مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

پرو لباس مجازی برای فروشگاههای پوشاک
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398

پرو لباس مجازی برای فروشگاههای پوشاک

اگر به دنبال ایجاد یک وجه تمایز برای فروشگاه پوشاک یا مزون هستید استفاده از فن آوری اطلاعات یک راه بسیار مناسب برای شماست. پردازش تصویر و واقعیت افزوده دو تکنولوژی جدید و فوق پیشرفته به حساب می آیند. بخصوص در عرصه پوشاک تا کنون شرکت هایی که در ایران به دنبال آن رفته اند از تعداد انگشتان یک دست کمتر هستند. از این رو استفاده از تکنولوژی ها پردازش تصویر و واقعیت افزوده برای مجهز کردن فروشگاه، مزون یا نمایشگاه های شما تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک به سیستم "پرو لباس مجازی شرکت داده های طلایی" یک برگ برنده بزرگ برای شما در مقابل رقبا حساب می‌شود. همانند برندهای مطرح پوشاک و مد خارجی شما هم از تکنولوژی فوق پیشرفته پردازش تصویر و واقعیت افزوده سود ببرید. و با استفاده از جذابیت پرو مجازی برند خود را برای مشتریان ماندگار تر کنید قدرت برندتان را افزایش قابل توجهی بدهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجهیز فروشگاه خود به تکنولوژی پیشرفته پرو مجازی به وبسایت vc7.ir مراجعه کنید.
ویژگی های سیستم پرو مجازی
https://vc7.ir/features/

شماره تماس:02188509862

 

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



سیستم آموزش مجازی رایاموز
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398

سیستم آموزش مجازی رایاموز

تجربه ثابت کرده است که دو عامل نقش بسیار مهمی در توسعه آموزش آنلاین دارند. اول قابلیت دسترسی آسان به محتواهای آموزشی از طریق بسترهای مختلف برای دانشجویان و دوم حفاظت حداکثری محتوای آموزشی اساتید در قبال سو استفاده گران. اگر سیستمی وجود داشته باشد که دانشجویان از طریق هر دستگاهی که دارند بتوانند به راحتی به محتواهای آموزشی دسترسی داشته باشند آنها جهت شرکت در دوره های آموزش آنلاین بیشتر ترغیب شده و استقبال بیشتری نسبت به دوره های آموزش آنلاین دارند. از طرفی بسیاری از اساتید جهت ورود به عرصه آموزش مجازی آنلاین موضع می‌گیرند، که باید به این بزرگواران حق داد،وقتی می‌بینند حاصل سالها تجربه و دانش خود را در معرض سو استفاده ‌ببینند کمتر به آنلاین کردن آموزش های ارزشمند خود و سیستم های ال ام اس روی بیاورند. ما در رایاموز به تمام جوانب امر اندیشیده ایم. هم اپلیکیشن های موبایلی را با امکانات بسیار جذاب برای دانشجویان تدارک دیده ایم تا از هر فرصتی برای یادگیری استفاده کنند. هم مکانیزم های امنیتی صد سرقت محتوا را با بالاترین حد امنیت ایجاد کرده ایم تا دست خیل عظیمی از سو استفاده گران را از سرقت محتوای اساتید کوتاه کنیم تا اساتید با خیالی راحت دانش و تجربیات ارزشمند خود را در اختیار متقاضیان واقعی و اخلاق مدار قرار دهند. در این سیستم جامع آموزش آنلاین ویژگی های جذاب دیگری تدارک دیده ایم تا اساتید محترم بتوانند درآمد بسیار بالایی را از فروش دوره های آموزشی کسب کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این سیستم جامع و فوق العاده آموزش آنلاین شما را به سایت rayamouz.com دعوت میکنیم.

ویژگیهای سیستم آموزش مجازی رایاموز
https://www.rayamouz.com/features/

شماره تماس:02188509862

 

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



همه آنچه در مورد اجاره اپارتمان در تهران باید بدانید
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398

همه آنچه در مورد اجاره اپارتمان در تهران باید بدانید

یکی از پر رونق ترین بازار هایی که شما در شهر تهران می توانید شاهد آن باشید بازار املاک یا بازار اجاره آپارتمان است . ما در ادامه مطلب می خواهیم اطلاعات بیشتری را در مورد این موضوع در اختیار شما قرار بدهیم . راه های بسیار زیاد و مختلفی برای املاک در این استان قرار دارد .

راه های خانه دار شدن در استان تهران :

یکی از رایج ترین و قدیمی ترین راه هایی که برای اکثر مردم شناخته شده است خرید ملک در شهر های مختلف می باشد . این نوع از خرید ملک در استان تهران نیز رواج دارد و از گذشته های دور تا کنون از بهترین راه ها برای خانه دار شدن و یا اسکان در هر شهر و هر منطقه ای به شمار می آمده است .

از جمله دیگر راه هایی که می توان برای کار های ملکی یا اسکان در تهران اشاره کرد اجاره سالیانه یا دراز مدت و یا اجاره همراه با رهن ملک است که این نوع نیز به نوبه خود دارای تاریخی طولانی و دیرینه می باشد .تا به این جا مواردی که ذکر شده است برای افرادی که قصد زندگی در یک شهر یا استان را دارند مناسب می باشد . از جمله بهترین راه ها برای افرادی که به قصد سفر یا به دلیل های دیگری به طور کوتاه مدت به استان تهران سفر می کنند اسکان کوتاه مدت است که از بهترین و ایمن ترین راه ها برای اسکان کوتاه مدت در تهران می توان به استفاده از هتل ها و یا اجاره روزانه خانه مبله در تهران اشاره کرد .

اجاره آپارتمان مبله در تهران به نسبت دیگر راه های اسکان از تاریخ کمتر و سابقه ای کوتاه تر بر خوردار است اما در طول سال های گذشته از رونق بسیار زیادی بر خوردار شده است . اجاره آپارتمان مبله به دلیل این که در سال های گذشته قیمت ملک ها و وسایل منزل به شدت بالا رفته است از جمله بهینه ترین راه های اسکان به شمار می آید . شما در هنگام رفتن به تهران می توانید به راحتی به اجاره این آپارتمان ها بپردازید .

دلایل استفاده از آپارتمان مبله :

شمابرای این که از این خانه های مبله در استان تهران استفاده کنید دلیل های بسیار زیادی ممکن است داشته باشید . یکی از مهم ترین دلیل ها به صرفه بودن قیمت و هزینه این نوع از اسکان در استان تهران می باشد . افراد بسیار زیادی ممکن است در طول سال و در ماه های بسیار مختلفی به استان تهران سفر کنند . از جمله دلیل های مختلف سفر به استان تهران می تواند علاوه بر سفر و تفریح ، خرید کردن ، استفاده از مراکز درمانی موجود در استان تهران ، انجام کار های اداری و .. باشد . در تمامی این دلیل ها افرادی که به استان تهران می آیند تمایل دارند تا اسکانی راحت را در عین حال به همراه کم ترین قیمت داشته باشند .

از جمله دیگر دلیل های بسیار با اهمیت برای استفاده از این اپارتمان های مبله در استان تهران می توان به امنیت بالای آن ها اشاره کرد . به دلیل این که این واحد ها در واقع یک واحد مسکونی به شمار می آیند و شما پس از اجاره واحد ، کلید های واحد را در اختیار دارید می توانید با خیال راحت وسایل خود را در داخل واحد قرار دهید و دیگر دغدغه و نگرانی نداشته باشید .

از دیگر دلیل های قابل ذکر می توان به این دلیل اشاره کرد که شما امکان این را دارید که واحد مورد نظر خود را در نزدیکی محل مورد نظر خود اجاره کنید . به طور مثال اگر شما برای انجام کاری اداری برای اداره برق به استان تهران امده اید می توانید در نزدیکی اداره برق به اجاره آپارتمان بپردازید و در زمان هایی که باید به اداره بروید مجبور به طی کردن مسافت کم تری باشید . در این شرایط شما می توانید علاوه بر طی کردن مسافت کمتر از دست ترافیک تهران نیز در امان باشید .

یکی دیگر از مزایای این خانه ها این است که شما اگر دارای ماشین می باشید می توانید به راحتی خودرو خود را داخل پارکینگ خانه قرار دهید و از پارکینگ ان نیز استفاده کنید و یا اگر با ماشین شخصی به سفر نپرداخته اید از خانه ای که در نزدیکی مکان های حمل و نقل عمومی چون مترو یا اتوبوس یا تاکسی قرار دارد استفاده کنید .

این خانه ها به خصوص برای افرادی که به صورت دسته جمعی به سفر می پردازند و دارای تعداد بالا تر از چهار نفر هستند بسیار مناسب می باشد زیرا شما می توانید با اجاره خانه های بزرگ تر که دارای تعداد اتاق خواب بیشتر هستند همگی در کنار هم باشید و سفر بهتر و لذت بخش تری را تجربه کنید .

راه های اجاره اپارتمان مبله در تهران :

برای اجاره آپارتمان های مبله در استان تهران راه های متفاوت و متنوعی وجود دارد که از جمله راحت ترین ان ه استفاده از راه های اینترنتی می باشد که این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند در هر زمان و در هر کجایی به اجاره اپارتمان مبله بپردازند . برای اجاره آپارتمان مبله از راه های اینترنتی شما می توانید در گوگل به سرچ کردن بپردازید برای مثال اجاره اپارتمان مبله در استانبول و بعد سایت های مختلف برای اجاره این واحد های مبله را مشاهده کنید و پس از پیدا کردن واحد مورد نظر خود که از تمامی جهات مورد قبول شما بود یا از طریق اینترنتی به رزرو بپردازید و یا این که از طریق شماره هایی که در درون سایت های مختلف قرار داده شده است به تماس با این شماره ها بپردازید و واحد را برای خود رزرو کنید .

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



تاثیر شگفت آور داروهای عطاری و گیاه درمانی در درمان بیماری ها
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398

تاثیر شگفت آور داروهای عطاری و گیاه درمانی در درمان بیماری ها

درمان بیماری، مشکلات جسمی و روحی به واسطه عطاری و گیاه درمانی از دیرباز تاکنون انجام می شده است. البته، منظور ما طیف مشکلات پیش پا افتاده تا بسیار مهم و درگیر کننده است. گیاه درمانی به دلیل پایین آوردن عوارض و مشکلات دیگر به علاوه تاثیر گذاری ویژه اما، نیازمند صبر و پیگیری گاهی تنها به دلیل عدم شناخت ما نادیده گرفته می شود.

با اینکه بسیاری از مردم توانند شناخت خوبی از محصولات شیمیایی جهت درمان مشکلات و بیماری های مختلف داشته باشند، اما گاهی آگاه نیستند که برخی از اقلام عطاری و گیاه درمانی چه کمک ویژه ای به آنها خواهد کرد، تا از مشکل یاد شده به سرعت عبور کنند.

عرقیات گیاهی، داروهای گیاهی، روغن های طبیعی و ادویه ها را می توان گزینه های شاخص و مهم در زمینه عطاری و گیاه درمانی دانست، که استفاده‌ی آنها هم چندان سخت نیست. شما با کسب آگاهی از هرکدام می توانید به سادگی برای درمان مشکلات خود فائق آیید. جهت آشنایی بیشتر با این خواص و کاربرد ها این مطلب را دنبال نمایید.

مشکلات قابل درمان با اقلام عطاری و گیاه درمانی

منظور از مشکلات قابل درمان با داروهای عطاری و گیاه درمانی مشکلاتی هستند که تنها با تدابیر کوچک و قابل پیش بینی، رفع خواهند شد. برخی از این مشکلات غیر قابل پیشگیری بوده و به عوامل مختلفی وابسته هستند. بسیاری از افراد، با این مسائل به سختی دست و پنجه نرم می کنند، حال آنکه بسیاری از روش های درمانی مرسوم امروزی شاید پاسخگوی نیاز آنان نباشد.

بیماری های محدود و کوچک مرتبط با چشم مانند خارش آن، اضافه وزن، کمبود وزن و غیره از جمله مسائل مهم اما قابل حل در این دسته جای می گیرند. نکته ای که باید بدانیم این است که، نباید در این مقوله ها به خودمان سخت بگیریم. تنها پشتکار، استفاده صحیح و آگاهی بهتر از عملکرد داروهای عطاری و گیاه درمانی می تواند به ما کمک کند تا از مشکلات یاد شده عبور کنیم.

در وهله اول باید شناخت کافی از مشکل بوجود آمده داشته باشیم. مثلا اینکه چرا لاغر یا چاق هستیم، می تواند به عوامل مختلفی وابسته باشد؛ که با تشخیص پزشک قابل تعیین هستند. البته مرتبط نبودن علل چاقی یا لاغری مشابه با شخص دیگر را نیز باید جدی بگیریم. دارو های عطاری و گیاه درمانی برای هر عامل و مشکل مانند سوء تغذیه، عدم تعادل هورمونی و غیره چاره ساز هستند. این دارو ها در کنار رعایت توصیه های پزشکی مفید بوده و می توانند عوارض نهایی را برای اشخاص کاهش دهند.

جایگاه عرقیات گیاهی جهت درمان مشکلات و بیماری ها

عرقیات گیاهی نه تنها برای بیماری ها و مشکلات مختلف برای ما یاری رسان ویژه ای هستند، بلکه کمک می کنند تا از بروز مشکلات بیشتر جسمی جلوگیری به عمل آوریم. بنابراین نباید آنها را مهجور تنها بگذاریم. به عنوان مثال، کبد چرب مشکل مهم و غیر قابل چشم پوشی دنیای امروز ماست. کبد مهمترین غده بدن ماست که در واقع پالایشگاه آن، به شمار می آید. وقتی اشخاص به این بیماری مبتلا می شوند اولین فکری که به ذهنشان خطور می کند درمان این مشکل است. اما درمان و دارو قطعی در این زمینه تاکنون به وجود نیامده است.

این در حالی است که برخی از عرقیات گیاهی نظیر خار مریم در درمان و پیشگیری از شکل گیری کبد چرب موثرند. البته تنها درمان بیماری ها با عرقیات گیاهی در مقوله داروهای عطاری و گیاه درمانی نیست. شما می توانید یک بطری عرقیات گیاهی بخرید و در قبال آن چندین خاصیت درمانی را وارد سبد خود کنید. خاصیت اصلی و غیر قابل چشم پوشی این اقلام در زمینه داروهای عطاری و گیاه درمانی این است که تنها به خاصیت شاخص یا کاربرد خاص خلاصه نمی شوند. شما می توانید این موضوع را با یک دارو شیمیایی خاص جهت درمان یک بیماری مقایسه کنید.

ادویه جات بی رقیب در دنیای عطاری و گیاه درمانی

ادویه ها از جمله اقلامی هستند که نمی توان برای آنها جایگزینی در داروهای عطاری و گیاه درمانی پیدا کرد. چطور می توان به سراغ یک جایگزین برای زردچوبه، زنجبیل یا فلفل سیاه رفت؟ حتی فکر به آن امری محال است! این ادویه ها جدا از تاثیر ویژه ای که در زمینه ی طبخ غذا، شیرینی ها و دیگر اقلام خوراکی بازی می کنند، دارای خواص دارویی در زمینه عطاری و گیاه درمانی هستند.

ادویه ها چه از طریق غذا دریافت شوند و چه به صورت دمنوش (مثل دارچین، یا زنجبیل) میل شوند تاثیرات لازم خود را بر بدن خواهند گذاشت. بسیاری از ایرانیان در طبخ غذاهای مختلف از این اقلام عطاری و گیاه درمانی استفاده می کنند. پس نمی توان آنها را گزینه هایی فراموش شده در سبد تغذیه دانست. اما بسیاری از ادویه هایی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، ( مانند سماق، یا آویشن) می بایست به این لیست اضافه گردند. با استفاده ( منظم و نه غیر معمول) ادویه ها، شما می توانید به پیشگیری غیر محسوس از مشکلات جسمی و روحی که ممکن از با قطع مصرف این اقلام به وجود آیند کمک شایانی نمایید.

چرا روغن های طبیعی از محصولات شیمیایی کاربردی ترند؟

تا هنگامی که نتوانیم از قدرت روغن های طبیعی که جزء داروهای عطاری و گیاه درمانی قرار می گیرند با خبر شویم، نمی توانیم از کاربردی بودن آنها به نسبت محصولات شیمیایی سخن بگوییم. منظور از روغن های طبیعی همان روغن هایی هستند که با ارائه مواد لازم معدنی و ویتامین ها به ما کمک می کنند تا از مشکلات جسمی و جنسی خود عبور کنیم. این دست روغن ها در طب سنتی و علوم اسلامی بارها و بارها جهت استفاده، توصیه شده اند. رد پای آنها را می توانیم در طب سنتی دیگر کشور ها نیز به خوبی بیابیم.

روغن های طبیعی همانطور که از نامشان مشخص است با مواد طبیعی ساخته و ارائه می شوند. در اصل هیچ گونه ماده شیمیایی مضاعفی در ساخت آنها وجود ندارد. اقلامی مانند روغن رزماری، روغن بنفشه و غیره جزء این گروه داروهای عطاری و گیاه درمانی قرار می گیرند. در صورتی که قصد دارید تمامی گزینه های مذکور را به صورت یکجا و بدون دردسر تهیه نمایید پیشنهاد می شود به سایت عطاری برتر مراجعه نمایید. سلامت باشید.

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



بهترین جای شمال برای اجاره ویلا کجاست؟
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398

بهترین جای شمال برای اجاره ویلا کجاست؟

شمال کشور همواره یکی از پرتردد ترین و محبوب ترین مقاصد بوده است که هر ساله مسافران بسیاری را از سراسر کشور به خود جذب میکند. یکی از دغدغه های اصلی مسافرانی که به آنجا میرودند این است که کدام شهر از شمال بهترین ویلا را از لحاظ قیمت و منظره دارد. به دلیل اینکه شهر های رامسر و چالوس از پر طرفدار ترین شهر ها هستند ما هم در این مقاله سعی کردیم که به مقایسه ویلاهای رامسر و ویلاهای چالوس بپردازیم.

همچنین اگر میخواهید که لیست کامل ویلاهای شمال را ببینید و خودتان بهترین ویلا را انتخاب کنید، میتوانید به وبسایت کارناوال رفته و در صفحه ویلاهای اجاره ای شمال فهرستی کامل از تمامی ویلا ها را مشاهده نمایید.

نگاهی اجمالی به ویلاهای رامسر (تگ H2)

شهر رامسر از گذشته به خاطر ساخت و ساز مدرن به سبک غربی که در آن صورت گرفت، از معروف ترین شهر های شمالی ایران است. در این شهر ویلاهای بسیاری میتوان یافت که هم جنگلی و هم ساحلی هستند. قیمت اجاره ویلاهای رامسر (https://www.karnaval.ir/stay/list-ramsar/b11) نسبت به ویلاهای دیگر شهرها گران تر است اما در فصل های پاییز و زمستان ارزان ترین ویلا ها را هم می توان اجاره کرد. به عنوان مثال: اجاره ویلایی که در فصل تابستان و بهار به هرشب 2 میلیون تومان می رسد، میتوان در پاییز و زمستان با شبی 400 هزار تومان هم آنرا اجاره کرد.

 

از بهترین مناطق رامسر برای اجاره ویلا که هم به ساحل نزدیک است و هم به جنگل، منطقه بلوار کازینو میباشد که البته نسبت به سایر مناطق این شهر ویلاهای گران قیمت تری دارد.

نگاهی اجمالی به ویلاهای چالوس (تگ H2)

چالوس به دلیل نزدیکی به تهران، یکی از مقاصد محبوب تهرانی ها میباشد و در اصطلاح ویلاهای تهرانی نشین در چالوس بسیار است. این شهر به دلیل نزدیکی به دریا، بیشتر ویلاهای ساحلی دارد که نسبت به رامسر از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

در فصول پر تردد سال قیمت ویلاهای چالوس به شبی 1 میلیون تومان هم میرسد که همان ویلا را در فصل های عادی می توانید با قیمتی نزدیک به 400 هزار تومان نیز اجاره نمایید. برای رزرو آنلاین و اجاره ویلاهای چالوس میتوانید به آدرس (https://www.karnaval.ir/stay/list-chalus/b11) مراجعه نمایید.

سامانه رزرو و اجاره آنلاین ویلا در کارناوال چندی است که راه اندازی شده، که با راحتی هرچه تمام تر میتوانید ویلای مورد نظر خود را در آن وبسایت اجاره نمایید.

منبع: وبسایت کارناوال (https://www.karnaval.ir/)

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.