مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی

سفیر آزما کیان وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی از معتبر ترین برند های دنیاست که سابقه سال ها همکاری با دانشجویان، اساتید دانشگاه، شرکت های تولیدی و آزمایشگاه ها دارد. ما توانسته ایم با وجود تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان، مواد شیمیایی اصل و با کیفیت شرکت هایی همچون مرک آلمان و سیگما آلدریچ را به دست مصرف کنندگان داخلی برسانیم تا بتوانیم نقشی در فراهم آوردن امکانات جهت پیشبرد تحقیق، تولید و توسعه داشته باشیم.

تضمین بهترین قیمت

سفیر آزما کیان وارد کننده مواد شیمیایی سیگما آلدریچ و دیگر برند ها و کیت تحقیقاتی می باشد و با قیمت رقابتی خود قصد جلب رضایت مشتریان خود را دارد.

گارانتی بازگشت کالا

هدف شرکت آزما کیان کسب رضایت و همکاری بلند مدت با مشتریان است. به پاس اطمینان شما جهت خرید، ما نیز محصولات خود را با گارانتی ارائه می دهیم.

مشتریان ما

سفیر آزما کیان سال ها تجربه فعالیت در زمینه مواد شیمیایی و کیت تحقیقاتی دارد، مشتریان سفیر آزما کیان گواهی بر عملکرد شرکت در این سال هاست.

بهترین برند ها

سفیر آزما کیان وارد کننده و توزیع کننده برترین برند های دنیا از جمله سیگما الدریچ، مرک، ترموفیشر و ده ها برند دیگر در زمینه مواد شیمیایی و کیت تحقیقاتی می باشد.

چرا سفیر آزما کیان؟

شرکت سفیر آزما کیان، مرکز فروش مواد آزمایشگاهی اصل بیش از ۲۰۰ برند شیمیایی و آزمایشگاهی می باشد.

فروش مواد آزمایشگاهی : قیمت های مناسب، گارانتی محصولات و موجودی بالای مواد شیمیایی آزمایشگاهی، کیت های تحقیقاتی، آنزیم ها و تمامی محصولات مورد نیاز برای انجام تحقیقات، فاکتور اصلی است که سفیر آزما کیان را از دیگر رقبای خود جدا می کند.

شرکت ما واردکننده بالغ بر ۲۰۰ برند معتبر تولید کننده مواد شیمیایی، کیت های تحقیقاتی و محصولات بیولوژیکی می باشد.

کادر کارشناسی خبره حاضر در شرکت سفیر آزما کیان، این امکان را مشتری می دهد که از طریق تماس تلفنی با شرکت و یا سایر راه های ارتباطی، درباره کالای مورد نیاز خود از ما مشاوره بگیرید و با خیالی آسوده خرید کنید.

هدف سفیر آزما کیان این است که به طور منظم بتواند نیاز محققین محترم و مشتریان خود را به خرید مواد آزمایشگاهی و کیت های تحقیقاتی، با محصولات با کیفیت و قیمتی مناسب، برطرف کند.

شرکت سفیر آزما کیان به طور مستقیم مواد شیمیایی شرکت هایی همچون مرک و سیگما آلدریچ (sigma aldrich) را وارد می کند تا قیمت تمام شده برای مشتریان پایین ترین حالت ممکن باشد و مهم تر از آن،‌ نگرانی در مورد کیفیت و اصالت مواد شیمیایی آزمایشگاهی خریداری شده وجود نداشته باشد، چون ما محصولات خود را با گارانتی به شما می فروشیم.

برای خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی با سفیر آزما کیان تماس بگیرید:

۰۲۱۶۶۰۷۴۲۷۷ و ۰۹۳۵۷۰۰۷۷۴۳



تجهیزات فروشگاهی و قفسه بندی انبار رادان صنعت شرق
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

تجهیزات فروشگاهی و قفسه بندی انبار رادان صنعت شرق

شرکت رادان صنعت شرق با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه تولید و تجهیز سیستم های قفسه بندی انبار و قفسه بندی فروشگاه ها، در سال 1381 آغاز به کار نمود. مدیران این مجموعه صنعتی در تاریخ 15/9/1383 موفق به ثبت رسمی شرکت رادان گشته و آن را با شماره 21806 و شماره پروانه بهره برداری 3/17996 به صورت رسمی در مشهد تاسیس نمودند. کارخانه تولیدی رادان صنعت شرق در محل شهرک فناوری های برتر مشهد واقع شده است و دارای مساحتی حدود 5000 مترمربع، مجهز به دو سالن تولید مجزا می باشد.

این مجموعه جهت طراحی و تولید سیستم های قفسه بندی به صورت مستقیم از تجربه و مهارت 70 نفر نیروی انسانی بهره می گیرد. هدف مدیران شرکت، بهبود سطح کیفیت صنعت قفسه بندی در کشور بوده و در این راستا می کوشند محصولات مقاوم و زیبا در کنار خدمات دهی درخور مشتریان ارائه نمایند. بدین منظور علاوه بر دفتر مرکزی واقع در مشهد، اقدام به ارائه تجهیزات فروشگاهی در شهرهایی همچون تهران، شیراز، بندرعباس، تبریز، شهرکرد، اصفهان، زاهدان، گرگان، بوشهر، کرج و ارومیه نموده و نمایندگی های فروش خود را در این شهرها مستقر ساخته اند. همچنین برای خرید تجیهزات فروشگاهی رشت نیز می توان از محصولات قفسه رادان صنعت شرق استفاده نمود.

شرکت تجهیزات فروشگاهی رادان صنعت یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید و ارائه تجهیزات فروشگاهی می باشد. شرکت دژپاد نیز همانند شرکت رادان صنعت شرق به ارائه محصولات قفسه بندی انبار می پردازد.

 

محصولات و خدمات شرکت رادان صنعت شرق

شرکت رادان طراح و سازنده انواع سیستم های قفسه بندی در حوزه های تجهیزات فروشگاهی و همچنین انبارهای صنعتی است.

قفسه بندی انبار

محصولاتی همچون قفسه بندی پانل راک، پالت راک، خود راهرو، بالکی راک، کانتی لور و سردخانه ای تنها بخشی از خدمات شرکت قفسه بندی رادان صنعت برای انبارهای صنعتی می باشد. حتی می توان از برخی محصولات نیز برای قفسه بندی انبار مواد غذایی استفاده کرد.

قفسه بندی انبار رادان

قفسه بندی فروشگاهی

این مجموعه تولیدات دیگری نظیر قفسه بندی یکطرفه، دو طرفه، سرشلف و گوشه با تحمل بارهای مختلف (در مدل های البرز، استحکام و دنا) و قفسه های مخصوص میوه، نان، انواع میز صندوق و استندهای فروشگاهی را نیز به مشتریان عزیز جهت تجهیز فروشگاه های خود ارائه می کند.

قفسه فروشگاهی رادان صنعت

مهندسین رادان همواره با ارزیابی نیازهای بازار و یافتن نقاط ضعف و قدرت سیستم های قفسه بندی و تجهیزات انباری و فروشگاهی موجود، سعی خود را به کار می بندند تا بهترین طراحی را برای تولید محصولات جدید و بکر ارائه کنند.

قفسه بندی برجیس و همچنین قفسه های مخصوص کتاب که می توان از آنها برای قفسه بندی انباری منزل و آپارتمان نیز استفاده نمود تنها گوشه ای از تولیدات اختصاصی این مجموعه هستند که به صورت رسمی به نام شرکت به ثبت رسیده اند.

از قفسه های تولید شده توسط رادان صنعت می توان در زمینه انبار تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی استفاده نمود و جهت قفسه بندی انبار دارویی آن ها را به کار بست. همچنین در صنایع خودرو سازی و قفسه بندی تجهیزات نظامی و همچنین تجهیزات شبکه نیز می توان از محصولات تولید شده توسط رادان صنعت کمک گرفت.

کارکنان شرکت با در نظر گرفتن شرایط محیطی محل نصب و بررسی ویژگی های فضای انبار و فروشگاه، اقلام مورد ذخیره سازی و بودجه کارفرما اقدام به طراحی و تولید مقاطع می نمایند تا تجهیزات قفسه بندی به طور کامل با محیط سازگار باشند.

قفسه های تولید شده توسط مجموعه رادان صنعت شرق دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند و از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده اند. پروفیل های صنعتی، ورق روغنی، ورق فولاد مبارکه و مفتول مسوار بخشی از مواد اولیه به کار رفته در ساخت قفسه های رادان صنعت هستند. استفاده از این مواد اولیه برحسب محل مورد استفاده و نوع قفسه ها تعیین می گردد.

همچنین با توجه به میزان تحمل وزن مورد نیاز، ضخامت و ابعاد مقاطع متغیر بوده و این مورد توسط کارشناسان رادان صنعت مشخص می گردد. در پایان کار تمامی مقاطع ساخته شده توسط رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده می شوند تا در شرایط آب و هوایی مختلف دوام قابل قبولی داشته باشند.

 

مهم ترین تفاوت های شرکت رادان صنعت شرق با دیگر مجموعه های صنعتی

انبارها و فروشگاه ها اغلب محل نگهداری کالاهای سنگین وزن و حجیم هستند. از این جهت قفسه های مورد استفاده در این مکان ها باید قدرت کافی برای تحمل وزن اجناس را داشته باشند و فضای چیدمان محصولات توسط حفاظ های متعدد احاطه گردد تا از سقوط آن ها جلوگیری گردد.

به خاطر داشته باشید ممکن است قیمت قفسه فروشگاهی عاملی باشد برای استفاده از تجهیزات فروشگاهی دست دوم و یا محصولات قفسه بندی مستهلک و استوک اما استفاده از این قفسه های آن هم به دلیل قیمت قفسه های نو در سیستم قفسه بندی فروشگاه و یا انبار خسارت های جبران ناپذیری به جا می گذارد. ممکن هر ساله انبارهای صنعتی و فروشگاهی با حوادث متعددی ناشی از سقوط اجسام مواجه می شوند که مهم ترین اصل برای پیشگیری از آن ها افزایش ایمنی سیستم ذخیره سازی و استفاده از تجهیزات قفسه بندی باکیفیت می باشد.

قفسه بندی انبار و تجهیزات فروشگاهی

شرکت رادان صنعت شرق به عنوان یکی از سازندگان برتر تجهیزات قفسه بندی انبارهای صنعتی و تولیدی و ارائه دهنده ملزومات و قفسه بندی فروشگاه ها در سراسر کشور، می کوشد ایمنی و مقاومت سیستم ها را در راس اولویت ها قرار دهد تا از اتفاقات ناگوار و آسیب های مالی و جانی در انبارها جلوگیری به عمل آورد.

کارکنان مجموعه رادان دارای سابقه فعالیت طولانی بوده و از مهارت بالایی در کار بهره مند هستند که طراحی حرفه ای و دقیقی برای تجهیزات فروشگاهی و انباری ارائه می کنند.

مدیریت فعال و مدبر در کنار نیروی کار ماهر عاملان اصلی موفقیت شرکت به شمار می روند. ضمن اینکه تنوع محصولات و قدرت تحمل های متفاوت آنان تمامی نیازهای مشتریان را در برگرفته و خواسته هایشان را برآورده می سازد.

مدیران ارشد شرکت معتقد هستند فروش محصول پایان تجارت نیست بلکه آغاز یک تجارت است و پس از فروش، ارائه خدمات مفید به مشتریان، لازمه کسب رضایت آنان است. از این جهت کارکنان مجموعه موظف هستند مشکلات و ایراداتی را که برای محصولات خریداری شده توسط مشتریان رخ می دهد، رفع ساخته و بهترین بازدهی را برای کارفرمایان رقم بزنند.

کیفیت خدمات و محصولات معیاری مهم برای شرکت رادان صنعت شرق است که به جهت نیل به آن سیستم مدیریت کیفیت را بر اساس اصول ISO 9001-2008 طراحی نموده و هر ساله واحد تحقیقات رادان به بررسی مجدد بازار پرداخته تا در صورت نیاز اهداف کیفی شرکت را اصلاح نمایند.

طی سال های متمادی فعالیت در حوزه تولید قفسه های فروشگاهی و صنعتی، کیفیت ارائه شده در محصولات و خدمات رادان صنعت موجبات کسب موفقیت های متعددی را برای مجموعه فراهم آورده است که از جمله آنان می توان به استاندارد بین المللی سیستم رضایتمندی مشتریان در سال 2004، استاندارد بین المللی رضایتمندی مشتری در سال 2012، گواهینامه استاندارد اروپا CE، گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت در سال 2008، گواهینامه ستاره طلایی بین المللی کیفیت و گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت زیست ایمنی و بهداشت شغلی در سال 2007 اشاره نمود.

افتخارات کسب شده در این سال ها حاکی از مهارت و تخصص کارکنان و مهندسان شرکت بوده و اطمینان خاطر را برای مشتریان عزیزمان در پی خواهد داشت.

مشاوران و کارشناسان فروش متخصص و متبحر رادان صنعت شرق در حوزه سیستم های قفسه بندی همواره آماده پاسخگویی مشتریان بوده و کارفرمایان عزیز را در زمینه تجهیز و قفسه بندی بهینه و سازگار با محیط فروشگاه و انبار راهنمایی می کنند.



انواع درب اتوماتیک شیشه ای و آشنایی با نحوه عملکرد آن
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

انواع درب اتوماتیک شیشه ای و آشنایی با نحوه عملکرد آن

پیشرفت تکنولوژی سالهاست که با سرعت بالایی صورت می‌پذیرد و دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ای به بازار عرضه می‌شوند.  در اطراف خود نگاه کنید و به وضوح ببینید که از ظاهر ساختمان ها تا مصالح تشکیل دهنده درب ورودی تا آجر آن نسبت به گذشته تغییر کرده است.

بنابر اعلام شرکت قائم الکترونیک، درب اتوماتیک یکی از این تجهیزات است که رفت‌وآمد و تردد را بسیار ساده کرده است. البته سهولت در رفت‌وآمد، تنها مزیت نصب درب اتوماتیک نیست. این روزها شاهد نصب درب اتوماتیک در بسیاری از ساختمان‌های تجاری، اداری و گاها مسکونی هستیم. مزایای بسیاری که این درب‌ها دارند، باعث شده تا بسیاری از افراد به خرید و نصب آن‌ها علاقه‌مند باشند و در ساختمان‌های خود از آن بهره ببرند.

انواع درب‌های اتوماتیک

مدل‌ها و انواع مختلفی از درب اتوماتیک توسط شرکت‌های مختلف، تولید و عرضه می‌گردند. در کشور ما تولیدکنندگان مختلفی همچون قائم الکترونیک در این زمینه فعالیت می‌کنند و انواع مختلف این درب‌ها را با کارایی متنوع، طراحی و اجرا می‌کنند. به‌طورکلی درب‌های اتوماتیک ازنظر ساختار به ۶ گروه زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • درب کشویی یا اسلایدینگ
  • درب نیم‌گرد یا قوسی
  •  درب چرخان یا گردان
  •  درب‌های مثلثی یا زاویه شکسته
  •  درب‌های تلسکوپی
  • درب‌های اتوماتیک تاشو

این نوع درب‌ها از جنبه عملکرد و نوع کارایی نیز به سه بخش زیر دسته‌بندی می‌شوند که شامل:

  • درب‌های الکترومکانیکی (عملکرد: چرخ‌دنده و گیربکس)
  • درب‌های هیدرولیک (عملکرد: فشار مایعات و فشار روغن)
  • درب‌های پنوماتیک (عملکرد: فشار گاز یا فشار باد)

درب اتوماتیک کشویی

یکی از انواع درب اتوماتیک که تقریباً در بیشتر مکان‌های عمومی کارایی و استفاده دارد، درب اتوماتیک کشویی است. از این درب معمولاً برای محیط‌های کاری، اداری، تجاری و گاهأ برای ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شود. در  واقع فارغ از تجاری یا مسکونی بودن محل استفاده، کاربرد این نوع درب‌ها بیشتر در مکان‌هایی است که از عبور و مرور زیادی برخوردارند. درب اتوماتیک کشویی، دارای یک حسگر جهت تشخیص حضور افراد در مقابل درب بوده که موجب باز و بسته شدن اتوماتیک درب می‌شود.

 

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای

تمام مجموعه‌های کاری به دنبال کسب رضایت مشتری و ارباب‌رجوع هستند. در واقع این مشتری‌ها هستند که به یک کسب‌وکار اعتبار می‌بخشند. هر نوع امکاناتی که بتواند دسترسی آسان را در اختیار مشتری‌ها قرار دهد، نوعی سرویس‌دهی به مشتری تلقی می‌شود. درب اتوماتیک می‌تواند تردد افراد به یک مکان را بسیار آسان‌تر از زمانی کند که یک درب معمولی در آنجا نصب‌ شده باشد. این موضوع زمانی پررنگ‌تر جلوه می‌کند که کودکان، افراد سالمند، افرادی که ناتوانی‌های حرکتی دارند و ... بخواهند وارد یک مجموعه شوند. توان جسمانی این عزیزان معمولاً کمتر از افراد عادی است و نصب درب اتوماتیک، رفت‌وآمد این عزیزان را بسیار ساده‌تر خواهد کرد. همچنین افرادی که از ویلچر یا عصا نیز استفاده می‌کنند هم به‌سادگی می‌توانند از طریق درب اتوماتیک، رفت‌وآمد کنند.

درب‌های اتوماتیک در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام برای مکان و موقعیت خاصی مفید و کاربردی هستند. درب اتوماتیک شیشه‌ای به‌عنوان یکی از انواع درب‌های اتوماتیک پرکاربرد شناخته می‌شود. این روزها استفاده از درب اتوماتیک شیشه‌ای بسیار مرسوم شده است و آن‌ها را در بسیاری از ساختمان‌ها مشاهده می‌کنید. برخی از مکان‌هایی که در آن‌ها از این درب‌ها استفاده می‌شود عبارت‌اند از:

  •  ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه راه‌آهن
  • بانک‌ها
  • ادارات
  • سازمان‌ها و بسیاری از مجموعه‌های کاری
  • هتل‌ها
  • سالن‌ها
  • کافه‌ها و رستوران‌ها

به‌طورمعمول درب‌های اتوماتیک در هر مکانی نصب می‌شوند. در هر مکانی که احساس می‌کنید نیاز به نصب درب اتوماتیک وجود دارد، می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. این درب‌ها بسیاری از ضعف‌های درب‌های قدیمی را کاهش داده‌اند و البته برای خرید درب‌های اتوماتیک، باید بودجه‌ی بالاتری نیز در نظر بگیرید. هزینه‌هایی که خرج خرید درب اتوماتیک می‌کنید، مزایای زیر را برای شما به همراه خواهد داشت:

  •  سهولت رفت‌وآمد برای کودکان، افراد سالخورده، افرادی که ضعف فیزیکی و حرکتی دارند و ...
  •  افزایش بهداشت فردی و عمومی با نصب درب اتوماتیک
  • کمک به کاهش هزینه‌ها و ذخیره انرژی

نحوه‌ی عملکرد درب اتوماتیک

در واقع تشخیص فرد توسط سنسور، نقطه‌ی شروع عملکرد درب اتوماتیک است و پس‌ از آن درب باید باز یا بسته شود. سنسورهای درب به یک درایو الکترونیکی متصل می‌شوند که این درایو از طریق یک درایو کمکی یا چرخ‌دنده به هیئت‌رئیسه‌های درب متصل می‌شود. چرخ‌دنده‌ها توسط کمربندهای لاستیکی حرکات باز و بسته شدن درب را تنظیم می‌کنند و در ادامه به‌وسیله‌ی غلطک‌هایی که در زیر درب قرار دارند، درب اتوماتیک به‌راحتی باز و بسته می‌شود.

این روزها درب‌های اتوماتیک بسیار راحت و کاملاً امن تولید می‌شوند و همواره تولیدکنندگان در بخش‌های تحقیق و توسعه‌ی خود، به دنبال راه‌هایی هستند که آن را زیباتر و درعین‌ حال کارآمدتر کنند. ممکن است در آینده‌ای بسیار نزدیک، شاهد تولید درب اتوماتیک با قابلیت‌ها و سطح هوشمندی بالاتری باشیم و درب‌های امروزی به نظرمان ساده و معمولی به نظر برسند.

شرکت قائم الکترونیک به‌عنوان پیشگام در صنعت درب‌ شیشه ای با مجموعه‌ای متشکل از کارشناسان و تکنسین‌های مجرب در حوزه‌ی مهندسی الکترونیک، با هدف انجام خدمات مطلوب در حفظ، نگهداری و پشتیبانی روزافزون در راستای کسب رضایت مشتریان داخلـی و خارجی در خدمت شما سروران گرامی می‌باشد. همچنین شرکت قائم الکترونیک ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین انواع راهبند پارکینگ است با مراجعه به سایت این شرکت می توانید لیستقیمت درب شیشه ای و دیگر محصولات را مشاهده کنید.

 



معرفی کارخانه گالوانیزه کاشان
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

معرفی کارخانه گالوانیزه کاشان

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در تاریخ 1374 راه اندازی و در سال 1379 با نام صنایع گالوانیزه فجر سپاهان شروع به کار نمود. محصول این شرکت ورق گالوانیزه است، که از روش غوطه وری گرم به صورت مدام تولید می گردد. ظرفیت خط تولید گالوانیزه کاشان در سال به صورت اسمی 100 هزار تن است، ولی ظرفیت تولیدی این شرکت در سال 130 هزار تن می باشد.

معرفی انواع محصولات گالوانیزه کاشان

محصولات ورق گالوانیزه کاشان در سه نوع کلاف، انواع ورق مسطح و ورق فرم دار تولید می شود.

ابعاد انواع ورق گالوانیزه مسطح، از نظر ضخامت بین 0.3 الی 1.5 میلیمتر، از نظر طول 600 و 1250 میلی متر و از نظر عرض 0.5 و 4 میلیمتر است.

در تولید ورق های گالوانیزه سینوسی و ذوزنقه ای از ورق های فرم دار گالوانیزه استفاده می شود. ابعاد فیزیکی انواع ورق فرم دار از نظر ضخامت بین 0.4 الی 0.8 میلیمتر و از نظر طول 1.5 و 12 میلیمتر در ضمن عرض ورق خروجی در ارتباط مستقیم با عرض ورق ورودی می باشد.

ورق های گالوانیزه در صنعت به عنوان ورق های مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی شناخته می شوند، این ویژگی از طریق دو عملیات شیمیایی روغن کاری و غیر فعالسازی و در بعضی موارد از طریق هر دو فرآیند ایجاد می گردد.

یکی از مراحل تولید ورق گالوانیزه عملیات شیمیایی کروماته است در طی این فرآیند سطح ورق گالوانیزه در برابر عوامل محیطی مانند زنگ زدگی و خوردگی محافظت می شود و در نتیجه از تولید شوره سفید جلوگیری می نماید.

در تولید ورق گالوانیزه کاشان پوشش کروماته ایی که برای محافظ سطح ورق در دو طرف سطح ورق استفاده می شود بین 15 الی 20 میلی گرم بر متر مربع است. استاندارد مقدار پوشش کروماته برای هر سطح نباید کمتر از 40 % برای حالت تست یک نقطه ای باشد.

در کل وزن پوشش استفاده شده در ورق گالوانیزه با توجه به استاندارد JIS G 3302 می بایست بین 90 تا 275 گرم بر متر مربع باشد، که وزن پوششی گالوانیزه کاشان 120 گرم در متر مربع است که نسبت به تمام محصولات داخلی مرغوب تر می باشد همچنین با توجه به محدوده ای استاندارد به درخواست مشتری به صورت سفارشی عملیات کروماته شدن انجام می شود.

معرفی روش های تولید ورق گالوانیزه کاشان

انواع محصولات گالوانیزه کاشان در طی فرآیند نورد سرد، که فرآیندی پیوسته ومداوم و شامل مراحل شستشو و تمیز کاریست تولید می گردند. مراحل بعدی تولید ورق گالوانیزه کاشان، شامل احیاء، عملیات حرارتی، مرحله اکسیدهای سطحی و کنترل خواص متالوژیکی صورت گرفته و عبور از وان مذاب روی و در نهایت ایجاد محصول نهایی کلاف گالوانیزه کاشان است.

مرحله بعد از تولید ورق گالوانیزه, یکسری عملیات تکمیلی است که بر روی ورق های گالوانیزه انجام می شود که عبارت است از:

  • مرحله اکسین پس جهت افزایش خاصیت رنگ پذیری ورق های گالوانیزه
  • عملیات کشش و صافی سطح
  • عملیات پسیو کردن به کمک محلول های شیمیای

تمامی مراحل فوق باتوجه در خواست مشتری به صورت سفارشی نیز قابل اجراست.

بعد از مراحل فوق، مرحله برش زدن و فرم گیری انجام می شود. در طی عملیات برش زدن کلاف گالوانیزه به ورق یا شیت های گالوانیزه تبدیل می شوند. همچنین در طی فرآیند فرم گیری انواع مقاطع سینوسی و ذوزنقه ای جهت تولید کرکره سینوسی و کرکره ذوزنقه ایی نیز ایجاد می گردد.

سیستم برش فولاد گالوانیزه کاشان دارای سیستم بسته بندی پنوماتیک است و امکان برش ورق به صورت عرضی در محدوده طولی 0.5 تا 4 متر را دارد.

در مرحله فرم دهی ورق های گالوانیزه و گالوانیزه رنگی با گذشت از قفسه های فرم دهی با توجه به طول مورد نظر به وسیله غلطک های فرم دار فرم دهی می شوند. برای بالا بردن استحکام ورق های گالوانیزه در طی فرآیند فرم دهی، فرم دهی در راستای طولی ورق انجام می شود. امکان تولید مقاطع سینوسی و ذوزنقه ای تا حداکثر طول 12 متر در مجتمع ورق گالوانیزه کاشان وجود دارد.

سه فاکتور مهم تقسیم بندی ورق گالوانیزه کاشان

ورق گالوانیزه کاشان بر اساس سه فاکتور کیفیت، خواص فیزیکی و نوع کاربرد آن در صنایع گوناگون دسته بندی می شود. ورق گالوانیزه کاشان از نوع سخت می باشد و دارای انعطاف کم ولی در عین حال مستحکم است و در ساخت پروفیل و به عنوان پوشش سقف کاربرد دارد.

ورق های گالوانیزه که کاربرد تجاری دارند منعطف تر و در عین حال دارای استحکام خوبی هستند و برای کاربرد های عمومی مثل، سقف های کاذب فرم دار، مصارف خانگی، در ساخت کابینت و کانال بکار می روند.

ورق های گالوانیزه ایی که نورد سطحی شده اند، دارای انعطاف پذیری بیشتر و در عین حال دارای استحکام کمتری هستند در ضمن دارای کشش مناسب و همچنین دارای قابلیت رنگ پذیری برای تولید قطعات اتومبیل و لوازمی که نیاز به رنگ کردن دارند استفاده می شود.

نوع دیگر از ورق های گالوانیزه که کیفیت کشش ورق مد نظر است، ویژگی خمش عالی و انعطاف پذیری مناسب ولی استحکام ورق پایین می باشد، این نوع از ورق ها برای ساخت قطعات پیچیده و صنایع داخلی اتومبیل و ... بکار می رود.

 

استاندارد های تولید ورق گالوانیزه 

مجتمع فولاد امیرکبیر کاشان نخستین تولید کننده ورق گالوانیزه گرم در ایران می باشد، در ساخت ورق گالوانیزه کاشان از استانداردهای ASTM، DIN، ISIR ، JISو iso و همچنین در زمان تولید ورق گالوانیزه دو تست یک نقطه ای و سه نقطه ای نیز انجام می شود.

 

فاکتور های تعیین کننده قیمت گالوانیزه کاشان

قیمت گذاری بر روی ورق گالوانیزه همانند سایر محصولات فولادی با توجه به تغییرات ارز متغیر و دارای روند رو به رشد است. تغییرات قیمت ارز و قیمت آهن تاثیر مستقیمی بر قیمت گالوانیزه می گذارد. همچنین عواملی دیگری همچون دلالان و واسطه های فروش بر افزایش نهایی قیمت گالوانیزه تاثیر گذارند، به طور مثال قیمت ورق گالوانیزه کاشان در تهران با قیمت ورق گالوانیزه کاشان امروز می توانند متفاوت باشد.

وب سایت فولاد ایران به عنوان یک مرجع در زمینه فروش انواع ورق گالوانیزه فعالیت دارد. جهت استعلام قیمت گالوانیزه بلاخص قیمت ورق گالوانیزه امیرکبیر کاشان به آدرس اینترنتی https://fooladiran.com مراجعه نمائید

 



با داشتن سایت چگونه می توانید فروش محصولات خود را بیشتر کنید ؟
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

با داشتن سایت چگونه می توانید فروش محصولات خود را بیشتر کنید ؟

در ابتدا شما میتوانید از سایت اردبیل کمک بگیرید که با داشتن تیم حرفه ای در این زمینه و با قیمت مناسب بهترین سایت مورد نیاز شمارا تحویل میدهد.

همانطور که در عنوان مقاله به افزایش فروش اشاره کردیم با داشتن وبسایت انگار فردی را برای 24 ساعت بدون استراحت استخدام کرده اید تا فروش محصولات مارا به صورت انلاین انجام دهد .

هر روز کسب و کارهای زیادی در اینترنت راه اندازی می‌شوند اما بسیاری از آنها با وجود پتانسیل بالا شکست می‌خورند و تنها درصد بسیار کمی از آنها به موفقیت می‌رسند. چرا این اتفاق می‌افند و چطور می‌توانید مطمئن شوید جزو دسته‌ای هستید که به موفقیت می‌رسید؟

شما برای اینکه بفهمید که در بین افراد موفق هستید یا نه باید از افراد متخصص تیم ما در طراحی سایت   مشاوره دریافت کنید یا به چند مورد در ادامه مقاله دقت کنید.

قرار نیست از روز اول شما در امد میلیونی داشته باشید یا یه سایتی مثل دیجیکالا داشته باشید . همین که شما سعی کنید این کار را شروع کنید ان ها هم سعی می کنند اسم شمارا بشناسند و از شما خرید کنند .

نکاتی که انجام دادن انها محبوبیت شمارا سریعتر خواهد کرد :

 

  1. 1مدت زمان هاست و دامنه را بیشتر از 1 سال ثبت کنید

در صورت تمایل سایت را با پسوندهای مختلف ثبت کنید. و هاست خودرا  به مدت بیشتر از 1 سال حتی در صورت ممکن 5 ساله بخرید .

۲تبلیغ در شبکه های مجازی مهمترین اصول

مهم ترین شبکه های مجازی : اینستاگرام – تلگرام – فیسبوک – توییتر و ... میباشد که تبلیغ در انها بر روی  سئو و فروش شما اثر می گذارد . در صورت ممکن اکانت یوتیوب داشته باشید تا تمام فیلم محصولات خودرا در ان بگذارید .

3روند ثبت سفارش رو اسون کنید

از عوامل مهم کاهش فروش، درخواست عضویت اجباری در هنگام ثبت سفارش است.  همه از اینترنت خرید می کنند تا از وقتشون صرفه جویی شود نه با عضویت های طولانی و تایید هویت وقت انها گرفته شود

4سایت به روزی داشته باشید

همواره سایت  خودرا از نظر مقاله و محصولات و پشتیبانی و  ... به روز نگه دارید تا سایت با اعتباری در نزد گوگل داشته باشید

  1. 5. بعد از خرید مشتری را فراموش نکنید : طوری مشتری را راضی نگه دارید که بار دوم هم از شما خرید کند وقتی فردی محصولی فیزیکی خریداری می‌کند با تماس تلفنی یا اس ام اس او را در جریان وضعیت سفارش قرار دهید. اگر محصول فیریکی است در سایت به طور کامل مشخص کنید که ارسال به چه صورتی و از طریق چه پستی انجام می‌شود.

اگر محصولات دانلود دارید جملاتی مانند ” بلافاصله محصول را دانلود کنید” را اضافه کنید. وقتی او از خرید احساس رضایت کند، باز هم خرید خود را تکرار خواهد کرد. بعد از خرید مشتری را فراموش نکنید بلکه با تماس تلفنی و ارسال ایمیل و ارائه هدیه یا تخفیف مناسبتی او را به خرید دوباره ترغیب کنید.

  • برخلاف تصور نکته‌ مهمی که نقشی اساسی در افزایش فروش سایت دارد بازدیدکنندگان زیاد نیست بلکه اعتمادسازی در بازدیدکنندگاناست.
  1. به سوال های مشتریان خود سریع جواب بدهید .

اجازه ندهید تا مشتریان بالقوه‌ به علت کم بی‌توجهی از دست‌تان خارج شوند. حتی اگر برای مدتی نیستید مطمئن باشید که شخصی هست تا به سوالات و مشکلات پاسخ دهد.

 

در نتیجه هر انچه که خواندید پیش زمینه ای از نکات کسب در امد از طریق وبسایت بود و شما حتما برای شروع کار خود نیاز دارید یا روی خودتان سرمایه گذاری کنید یا از ما کمک بگیرید قطعا راه اول به علت نیاز به یاد گیری و تجربه زمان بر و هزینه بر خواهد بود پیشنهاد ما راه دوم هست که با یک تیم طراحی سایت در ارتباط باشید و روش کسب کار خودرا پیدا کنید .

منبع:  سایت اردبیل




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.