.

انواع محصولات قفل دیجیتال ALOCK

دستگیره های کارتی مناسب برای هتل‌ها و ادارات با تکنولوژی‌های روز طراحی و تولید شدند. دستگیره های رمزی با قابلیت ثبت تعداد کاربران بالا و مقاوم در برابر آسیب مکانیکی نیز ساخته شد. پس از آن دستگیره های اثر انگشتی طراحی و عرضه شدند. با توجه به استقبال خریداران از کیفیت این محصولات، تکنولوژی‌ها به روزتر شدند. دستگیره ها به سیستم های گزارش‌گیری، تولید رمزهای یک‌بار مصرف و ... مجهز شدند.

به لطف الهی این محصولات نیز مورد پسند خریداران قرار گرفت. نیاز بعدی قفل های کاملا هوشمندی بودند که بتوان از مکان های مختلف دنیا آن‌ها را کنترل کرد. بر همین اساس دستگیره های هوشمند موبایلی طراحی و تولید شدند. محصولاتی که جزو پرفروش‌ترین‌های بازار ایران به شمار می‌آیند.

 

ارائه خدمات پس از فروش عالی

یکی از دلائل پیشرفت فروش و گسترش این محصولات در بازار ایران را به جرات می توان سرویس‌پایه بودن این محصولات دانست. مانند شرکت کامپیوتری Dell که این شرکت برای اولین بار کامپیوترهای تک عددی تولید می‌کردند و تمرکز خود را بر روی سرویس‌محوری و خدمات پس از فروش عالی قرار دادند. رفته رفته با گذشت زمان و شناخت مشکلات محصولات تولید شده و ارتقاء آن‌ها در مراحل بعد و حفظ کیفیت خدمات پس از فروش محصولات، این برند در بین مردم آمریکا شناخته شد.

همین روش را ALOCK نیز انتخاب کرده است. محصولاتی که سرویس‌پایه طراحی شدند. سرویس‌های 5 ساله رایگان. شعار مجموعه این بود محصولی باید ساخته شود که تا 5 سال هیچ گونه هزینه‌ای برای سرویس‌دهی و پشتیبانی برای خریدار و فروشنده ایجاد نکند.

اگر محصولی با این قابلیت طراحی و تولید شود می‌تواند در بلند مدت سهم بزرگی در بازار را از آن خود کند. همین طرز فکر سبب شد قطعات محصولات از شرکت‌های مهم دنیا انتخاب شوند. قطعاتی از شرکت‌های  TDK، Morata، Mabuchi  ژاپن، Atmel  آمریکا، NXP  هلند، SP  محصول مشترک ایتالیا و فرانسه، اسکنرهای سوئدی FTP و ...

 

مزایای محصولات دستگیره کارتی و قفل دیجیتالی  ALOCK

  • قفل های دیجیتال ALOCK با 15 سال سابقه در زمینه طراحی، تولید، واردات و عرضه بیش از 118 مدل از انواع قفل‌های دیجیتال و در اختیار داشتن رزومه‌ای بسیار قدرتمند توانسته است یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های عرضه‌کننده قفل و تجهزات دیجیتال در ایران باشد.
  • محصولات ALOCK با قطعات ساخت ژاپن تولید شده و دارای پنج سال گارانتی تعویض بی‌قید و شرط می‌باشند.
  • این برند ثبت شده با در اختیار داشتن استانداردهای روز دنیا مانند ISO9001، FCC، CE، CE ISO14000 دارای کیفیتی کم نظیر در میان دیگر برندهای عرضه‌کننده قفل دیجیتال می‌باشد.
  • طی کردن مراحل مختلف و سنگین تست‌های فیزیکی، مکانیکی، تست‌های نمک و تست‌های فنی بردهای الکترونیکی سبب شده تا محصولات ALOCK دارای کیفیتی با دوام و قدرتمند برای استفاده طولانی مدت خریداران باشند.

 

گواهینامه‌ها

شرکت ALOCK تا کنون موفق به دریافت استانداردهای متعدد بین المللی شده است که حاکی از کیفیت بالای محصولات قفل دیجیتال این برند می باشد. برخی از این استانداردهای روز دنیا که توسط مجموعه ما دریافت شده اند، شامل CE اروپا، FCC آمریکا،ISO 9001  از QAL انگلستان و تائیدیه شرکت بازرسی مهندسی ایران می‌شود.

از این رو به جرات می‌توان اذعان داشت قفل های هوشمند و کارتی ALOCK دارای بالاترین کیفیت در ایران هستند. ضمن این‌که پویایی و به روز بودن گروه سبب طراحی و تولید محصولات متنوع و ایمن شده است.

به طوری که تا به حال 38 مدل دستگیره دیجیتالی هوشمند در کلاس‌های مختلف توسط این برند به ثمر رسیده است. ما تلاش نموده‌ایم با ایجاد تنوع در محصولات خود، سبب تامین سلایق مختلف خریداران و مشتریان گرامیمان گردیم.

 

خدمات و سرویس‌های ما را ارزیابی کنید!

در جهت کسب رضایت مشتریان عزیزمان، کلیه نمایندگان رسمی، نصاب‌ها و سرویس‌کاران محصولات ALOCK تحت آموزش قرار گرفته و سپس در زمینه فروش، سرویس محصولات و خدمات پس از فروش آن‌ها، با افتخار در لیست همکارانمان قرار می‌گیرند.

خریداران عزیز می‌توانند به نحوه فروش و خدمات‌دهی پس از فروش هر یک از همکاران ما امتیاز داده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارند تا به این صورت نهایت تلاش خود را برای افزایش کیفیت خدمات و محصولاتمان به کار بندیم.



برترین پشتیبانی و خدمات به دارندگان سهام عدالت در سامانه کیان
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1399

برترین پشتیبانی و خدمات به دارندگان سهام عدالت در سامانه کیان

سوالات متداول مردم درباره سهام عدالت

به نقل از مدیر ارشد سامانه رسمی سهام عدالت کیان، دارندگان سهام عدالت طی روزهای اخیر برای ثبت نام، مدیریت و یا فروش سهام خود با سردرگمی بسیاری مواجه شده اند، و به دنبال پاسخ برای سوالات خود درباره سهام عدالت بوده اند. سامانه سهام عدالت کیان با استقرار تیم پشتیبانی مرکز تماس و پشتیبانی آنلاین در روزهای اخیر توانسته پاسخ بسیاری از سوالات دارندگان سهام عدالت را نیز پوشش بدهد.

 

به نقل از کارشناسان حوزه بورس، از اولین روزهای آزادسازی سهام عدالت، دارندگان سهام که عمدتا از  بازار بورس و سهام عدالت اطلاعات چندانی نداشته اند، برای مدیریت سهام عدالت خود با سوالات و دغدغه های متعددی درگیر شده اند.

برای جلوگیری از چنین اتفاقی و ارتقای آگاهی دارندگان سهام عدالت و پاسخگویی به سوالات، کارشناسان اقتصادی به مردم توصیه می‌کنند که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مدیریت و فروش سهام عدالت می توانند به بخش سوالات متدوال در سامانه سهام عدالت کیان مراجعه نمایند.

شایان ذکر است که دارندگان سهام عدالت حتی پس از ثبت نام در سامانه کیان برای فروش و مدیریت سهام عدالت خود می توانند با واحد پشتیبانی سامانه کیان ارتباط برقرار نموده و از راهنمایی لازم بهره مند گردند تا با آگاهی کامل نسبت به مدیریت و یا فروش سهام عدالت خود اقدام نمایند.

افرادی که تاکنون موفق به انتخاب روش آزادسازی سهام خود نشده‌اند، می‌توانند تا ۲۹ خرداد ماه جاری روش مستقیم را برای سهامداری برگزینند.

‍پیش­تر قرار بود اواسط خردادماه مهلت آخر برای انتخاب روش مدیریت سهام عدالت باشد، اما بر اساس اطلاعیه جدید سازمان بورس، انتخاب روش مدیریت مستقیم یا غیرمستقیم سهام عدالت تا پایان روز ۲۹ خردادماه جاری تمدید شده است.

بر این اساس مشمولان سهام عدالت می‌توانند تا پایان مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت samanese.ir روش سهامداری مستقیم را انتخاب و پس از آن از طریق سامانه کارگزاری کیان نسبت به فروش اینترنتی سهام یا مشاهده دارایی‌های خود اقدام کنند.

گفتنی است در روش مستقیم، مدیریت سهام عدالت که مرکب از ۴۹ شرکت شامل ۳۶ شرکت بورسی و ۱۳ شرکت غیربورسی است، توسط خود سهامدار و در بورس و اوراق بهادار انجام می‌شود و در گام اول آزادسازی سهام عدالت، افراد می‌توانند تا سقف تعیین شده از ترکیب سهام خود را از طریق سامانه کیان به فروش برسانند.



نامبروان موزیک
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1399

نامبروان موزیک

نامبروان موزیک رسانه دانلود موسیقی


نامبروان موزیک سایتی بر اساس نام سایت نظر و سلیقه مخاطبان اینترنت شکل گرفته شده است که بیشتر در زمینه دانلود موزیک فعالیت میکند . قالب سایت را بر اساس تجربه بیش از 12 ساله گروه نامبروان موزیک در زمینه موزیک آنچه کاربران نیاز داشتند طراحی شده است نامبروان موزیک دارای بخش های مختلفی می باشد و دارای چندین فاز فعالیتی می باشد

موزیک
در این بخش کاربران می توانید آثار جدید منتشر شده خوانندگان را دانلود نمایند و یا به صورت آنلاین گوش کنند
در این بخش دسترسی آسان به تمامی جزییات را مهمترین اصل نهادیم . دسترسی به آرشیو خوانندگان – دسترسی به آثار عوامل موزیک – متن ترانه – به اشتراک گذاری اثر در تمام صفحات مجازی با زیباترین شکل ممکن – قرار دادن موزیک در پلی لیست شخصی خود – و دسترسی آسان به صفحات مجازی خواننده
آلبوم
در این بخش کاربران می توانند آلبوم های منتشر شده را به راحتی دانلود نمایند . در بخش آلبوم امکان دانلود یک جا کل آلبوم در یک فایل زیپ قرار دادیم و هم امکان دانلود آهنگ های آلبوم به صورت تک تک و هم گوش کردن آنلاین آهنگ های آلبوم را قرار دادیم.
ویدیو
جدید ترین موزیک ویدیو ها و هم چنین جدید ترین مصاحبه ها در این بخش برای دانلود و نمایش با کیفیت های مختلف برای کاربران قرار دادیم

صفحه اختصاصی خوانندگان

هر شخص و آرتیستی که در رسانه نامبروان موزیک - دانلود آهنگ جدید قرار دارد اعم از خواننده,تنظیم کننده,ترانه سرا,نوازنده و … یک صفحه اختصاصی به همراه بیوگرافی کامل و صفحات مجازی اصلی و آثارش بصورت دسته بندی شده قرار دارد.

شما میتوانید  بهترین و جدیترین موزیک هایی روز با کیفیت و بدون تبلیغات مزاحم در رسانه نامبروان موزیک دریافت کنید و ما به خاطر راحتی و زیبایی و کاربردی بودن سایت به مخاطبان سایت نامبروان موزیک احترام میگذاریم.

 



مشکلات رایج یخچال فریزر و ساید بای ساید و رفع آن
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1399

مشکلات رایج یخچال فریزر و ساید بای ساید و رفع آن

با پيشرفت علم و فناوري وسايل الكترونيكي از جمله يخچال فريزرها نيز پيشرفت چشمگيري در زمينه طراحي و ساخت داشته اند. با پيچيده تر شدن وسايل الكترونيكي از جمله سايد باي سايد،رفع عيب اينگونه دستگاهها نيز پيچيده تر ميشود. تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید از جمله اموری بوده که باید توسط مرکز خدمات پس از فروش یخچال صورت گرفته و تعمیرات یخچال تهران نوین با شعب متعدد در شمال و جنوب و شرق و غرب تهران خدمات 24 ساعته ارائه کرده و تعمیرکار مجاز در کمتر از 2 ساعت در محل شما حاضر شده و خدمات خود را با ارائه ضمانت کتبی ارائه میدهد.  چنانچه یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما دچار هرگونه مشکل شد یا نیاز به سرویس داشت میتوانید به راحتی از خدمات تعمیر و سرویس یخچال در تهران بهره بگیرید.

با توجه به مدرن بودن یخچال های امروزی برخی از مشکلات به وجود آمده در قالب ارور روی نمایشگرهای یخچال نمایش داده شده که این راهنمای اصلی برای رفع مشکل یخچال بوده.

برخی از مشکلات رایج یخچال فریزر و ساید بای ساید برندهای سامسونگ، ال جی، جنرال الکتریک، فریجیدیر، دوو ، زیمنس، مابه و پروفایل در ادامه آورده شد که با کلیک روی هر مطلب به راحتی میتوانید علت ارور یا مشکل را متوجه شده و نسبت به رفع مشکل برآیید.

·        ارور SY EF در سايد فريجيدر

·        علت روشن شدن چراغ آلارم فريزر زيمنس

·        علت صداي يخچال فريزر سامسونگ

·        علت ارور hrs در يخچال جنرال الكتريك

·        علت چشمك زدن درجه يخچال فريزر سامسونگ

·        علت خنك نكردن سايد باي سايد دوو

·        ارور 00 در یخچال ساید جنرال الکتریک

·         تجمع آب در زير كشوي جا ميوه اي

·        فريزر خنک ميكند اما سرماي قسمت يخچال كم است

·        آب ريزي از زير يخچال

توجه داشته باشید که هر صدای نامتعارف یا عملکرد غیر معمول در یخچال فریزر یا ساید بای ساید نمایانگر مشکل در یک قطعه از آن بوده که نیازمند بررسی و تعمیر بوده و در صورت بی توجهی امکان آسیب جبران ناپذیر به سایر قطعات وجود داشته که موجب تحمیل هزینه های زیادی خواهد شد که در صورت تعمیر به موقع این اتفاق رخ نداده و عملکرد کل مجموعه بهبود پیدا خواهد کرد. برای نمونه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک یا گرفتگی محل خروج سیستم دیفراست و ده ها مشکل کوچک دیگر، که به راحتی توسط نمایندگی تعمیرات یخچال تهران برطرف گردیده و میتواند موجب از کار افتادن کامل یا قسمتی از یخچال فریزر یا ساید بای ساید شود .

تعمیرات یخچال تهران به عنوان نمایندگی اختصاصی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید خدمات خود را بصورت شبانه روزی ارائه داده، در ادامه نشانی سایت و شماره تلفن‌ها دکر شده است.

https://www.تعمیر-یخچال.com

نمایندگی تعمیرات یخچال شمال تهران:22861174

مرکز تعمیرات یخچال غرب تهران: 44376210

نمایندگی تعمیرات یخچال شرق تهران: 77814910

نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال تهران:88452316

نمایندگی مرکزی نوین علاوه بر یخچال فریزر کلیه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و مایکروفر را در محل انجام داده. از این جمله مشکلات ماشین لباسشویی میتوان به ارور  flash ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اشاره کرد برای مشاهده اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

https://novinrepairs24.com



در مورد لپ تاپ استوک چه می دانید
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1399

در مورد لپ تاپ استوک چه می دانید

در مورد لپ تاپ استوک چه می دانید

شاید بارها به شما گفته اند که اگر می خواهی یک لپ تاپ عالی بخری، لپتاپ استوک بگیر. منظور از کلمه ی استوک و لپ تاپ استوک چیست ؟

به یاد داشته باشید، تفاوت های زیادی میان لپ تاپ استوک و لپتاپ های دسته دوم وجود دارد. کیفیت لپ تاپ استوک بسیار بالاست. با توجه به این کیفیت بالا، قیمت خرید لپ تاپ های استوک بسیار مناسب است.

برای همین آن را برای بسیاری از افراد گزینه ای ارزشمند ساخته است. لپ تاپ های استوک گاه تنها کارتون آنها باز شده است و بدون هیچ دلیل فنی و سخت افزاری به کارخانه برگشت خورده اند. این لپ تاپ ها بدون کارکرد و با کمترین میزان کارکرد با قیمت های بسیار پایین تر به داخل کشور آورده می شود و در فروشگاههای معتبر لپ تاپ استوک به فروش می رسند.

چنارو لیستی از بهترین لپتاپ های استوک را برای شما به فروش گذاشته است که می توانید از آنها دیدن کنید.

لپ تاپ استوک خارجی

انواع لپ تاپ استوک آمریکایی و لپ تاپ استوک اروپایی برندهای معتبر مانند لنوو، اچ پی، ایسوز و  ... لپ تاپ های استوک خود را به دیگر کشورهای متقاضی می فروشند.

یکی از بهترین فروشگاههای لپ تاپ استوک ارزان در دبی واقع شده است. اگر به دنبال خرید لپ تاپ های استوک هستید، حتما باید به نکاتی توجه داشته باشید تا خرید شما بدون نقص باشد.

  • پیچ ها را چک کنید: پیچ ها، در واقع یک قفل کلاچ دار هستند. اگر بر روی این پیچ ها دقت کنید، چنانچه رنگی نقره ای و آثار باز شدن دیدید، می توانید دلیل آن را از فروشنده بپرسید. گاها برای ارتقا قطعات لپتاپ این پیچ ها باز و بسته می شوند.
  • پورت و اتصالات: تمام درگاههای اتصال لپتاپ را آزمایش کنید. این اجزا قابل تعویض و تعمیر نیستند. از سلامت و بی ایرادی پورت ها مخصوصا HDMI و USB اطمینان حاصل کنید.
  • هارد دیسک SSD: یکی از موارد مهم در خرید لپ تاپ استوک همین مورد است. برای تست می توانید از نرم افزارهایی مانند HD Sentinel استفاده کنید.
  • مانیتور و کارت گرافیک را حتما بررسی کنید: برای کسانی که به دنبال لپ تاپ استوک رندرینگ هستند این مساله اهمیت پیدا می کند. کارت گرافیک، نوع آن و مشخصات آن را به دقت با نیازهای موتور رندرینگ و نرم افزارهای خود تطبیق دهید. البته همانطور که میدانید لپ تاپ ها امروزه دو تا کارت گرافیک دارند، یکی کارت گرافیک خود سیستم  ویکی بالاتر از آن که برای کارهای گرافیکی سنگین می توانید روی آنها سوییچ کنید. البته با نصب و اجرای یک بازی به مدت 10 تا 15 دقیقه نیز می توانید کارت گرافیک را بررسی کنید.
  • حافظه رم: از مقدار رم واقعی لپ تاپ استوک مطمئن شوید. مدلی که می خواهید خریداری کنید را در اینترنت سرچ کنید و ویژگی های اصلی آن را به خاطر داشته باشید.
  • باتری و شارژر را چک کنید: باتری سالم بسیار مهم است. اگر باتری شارژ لپتاپ را سریع خالی می کند، سریع فروشنده را در جریان آن بگذارید.
  • سیستم خنک کننده: اگر لپ تاپ استوک سیستم خنک کننده ی خوبی نداشته باشد، شما مجبور خواهید بود آن را در طولانی مدت عوض یا با هزینه های زیاد تعمیر کنید.

خرید لپ تاپ استوک گیمینگ

اگر قصد خرید لپتاپ های استوک ضمانتی و اصل را دارید، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید از مشاوره های رایگان ما بهره ببرید. این لپ تاپ ها را باید در نهایت تمیزی و بدون هیچ تغییر رنگ ولک دریافت کنید. این را باید در مانیتور لپ تاپ نیز چک کنید. لپ تاپ های استوک تفاوت های بسیار ریزی با لپ تاپ های صفر کارکرد دارند که تنها با تحقیق و مشاوره از کارشناسان این زمینه می توانید یک خرید موفق داشته باشید. تعدادی از بهترین لپتاپ های استوک در وبسایت ما به فروش گذاشته شده است.



نایس موزیکا
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1399

نایس موزیکا.

نایس موزیکا رسانه دانلود و و رسانه خبری و تحلیلی موسیقی و سینما


نایس موزیکا سایتی بر اساس نام سایت نظر و سلیقه مخاطبان اینترنت شکل گرفته شده است که بیشتر در زمینه دانلود موزیک فعالیت میکند . قالب سایت را بر اساس تجربه بیش از ۱۰ ساله گروه نایس موزیکا در زمینه موزیک آنچه کاربران نیاز داشتند طراحی شده است مخاطب دارای بخش های مختلفی می باشد و دارای چندین فاز فعالیتی می باشد

فیلم

در این بخش کاربران می توانید تمام فیلم های ایرانی و خارجی روز دنیا را به صورت قانونی پیش خرید کرده و در روز انتشار قانونی نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد

سریال

در این بخش کاربران می توانید تمام سریال های ایرانی را در هر هفته بصورت مرتب هم بصورت خرید قانونی و هم بصورت رایگان از طریق سایت نایس موزیکا و کانال تلگرام دانلود کرده تماشا نمایند

موزیک
در این بخش کاربران می توانید آثار جدید منتشر شده خوانندگان را دانلود نمایند و یا به صورت آنلاین گوش کنند
در این بخش دسترسی آسان به تمامی جزییات را مهمترین اصل نهادیم . دسترسی به آرشیو خوانندگان – دسترسی به آثار عوامل موزیک – متن ترانه – به اشتراک گذاری اثر در تمام صفحات مجازی با زیباترین شکل ممکن – قرار دادن موزیک در پلی لیست شخصی خود – و دسترسی آسان به صفحات مجازی خواننده
آلبوم
در این بخش کاربران می توانند آلبوم های منتشر شده را به راحتی دانلود نمایند . در بخش آلبوم امکان دانلود یک جا کل آلبوم در یک فایل زیپ قرار دادیم و هم امکان دانلود آهنگ های آلبوم به صورت تک تک و هم گوش کردن آنلاین آهنگ های آلبوم را قرار دادیم.
ویدیو
جدید ترین موزیک ویدیو ها و هم چنین جدید ترین مصاحبه ها در این بخش برای دانلود و نمایش با کیفیت های مختلف برای کاربران قرار دادیم
اخبار
جدید ترین خیر های موسیقی ایرانی و موسیقی خارجی و سینمای ایرانی و سینمای خارجی در این قسمت موجود می باشد . و هر خبر به آرتیست مربوطه به خود متصل است .
کنسرت
خبر کلیه کنسرت های مجاز در ایران با نمایش دادن شهر – تاریخ و ساعت در این قسمت می توانید ملاحظه کنید
پادکست
جدید ترین پادکست های موزیک خارجی و فارسی در این قسمت قابل دریافت است . پادکست ها به صورت اختصاصی بوده و با جدیدترین و بهترین آرتیست های حال حاضر شکل گرفته شده است.

صفحه اختصاصی خوانندگان

هر شخص و آرتیستی که در رسانه نایس موزیکا - دانلود آهنگ جدید قرار دارد اعم از خواننده,تنظیم کننده,ترانه سرا,نوازنده و … یک صفحه اختصاصی به همراه بیوگرافی کامل و صفحات مجازی اصلی و آثارش بصورت دسته بندی شده قرار دارد.

شما میتوانید  بهترین و جدیترین موزیک هایی روز با کیفیت و بدون تبلیغات مزاحم در رسانه نایس موزیکا دریافت کنید و ما به خاطر راحتی و زیبایی و کاربردی بودن سایت به مخاطبان سایت نایس موزیکا احترام میگذاریم.

نایس موزیکا.

نایس موزیکا رسانه دانلود و و رسانه خبری و تحلیلی موسیقی و سینما
نایس موزیکا سایتی بر اساس نام سایت نظر و سلیقه مخاطبان اینترنت شکل گرفته شده است که بیشتر در زمینه دانلود موزیک فعالیت میکند . قالب سایت را بر اساس تجربه بیش از ۱۰ ساله گروه نایس موزیکا در زمینه موزیک آنچه کاربران نیاز داشتند طراحی شده است مخاطب دارای بخش های مختلفی می باشد و دارای چندین فاز فعالیتی می باشد

فیلم

در این بخش کاربران می توانید تمام فیلم های ایرانی و خارجی روز دنیا را به صورت قانونی پیش خرید کرده و در روز انتشار قانونی نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد

سریال

در این بخش کاربران می توانید تمام سریال های ایرانی را در هر هفته بصورت مرتب هم بصورت خرید قانونی و هم بصورت رایگان از طریق سایت نایس موزیکا و کانال تلگرام دانلود کرده تماشا نمایند

موزیک
در این بخش کاربران می توانید آثار جدید منتشر شده خوانندگان را دانلود نمایند و یا به صورت آنلاین گوش کنند
در این بخش دسترسی آسان به تمامی جزییات را مهمترین اصل نهادیم . دسترسی به آرشیو خوانندگان – دسترسی به آثار عوامل موزیک – متن ترانه – به اشتراک گذاری اثر در تمام صفحات مجازی با زیباترین شکل ممکن – قرار دادن موزیک در پلی لیست شخصی خود – و دسترسی آسان به صفحات مجازی خواننده
آلبوم
در این بخش کاربران می توانند آلبوم های منتشر شده را به راحتی دانلود نمایند . در بخش آلبوم امکان دانلود یک جا کل آلبوم در یک فایل زیپ قرار دادیم و هم امکان دانلود آهنگ های آلبوم به صورت تک تک و هم گوش کردن آنلاین آهنگ های آلبوم را قرار دادیم.
ویدیو
جدید ترین موزیک ویدیو ها و هم چنین جدید ترین مصاحبه ها در این بخش برای دانلود و نمایش با کیفیت های مختلف برای کاربران قرار دادیم
اخبار
جدید ترین خیر های موسیقی ایرانی و موسیقی خارجی و سینمای ایرانی و سینمای خارجی در این قسمت موجود می باشد . و هر خبر به آرتیست مربوطه به خود متصل است .
کنسرت
خبر کلیه کنسرت های مجاز در ایران با نمایش دادن شهر – تاریخ و ساعت در این قسمت می توانید ملاحظه کنید
پادکست
جدید ترین پادکست های موزیک خارجی و فارسی در این قسمت قابل دریافت است . پادکست ها به صورت اختصاصی بوده و با جدیدترین و بهترین آرتیست های حال حاضر شکل گرفته شده است.

صفحه اختصاصی خوانندگان

هر شخص و آرتیستی که در رسانه نایس موزیکا - دانلود آهنگ جدید قرار دارد اعم از خواننده,تنظیم کننده,ترانه سرا,نوازنده و … یک صفحه اختصاصی به همراه بیوگرافی کامل و صفحات مجازی اصلی و آثارش بصورت دسته بندی شده قرار دارد.

شما میتوانید  بهترین و جدیترین موزیک هایی روز با کیفیت و بدون تبلیغات مزاحم در رسانه نایس موزیکا دریافت کنید و ما به خاطر راحتی و زیبایی و کاربردی بودن سایت به مخاطبان سایت نایس موزیکا احترام میگذاریم.

 



تعاریف مهم درباره وکیل و وکالت
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 2 تير 1399

تعاریف مهم درباره وکیل و وکالت

وکیل

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند.

 

تعریف وکالت

تعریف وکالت در قانون مدنی این گونه بیان شده است: عقدی که براساس آن یکی از طرفین دعوا فرد دیگری را برای رسیدگی و انجام اموری نایب خود می کند به شخصی که نایب می شود وکیل می گویند. با تنظیم وکالت، وکیل و موکل نسبت به یکدیگر تکالیف و حقوقی پیدا می کنند و دارای مسئولیت ها و روابط حقوقی می گردند، وکالت از جمله عقود رایج در کشور ما است.

وکیل براساس وکالتی که تنظیم می شود از جانب موکل خود به اموری مانند انعقاد طلاق و نکاح، اداره اموال موکل، پیگیری و رسیدگی به همه دعاوی کیفری و حقوقی موکل، قرارداد های تجاری مثل خرید و فروش و اجاره، تنظیم معاملات گوناگون، رسیدگی به اسناد تجاری مانند برات و چک و … می پردازد.

به عبارتی تقریبا برای همه امور حقوقی امکان نیابت پذیری و رسیدگی از جانب وکیل می باشد، مگر در حالتی که پرونده مورد نظر تنها به شخص موکل محدود باشد و فقط خودش باید به آن بپردازد، مثل تمکین، شهادت، لعان و اقرار که هیچ یک از این موارد قابلیت وکالت دادن ندارند و وکالت در آن ها باطل می باشد.

براساس ماده ۳۵ قانون اساسی ایران داشتن وکیل در همه دعاوی دادگاه ها برای طرفین لازم می باشد، از همین رو برای افرادی که از انتخاب وکیل عاجز هستند امکاناتی فراهم شده است که بتوانند به صورت رایگان از وکیل خبره بهره مند شوند و دفاع از حقوق خود را به او بسپارند.

در راستای تعریف وکیل بد نیست اشاره کنیم در ایران بسیاری از کشور های دیگر علاوه بر داشتن تحصیلات دانشگاهی مربوطه و دریافت مجوز های لازم، پشت سر گذاشتن دوره های کارآموزی نیز از لازمه های شغل وکیل می باشد.

تعهد وکیل

هر وکیل نسبت به موکل خود تعهداتی باید داشته باشد و چنانچه در روند پرونده آسیبی به موکل وارد گردد وکیل مسئول آن خواهد بود. وکیل موظف است در انجام هر کاری و تصرفات خود صلاح موکل را در نظر بگیرد و از حدود اختیارات خود خارج نشود.

موضوع مهم دیگری که در مقاله تعریف وکیل باید به آن اشاره داشته باشیم این است که در پرونده هایی که دو با چند وکیل در نظر گرفته شده است، هیچ کدام از وکلا حق انجام کاری را بدون مشورت با دیگری ندارد، همچنین اگر وکالت در توکیل نباشد هیچ وکیلی نمی تواند انجام اموری را به دیگری واگذار کند.

وظایف وکیل

  1. اجرای قوانین و موارد وکالت نامه
  2. اجرای تعهدات میان وکیل و موکل
  3. ارائه حساب وکالت و استرداد دارایی موکل
  4. ایفای تعهدات
  5. در نظر گرفتن مصلحت موکل در همه امور
  6. رعایت تعهدات برگرفته از ماهیت امانی رابطه میان موکل و وکیل
  7. حفظ اسرار موکل
  8. ارائه مشاوره به مراجعین در رابطه با موارد قانونی
  9. ارائه پرونده های مشابه برای تسهیل در امور
  10. ارائه شواهد و مدارک لازم برای دفاع از موکل
  11. تهیه و تنظیم قرادادها، پیش نویس ها و نامه برای پیشبرد امور پرونده
  12. حضور در دادگاه و دفاع از حقوق موکل

حق الوکاله وکیل

حق الوکاله یا همان اجرت وکیل معمولا تابع قرارداد بین وکیل و موکل می باشد و میزان مشخصی ندارد. البته تعرفه حق الوکاله بسته به شرایط خاصی می باشد به این صورت که با شکست طرفی از دعوا همه هزینه های مربوط به دعوا و اجرت وکیل بر عهده فرد محکوم شده است.

چنانچه حق وکالت وکیل طرف پیروز پرونده از تعرفه قانونی کمتر باشد، طرف محکوم می بایست مبلغ کمتر را به فرد پیروز دعوا بپردازد ولی در رابطه با مازاد آن هیچ وظیفه ای ندارد. در تنظیم وکالت باید دقت لازم صورت بگیرد زیرا در آن علاوه بر اختیارات وکیل روابط مالی میان وکیل و موکل نیز تعیین می گردد. مبلغ حق الوکاله وکیل متغیر می باشد و به قوانین تصویب شده در این زمینه بستگی دارد، با همه این اوصاف اگر قرارداد موجود نبود هزینه تعرفه ملاک می باشد.

تعریف وکیل امور کیفری

وکیل کیفری در اموری که نیاز به اقامه دعوی کیفری مانند سرقت، خیانت در امانت، کلاهبرداری، انتقال مال غیر، جعل، استفاده از سند مجعول و … به فعالیت می پردازد. یکی از مهم ترین تضمینات حقوقی دفاعی متهم حق داشتن وکیل کیفری است. در جریان پرونده های کیفری اشخاص می توانند با مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری به او وکالت دهند.

وکیل کیفری در پرونده های کیفری با توجه به تخصصی بودن آنها می تواند نقشی مهم و سازنده را ایفا کند. در این پرونده ها هم شاکی و هم متهم با توجه به تخصصی بودن پرونده ها می توانند با وکیل کیفری مشاوره کرده و پرونده خود را به او بسپارند. براساس قانون اساسی و آنچه در اصل ۳۵ آمده است در تمام محاکم، دو طرف حق داشتن وکیل کیفری را دارا هستند.

اگر طرفین نتوانند برای خود وکیل اختیار کنند براساس آنچه در قانون آمده باید شرایط اختیار کردن وکیل برای آنها فراهم شود. پرونده های کیفری دارای حساسیت ویژه و بالایی می باشند. این پرونده ها با توجه به موضوعات آنها می توانند برای طرفین دعوا آسیب ها و ضررهای جبران ناپذیری به همراه داشته باشند. بنابراین در این پرونده ها وجود یک وکیل کیفری با دانش و آگاهی نسبت به امور کیفری الزامی است و سبب رسیدن طرفین به حقوق خود خواهد شد.

ویژگی های وکیل کیفری

لازم به ذکر است که وکیل کیفری پس از سپری کردن تحصیلات دانشگاهی یا حوزوی و کسب دانش لازم در علم حقوق و فقه، در آزمون کانون وکلا پذیرفته و دارای پروانه معتبر وکالت می گردد. وکیل امور کیفری با توجه به علاقه خود و دارا بودن تخصص در زمینه امور جزایی و کیفری و تسلط نسبی بر قوانین مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با مواد مخدر و مانند آن، که لازمه پیگیری امور کیفری است در زمینه های جزایی و کیفری به فعالیت می پردازد. یک وکیل کیفری تمرکز خود را در حوزه شغلی بر امور کیفری و جزایی قرار داده است.

در حوزه وکالت و حقوق یکی از حساس ترین حوزه ها وکالت کیفری است. یک وکیل که در زمینه کیفری مشغول به فعالیت می شود باید دانش و تبحر فراوانی داشته باشد. او همچنین با دارا بودن هوش بالا باید بتواند از قوانین در مناسب ترین مکان و در مناسب ترین زمان به نفع احقاق حقوق متهم و یا شاکی استفاده کرده و بتواند به مناسب ترین و مؤثرترین شکل در پرونده نقش آفرینی کرده و آن را به سرانجامی مناسب رساند. معروف است که یک جمله وکیل کیفری می تواند مرز بین اعدام و برائت را مشخص کند. همچنین عدم تبحر و دانش کافی در امور کیفری می تواند به شدت آسیب زا بوده و ضرر و زیان جبران ناپذیری را به بار آورد.

 

توانایی های یک وکیل کیفری خوب

وکلا باید در سخنوری توانا و متبحر باشند. این ویژگی شامل تمام وکلا می شود. آنها باید با دارا بودن این توانایی بتوانند از حقوق موکلین خود به بهترین شکل ممکن دفاع کنند. درباره وکیل کیفری این مسئله خود را به شکل پررنگ تری نشان می دهد و توانایی سخنوری و بهره گیری از کلام و وعظ و خطابه یکی از شاخص های یک وکیل کیفری برجسته است.

توضیحاتی در مورد وکیل خانواده

وکیل خانواده به افرادی گفته می شود که تحت عنوان وکیل پایه یک دادگستری فعالیت داشته و تخصص در زمینه های مختلف مربوط به خانواده دارند. هر خانواده مانند یک ساختمان در نظر گرفته می شود که پدر و مادر ستون های این ساختمان می باشند.

بدین ترتیب اگر مشکلی بین پدر و مادر وجود داشته باشد، در واقع ستون های زندگی با مشکل جدی روبرو شده و زندگی یک خانواده به هم می ریزد. بدین ترتیب حفظ خانواده دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. در این نوشتار آشنایی با برخی از امور موبوط به وکیل خانواده را مورد بررسی قرار داده ایم.


وکیل خانواده می تواند به راحتی موضوعاتی که از سوی طرفین دعوی خانوادگی مطرح شده را بررسی نموده و بهترین کاری که می توان انجام داد را انتخاب کند. بدین ترتیب بهترین کار در هنگامی که یک مشکل خانوادگی پیش می آید، مراجعه به وکیل خانواده می باشد. معمولا تحصیلات وکیل خانواده در همین راستا بوده و این موضوع باعث می شود تا این وکلا بهتر از هر فردی بتوانند نسبت به برطرف شدن مشکلات خانوادگی اقدام کنند. بدین ترتیب وکلای خانواده دارای وظیفه بسیار مهم و خطیری می باشند.

نقش وکیل خانواده در کاهش جرائم

یکی از موضوعاتی که می تواند باعث بروز جرم های مختلف در خانواده شود، عدم اطلاع دقیق از جرائم مختلف و تبعات آنها می باشد. بدین ترتیب معمولا افرادی که می دانند جرم چیست و چه پیامدهایی در پی دارد، کمتر مرتکب جرم و جنایت می شوند. بدین ترتیب وکیل خانواده از آن دسته افرادی به شمار می رود که می تواند کمک کند تا جرائم به شدت کاهش یابد. بدین ترتیب پرونده های مربوط به خانواده بسیار کمتر شده و رسیدگی به آنها نیز سریع تر انجام می شود.

بدین ترتیب وکیل خانواده باید بتواند به بهترین شکل ممکن افراد مختلف خانواده را از جرائم مختلف با خبر کند. برخی از افراد ممکن است بارها یک جرم را مرتکب شده باشند، اما از آن اطلاعی نداشته باشند. بدین ترتیب ممکن است در آینده با مشکلات بزرگی مواجه شوند.

بدین ترتیب با اطلاع از جرم بودن هر عملی، می توان آن را ترک کرده و این موضوع کمک می کند تا مشکلات خانوادگی نیز به حداقل برسند. بدین ترتیب وکیل خانواده دارای نقش بسیار موثر و پر رنگی در کاهش جرائم دارد. این موضوع باعث شده تا شغل وکیل خانواده یکی از حساس ترین مشاغل حقوقی به شمار برود.

وکیل حقوقی در مشهد موسسه حقوقی داوری عدالت گسترمشهد با بهره گیری از وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و وکالت در مراجع حقوقی کیفری دیوان عدالت خانواده و سایر مراجع حقوقی و اداری توسط وکیل و مشاوره حقوقی در مشهد می باشد.

ارزیابی و بررسی پرونده های حقوقی

در موسسه حقوقی داوری عدالت گستر ارزیابی و بررسی پرونده را فراهم آورده ایم که شما بتوانید قبل از انتخاب وکیل و عقد قرارداد وکالت و شروع فرآیند وکالت در محاکم دادگستری، پرونده های قضایی خود را اعم از حقوقی، کیفری و خانواده، برای وکلای ما ارسال نمایید تا آنها پس از مطالعه آن و بررسی جوانب موضوع، هزینه، زمان، شرایط، فرآیند رسیدگی و میزان درصد موفقیت را به شما اعلام نمایند تا با دید بازتری تصمیم گیری نمایید.

از بهترین وکیل مشهد مشورت بگیرید

مشاوره حقوقی شبانه روزی ارائه شده توسط بهترین کارشناسان مؤسسه حقوقی مشهد
مدافع در زمینه های گوناگونی از ابتدا تا انتها به شما ارائه می شود.

دریافت مشاوره رایگان و دریافت شماره وکیل

 



چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم؟ افزایش ترافیک سایت
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 2 تير 1399

چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم؟ افزایش ترافیک سایت

 

وقتی به خیلی از وبسایت هایی که بعد از مدتی فعالیت به حال خود رها می‌شوند نگاه می‌کنم، از خود می‌پرسم علت رها کردن این سایت ها چیست؟

چرا خیلی از این سایت ها بعد از مدتی کوتاهی و کمتر از یکسال فعالیت رها می‌شوند؟

جواب کاملا مشخص، صاحبان این سایت ها بعد از مدتی فعالیت در جذب ترافیک و رسیدن به اولین فروش نا موفق بوده اند و پس چند تلاش ناموفق کار را رها کرده اند.

چاره کار چیست؟

چاره این است که پیش از راه اندازی سایت به این فکر کنیم که چه ایده ای برای افزایش ترافیک سایت داریم؟

اصلا به چه روش هایی می توانیم ترافیک جذب کنیم و ما قرار است از کدام روش ها بیشتر استفاده کنیم؟

وقتی مالک سایت فقط به دنبال راه اندازی سایت است، بعد از اینکه سایت بالا آمده متوجه رویارویی با چالش جذب ترافیک می شود و از آنجایی که هیچ مطالعه ای در این زمینه نداشته خیلی زود نا امید می شود.

برای اینکه شما دچار این چالش نشوید، توصیه می کنم که مطلب را دنبال کنید و حداقل با روش های جذب ترافیک به سایت آشنا شوید.

1- جذب ترافیک از طریق گوگل

از همان اول سراغ بهترین و کم هزینه ترین روش جذب ترافیک می روم، یعنی جذب ترافیک از طریق گوگل، در این روش ما تلاش می کنیم که با یادگیری سئو برای  بالا بردن رتبه سایت در گوگل تلاش کنیم و به این شکل با قرار گرفته در رتبه های بالا هر روز میزان قابل قبولی ترافیک هدفمند دریافت می کنیم.

این روش بهترین و کم هزینه ترین است و البته کند ترین روش جذب ترافیک است زیرا تلاش های شما بعد از چند ماه کم کم نتایج خود را نشان می‌دهند.

2- جذب ترافیک از طریق تبلیغات کلیکی

در این روش ما یک بنر تبلیغاتی طراحی می‌کنیم و این بنر را در سایت های مختلفی نمایش می دهیم تا در نهایت مخاطبان با کلیک روی بنر به سایت ما هدایت شوند.

البته این یک تعریف ابتدایی از تبلیغات کلیکی است و به این راحتی هم نیست که هر بنری طراحی کنید و در هر سایتی نمایش دهید و خیلی راحت ترافیک هدفمند جذب کنید.

باید هدف خود را از تبلیغات بدانید، باید سایت های مناسبی را انتخاب کنید و در نهایت اجرا کنید و مدام کمپین تبلیغاتی خود را بهبود ببخشید.

 

3- جذب ترافیک از طریق ایمیل مارکتینگ

یکی از روش هایی شاید کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد ایمیل مارکتینگ است، بر خلاف آنچه که تصور می‌کنید ایمیل مارکتینگ فقط برای فروش نیست.

اگر روزانه حجم قابل قبولی ایمیل جمع آوری کنید، در دراز مدت لیست ایمیلی بزرگی خواهید داشت که با هربار ارسال ایمیل به آنها ترافیک خوبی روانه سایت شما می شود.

این روش برای کسب و کارهای مختلفی از جلمه فروشگاه های اینترنتی، وبلاگ ها و سایت های آموزشی نتیجه مثبتی خواهد داشت.

4- جذب ترافیک از طریق اینستاگرام

این روش اگر صرفا برای جذب ترافیک مد نظر شما باشد، خیلی گزینه مناسبی نیست، اما اگر به دنبال جذب ترافیک هدفمند برای فروش کالا هستید، این روش می توانید کاربران مستعد خرید را روانه سایت شما کند.

به این شکل که فعالیت اصلی شما در اینستاگرام است و کار بازاریابی خود را روی اینستاگرام انجام می دهید، اما وقتی فالوورهای شما قصد خرید دارند از طریق اینستاگرام به سایت هدایتشان می کنید تا خریدشان را انجام دهند.

در حقیقت شما از اینستاگرام برای افزایش فروش ویسایت خود استفاده می کنید.

 

روش های مختلفی برای افزایش ترافیک سایت وجود دارند اما این 4 روش از روش های مرسوم و پربازده برای بالا بردن ترافیک و البته فروش سایت هستند که اگر از من بپرسید مجددا افزایش رتبه گوگل را بهترین روش برای جذب ترافیک رایگان و دائمی می دانم.

 

 

 




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.