مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

چه لوستری برای خانه خود بخرم؟
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398

چه لوستری برای خانه خود بخرم؟

رپورتاژ آگهی :امروز استفاده از لوستر برای همه ما به امری طبیعی تبدیل شده و این وسیله جزو یکی از لوازم منزل شناخته می شود. با این حال لوستر صرفا به عنوان وسیله ای برای روشنایی شناخته نمی شود ، چون اگر این طور بود، می توان با استفاده از یک یا چند لامپ ساده هم به روشنایی دلخواهمان برسیم، بنابراین قرار است با استفاده از لوستر علاوه بر روشنایی به جلوه و شکوه منزل یا محل کارمان بیفزاییم. بنابراین جای تردید نیست بیشتر ما برای خرید و انتخاب این وسیله زمان گذاشته و به دنبال بهترین ها با توجه به توان مالی خودمان باشیم. این گزارش شما را با برخی نکات لازم در خرید این چراغ حیاتی خانه و همچنین قیمت های آن آشنا می کند.

برای چه فضای لوستر می خرید؟

فضاهای مختلف نیازمند نوری متناسب با کاربرد آن هستند؛ بنابراین اولین موضوع در خرید لوستر این است که تناسب آن را با محیط در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای اتاق کار داخل شرکت نیازی نیست لوستری با شعله های زیاد و متنوع انتخاب کنید و برعکس اگر قصد خرید لوستر برای اتاق پذیرایی دارید باید با توجه به این موضوع محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید به گونه ای که مطمئن باشید نور حاصل از روشنایی لوستر  تمامی اجزای مبلمان شما را نمایان خواهد کرد.

ارتفاع سقف و وسعت فضا را در نظر بگیرید

امروزه با توجه به توسعه زندگی شهری و البته استفاده از نوآوری های مهندسی مدرن، منازل و محل کارمان کمی متفاوت تر از سال های قبل شده است. توسعه آپارتمان نشینی و کوچک شدن ابعاد منازل همه و همه دست به دست هم داده تا آیتم های متفاوتی را هنگام خرید لوستر در نظر داشته باشیم.

به همین دلیل دو نکته از مهم ترین مواردی که باید هنگام خرید لوستر به آن توجه کنیم ارتفاع و وسعت سقف اتاق است هرچند معمولا مهندسان هنگام تهیه نقشه ساختمان استانداردهایی را در نظر می گیرند، اما بازهم بد نیست خودمان ارتفاع سقف اتاق را اندازه بگیریم و نیم نگاهی هم به وسعت سقف آن داشته باشیم. لازم به یادآوری است که استاندارد ارتفاع سقف اتاق های امروزی از 2.85 تا 3 متر می باشد، اما درباره وسعت آن نمی توان استانداردی در نظر گرفت، چون متناسب با متراژ منزل تغییر خواهد داشت. امروزه استفاده از سقف های کاذب در منازل یا محل کار بسیار رایج شده است و تعداد زیادی هالوژن روشنایی محیط را تامین می کنند ، بنابراین لوسترنقش کاملا زینتی خواهد داشت.

نکته دیگر در خرید لوستر، سبک آن است. کمی به سبک زندگی خودتان دقت کنید و ببینید آیا وسایل داخل منزل یا شرکت شما از طراحی های مدرن امروزی بهره گرفته اند یا این که کلا شخصی سنتی هستید و این موضوع را در انتخاب وسایل زندگی نیز رعایت می کنید. پس از آن وارد فروشگاه شوید و لوستر مورد نظرتان را انتخاب کنید، چون اگر لوستر انتخاب شده شما تناسبی با دیگر لوازم منزل نداشته باشد علاوه بر این که نمی تواند در نمایان کردن جلوه و شکوه منزل شما کارایی داشته باشد بدون تردید به سرعت از آن خسته شده و آن را از سقف پایین می آورید.

بر این اساس اگر منزل یا محل کاری مدرن را برای خودتان تدارک دیده اید، می توانید به محصولات دیجیتالی یا همان لوستر سقفی کریستالی امروزی نظر داشته باشید، اما اگر هنوز هم سنتی زندگی می کنید نیازی به انتخاب لوسترهای لوکس و مدرن امروزی با کنترل از راه دور برای کم و زیاد کردن میزان نور یا تنظیم تایمر برای خاموش شدن لوستر ندارید

نحوه نورپردازی لوستر

نورپردازی لوسترها به طور کلی به سه فرم اصلی رو به بالا، رو به پایین و مورب تقسیم می شود. در مدل رو به بالا ، نور به طرف بالا انتشار می یابد و در نتیجه سقف هم روشن خواهد شد، ولی در مدل رو به پایین نور حاصل به طرف زمین است و سقف تاریک تر از دیگر نقاط اتاق است و در مدل سوم شاخه ها به موازات سقف و به صورت مورب قرار دارند و نور بیشتر به طرفین یعنی دیوارها هدایت می شود.

بنابراین می توانید با درنظر گرفتن میزان نور موجود در اتاق به عنوان مثال نورهای ثانویه (دیوارکوب ها، آباژورها یا هالوژن های سقف کاذب) نوع نورپردازی لوستر را انتخاب نمایید، هر چند نکته اصلی محل استقرار یا همان مکان مورد استفاده آن است.

خرید لوستر برای اتاق پذیرایی

اگر برای خرید لوستر مناسب اتاق پذیرایی منزل به بازار رفته اید و مثلا قصد نصب لوستر بالای میز ناهارخوری و آشپزخانه را دارید کمی بیشتر دقت کنید، چون این انتخاب شما کمی متفاوت خواهد بود و باید استانداردهای دیگری را برای این کار رعایت کنید. به این منظور لوستری انتخاب کنید که بتوانید ارتفاعش را تغییر دهید. مثلا ارتفاعش را آنقدر پایین بیاورید که تمام ظروف روی میز و نیز غذاهای چیده شده روی آن را به طور کامل روشن کند.

بهتر است لوستر از سطح زمین بین 155 تا 170 سانتی متر با توجه به ارتفاع سقف اتاق ناهارخوری فاصله داشته باشد. اندازه لوستر نیز باید حدود 20 تا 30 سانتی متر از عرض میز کوچک تر باشد تا بتواند نور را بدرستی روی میز پخش کند و تقریبا فاصله میز از لوستر باید حدود 75 سانتی متر باشد.

رنگ لوستر و تعداد لامپ آن

دو گزینه ای که معمولا هنگام انتخاب لوستر نادیده گرفته می شوند رنگ و تعداد لامپ آن است. ابتدا از رنگ لوستر شروع می کنیم، چون کمی مهم تر از دیگر موارد است. با توجه به امکانات جدید تولیدی، می توانیم فلزهای رنگی برای تولید انواع لوستر در اختیار داشته باشیم در حالی که تنوع رنگی دیگر وسایل منزل یا محل کارمان را نیز باید برای این انتخاب در نظر بگیریم. نوع همخوانی رنگ های گرم و سرد رایج در زندگی ما و البته هارمونی بین آنها می تواند بهترین گزینه را مقابلمان قرار دهد. در همین حال توجه داشته باشید که میزان نوردهی لوستر به تعداد لامپ موجود روی آن بستگی ندارد، بلکه بیشتر به نوع طراحی معطوف شده است. به عنوان مثال هرگز نمی توان از لوسترهایی با شعله های چینی انتظار نوردهی بالایی داشته باشیم، چون صرفا وظیفه آنها زیبایی محیط است نه روشنایی در حالی که لوسترهای بدون روکش شعله ها، نوردهی بالاتری دارد پس این نکته را درنظر داشته باشید که به تعداد لامپ ها یا اصطلاحا همان شعله های لوستر بخوبی دقت کنید، چون زیادی آنها مساوی با پرنوری منزل یا محل کار شما نیست، بلکه بیشتر به محل قرار گرفتن و طراحی لوستر دقت کنید.

از کجا لوستر بخریم؟

مراکز عمده خرید و فروش لوستر در تهران پانزده خرداد و خیابان معروف لاله زار است که تئاترهای خاطره انگیز قدیم جای خود را به لوسترفروشی ها داده است. در کنار اینها لوسترفروشی های گوناگونی در مناطق شمال تهران بخصوص خیابان شریعتی لوستر فروشی وجود دارد، اما بورس و محل تجمیع لوسترفروشی ها همان دو خیابان یاد شده است| و امروز با مدرن شدن زندگی ها با کمتر شدن وقت مردم در خرید از بازار و صرفه جوی کردن در وقت و زمان میتوان ازفروشگاهای اینترنتی معتبر خرید لوستر خود را انجام داد.

 



نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398

نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا

یکی از مهمترین بخش های یک برنامه مسافرتی خرید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس می باشد. یکی از مهمترین مسائلی که قبل از آغاز سفر باید به آن توجه نمایید زمان دقیق برای آغاز سفر می باشد. امروزه هماهنگی با دفتر فروش بلیط هواپیما اندکی دشوار است از این رو سامانه گردشگری کجامجا خدمات خرید آنلاین بلیط هواپیما را به مسافران ارائه می دهد. با مراجعه به سایت سامانه گردشگری کجامجا می توانید از پروازهای چارتری، تخفیف بلیط هواپیما، تور گردشگری و قیمت شرکت های مختلف هواپیمایی آگاه شوید. اگر قصد سفر از طریق هواپیما را دارید توصیه می کنیم اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق سامانه گردشگری کجامجا نمایید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا

شما می توانید با خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق سامانه گردشگری کجامجا مبدأ و مقصد خود را به راحتی انتخاب نموده و به بهترین تورهای مسافرتی داخلی و خارج از کشور دسترس پیدا کنید. همچنین سامانه گردشگری کجامجا از طریق فروش بلیط هواپیما به صورت آنلاین خدماتی از جمله معرفی بهترین هتل ها با قیمت مناسب در شهرها و کشورهای مورد نظر شما را به مسافران ارائه می دهد. شما به راحتی و تنها با مراجعه به وب سایت سامانه گردشگری کجامجا با انتخاب تور مورد نظر خود لیستی طولانی از انتخاب هایی که باعث می شوند سفر شما لذت بخش شود را مشاهده خواهید نمود.

با خرید بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا می توانید از این مسئله اطمینان حاصل نمایید که حتی در ایام شلوغ نوروز و تابستان به راحتی به بلیط هواپیما جهت سفر به شهرهای پربازدید همچون مشهد، کیش و تبریز با قیمتی ایده آل دست یابید. یکی از مهمترین مزایای خرید بلیط هواپیما از این سامانه گردشگری این است که هیچ گاه بدون بلیط نخواهید ماند زیرا این شرکت برای یک سفر لذت بخش تورهای گردشگری بسیار زیادی را معرفی می نماید.

با خرید بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا از چه مزایایی بهره مند خواهید شد؟

شما می توانید به راحتی و از طریق پرداخت الکترونیکی هزینه بلیط هواپیما، به بلیط هواپیما به صورت آنلاین دست یابید و در نهایت بلیط خریداری شده توسط شما از طریق روش های مختلف همچون ایمیل، پیامک یا فکس برای شما ارسال می شود. با خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین از سامانه گردشگری کجامجا نیازی به مراجعه حضوری و مهر نخواهید داشت.

چگونه می توان اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق سامانه گردشگری کجامجا نمود؟

شما می توانید در وب سایت کجامجا به جستجوی بلیط هواپیمایی به صورت آنلاین بپردازید تنها کافیست مبدأ و مقصد سفر خود را در این وب سایت ثبت نمایید تا لیستی از قیمت های متعادل برای شما ارسال گردد و به راحتی می توانید یکی از بلیط ها که با توجه به بودجه شما متناسب می باشد را انتخاب نمایید و به سفری ایمن و مطمئن بروید.

طراحی ساده سامانه گردشگری کجامجا به شما این فرصت را خواهد داد تا به راحتی به تمامی بخش های سایت دسترسی پیدا کنید. با خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق این سامانه می توانید به راحتی لیستی از تورهای مسافرتی، هتل ها و قیمت های آن ها را مشاهده نموده و با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید. با کلیک کردن روی چند گزینه ساده که در بخش سمت چپ این سامانه قرار گرفته است به اطلاعات مورد نیاز خود به راحتی دست یابید. البته لازم به ذکر است اولین گام برای خرید بلیط هواپیما ثبت نام در این سامانه می باشد تا بتوانید به آسانی به پنل کاربری خود دست یابید. پس از ثبت نام وارد پنل کاربری شده از وضعیت بلیط ها و قیمت آن ها مطلع شده و در نهایت اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما نمایید. البته شما می توانید از اطلاعات ارائه شده پرینتی تهیه نمایید تا در فرصت مناسب آن ها را بررسی نموده و گزینه مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

همچنین با خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین می توانید لیست قیمت ها را در 50 فرودگاه داخلی با یکدیگر مقایسه نمایید و به اطلاعاتی جامع و کامل در رابطه با ساعت پرواز و تاریخ آن ها دست یابید. کسب اطلاعات در مورد زمان و تاریخ پروازهای مختلف یکی از مزایایی است که با خرید آنلاین بلیط هواپیما از آن بهره مند خواهید شد و می توانید نزدیک ترین تاریخ و بهترین مبدأ را برای سفر خود انتخاب نمایید.

 



پشتیبان سایت
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398

پشتیبان سایت

تیک تم برای کمک رسانی به کاربران گرامی وردپرس و همچنین رفع مشکلات وب سایت ها پلن های بسیار مناسب پشتیبان سایت را راه اندازی کرده است. کاربران وردپرس در صورتی که در زمینه های پشتیبان وردپرس و حتی امنیت وردپرس با مشکلی برخورد کردند میتوانند به صفحه پشتیبان وردپرس سری بزنند تا این مشکل توسط کارشناسان تیک تم کاملا حل شود.

شما می توانید با استفاده از خدمات وردپرس تیک تم، هر کدام از مشکلات وب سایت خود را به ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام شود. بدون نیاز به این که شما خود را در حل کردن این مشکلات به وجود آمده دخالتی داشته باشید.

پشتیبان وردپرس

پشتیبان وردپرس یک تیم متخصص و ماهر است که شما را در مدیریت و توسعه وب سایت راهنمایی خواهد کرد و همچنین اگر در سایت خود به ایراد یا مشکلی مواجه شدید برای شما رفع خواهد کرد. برای همین کار شما را برای مدیریت وب سایت وردپرسی خود راحت کرده و تمامی خدمات لازم برای پشتیبانی سایت را ارائه خواهد کرد.

به عبارت دیگر اگر مشکلی برای وب سایت وردپرسی شما به وجود بیاید یا این که قصد داشته باشید که امکان و یا قابلیت جدیدی را به سایت خود اضافه کنید، دیگر نیازی نیست نگران چیزی باشید چون تیم پشتیبان وردپرس تیک تم در کنار شما خواهد بود و به راحتی مشکلات وب سایت شما حل خواهد شد.

در تیک تم تمامی خدمات مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. این پشتیبانی وردپرس شامل بروزرسانی هسته، قالب، افزونه ها‚ رفع خطاهای رایج وردپرس‚ پاک سازی فایل های مخرب‚ نصب افزونه های ضروری و مهم‚ کانفیگ امنیتی و بررسی ایمنی سایت‚ بهینه سازی تصاویر وردپرس‚ ثبت سایت در گوگل وب مستر تولز‚ ارسال اتوماتیک مطالب به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام‚ ساخت نقشه سایت و ربات برای گوگل‚ ساخت بخش عضویت پولی‚ ویرایش فیلد های تسویه حساب و همچنین تمامی موارد و مشکلاتی است که ممکن است برای یک سایت پیش بیاید. پس برای دریافت سریع ترین و به صرفه ترین خدمات در وب سایت های ایرانی در زمینه ارائه خدمات پشتیبان سایت وردپرسی هستیم می توانید از پشتیبانی وردپرس استفاده نمایید.

 



چطور میتونیم آپارتمان خوب در ترکیه اجاره کنیم ؟
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398

چطور میتونیم آپارتمان خوب در ترکیه اجاره کنیم ؟

برای مهاجرت به شهر ها و مناطق گوناگون دنیا، یکی از دغدغه های اصلی هر شخص، اقامت در شهر مورد نظر است . یقیناً اسکان در هر شهر و استانی به عوامل گوناگونی در رابطه با همان شهر و استان بستگی دارد.

اما امروزه با توجه به گسترش ارتباطات و فناوری، اجاره کردن محل مورد نظر برای اسکان در هنگام سفر کار بسیار ساده و آسانی است . یکی از ساده ترین و مناسب ترین روش ها برای اسکان در هر استانی اجاره آپارتمان (مبله یا بدون لوازم ) می باشد زیرا شما می توانید مطابق با نیازهای خود محل اسکان مورد نظر خود را تعیین نمایید.

همانند سایر امور، یکی از ساده ترین راه ها برای اجاره آپارتمان مبله در ترکیه استفاده از گوگل و اینترنت می باشد. شما با یک سرچ ساده در اینترنت موبایل، کامپیوتر، لب تاب و تبلت خود می توانید انواع و اقسام سایت های اجاره آپارتمان مبله را مشاهده کنید. یکی از بهترین کلمات برای سرچ کردن در اینترنت کلمه ” اجاره اپارتمان در ترکیه ” می باشد . با سرچ کردن این کلمه ها در اینترنت، وبسایت های زیادی برای اجاره آپارتمان به شما نشان داده می شود. همچنین کلمات دیگر برای اجاره اپارتمان “اجاره آپارتمان در آنتالیا” و یا “اجاره اپارتمان در استانبول” است.

شایان ذکر است که مبلغ اجاره ماهانه واحد مبله، حدود 40 درصد بیشتر از اجاره ماهانه واحد خالی است. از این رو برخی از افراد واحد خالی اجاره نموده و با سلیقه شخصی خودشان اقدام به خرید لوازم منزل می نمایند. تجربه نشان داده که در این روش هزینه لوازم خریداری شده در طی یک تا سه سال، از محل مابه التفاوت اجاره واحد خالی و مبله، تامین می شود (برای مثال چنانچه لوازم منزل را دست دوم تمیز انتخاب و خریداری کنید، طی یک سال و چنانچه لوازم نو خریداری نمایید دو تا سه سال دیگر هزینه خرید لوازم منزل از محل کرایه کمتری که می پردازید تامین شده و پس از گذشت مدت زمان فوق، شما بدون پرداخت هزینه صاحب لوازم منزل شده اید).

یک خانه مناسب برای اجاره چه مشخصاتی دارد ؟

زمانی که در اینترنت سرچ میکنید، وبسایت های گوناگونی برای شما به نمایش در می آید، با کلیک بر روی این وبسایت ها، واحد های زیادی را در متراژ ها و زیر بنا های مختلف، امکانات متفاوت، مناطق مختلف شهر و همچنین قیمت های متفاوتی مشاهده می کنید. اگر هزینه اجاره ملک مورد اجاره برای شما حائز اهمیت باشد، شما می توانید با مقایسه قیمت واحد های گوناگون، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. در صورتی که ملاک انتخاب شما برای اجاره آپارتمان ، امکانات رفاهی آن واحد باشد نیز شما می توانید گزینه های مورد نیاز خود را انتخاب کنید . و در نهایت، پس از انتخاب آپارتمان مورد نظر، با شماره های موجود در وبسایت، با مشاوران وبسایت مورد نظر تماس گرفته و ملک مورد نظر خود را رزرو نمایید .همچنین برخی از وبسایتها از نرم افزارهای شبکه های اجتماعی نظیر واتس اپ پشتیبانی می کنند. در اینصورت با کلیک کردن روی آیکون واتس اپ (که معمولا در گوشه راست یا چپ پایین صفحه وبسایت وجود دارد) بطور مستقیم درخواست و پیام خود را به مشاور مربوطه ارسال نمایید.

تجربه یک سفر راحت و آرام را برای شما مهیا میکنیم.

 



اعزام دانشجو
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398

اعزام دانشجو به آمریکا

اعزام دانشجو به آمریکا نسبت به سایر کشورها بالاترین آمار را دارد درواقع اعزام دانشجو به آمریکا در بین دانشجویان علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور همیشه پرطرفداربوده به طوری که در حال حاضرتعداد دانشجویان بین المللی در این کشور به حدود یک میلیون نفر می‌ رسد. با وجود بیش از 3000 دانشگاه وکالج  این جمعیت سال به سال رو به افزایش است به طورمثال در سال 1950 فقط 35000 دانشجو بین المللی در آمریکا وجود داشت ودر مدت 70 سال رشد بسیاربالایی را نشان می دهد. طبق آماربه دست آمده از آموزش عالی ایالات متحده آمریکا درگذشته 5 درصد دانشجویان مقطع کارشناسی وبالاتر در دانشگاه های آمریکا را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند. هر کدام از ایالتهای آمریکا با داشتن شرایط جغرافیایی، اقتصادی وفرهنگی خاص خود و دانشگاه های معتبر در سطح جهانی، طیف متفاوتی از دانشجویان بین المللی را جذب می کنند. دلایل افزایش تعداد دانشجویان بین المللی آمریکا عبارتند از:

  • بزرگترین اقتصاد جهان با پیشرفته ترین تکنولوژی
  • دارای با کیفیت ترین موسسات آموزشی
  • دارای وسیع ترین گزینه های تحصیلی

هزینه تحصیل در آمریکا بستگی به نوع دانشگاه و یا کالج و ایالت محل تحصیل دارد. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی و یا ایالتی معمولا کمتر است.

  1. دوره زبان: هزینه هر ترم چهار ماهه زبان حدود هفت هزار دلار
  2. دوره کالج: هزینه تحصیل برای هر ترم چهار ماهه حدود هشت هزار دلار است
  3. دوره کارشناسی: هزینه تحصیل بصورت میانگین از 12000 تا 35000 دلار می باشد .
  4. دوره ارشد و دکتری: هزینه تحصیل بین 15000 تا 25000 متغیر می باشد.

بسیاری ازمتقاضیان  تمایل دارند از مقطع کارشناسی درکشور  آمریکا تحصیل کنند وشانس خود را برای ورود به درجات بالاتر تحصیلی و کار درکشور آمریکا افزایش دهند.

از طرفی افراد بسیار کمی از آمریکایی ها برای تحصیل در مقطع ارشد اقدام مینمایند به همین دلیل شانس پذیرش در مقطع ارشد درصورتی که شرایط لازم را داشته باشید بیشتر است.

برای گرفتن پذیرش درمقطع دکتری  داشتن  رزومه تحصیلی خیلی  قوی یعنی معدل بالای 16، مقاله های علمی پژوهشی معتبر، مدرک زبان و … لازم وضروری است.

هزینه زندگی در آمریکا برای دانشجویان تقریبا 2000 تا 2500 دلار بسته به سبک زندگی فرد متفاوت خواهد بود. در مجموع هزینه ها به شرح زیر است:

  • مسکن حدود ۳۵تا 40 درصد هزینه‌های ماهانه
  • هزینه خوردوخوراک نزدیک به ۴۰ درصد هزینه‌های ماهانه
  • خدمات حمل‌ونقل عمومی به‌طور میانگین100تا120 دلاردرماه
  • هزینه اینترنت به‌ طور میانگین ۵0تا60 دلار در ماه
  • خدمات درمانی که گران‌ترین خدمات است مثلا ویزیت پزشک 80تا100دلار، هزینه داروبرای سرماخوردگی حدود 10 دلارویک نسخه آنتی بیوتیک حدود 20 تا 25 دلار می باشد.

دانشجویان در زمان طول دوره تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اجازه کار 20 ساعت در هفته را دارند و به صورت میانگین درآمدی حدود 15 دلاردر ساعت خواهند داشت.

گروه اعزام دانشجو راد با مجوز از وزارت علوم وتوانمندی بالا در امر اعزام دانشجو به کشور آمریکا، بهترین راهنمای متقاضیان علاقه مند به  تحصیل در آمریکا هستند.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت آن بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ لینک شده است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.