مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

ارائه محصولات مراقبت پوست و انواع سوزن
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398

ارائه محصولات مراقبت پوست و انواع سوزن

گروه تخصصی با هدف دسترسی آسان و سریع شما هنرمندان عزیز به انواع دستگاه های تاتو( پن – روتاری – گان ) و رنگ های تاتو و سوزن تاتو و پاورتاتو (ترانس ) و تاتو صورت ( میکروپیگمنتیشن – میکروبلیدینگ - میکرونیدلینگ ) و تمیز کننده های تاتو و رقیق کننده های تاتو و انتقال دهنده های طرح تاتو و مراقبت های تاتو و پوست مصنوعی تاتو و پدال تاتو و کابل تاتو و گریپ تاتو و ریموور تاتو و سایر لوازم جانبی تاتو ایجاد شده است امیدواریم این سایت مورد استفاده شما دوستان عزیز قرار بگیرد.

انواع رنگ ورد فیمس - اترنال - اینتنز- داینامیک – کی پی – پرمابلند و ...

انواع دستکاه های تاتو از جمله  راکت – بیشاپ – بایوتاچ –  نانو و...

انواع ترانس 2خروجه – ارورا 1 – ارورا 2 – اچ پی 2 و مینی ...

انواع سوزن گان و روتاری – سوزن پن  - سوزن پیچی – سوزن تی – سوزن نیدلینگ – سوزن بلیدینگ

www.takhasosy.com

 

 

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



نقاشی ساختمان
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398

نقاشی ساختمان

نقاشی وتزئینات ساختمانی نگین ارس باداشتن شماره ثبت در اداره ثبت شرکت ها و 20 سال سابقه فعالیت در زمینه نقاشی و تزئینات با بهترین کیفیت و با نازلترین قیمت که با توجه به شروع تابستان (20) درصد تخفیف شامل نقاشی ساختمان می شود در خدمت مشتری میباشد، در تمام زمینه های نقاشی ساختمان و تمام مکان های دولتی سفارش می پذیرد و درتمام زمینه رنگها از جمله : مولتی کالر و بلکا با مناسب ترین قیمت، آکرولیک بدون بوسریع و قابل شستشو روغنی: مات و نیمه مات و براق پلاستیک: پوششی عالی با استفاده ازبهترین رنگهای موجود در بازار و با آنچه شما ترجیح می دهید پتینه، رومالین، سرامیک، سنگ، کف پوش تعمیرات کلی و جزئی وشومینه و کباب پز دکوراتی خانه سیلر و کیلر –کنیتکس – راویزکاری گچ بری و نور مخفی با کمترین قیمت رنگهای نیوکالر با نازلتریت قیمت که البته تمام قیمت ها توافقی می باشد که با بودجه مشتری هماهنگ باشد در خدمت شماست.جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.09335361344



دندانپزشکی مدرن
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 1 بهمن 1398

دندانپزشکی مدرن

امروزه با فراهم شدن امکانات و تکنولوژی و مواد جدید در دنیای دندانپزشکی و بالا رفتن سطح فرهنگ و توقع جامعه دیگر مطب های دندانپزشکی به سبک قدیمی و رایج نمی توانند پاسخگوی نیاز بسیاری از افراد باشند .

در کلینیک دندانپزشکی Dencare با بیش از بیست سال سابقه کاری در دندانپزشکی سعی شده است که بهترین و جدید ترین تکنولوژی و مواد روز دنیا را همه در یک جا جمع نماید . در این کلینیک دندانپزشک متخصص از آلمان و انگلیس تخصص روز دنیا را با این تکنولوژی در اختیار مراجعین خود قرار می دهند . این کلینیک در تمام این مدت در یک محل و در شهر تهران بوده و با داشتن هزاران مراجعه کننده راضی در خدمت مراجعین محترم می باشد . شماره تماس کلینیک دندانپزشکی Dencare عبارتند از : 02122023658-02122027384

درمان تخصصی ایمپلنت

در دندانپزشکی روز دنیا ایمپلنت دندان دیگر به روش قدیمی و متداولی که در اکثر مطب های دندانپزشکی صورت می گرفته انجام نمی شود . در کلینیک دندانپزشکی  Dencare دکتر بزرگ متخصص ایمپلنت از آلمان با روش نوین پانچ و به طریقه بدون جراحی ایمپلنت را در درون استخوان قرا می دهد . ایشان مدت دوازده سال است که از این تکنیک جهت کاشت ایمپلنت استفاده نموده اند .

در این روش نیازی به باز کردن لثه با تیغ و انجام جراحی باز نیست و با پانچ کردن لثه این بافت را از روی استخوان فک بر می دارند . در نتیجه استخوان فک فقط به قطر ایمپلنتی که قرار است در محل قرار گیرد باز می شود . پس از قرار دادن ایمپلنت داخل استخوان فک دیگر نیازی به زدن بخیه نیست و این مسئله بسیار در راحتی بیمار کمک کننده است .

از مزایای دیگر این روش مدت کوتاه عمل و بدون درد و بخیه و خونریزی و تورم بودن این درمان است . تجربه خوبی از درمان ایمپلنت در ذهن فرد باقی می ماند به گونه ای که پس از گذاشتن اولین ایمپلنت درخواست گذاشتن بقیه ایمپلنت ها را می کنند .

البته در صورتی که استخوان فک در اثر مرور زمان پس از کشیدن دندان به میزان زیادی تحلیل رفته باشد به گونه ای که امکان قرار دادن ایمپلنت به روش پانچ نباشد در آن زمان با جراحی باز پیوند استخوان با پودر استخوان آلوگرفت صورت می گیرد . در اکثر مواقع این کار هم زمان با قرار دادن ایمپلنت انجام می شود و جراحی جداگانه ای نیاز نیست.

درمان تخصصی زیبایی دندان

دکتر محمدی نژاد متخصص زیبایی دندان از انگلیس جدید ترین متد های زیبایی را نه تنها بر روی دندان ها بلکه بر روی لثه و لب اعمال می کنند. لمینیت دندان در کلینیک دندانپزشکی Dencare با اسکن دیجیتال از دندان ها و بدن قالب گیری از آنها صورت می گیرد . این تکنولوژی جدید با حذف خطای تغییر ابعاد مواد قالب گیری و گچ دندانپزشکی به کار دقتی صد رد صد می دهد . علاوه بر این راحتی مراجعین با اسکن دندان ها به صورت دیجیتال و عدم ایجاد حالت تهوع به موقع قالب گیری دندان ها از محاسن این روش است .

با تغییر فرم لب به روش علمی و با لیزر دندانپزشکی این تغییر حالت طبیعی و زیبا و دائمی می باشد . دیگر نیازی به تزریق لب برای اصلاح حالت لب نازک نیست و این کار به صورت علمی و دقیق انجام می شود .

همچنین کسانی که لبخند لثه ای دارند ودر هنگام لبخند مقدار زیادی از لثه آنها نمایان می شود نیز با لیزر این مشکل به راحتی درمان می گردد. این مشکل معمولا به علت پوشاندن مقدار زیادی از تاج دندان ها با لثه اتفاق می افتد و مادرزادی است . کاری که باید کرد برداشتن این لثه زیادی با لیزر و بدون درد و خونریزی است.

 

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



ساخت استخر
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 18 دی 1398

ساخت استخر

درساخت ویلا،مکان های تفریحی و… برای زیباسازی و جلوه ی بهتر از ساخت استخر استفاده میکنند.در ساخت استخرخانگی باید استاندارد هایی رعایت شود که این شرکت تمام تلاش خود را میکند که به بهترین شکل این استانداردهارا رعایت کند.

انواع استخر

استخر انواع زیادی دارند که دراینجا به برخی از آنها اشاره میکنیم:
استخر روباز
همانطور که از نامشان پیداست روباز هستند.این نوع استخرها بیشتر در مناطق گرمسیر استفاده میشوند.
استخر سرپوشیده
این استخرها درون ساختمان هستندو بیشتر برای زمستان ساخته میشوند.
استخرعمومی
اندازه و عمق متفاوتی دارند.
استخر مسابقات
عمق این استخرها۲۵یا۵۰متر است و حداقل ۸خط جداگانه دارند.این استخر بیشتر به شکل مستطیلی است.
استخرانعکاسی
این استخر عمق کمی دارد و برای جلوه زیباتر پیرامون به کار میرود.
استخر شیشه ای
این استخر از شیشه ساخته شده است.دیوارهای شیشه ای باعث انتقال نور و زیبایی هرچه تمام تر استخر میشوند.
ساخت استخر(مصالح)

 


درساخت استخر باید از مصالحی استفاده کرد که پایداری استخر به صورت هرچه تمام تر حفظ شود که شرکت این اصل را شدید رعایت میکند.
بلوک
ساخت استخر با بلوک کم هزینه ترین ساخت است.باید درساخت استخر مقاومت دیواره ها و پی سازه مورد توجه قرار بگیرد به این منظور استخر باید درمکانی ساخته شود که فاقد ریشه باشد.این کار کمک زیادی به افزایش عمر استخر میکند.
آجر
ساخت استخر آجر به دو صورت:مسلح و بنایی است.به دلیل اینکه مصالح بنایی و آجردر یاخت استخر فقط مقاومت فشاری را تحمل میکند نمیتواند به تنهایی استاندارد باشد پس برای جبران این ضعف میتوان ازمیلگرد استفاده کرد.
علاوه براین روش ها شرکت طبیعت سازان روش های دیگری را مورد نظر قرار داده تا بتواند درخدمت مشتری انتخاب های متنوعی قرار دهد.

ظاهر استخر
برای زیبایی استخر شرکت طبیعت سازان تدابیر زیادی اندیشیده.تصویر زیبا و دلنشین یه استخر از مهمرین ارکان این شرکت است.
شکل استخر
شکل استخر مهمترین اصل در ظاهر آن است.باید سعی کنیم از فضا استفاده کافی کرده و بهترین شکل را با توجه به محیط انتخاب کنیم.درساخت استخرها اشکال مختفی درنظر گرفته میشود مانند مستطیل،الو…
اسپا
از استخر میتوان برای اسپا نیز استفاده کرد.ابعاد این استخر نسبت به بقیه استخرها کوچکتر بوده و نگهداری از آنها نیز راحت تر است.
سرگرمی
گاهی اوقات استخر عمیق نیس در چنین مواقع افراد برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش های آبی از این استخرها استفاده میکنند.
نورپردازی
مهمترین بحث در زیبایی استخر نورپردازی آن است.استفاده درست از نورودرنطر گرفتن مناسب فضا برای جایگذاری نور یکی از مواردی است که باید توجه زیادی به آن شود که شرکت طبیعت سازان تمام تلاش خود را جهت عملی کردن عالی تر این امر انجام می دهد.
گیاه
برای دلنشین کردن استخر از گل و گیاه نیز میتوان استفاده کرد؛اما باید درنظر داشت که این گل ها درچه مکانی قرار داده شوند.به عواملی چون:اقلیم،نگهداری آسان،یکپارچگی،تنوع،رنگ و بافت،حریم شخصی،عطرورایحه و…دراستفاده گیاه باید توجه کرد.
آلاچیق
یکی دیگر از عواملی که باعث جذاب شدن استخر میشود آلاچیق است.معمول ترین نوع آلاچیق چوبی آن است که زیبایی استخر و منظره را دو چندان میکند.
آبنما
زیبایی که آبنما به استخر میدهد قابل انکار نیست.آبنما انواع مختلفی دارد اعم از:سنگی،شیشه ای،موزیکارو….
نوای دلنشینی که آبنما ایجاد میکند زیبایی وصف نشدنی به استخر میدهد که دل کندن از آن سخت است وساعت ها لذت زیبایی به وجود می آورد.جالب است بدانید از آبنما در ایران باستان نیز استفاده میشده.

تمام این امکانات توسط شرکت طبیعت سازان به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتری قرار میگیرد.
این شرکت باکیفیت ترین خدمات خود را با کمترین قیمت در اختیار مشتری قرار میدهد.



معایب دستگاه های ضد رسوب الکترومغناطیسی و رادیویی و سختی گیرها و تفاوت آن ها با تجهیزات سوپر مغناطیس
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 18 دی 1398

معایب دستگاه های ضد رسوب الکترومغناطیسی و رادیویی و سختی گیرها و تفاوت آن ها با تجهیزات سوپر مغناطیسی دائمی در چیست؟

تکنولوژی رفع رسوب بدون استفاده از مواد شیمیایی چیست؟

رسوب یک معضل در تاسیسات می باشد و ضد رسوب درمان آن.  در حدود 15 سال پیش تکنولوژی ضد رسوب مغناطیسی برای رفع رسوبات آب وارد ایران شد. اما متاسفانه بدلیل بومی نشدن این تکنولوژی با توجه به شرایط آب و هوایی و سختی بالای آب ایران موفق نبود.

در این روش بدون استفاده از مواد شیمیایی و با اعمال میدان مغناطیسی ساختار کریستالی آب تغییر کرده و آب خواصی مشابه آب نرم پیدا می کند.

ضد رسوب الکترونیکی بی اثر و ضعیف هستند

تفاوت سختی گیر و ضد رسوب مغناطیسی چیست؟

در این روش میزان سختی آب تغییری نمی کند بدلیل اینکه از نظر شیمیایی تغییری روی آب اتفاق نیفتاده و صرفا خواص فیزیکی آب تغییر می کند. بنابراین عدد سختی موقت یا اصطلاحا TDS آب قبل و بعد از دستگاه در تمام روشهای مغناطیسی و الکترومغناطیسی و اولتراسونیک ( رادیویی ) یکسان می باشد و این تکنولوژی قادر به گرفتن سختی آب نیست. بنابراین اصطلاح سختی گیر یک اشتباه رایج می باشد.

معایب سختی گیر ها چیست؟

رایج ترین انواع سختی گیر ها, سختی گیر رزینی می باشد. نحوه ی عملکرد آن ها، جایگزینی یون های سخت منفی در آب سخت با اتم سدیم مثبت موجود در رزین سختی گیر، می باشد. این رزین ها می بایست به طور مداوم توسط نمک احیا شوند تا مانع رسوب مواد معدنی سخت در آن شود. که این امر نیازمند خارج شدن سختیگیر از سیکل و عبور نمک محلول در آب بوده و در طول شب انجام می شود.

مشکل اصلی سختیگیر های تبادل یونی:

1-نیاز به نظارت دقیق در نحوه ی راهبری

2-نیاز به خرید مواد شیمیایی و رزین سختی گیر و خرید نمک

3-مصرف بالای آب

4-ورود آب نمک با غلظت بالا و مواد شیمیایی مصرفی به محیط زیست

5-و از همه مهمتر هزینه های دائمی و همیشگی و سربار و…

معایب دستگاه های الکترو مغناطیسی چیست؟

مهمترین عامل در عملکرد منفی این دستگاه ها پایین بودن قدرت میدان مغناطیسی( 800 الی 1400 گاوس)، به خوبی روی آب ،نفوذ پذیری نداشته و قادر به تغییر ساختار کریستالی آب و پایش فیزیکی آن نیستند در نتیجه رسوبات موجود در تاسیسات تغییر چندانی نمی کرد.در حالی که ضد رسوب مغناطیسی شرکت کیمیا آبنوش بدلیل استفاده از سوپر مگنت های نئودیمیوم رنج خاص، با قدرت بالا(12700گاوس)، دارای نفوذپذیری و عملکرد مطلوب می باشد.

مشکل مهم دیگر سیستم های الکترومغناطیسی این است که با قطع برق منبع تغذیه دستگاه دیگرعملکرد نداشته و نیز در بعضی مکان ها مانند مزارع کشاورزی ممکن است منبع تغذیه وجود نداشته باشد.

از دیگر مشکلات آن ها، خرابی قطعات الکترونیکی، احتمال سوختگی و آسیب دیدگی قطعات برقی هزینه بر بودن تعمیر یا تعویض آن ها ،نیاز به سیم کشی به منظور تامین انرژی مورد نیاز این دستگاه‌ها و عدم امکان نصب در برخی محیط ها به دلیل شرایط محیطی دشوار، اشاره کرد.

معایب دستگاه های التراسونیک یا رادیویی چیست؟

این دستگاه ها از دو بخش سیگنال ساز و حلقه فریتی تشکیل شده اند.سیگنال ساز امواج التراسونیک با فرکانس متغیر  20 تا 200 کیلو هرتز و با تغییر جهت 60 بار در ثانیه تولید می کند. سپس امواج حاصله توسط یک کابل رابط مخصوص به سمت حلقه ی فریتی آلیاژی که دور لوله نصب شده ارسال می گردد. در نتیجه یک ولتاژ سینوسی کامل  متغیر بین 5 تا 35 ولت و با برد 1000 متر ایجاد می گردد که خود باعث یک میدان الکتریکی متناظر می گردد.

مشکل این روش برد محدود امواج بوده که با عث می شود به ازای هر هزر متر دستگاه دیگری نصب شود که هم به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نبوده و هم ممکن است محدودیت در نصب دستگاه وجود داشته باشد.

مشکل دیگر و مهمتر این سیستم این است که قدرت امواج ایجاد شده در لوله های به قطر نهایت 40 میلیمتر پاسخگو بوده و برای لوله های با سایز بزرگتر بدلیل عدم نفوذ امواج در سیال عملکردی ندارد. و مانند دستگاه ههای الکترومغناطیسی دارای منبع تغذیه می باشد که خود می تواند یکی از معضلات این سیستم باشد.

نحوه ی عملکرد ضد رسوب مغناطیسی :

زمانی که آب گرم می شود ،تجزیه و ته نشینی کلسیم کربنات در دمایی 25 درجه سانتیگراد آغاز می شود. در این وضعیت ، فلز موجود در گرمایش یک پایه لنگر شکل ثابت برای تجمع فیزیکی-شیمیایی(انجماد) ایجاد می کنند.

زمانی که کربنات در آب از میدان مغناطیسی دستگاه Anti-Scale عبور می کند، پیوند های یونی فلزی-قلیایی تضعیف شده و ساختار آنها تغییر می نماید. الکترون آزاد شده توسط دستگاه Anti-Scale از بخش های اساسی میدان مغناطیسی ، تعادل اتمی تغییر پیدا می کند. در رابطه با مدارهای باز (نظیر لگن دستشویی، دوش و اجناس بهداشتی) ترکیب فلزی-قلیایی متا پایدار جدید در آب پراکنده می شود و با باز شدن شیر ها خارج می گردد.

تاثیر میدان مغناطیسی بر روی آب

میدان های مغناطیسی بر روی آب و نیز ترکیبات کلسیم و منیزیم محلول در آب تاثیر گذاشته و سبب تغییرات فیزیکی در آن ها می شود. درنتیجه این تغییرات ، نه تنها آب دیگر تمایلی به رسوب گذاری ندارد، بلکه قادر است رسوبات قدیمی تشکیل شده را نیز به مرور زمان پاک نماید.

در وهله اول  دستگاه ضد رسوب مغناطیسی با تغییر خواص طبیعی کربنات کلسیم و منیزیم در آب (سختی آب) و تغییر ساختار کریستالی کربنات کلسیم (CaCo3) از کلسیت (که تمایل به چسبندگی و رسوب دارد) به آراگونیت و کربنات منیزیم (MgCo3)  از مگنسیت (تمایل به چسبندگی و رسوب )به دولومیت  سبب می شود تا این ترکیبات تمایل داشته باشند در آب محلول باقی بمانند و به سطوح لوله ها و تجهیزات نچسبند،به این ترتیب هیچ رسوبی تشکیل نمی شود.از طرف دیگر با عبور آب از میدان مغناطیسی دستگاه، کشش سطحی آب کاهش می یابد،به همین سبب آب قادر است ترکیبات محلول را بهتر در خود نگه دارد و نیز امکان زدودن رسوبات قبلی را فراهم نماید.

علت عملکرد مثبت ضد رسوب مغناطیسی کیمیا آبنوش و مزایای آن نسبت به روشهای دیگر چیست؟

برخلاف تصور همگان در روش مغناطیس برد موثر مطرح نبوده و آنچه که اهمیت دارد زمان موثر میدان مغناطیسی می باشد که این دستگاه بدلیل قدرت بالای میدان مغناطیسی به محض عبور سیال از میدان مغناطیسی دستگاه  قابلیت نفوذپذیری خوب در سیال را داشته و قادر به تغییر آرایش الکترونی سیال می باشد.

همچنین پوشش های مناسب با هر محیط، عدم نیاز به اپراتوری و منبع تغذیه شارژ مجدد، نصب آسان، دبی نامحدود، قابلیت نصب بر روی انواع لوله، تولید برای تمام سایزهای استاندارد لوله ( از 2/1اینچ تا 42 اینچ) از مزایای تولیدات این شرکت می باشد.

 




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.