مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بررسی سایت های نیازمندی و آگهی رایگان
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398

بررسی سایت های نیازمندی و آگهی رایگان

شاید چندین سال پیش برای راه اندازی یک کسب و کار داشتن یک مغازه و یا دفتر کار به تنهایی کافی بود و در یک شهر شاید یک شغل خاص کمتر از انگشتان یک دست یافت می شد. اما هر چه جلوتر رفتیم فروشگاه ها، مغازه ها و دفاتر بیشتری به وجود آمد. به عنوان مثال اگر چند سال قبل در یک شهر کوچک نیاز به یک فروشگاه محصولات کامپیوتری داشتیم باید به یک مجتمع تجاری که چندین فروشگاه کامپیوتری در آنجا بود می رفتیم اما اکنون در هر خیابان چندین فروشگاه کامپیوتری یافت می شود. به قول معروف "دست توی کار زیاد شده!".

امروزه برای اینکه بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید چندین راه وجود دارد. خدمات بهتری ارائه دهید، خلاقیت و ایده ای جدید در شغل مورد نظر داشته باشید، تبلیغات مناسب انجام دهید و...

روش های گوناگونی برای انجام تبلیغات موثر وجود دارد. تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات در رادیو، تبلیغات در روزنامه و مجلات، تبلیغات محیطی و بیلبورد و... از جمله روش های تبلیغاتی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات شاید یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی باشد.

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط اینترنت اشاره دارد. تبلیغات اینترنتی در حال حاضر یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است، زیرا در سال های اخیر عموم مردم مدت زمان زیادی را در محیط اینترنت صرف می کنند و در این بین به دنبال نیازهای خود نیز می گردند و محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در سایت های مختلف جستجو و مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب می کنند.

چند سالی است که سایت هایی برای انجام تبلیغات کسب و کارها به صورت رایگان با عناوینی چون سایت نیازمندیها و یا سایت آگهی رایگان فعالیت می کنند. صاحبان مشاغل با ورود به این سایت ها و درج آگهی رایگان در آنها به تبلیغات کسب و کار خود می پردازند و مشتریان با جستجو در این سایت ها و یا جستجو در موتورهای جستجو نظیر گوگل، آگهی ها را مشاهده کرده و خدمات و یا محصولات مورد نیاز خود را انتخاب می کنند.

معرفی سایت آگهی مکس

آگهی مکس یک سایت آگهی و نیازمندی عمومی است که به همراه اپلیکیشن برای خرید و فروش و تبلیغات رایگان و هدفمند ارائه شده است. در آگهی مکس به راحتی تبلیغات کنید، بخرید، بفروشید و لبخند بزنید.

تبلیغات کسب و کار، خرید و فروش اجناس نو و دست دوم، املاک، استخدام و کاریابی و ... به سادگی و به رایگان در آگهی مکس

 

امکانات سایت و اپلیکیشن آگهی مکس

خرید و فروش بی واسطه لوازم نو و دست دوم

ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل

ثبت آگهی استخدام

امکان ارسال آگهی رایگان از سراسر کشور

امکان ثبت آگهی بدون نیاز به ثبت نام و ایمیل

امکان اشتراک گذاری آگهی در شبکه های اجتماعی

ثبت آگهی در صفحه اینستاگرام سایت

نمایش آگهی در سایت و برنامه

دسته بندی و موضوعات مناسب

پروفایل شخصی آگهی دهنده و نمایش سایر آگهی های هر شخص در سایت

تفکیک آگهی بر اساس استان ها

جستجوی پیشرفته

ثبت نظرات و سیستم امتیازدهی آگهی

امکان ثبت آگهی ویژه لینکدار

امکان کسب درآمد و همکاری در فروش



رفع مشکل سردرد و بهترین متخصص مغز و اعصاب
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398

رفع مشکل سردرد و بهترین متخصص مغز و اعصاب

سردرد یک بیماری شایع و نا توان کننده است که زندگی فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد، میگرن به دلیل تکرار شونده بودن باعث ایجاد اختلال در زندگی روزمره فرد مبتلا به سردرد می شود، نکته قابل اهیمت این است که بسیاری از سردردها پیشرونده هستند و با گذشت زمان به شدت آن اضافه می شود، این سردردها در بدو ظهور باید درمان شوند چراکه با گذشت زمان به درمان مقاوم می شوند و درمان این سردردها سخت تر می شود. و طول درمان و هزینه درمان هم به طبع  با گذشت زمان بیشتر می شود. به همین دلیل به بیماران مبتلا به سردرد پیشرونده اکیدا توصیه می شود که به یک متخصص مغز و اعصاب مراجعه نمایند تا پزشک با معاینه بیمار نوع سردرد را تشخیص داده و خطرات آنرا بررسی نماید و اقدامات درمانی را برای بیمار آغاز نماید.

این روزها بیماری سردرد شیوع پیدا کرده است و بسیاری از بیماران با خود فکر می کنند که سردرد تنها یک بیماری است که نامش "سردرد" است ولی از نظر پزشکی سردرد انواع مختلفی دارد که گاهی منشا این سردرد ها در ناحیه سر بیمار است که ممکن است شامل سردردهای خطرناک شود و می تواند علت نورولوژی داشته باشد و گاهی هم معلول و علامت یک مشکل در بدن می باشد.

سردرد انواع گوناگونی دارد و دلایل زیادی برای پدیدار شدن آن وجود دارد.سالها پیش طی تحقیقاتی ما متوجه شدیم به دلیل پیچیده بودن علائم سردردها و گستردگی بیماریهای مغز و اعصاب، تشخیص و درمان سردرد در بسیاری موارد با مشکل مواجه می شود و بیمارانی را میدیدیم که پس از گذشت چند سال تحمل سردرد و مراجعه به بهترین متخصص مغز و اعصاب هر شهر، درمان صحیح و کارآمد برای درمان سردرد بیمار تجویز نشده است و بیمار ناچار به تحمل چندین سال سردرد است.

این مشکل علی الخصوص در درمان سردرد میگرنی به چشم می خورد و به بیمار گفته می شود که برای درمان میگرن کاری نمی توان کرد و فقط با مصرف داروهای مسکن و ... می توان سردرد را کاهش داد، این در حالی است که به لطف پیشرفت تکنولوژی در سالهای اخیر درمان های جدیدی برای میگرن ابداع شده است و در کشورهای پیشرفته بکار گرفته می شود و اینجا بود که کلینیک فوق تخصصی سردرد را تاسیس کردیم و مفتخریم که با سابقه چند ساله و بکار گیری جدیدترین درمان سردرد در اروپا آماده خدمتگزاری به بیماران عزیز هستیم و با هدف ریشه کن کردن انواع سردرد و میگرن قدمی بزرگی برداشتیم.

در ابتدای مراجعه بیمار مبتلا به سردرد شرح حال تهیه می شود و در صورت نیاز با استفاده از تجهیزات موجود در کلینیک سردرد (نوار مغز، سونوگرافی داپلر عروق مغز و ...) به تشخیص نوع سردرد می پردازیم و درنهایت توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب (فوق تخصص سردرد) به مقایسه روشهای درمان میگرن می پردازیم و بهترین درمان سردرد میگرن را بسته به شرح حال بیمار انتخاب می کنیم.

متاسفانه در کشور ما بر خلاف بسیاری از کشورهای پیشرفته متخصصین مغز و اعصاب از فرهنگسازی در پیشگیری از بیماریها نقشی  ایفا نمی کنند ولی دربسیاری موارد قبل از ظهور سردرد با رعایت نکاتی ساده که در بالا به آن اشاره کردیم می توان از بیماری سردرد جلوگیری کرد.

هدف اصلی ما پیشگیری از سردرد است، تحقیقات نشان می دهد در بعضی بیماران شیوه زندگی غلط یا عادتهای غلط در زندگی باعث بروز سردرد در طولانی مدت می شود، به عنوان مثال در این تحقیقات به نوشیدن مقدار کافی آب در شبانه روز،رعایت یک رژیم غذایی مناسب، کاهش استرس در زندگی، جلوگیری از فعالیت بیش حد بدنی و ... جهت پیشگیری از سردرد اشاره شده است.

 

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت آن بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ لینک شده است.



کاربردهای سود پرک
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 6 ارديبهشت 1398

کاربردهای سود پرک

 

کاربرد های متنوع از سود پرک

سود پرک که یک ماده ی قلیایی بسیار قوی است و در واکنش های شیمیایی نیز بسیار توانمند نشان می دهد، در صنایع مختلف کاربرد های متنوع و حساسی پیدا کرده است. سود پرک یا همان کاستیک سودا در خانواده ی محصولات بازی از جمله واکنش گر سریع تر و قوی تری نسبت به باقی باز ها می باشد. سود پرک در حالت محلول در آب، ثبات خوبی دارد تا آنجا که در این حالت می توان آن را ذخیره سازی و حتی جا به ‌جا کرد. همچنین در کاربرد های صنعتی از سود پرک، فرآورده های جانبی نامطلوبی مانند دی اکسید کربن و یا دیگر کربنات ها تولید نمی شود.

از جمله کاربرد های عمده از سود پرک در صنایع مختلف می‌ توان به صنایع تولید آلومینیوم، صنایع کاغذ سازی، بازیافت کاغذ، تصفیه آب و غیره اشاره کرد. سود پرک همچنین می تواند ماده ی اولیه ی خوبی در تولید بسیاری از محصولات باشد. مانند: حلال ‌ها، الیاف مصنوعی، چسب ها، علف‌کش‌ ها، رنگ سازی، سفید کننده ها و غیره. از سود پرک حتی در صنایع داروسازی نیز استفاده می شود. مانند: تهیه ی داروی آسپرین. از دیگر کاربرد های سود پرک می ‌توان به صنایع صابون سازی، مواد شوینده، صنایع نفت و گاز، سرامیک و... اشاره کرد. و همچنین از جمله کاربرد سود پرک در فرآیند خنثی سازی اسید ها در پساب های صنعتی است.

در ادامه به برخی از این کاربرد های سود پرک در صنایع به حالت جامع‌ تری اشاره می کنیم.

1

کاربرد سود پرک در تولید مواد شیمیایی

در حدود ۴۰ درصد از سود پرک تولید شده در سطح جهان به منظور یک ماده ی اولیه در فرآیند تولید طیف وسیعی از محصولات شیمیایی استفاده می شود. محصولاتی مانند: تولید صابون و مواد شوینده با کاربرد های خانگی و صنعتی و همچنین انواع سفید کننده های کلری که حاوی آب ژاول می ‌باشند. این محصول از ترکیب سود سوزآور و کلر به دست می ‌آید.

محصولات لوله بازکن که در جهت استفاده از خاصیت واکنش پذیری سود پرک از سود سوزآور در ترکیبات خود استفاده می ‌کنند. این طیف از محصولات با تبدیل چربی ها و مواد روغنی انسداد کننده ی لوله ها به مواد صابونی شکل محلول در آب، موجب باز شدن لوله ها می گردند.

2

کاربرد سود پرک در داروسازی

کاربرد های متنوعی از کاستیک سودا در صنایع داروسازی وجود دارد که عام ترین آنها به تولید انواع مسکن های ساده مانند: آسپرین، مواد ضد انعقاد و همچنین دارو های ضد تصلب شرائین اشاره کرد.

3

کاربرد سود پرک در صنایع تولید کاغذ

در فرآیند استخراج خمیر کاغذ در روش‌ های سولفات و سولفیت که به حذف لیگنین می انجامد، از سود مایع استفاده می شود. در دیگر موارد استفاده، در صنایع کاغذسازی می ‌توان به استفاده از سود پرک در فرآیند کرافت اشاره کرد. همچنین در بازیافت کاغذ های باطله، به جهت حذف جوهر، از سود پرک استفاده می کنند.

4

کاربرد سود پرک در تولید ابریشم مصنوعی

در روند تولید ابریشم مصنوعی، به جهت ایجاد استحکام لازم و همچنین براقی مطلوب در سلولز قلیایی تولید شده، از سود مایع استفاده می شود.

5

کاربرد سود پرک در آلومینیوم سازی

در مسیر خالص سازی سنگ معدن بوکسیت که حاوی مقدار قابل توجهی از آلومینا می باشد، از محلول سود پرک استفاده می گردد. و همچنین در فرآیند نهایی تولید، به ‌منظور براق کنندگی آلومینیوم نیز از سود پرک استفاده می‌ کنند.

7

کاربرد سود پرک در صابون سازی

صابون که یک ماده ی حلال در آب است، در اثر واکنش چربی ها با کاستیک سودا به دست می ‌آید. سود مایع می تواند چربی ها را تبدیل به صابون نماید که حلال در آب و با خاصیت شویندگی هستند.

8

کاربرد سود پرک و صنایع غذایی

سود پرک در عمل آوری زیتون در مسیر شیرین کردن زیتون استفاده می شود. در تولید نوعی چربی شور که باعث خاصیت تردی می شود، استفاده می شود. در جدا کردن پوست سیب زمینی و گوجه فرنگی و سایر میوه ها در صنایع تولید کنسرو و به جهت جلوگیری از رشد کپک ها و باکتری ها در برخی از مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

9

کاربرد سود پرک و تصفیه آب

به جهت کنترل میزان اسیدیته آب در تصفیه خانه های آب و فاضلاب و همچنین به جهت حذف فلزات سنگین از آب می توان از سود پرک استفاده کرد.

10

 

سود پرک و جایگزینی به جای سودا اَش

سابقاً سودا اش یک ماده ی بسیار پر کاربرد در صنایع شیشه سازی و کاغذ سازی بوده است. کیفیت پایین سودا اش در مسیر ترکیبات شیمیایی، روش ‌های سخت در تهیه ی آن و هزینه ی بالایی که داشت باعث شد تا صنعتگران به فکر جایگزینی مناسب‌ تر به جهت این ماده باشند. کاستیک سودا یا سود سوزآور، همان جایگزین مطمئن و مناسب و خوش قیمت تر است که به منظور جایگزینی برای سودا اش استفاده می شود.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و سایتی که لینک آن درون متن قرار گرفته عهده دار مسئولیت می باشد.



ماشین آلات تولید و فرآوری تخمه
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 6 ارديبهشت 1398

ماشین آلات تولید و فرآوری تخمه

تخمه آفتاب­گردان یکی از دانه­های پرمصرف بین ما ایرانیان است که امروزه تولید و فرآوری این تخمه­ها به علت مصرف بالا و آسانی فرآیند بسیار گسترش یافته است. شما برای تهیه­ی تخمه­های خام آفتاب­گردان تنها کافی است چند دانه تخمه را داخل خاک بکارید و منتظر بمانید. پس از چندی گل آفتاب­گردان به سادگی و زیبایی هرچه تمام­تر سر از خاک بیرون آورده و تنها با آبیاری مناسب و بدون نیاز به تکنیک خاصی می­توانید حجم انبوهی از آن­ها را در زمین خود داشته باشید. پس از آن با داشتن چند دستگاه ساده و راه­اندازی یک خط تولید تخمه در یک کارگاه کوچک، می­توانید تخمه­های بوداده و طعم­دار خود را مطابق با سلیقه­ی تمامی آحاد جامعه به بازار عرضه کنید. تولید و فرآوری تخمه علاوه بر تامین نیاز بازار به خصوص در کشور ما که طرفدار زیادی هم دارد، می­تواند تا حد خود به افزایش اشتغال در کشور کمک کرده و سر سفره­های ایرانی نان بیاورد.

مراحل تولید

تولید و فرآوری دانه­های تخمه آفتاب­گردان و همچنین انواع دیگر تخمه­ها، دارای مراحل مختلفی است که در دستگاه­ها متنوع خط تولید انجام می­شود. به طور کلی این مراحل را می­توان به دو دسته­ی مختلف تقسیم کرد.

تمیزکاری یا Seed cleaning: مرحله­ی اول شامل تمیزکاری و جداسازی تخمه­هاست. در این مرحله، سایز دانه­ها و میزان تراکم آن­ها یا در واقع توپر یا توخالی بودن آن­ها اندازه­گیری و مشخص شده و دانه­ها بر این اساس جدا می­شوند. جداسازی دانه­ها بسته به تمایل و درخواست مشتری شما می­تواند شامل دستگاه­های ساده صرفا جهت جدا کردن دانه­ها نامرغوب بوده یا شامل چندین دستگاه تولید تخمه جهت جداسازی و سایزبندی دقیق دانه­های تخمه جهت مصارف صادراتی باشد. همچنین در این فرآیند دانه­های نامرغوب از بقیه­ی دانه­­ها جدا شده و وارد ضایعات می­شوند. دانه­های مرغوب باقیمانده جهت انجام سایر عملیات­ها، وارد مرحله­ی بعد می­شوند.

فرآورش یا seed treating: این مرحله شامل چند مرحله از عملیات­های مختلف بوده و تخمه­ها مرغوب و دارای سایزها و تراکم­های یکسان و یکنواخت را تا مرحله­ی بسته­بندی و فروش آماده می­کند. دانه­های آفتاب­گردان معمولا در دمای پایین خشک شده و در درجه حرارت بالا پخته می­شوند. حرارت­دهی در هر یک از این دو بخش می­تواند از طریق گاز طبیعی مایع یا بخار آب باشد. بسته به پارامترهای کنترل­کننده­ی فرآیند، با استفاده از تنظیم شیر بخار آب می­توان درجه­ حرارت اولیه مورد نیاز را به دستگاه اعمال کرد.

ساختار و عملکرد خط تولید و فرآوری تخمه آفتاب­گردان:

خط چندمنظوره­ی پخت دانه­های آفتاب­گردان شامل بخش­های خوراک­دهی، پخت، خنک­سازی، بخش مواد و  بخش لرزاننده یا ویبراتور است. تمامی این بخش­ها به صورت عایق و ایزوله بوده که باعث می­شود بهداشت مواد تولیدی رعایت شده و محصول سالم به دست مشتری برسد. بخش پخت، شامل اجزائی مانند خوراک­دهی و ورود دانه­های تخمه آفتاب­گردان، دستگاه پخت یا بو دادن تخمه­ها، و همچنین دیگر دستگاه­ها و ماشین­آلات لازم است. یک خط تولید مناسب باید دارای طراحی انسانی، کاربری آسان، بازده تولید بالا و هدررفت یا اتلاف انرژی کم باشد. در این صورت است که شما می­توانید در بازار پرتراکم و رقابتی امروز، گوی سبقت را از رقبای خود بربایید. پس علاوه بر هزینه­ی خرید خط تولیدتان، به موارد ذکر شده نیز توجه کنید. همینطور دستگاه­های خط تولید شما باید دارای جنس مرغوب بوده و حداقل نیاز به هزینه­های تعمیر و نگهداری را داشته باشند.

پس از پخت تخمه­های آفتاب­گردان، شما می­توانید با طی مراحل طعم­دهی تولیدات خود را به دست مصرف­کننده برسانید، و یا این که دانه­های پخته آفتاب­گردان را جهت تولید کره دانه­ی آفتاب­گردان وارد مراحل دیگری کنید. هر دوی این بیزینس­ها، از جمله کسب و کارهای پرسود در زمینه تخمه آفتاب­گردان هستند که بسته به منطقه­ی جغرافیایی خود و شرایط بازار می­توانید یکی یا حتی هر دو را به عنوان بیزینس خود انتخاب کنید.

شرح مراحل:

پوست­کن: این ماشین پوست تخمه­ها را از دانه­های داخل آن­ها جدا می­کند. اگر این دستگاه دارای یک الک باشد، به آن پوست­کن یا scalper و اگر دارای دو الک باشد، به آن تمیزکننده­های سخت یا rough cleaners گویند. این دستگاه دارای صفحه­ی لرزاننده یا چرخنده بوده به طوری که به پوست­های جداشده از دانه­ها اجازه­ی عبور و جداسازی را بدهد.

مرحله پخت: در این دستگاه دما با استفاده از گاز طبیعی یا از طریق تماس بخار آب با دانه­های آفتاب­گردان، به تخمه­ها اعمال شده و تخمه­ها پخته می­شوند. اگر جهت گرمادهی از بخار آب استفاده شود، پس از آن لازم است تا تخمه­ها در حرارت کم خشک شوند تا بخار آب میعان شده روی سطح آن­ها از بین رفته و عمر مفید آن­ها افزایش یابد. پس از پخت اگر تمایل داشته باشید که تخمه­ی بوداده به بازار عرضه کنید، تخمه­ها باید وارد دستگاه دیگری شده و بوداده شوند.

مرحله طعم­دهی: در این مرحله طعم­دهنده­های مختلف از جمله نمک، فلفل، سرکه، آبلیمو یا دیگر طعم­دهنده­های مورد نیاز به تخمه­های آفتاب­گردان اعمال شده و تخمه­ها طعم­دار می­شوند. دقت کنید که در کسب و کار شما، در کنار رعایت بهداشت و مناسب بودن هزینه، طعم و مزه تولیدات شما مهم­ترین عاملی است که مشتری­ها را به سمت خرید از شما سوق می­دهد. بنابراین باید دقت لازم را در این مرحله به کار بندید. همچنین یکی از مهم­ترین مراحلی که می­توانید در آن با استفاده از ابتکار و خلاقیت، محصول جدیدی به بازار عرضه کرده و جای خود را در بازار پیدا کنید همین مرحله است.

خشک کن: در این مرحله نیاز است تا رطوبت ناشی از مرحله­ی طعم­دهی که ممکن است روی سطح تخمه­های آفتاب­گردان یا دیگر تخمه­های شما ایجاد شده باشد، از آن زدوده شود. این مرحله معمولا با عبور هوا از لابه لا و روی تخمه­ها انجام می­شود تا علاوه بر زدودن رطوبت ناشی از مرحله­ی طعم­دهی، حرارت ناشی از مرحله­ی پخت را هم از بین برده و تخمه­ها را خنک و آماده­ی بسته­بندی کند.

بسته­بندی: آخرین مرحله از مراحل بیزینس شما، مرحله­ی بسته­بندی است. این مرحله اگرچه ساده به نظر می­رسد، ولی یکی از عوامل مهم در افزایش فروش شماست. بسته­بندی باید کلیه اطلاعات لازم از قبیل نام محصول، تاریخ تولید و انقضا، قیمت، طعم محصول بسته­بندی شده، ترکیبات موجود در آن، میزان مواد معدنی و کالری و دیگر اطلاعات لازم را به مشتری منتقل کند. علاوه بر آن باید چشمگیر بوده و با ایجاد حس خوشایند در مشتری، او را به سمت خرید محصول شما از میان سایر محصولات مشابه موجود در فروشگاه سوق دهد.

منابع:

http://agritech.tnau.ac.in/seed_certification/seed_processing_equipments.html

https://ir.library.msstate.edu/bitstream/handle/11668/13892/1972-05-GreggPlanning.pdf?sequence=1&isAllowed=y

http://www.kuipers.nu/nuts-and-seeds

 

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و سایتی که لینک آن درون متن قرار گرفته عهده دار مسئولیت می باشد.



شیمیایی آمازون معتبرترین فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی تحقیقاتی
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398

شیمیایی آمازون معتبرترین فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی تحقیقاتی

این روزها خرید مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی اورجینال با توجه به افزایش نرخ دلار،  به دغدغه اصلی دانشجویان، محققان و واحد های D& R شرکتها تبدیل شده است.

از دیگر مشکلات موجود ،افزایش قیمت مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان و بعضا ً عدم اطمینان از اصل بودن مواد شیمیایی موجود در داخل، می باشد.

پازل صنعت رنگ ایران بدون تکه گمشده تحقیقات هرگز کامل نمی شود ولزوم تحقیق در صنعت رنگ مطابق با تکنولوژی روز دنیا برای ارائه تکنیکهای نو اجتناب ناپذیر است لذا دسترسی به مواد شیمیایی تخصصی در مقیاس آزمایشگاهی برای انجام پروژه تحقیقاتی بسیار حائز اهمیت می باشد.

برای خرید آنلاین مواد شیمیایی اصل چه کار باید انجام دهیم؟

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی آمازون تله ،وبسایت بسیار قدرتمندی است که مواد شیمیایی اصل را در مقیاس تحقیقاتی در اختیار شما قرار می دهد.

 آمازون تله راه حل دستیابی به برندهای جهانی ″

مواد شیمیایی موجود در فروشگاه آنلاین آمازون تله برای صنایع رنگ، رزین، چسب و کامپوزیت

می باشد و بیش از صدها محصول را به صورت آنلاین به فروش می رساند. قیمت های هر محصول بسیار پایین تر از قیمتهای جهانی بوده و ارسال بلافاصله  بعد از ثبت سفارش در همان روز کاری انجام می گیرد.

آمازون تله مواد شیمیایی کمپانی های معتبر اروپا و امریکا را بدون واسطه در اختیار شما قرار می دهد.

برای یافتن کالای مورد نظرکافی است با ورود به سایت و جستجوی نام محصول در نوار جستجو، خرید خود را کامل کنید و یا با رفتن به بخشهای زیر محصول مورد نظر خود را بیابید.

♦ رزین های آب پایه

♦ رزین های پایه حلال

♦ پیگمنت ها

♦ افزودنی ها

♦ هادنرها

♦ مواد اولیه رزین

سپس محصول مورد نظر خود را در سبد خرید اضافه کنید و با چند کلیک ساده با کارت شتاب خود خریدتان را انجام دهید و رایگان در آدرس خود تحویل بگیرید.

بخش مقالات آمازون تله اطلاعات کاملی را در مورد مواد شیمیایی در سایت خود گرد آوری کرده است. از مطالب منتشر شده در بخش مقالات آمازون تله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

◄ خواص فیزیکی پلیمرها

◄ پیگمنتهای شب تاب

◄ غلظت دهنده های سولزی

◄ پراکسیدهای آلی

هرماه بیش از 100 مطلب کاربردی و غیر تکراری در بخش مقالات منتشر می شود که هریک از این مطالب اطلاعات زیادی را به دانش شما می افزاید.

برخی از مشتریان ما :

پژوهشگاه پلیمر

پژوهشگاه رنگ

دانشگاه شیراز

دانشگاه تبریز

پژوهشگاه مواد و انرژی

پژوهشگاه پلیمرو پتروشیمی

دانشگاه تهران

دانشگاه صنعتی امیر کبیر

پژوهشکده رنگ و پلیمر دانشگاه امیرکبیر و ....

### پایان خبر رسمی




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.