مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معرفی قالیشویی کاردان
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398

معرفی قالیشویی کاردان

رعایت قواعد خاص و اصول قالیشویی بسیار حایز اهمیت می باشد چرا که رعایت این اصول سبب حفظ کیفیت اولیه فرش می شود. این مورد باید به صورتی انجام شود که منجر به از دست رفتن خصوصیات ساختمانی و ظاهری فرش نگردد. در عمل قالیشویی حفظ کیفیت و رفع آلودگی های فرش مورد توجه قرار دارد.

یکی از موارد مهم در امر قالیشویی، نوع شستشوی اصولی و استفاده از مواد شوینده مناسب می باشد که علاوه بر زدودن آلودگی و تمیزی فرش، در عین حال باید طراوت، رنگ و کیفیت فرش نیز حفظ شود. عدم آشنایی و رعایت اصول این کار، ضمن کاهش کیفیت و عمر فرش، به رنگ و بافت آن نیز آسیب وارد می کند. هر ساله با فرا رسیدن ایام نوروز و سال جدید، اغلب مردم تصمیم به خانه تکانی و شستشوی فرش های خود می گیرند. یکی از بخش های جدا نشدنی چیدمان منازل، فرش می باشد. همچنین قالی نیز به عنوان بخشی از فرهنگ دیرینه مردم ایران قلمداد می گردد. بر همین اساس تمیز بودن و نظافت آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. در گذشته اغلب مردم در خانه هایشان اقدام به شستن فرش و موکت می نمودند. این مورد علاوه بر مصرف زیاد آب، در بسیاری مواقع موجب کاهش کیفیت و رنگ آن می شد. با گسترش تکنولوژی، دستگاه های قالیشویی نیز در خود تحولات گسترده ای را دیدند. امروزه دستگاه های به روز  و مدرن، به راحتی و با روش های مختلف شستشوی موکت، فرش ماشینی و فرش دستباف را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می دهند و بدون وارد آوردن کوچکترین آسیب، آلودگی های موجود در سطح فرش را برطرف می سازند. قالیشویی ها با توجه به ساختمان و بافت هر فرش، مواد شوینده مناسب و روش مخصوص متناسب با شرایط فرش را به کار می برند. به عنوان نمونه، عمل شستشو و نظافت فرش ابریشمی باید با مراقبت و دقت زیادی صورت پذیرد.

ویژگی های و خصوصیات یک قالیشویی مناسب و با کیفیت

مواد شوینده مورد استفاده در قالیشویی در تهران بسیار حایز اهمیت می باشد. در این مورد غلظت، کیفیت و نوع مواد شوینده مهم و دارای اهمیت است. برخورداری از دستگاه های مکانیزه و مدرن نیز بسیار تاثیر گذار می باشد. چرا که روش شستشو متناسب با نوع فرش متغیر می باشد. به طور معمول با استفاده از دستگاه های مکانیزه، برای شستشوی فرش های ماشینی اقدام می شود. تجهیز قالیشویی به گرمخانه نیز یکی از ویژگی های مهم در این زمینه است. خشک کردن فرش در زیر تابش نور خورشید ضمن کدر شدن، بافت آن را نیز از بین می برد. در گرمخانه با استفاده از حرارت مشخص شده، فرش ها در دستگاه گرمخانه قرار گرفته و به نوبت و در زمان مناسبی فرآیند خشک شدن آن صورت می گیرد. برخورداری از واحد پشتیبانی نیز در این زمینه کمک شایانی در مورد مشکلات به وجود آمده در شستشوی فرش انجام می دهد.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه قالیشویی

برآورد هزینه ها در قالیشویی بر حسب متر مربع اعمال می شود. به همین جهت هزینه ها بر اساس هر متر از فرش محاسبه می گردد. هزینه ها با در نظر گرفتن روش شستشو، نوع فرش و مواد شوینده مورد استفاده، متغیر می باشد. نرخ اصلی هزینه شستشوی فرش دستباف، ماشینی و موکت به وسیله اتاق اصناف معین و مشخص می گردد. امروزه قالیشویی در جردن ها علاوه بر شستشوی فرش، خدماتی همچون رنگرزی، رنگبرداری، ریشه زنی، رفوگری، شیرازه دوزی و رفع سوختگی فرش را ارایه می نمایند.

  شماره تماس :  77046706-021

آدرس سایت : www. carpetkardan.com



روش های نوین جلوگیری از اتلاف انرژی در سیستم های تاسیساتی
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398

روش های نوین جلوگیری از اتلاف انرژی در سیستم های تاسیساتی

 

درعلم  تاسیسات از مواد و مصالحی به نام عایق برای کاهش تلفات حرارتی در سیستم های تاسیساتی استفاده می شود.

عایق کاری حرارتی لوله های موتور خانه

میزان اتلاف انرژی از سطح دیگ ، بویلر ، لوله ها ، کلکتورهای آب گرم ، مبدل ها ، دیگ های آب گرم ، منابع ذخیره آب و دیگر تجهیزات گرمایشی داغ بسیار چشمگر می باشد.

به همین علت عایقکاری لوله های موتورخانه یکی از ساده ترین راهها برای کاهش میزان انرژی تلف شده که در یک لوله ی 2 اینچی عایق نشده و در دما 100 درجه سانتیگراد برابر با 220 وات می باشد.

 

به همین دلایل، در کشور های پیشرفته به موضوع صرفه جویی انرژی اهمیت زیادی می دهند .

سیستم هایی که نیاز به عایق کاری دارند به سه بخش تقسیم میشود:

 

  • دامنه دمایی پایین ( 20 تا 75 درجه سانتی گراد ): خنک کننده ها، سیستم های اب سرد یا یخ و سیستم های صنعتی سرد کننده ها
  • دامنه دمایی متوسط ( 20 تا 350 سانتی گراد ): خطوط لوله، لوله کشی قدرتی، کوره ها، دودکش ها و...
  • دامنه دمایی بالا ( 350 تا 1000 درجه سانتی گراد و بالاتر): دستگاه های تولید برق، توربین ها، کوره ها از جمله ذوب اهن، سیستم های هواکش قدرتی و...

برای عایق کردن سیتم ها باید به چند مطلب توجه کرد نخست انتخاب عایق مناسب، دمای عملکرد سیستم  سپس محل قرار گرفتن سیستم، باید مشخص شود که درون ساختمان هست یا خارج از ساختمان به این دلیل  که ایا سیستم و عایق، نیاز به محافظت در برابر هوا، جو خورنده، اب و مواد شیمیایی، سواستفاده یا دیگر شرایط را دارد یا خیر.

نوسانات دمای محیط در انتخاب نوع و ضخامت عایق بسیار مهم خواهد بود

عایق کاری مناسب لوله ها بستگی به  ضریب تابش سطح، مقاومت در برابر بخار، ضخامت عایق، چگالی عایق دارد.

از اولین و بدیهی ترین راهکار های بهینه سازی سیستم گرمایشی و صرفه جوی مصرف انرژی عایقکاری اصولی لوله ها و تجهیزات موتورخانه که باعث کاهش 20 درصدی مصرف انرژی می شود پشم شیشه، پشم سنگ و همچنین مل و ماستیک از رایج ترین عایق ها و اصتلاحا سنتی گفته میشود ولی با پیشرفت صنعت عای کاری  عایق های الاستومتری، فوم های پلی یورتان ، ، و ...  را میتوان جایگزین عایق های سنتی و عایق کاری پربازدهی را اجرا و از هدر رفت انرژی پیشگیری کرد .

 

فوم های انعطاف پذیر الاستومر :

فوم های انعطاف پذیر وسلول بسته، فوم های نرم ساخته شده از لاستیک الاستومری  نام دارد. که به دو نوع EPDM  یا  NBR  تولید می شود. اینگونه  فوم ها، عایق سرد محسوب شده و مقاومت به نفوذ بخار بسیار بالایی دارد، به گونه ای که دیگر نیاز به پوشش بخار خارجی ندارند .

از این نوع عایق ها (الاستومری) در خطوط لوله های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد

استفاده از عایق های الاستومتری که هم در وقت و هزینه صرفه جویی بسیار می شود جایگزین مناسبی برای پشم شیشه می باشد

برای پارچه پیچی باید به مقدار لازم مل و چسب چوب و سریش در بشکه اب ریخته شود و کاملا مخلوط

 

عایق کاری با عایق الاستومری:

اگر چه عایق الاستومریک نسبت به عایق های سنتی متداول گرانتر است ولی به دلایلی مثل بی نیاز بودن به پوشش و مقاومت حرارتی بالا و همچنین مقاوم در برابر جدب رطوبت بسیار مقرون به صرفه می باشد

عایق های الاستومری در دو نوع لوله ای و پتویی تولید شده که ضخامت گوناگونی دارند وهمچنین برای چسباندن لبه ها از چسب مایع و برای درزگیری از چسب درزگیر استفاده می شود.

شرکت نوین تهویه کاسپین با هدف اصلاح و بهینه سازی مصرف انرژی اقدام به تأمین، تهیه، نصب و اجرای عایق الاستومریک EPDM (عایق الاستومری- فوم الاستومری)، کانال از پیش عایق شده PIR و فنولیک و کانال خرطومي فلکسیبل آلومینیومی یا کانال لوله فلکسی نموده است.



طراحی سایت حرفه ای در شرکت بهپردازان
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398

طراحی سایت حرفه ای در شرکت بهپردازان

شرکت طراحی سایت بهپردازان با طراحی بیش از پانصد سایت اینترنتی در زمینه های طراحی سایتهای فروشگاهی ، طراحی سایت بازاریابی شبکه ای و طراحی سایت خبری و غیره در سراسر جهان با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های طراحی سایت به همراه بهترین خدمات جانبی طراحی سایت نظیر بهینه سازی سایت، سئو، امنیت سایت و خدمات هاستینگ و طراحی سایت ریسپانسیو با افتخار در کنار شماست. همواره با تشکیل یک گروه متخصص توسعه دهنده وب در تلاشیم تا بتوانیم بهترین خدمات طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل و سئو و بهینه سازی و خدمات هاستینگ را به مشتریان شرکت خود ارائه نماییم. ما در شرکت طراحی سایت بهپردازان مدعی هستیم پیشروترین و بروزترین خدمات نرم افزاری را در سراسر جهان با هدف سرویس دهی بهینه با تشکیل کار گروه های مشاوره ، راهنمایی و توسعه کسب و کار ارائه می دهیم.

شرکت در بخش خدمات طراحی سایت بازاریابی شبکه ای می تواند تمام پلن های شما را بصورت کامل اجرایی کند و در طراحی سایت بازاریابی شبکه ای این شرکت نمونه کارهای زیادی برای ارائه دارد . در گذشته بدلیل باز نبودن فضای سایبری و عدم آگاهی مردم با وعده های شرکت های هرمی غیر مجاز، براحتی فریب خورده و پس از مدت کوتاهی پی به اشتباه خود برده ، ولی امروزه فضای جامعه بسیار بازتر شده و نسبت به آن زمان آگاهی های مردم بیشتر شده و شرکت های بازاریابی شبکه ای بدنبال اخذ مجوز رفته و با شیوه صحیح نت ورک مارکتینگ فعالیت خود را اقدام می نمایند. شرکت طراحی سایت بهپردازان موفق به دریافت و اخذ قرارداد در زمینه طراحی سایت بازاریابی شبکه ای موفق به اخذ پروژه و اجرای آن شده است.

برای طراحی سایت بازاریابی شبکه ای  در ابتدا باید نکات زیر را در نظر بگیریم :

 

- مجوزهای لازم برای طراحی سایت بازاریابی شبکه ای مجوزهای لازم را باید از وزارت صنعت و معدن گرفت.

- طراحی سایت بازاریابی شبکه ای غیر هرمی(در واقع طراحی این سایتها به گونه ای است در یک تجارت پر سود و دارای مجوزهای جمهوری اسلامی ایران وب سایت خودتان را طراحی می کنید)برای طراحی سایت بازاریابی شبکه ای وب سایت شما یک مجموعه فروشگاهی می شود که دارای پلن مجوزدار نت ورک مارکتینگ می باشد .

 

طراحی پلن مارکتینگ در طراحی سایت بازاریابی شبکه ای

 

اساسی ترین دلیلی که هر کسی را به انجام فعالیت بازاریابی شبکه ای ترغیب می کند پلن درآمد زایی یک شرکت در کنار محصول است ویژگی های سایت بازاریابی طراحی شده توسط ما:

طراحی و تحلیل پلن های اختصاصی از مبتدی تا پیشرفته - قابلیت مشاهده و تحلیل میزان رشد و توسعه فنی - داشتن کارایی بالا در انجام محاسبات با سرعت و دقت بالا - برخورداری از زیر ساخت های مدرن و پیشرفته برای جلوگیری از نفوذ خرابکار ها - مدیریت آسان و سریع اطلاعات بازاریاب ها، مدیران سیستم-سیستم جامع برای تحلیل و بررسی پورسانت ها، تسویه حساب ها- قابلیت گزارش گیری از تراکنش های مالی، سفارشات به صورت ماهانه و سالانه-مدیریت سفارشات و خرید های ثبت شده از سوی کاربران-نمایش درختی و خطی شبکه -سیستم فروشگاهی جامع در عین حال ساده برای راحتی کار کاربران-سیستم فروشگاهی با فیلتر های مختلف برای محصولات-امکان تعریف ویژگی های متعدد برای محصولات مانند رنگ، سایز، برند، وزن و ...-مدیریت کامل محصولات اعم از ویرایش و حذف آن ها-امکان ثبت سفارشات و خرید محصولات به صورت آنلاین و آفلاین-گزارش گیری از میزان فروش و سفارشات به صورت نموداری-قابلیت اجرا موارد فوق بر روی موبایل



فروشگاه مرکزی نمایندگی کنون در ایران
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398

فروشگاه مرکزی نمایندگی کنون در ایران

نمایندگی کانن طی سال های متوالی به عنوان قدرتمندترین و معتبر ترین شرکت در زمینه فروش محصولات کانن معرفی شده است و همواره به عنوان مرکز معتمد و منتخب مشتریان کانن مطرح شده است. تمامی محصولات عرضه شده در نمایندگی کانن با گارنتی خود کمپانی کانن و به صورت اورجینال می باشد. نمایندگی مرکزی کانن انجام دهنده ی کلیه ی خدمات فروش و پس از فروش مرتبط با محصولات کانن اعم از تعمیرات  و عیب یابی و آموزش استفاده بعد از خرید دوربین های عکاسی و فیلمبرداری , دستگاه های فتوکپی , پرینتر های تک کاره و چند کاره و اسکنر ها به مصرف کنندگان گرامی در ایران می باشد. مصرف کنندگان محترم محصولات کانن میتوانند با مراجعه به نمایندگی کانن حرفه ای ترین خدمات مرتبط با دستگاه خود را دریافت کنند. کلیه ی خدمات صورت گرفته در نمایندگی کانن توسط مهندسین و کارشناسان متخصص در زمینه های محصولات کانن بر اساس آخرین متد ها و استاندارد های جهانی صورت و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا صورت می گیرد. کارشناسان و مهندسین نمایندگی کانن به تمامی قطعات نرم افزاری وسخت افزاری محصولات کانن آشناییت دارند و بر آن ها تسلط کامل دارند و با بهترین ترفند ها محصولات کانن رو تعمیر و آموزش می دهند. خریداران محترم می توانند پیش از حضور در فروشگاه مرکزی کانن مشکلات و پرسش های احتمالی خود را به صورت تلفنی و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت کانن با  کارشناسان آموزش دیده ما در دوره های کانن(در اروپا و زاپن) در میان بگذارند و مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنند. جهت تماس با نمایندگی کانن در ایران با شماره  02166857692  تماس حاصل فرمایید



فروشگاه اینترنتی آهن آل
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398

فروشگاه اینترنتی آهن آل

آهن آل فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید و فروش بست های داریستی در سال ۱۳85 آغاز نموده و در ادامه به منظور اطلاع رسانی شفاف و فروش آنلاین انواع آهن آلات و قطعات، سایت حاضر را تحت عنوان آهن آل تاسیس نمود.

مهم ترین فعالیت ها :
•  فروش انواع بست داربستی، لوله داربست، اتصالات داربست، میلگرد، تیرآهن، ورق سیاه، نبشی، ناودانی، پروفیل، ورقهای آلیاژی و صنعتی، ورق های روغنی، گالوانیزه،استنلس استیل، انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی، بست سیم بکسل، کرپی،
•  تامین کننده تمامی قطعات و آهن آلات مورد نیاز سازمانها ونهادهای دولتی، شرکتهای خصوصی و اشخاص
•  هماهنگ کننده با باربری قابل اعتماد و امین جهت ارسال بار خریداری شده توسط مشتری
•  پایینترین قیمت بازار
•  بهره گیری از یک تیم قوی در عرصه فروش انواع آهن آلات
•  ایجاد شبکه اجتماعی جهت اطلاع رسانی اخبار آهن آل

در حال حاضر آهن آل با تکیه بر توان تولید داخل و بهره گیری از نیروهای حرفه ای در عرصه تولید قطعات، عزم راسخ دارد که تولید خود را بسیار گسترده تر نموده و بتواند از تمامی رقبای خارجی پیشی بگیرد.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.