مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

خرید کتاب از خرید خانه و سهام هم سودآورتر است
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398

خرید کتاب از خرید خانه و سهام هم سودآورتر است

شاید در وحله اول تعجب کنید که اگر به شما بگویند «خرید کتاب از خرید سهام، ملک و طلا هم سودآورتر است» اما این ادعا به لحاظ منطقی و عقل سلیم ادعایی صحیح است. می توان دلایل بی شماری برای آن ارائه داد اما بی تردید خودِ این مقایسه اشکالاتی دارد و کتاب و دانش و سودآوری آگاهی را تنها به امور اقتصادی و مادی تقلیل می دهد. خیلی ساده می توان مثال زد که ثروتمند بودن مصادف با سعادتمند بودن نیست، چه بسیار ثروتمندانی که با انواع بیماری های روحی و جسمی و اخلاقی و غیره مواجه اند و هیچ کامیابی و خیری از زندگی نمی بینند. بنابر این می توان گفت گرایش و میل به کتاب فی نفسه امری معنوی یا دست کم فرامادی و انسانی است.

اما حتی اگر کسی وجه مادی و اقتصادی زندگی برایش محور زندگی است باید است بداند که پیش از هرگونه سرمایه گذاری و انجام معامله سود آور، بهتر است اولین سرمایه های خود را در خرید کتاب و خواندن آن صرف کند. سرمایه گذاری برای کتاب تنها مادی نیست، بلکه شما برای خواندن یک کتاب باید وقت صرف کنید. حال آنکه بدون خواندن کتاب راههای اشتباه و خطایی می توان رفت، ممکن است گمراه شویم و سالها وقت صرف کسب تجربه های شکست خورده کنیم. اما با خواندن کتاب و کسب اطلاعات و آگاهی از موضوعات مورد نیاز و مورد نظر خود می توان ضریب، کمیت و کیفیت خطاها و اشتباهات و آنچه می بازیم را به حداقل ممکن برسانیم.

آنکه نمی خواند قطعا تنها به میزان تجربه اش می داند، و ای بسا به میزان تجربه هم نمی داند، چرا که طبق مطالعات انجام شده مطالعه و خواندن کتاب قوای فهم، ضریب هوشی و توانمندی های ذهنی افراد را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. مطالعه در حوزه های مختلف، بخصوص حوزه هایی که باطنن علاقه شدیدی نسبت به دانستن درباره آنها داریم، ذهن و تفکر ما را پرورده می کند، به شکلی که تجربه های ما از غنای بیشتری برخوردار می شود. به اعتبار مطالعه است که می توان ذهن خود را ورزیده کرد و تفکر مفهومی را تجربه کرد، تجربه ها و موارد انضمامی و عینی را با مفاهیم توضیح و تفسیر و تشریح کرد. می توان ابعاد مختلف موضوعات را عمیقاً واکاوی کرد و پی برد که نادانسته های ما در زمینه های شغلی و حرفه ای و روزمره مان بسیار بیش از آن چیزی است که تصورش را می کنیم.

در جهان پساصنعتی و پسامدرنِ امروز چگونه می توان در طوفان ارتباطات و انفجار اطلاعات کتاب را زمین گذاشت؟! و عمق فاجعه آن است که به اینترنت، موبایل و دانش ها و دانسته های پراکنده و بی بنیان آنها تکیه کنیم، تسلیم جهان رسانه ها شویم که نتیجه ای جز از بین رفتن بنیان تفکر و اراده و تصمیم گیری در پی نخواهد داشت. آنچه ما امروز بیش از پیش نیازمند آگاهی از جنس ناب و اصیل آن است که نه یک شبه و در یک صفحه وبسایت یا وبلاگ یا کانال و انواع شبکه های اجتماعی، که در صفحات زیاد و لابلای ورق های کتابها در طی یک روند زمانی به دست می آید. از این رو برای زندگی بهتر نیازمند دانستن و آگاهی اصولی تر و بنیادی تر هستیم و برای دستیافتن به این آگاهی ناب نیازمند خواندنِ هرچه بیشتر کتاب هستیم و در نهایت برای خواندن هرچه بیشتر کتاب نیازمند انگیزه و اراده و جدیتی هستیم که ما را مصمم در برابر وسوسه های اینترنت و رسانه های مختلف وا دارد که کتاب اولویتمان باشد.

مطالعه گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات روزمره، خانوادگی و کاری ما هستند که می توان با مراجعه به آنها بهترین مشورت ها را از آنها گرفت، کتاب راهگشای بسیاری از مشکلاتی است که شاید حتی تصورش را هم نکنیم. مطالعه تنها وسیله ای است که می توانید با آن بدون این که جایی بروید سفر کنید. تنها وسیله ای که می توانید زندگی یک شخص دیگری را تجربه کنید. به شما این فرصت را می دهد که سفر ذهنی داشته باشید و مکان ها و انسان هایی که توصیف می شوند را تصور کنید. می توانید مشکلات مردمی که از فرهنگ های متفاوتی هستند را تجربه کنید و درک آن ها از زندگی را بفهمید. تمام دردها و لذت های آن ها را تجربه می کنید چون بخشی از این سفر هستید. درست مثل احساسی که هنگام تماشای یک فیلم دارید.

علاوه بر تمامی موارد یاد شده برای خواندن کتاب نیازمند آشنایی با کتابها و یک کتابخانه یا کتابفروشی بزرگ هستیم، جایی که بی نهایت کتابِ خوب و قابل خواندن داشته باشد و اساساً ما را در آشنایی با کتابهایی که حقیقتاً ارزش خواندن دارند یاری رساند. این روزها شاید به میزان تمامی صفحات اینترنت کتاب و بی شمار تعداد صفحه در کتابها موجود باشد، اما آیا حقیقتاً تمامی کتابها ارزش خواندن دارند؟! یقیناً خیر. حال چگونه می توان با آنچه ارزش خواندن دارد آشنا شد؟! با مطالعه و ورق زدن تمام کتابها؟! بازهم خیر، یقیناً عمر ما کفاف این کار را نخواهد داد. برخط بوک به عنوان یک کتابفروشی اینترنتی بر مبنای معرفی کتاب خوب و آثار فاخر و ارزشمند در تمامی زمینه ها و حوزه ها شکل گرفته است. در اینجا می توانید کتاب خانه ای سرشار از خواندنی ها را مشاهده  کنید و در صورت تمایل آن ها را در کمترین زمان و با کمترین هزینه تهیه کنید. با برخط بخوانید، همیشه خوب بخوانید: کتاب کودک، ادبیات، ادبیات جهان، ادبیات ایران، فلسفه، جامعه شناسی... از تمامی حوزه ها بهترین ها را در برخط بخوانید. فروش کتاب تنها غایت ما نیست، بلکه معرفی و عرضه بهترین ها رسالت ماست.

.

.

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت محتوای آن با سایتی است که لینک آن در داخل رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



جاذبه های گردشگری مکزیک
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398

جاذبه های گردشگری مکزیک

مکزیک کشوریست پر از سواحل تمیز و آرام. بزرگ ترین صخره‌های جهان در مکزیک واقع شده است. این کشور دارای فرهنگی شاد و تمدنی باستانی است که آن را به یک گزینه ی توریستی محبوب تبدیل می کند. این کشور سرزمین رنگ و طراحی های معماری عالی می باشد. سواحل شلوغ این کشور شما را به شهرهای آرامش بخش و پر از رنگ دعوت می‌کند. هتل ها و مسافرخانه های این شهر ها رو به جنگل و یا رو به دریا هستند و در هر حالت شما از اقامت خود لذت خواهید برد. در این جنگل ها طوطی و میمون زندگی می کند که به راحتی می توانید آن ها را تماشا کنید، این کوه‌ها در پایان به بیایان‌ می رسد.

شما میتوانید با شرکت در تور های شرکت ریسمون از جاذبه های گردشگری مکزیک لذت ببرید.

 

پوئبلا در مکزیک

در سال 1531 پوئبلا در وسط این کشور ساخته شده و ششمین شهر بزرگ در مکزیک شناخته می شود. این شهر بیش از دو میلیون جمعیت در خود جای داده است. وضعیت استراتژیکی پوئبلا آن را یک شهر مهم در مکزیک کرده است. این شهر امروزه با گردشگران گرسنه ی زیادی رو به رو می شود و علت آن غذاهای لذیذ با طعم های متفاوت است. اگر به این شهر سفر کردید بدون تردید غذا های سنتی مکزیک که پوبلانو نام دارد، را بچشید تا به لذت غذاهای مکزیکی پی ببرید. این غذاها را افراد همین شهر اختراع کرده اند، پس نام شهر بر روی غذا گذاشته شده است. در کنار این شهر آتش فشان پوپوکاتپتل موجود است که یکی از جاذبه های طبیعی به شمار می رود. معبد  Catedral de Pueblaدر نزدیکی همین شهر است. این معبد از سقف گنبدی و مجسمه‌های عقیق زیبا ساخته شده است که الگوی طراحی این معبد از سنت پیتر روم برداشته شده است. اهرام بسیار بزرگی در شهر چولولا وجود دارد و این شهر دقیقا در نزدیکی پوئبلا قرار گرفته است 

پوئبلا در مکزیک

پوئبلا در مکزیک

 

تخکو در مکزیک

افرادی به جواهرات و بدلیجات نقره که علاقه ی شدیدی دارند می‌توانند به این شهر سری بزنند. شهر تخکو براساس جواهرات و نقره های خود در جهان بسیار مشهور است. این شهر مهم‌ترین و اولین شهر معدنی در کشور مکزیک وجود دارد. در این شهر کوچه و خیابان ها با آجرها سنگ های مختلف آرایش داده شده اند. خانه های بسیار بزرگ و سلطنتی با بالکن های پر از گل و گیاه در همه جای شهر به چشم می خورد و همه جا کارگاه های کوچک و بزرگ نقره سازی دیده می شود. در این شهر کلیساهای زیادی وجود دارند ولی کلیسای  سنتا پریسکا خاص ترین آن هاست، زیرا نوع معماری آن سبک باروک است. برای مشاهده و آشنایی با عقاید و مذهب این مردم می توانید در هفته ی مقدس به این شهر سفر کنید و با مراسم های مذهبی جالب مردم این شهر آشنا شوید.

برای دیدن از این شهر زیبا می توانید به تور مکزیک شرکت ریسمون بپیوندید و با ما از این زیبایی ها لذت ببرید.

تخکو در مکزیک

تخکو در مکزیک

 

گوآناخوآتو در مکزیک

گوآناخوآتو نام یک پایتخت ایالتی است که همانند شهر های دیگر مکزیک بسیار جذاب و دیدنی است. سبک باروک به این شهر با سنگ فرش های جالب و رنگی، کافه‌ و رستوران های موجود در کنار خیابان و معماری ساختمان های جالب جان و روح عجیبی بخشیده است. در این شهر از تونل های زیر زمینی به عنوان جاده استفاده می شود که همین باعث می شود این شهر جذابیت جهانی داشته باشد. شهر گوآناخوآتو دارای معادن طلا و نقره‌ ی بسیاری است که از برخی می توانید بازدید کنید و به همین خاطر مشهور شده است. این شهر دارای موسیقی ماریاچی است که گوش نواز ترین موسیقی می تواند برای شما باشد.

گوآناخوآتو در مکزیک

گوآناخوآتو در مکزیک

 

موریلیا در مکزیک

موریلیا شهری بسیار زیبا و جالب است. خانه های آن با آجر های صورتی و نماهای جذاب توجه تمام گردشگران را به خود جلب میکند. به دلیل وجود این خانه ها به یک رنگ و مدل های متنوع به این شهر، شهر صورتی نیز می گویند. مردم از کشور های مختلف دنیا فقط برای بازدید از این ساختمان ها به مکزیک می آیند. این شهر زیبا در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

موریلیا در مکزیک

موریلیا در مکزیک

.

.

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت محتوای آن با سایتی است که لینک آن در داخل رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



6 دلیل برای اجاره آنلاین ویلا و سوئیت با لیدوماتریپ
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 29 آذر 1398

6 دلیل برای اجاره آنلاین ویلا و سوئیت با لیدوماتریپ

به خاطر می آورید آخرین سفری که رفتید چه زمانی بود؟ فکر کردن به خاطرات آخرین سفر، لبخند به لبانتان می آورد یا ناراحتتان می کند؟ فاکتورهای مختلفی برای بالا بردن میزان رضایت از سفر وجود دارد که یکی از آنها، رزرو اقامتگاهی امن و راحت است.

مسافرین شهرهای مختلف، به خصوص شهر شلوغ و پر رفت آمدی مانند تهران، در مورد وضعیت اسکانِ خود  دغدغه و نگرانی هایی دارند و به فکر اجاره سوئیت در تهران، آپارتمان مبله و منزل روزانه هستند. شاید شما جز کسانی باشید که این دست از دغدغه را قبل از سفر تجربه می کنید. بخش زیادی از این استرس ها، مربوط به پاسخ دادن به این سوال است: حالا شب رو کجا بمونیم؟!؟

وبسایت گردشگری «لیدوماتریپ» یک استارت آپ موفق، در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه های مردمی است و تخصصش پیدا کردن اقامتگاه مناسب برای شماست. اما قبل از همه چیز، بیایید ببینیم که چرا رزرو آنلاین اقامتگاه ها با لیدوماتریپ برای ما بهتر است؟

 

  • اقامتگاه مورد نظرتان را سفارش دهید!

در رزرواسیون آنلاین با لیدوماتریپ، خانه روزانه و منزل اجاره ای مورد نظرتان را می توانید سفارش دهید. اما چگونه؟ هر شخصی انتظاراتی از یک اقامت خوب دارد. برای شما چه چیز مهم است؟ جای خواب؟ نظافت؟ لوکس بودن؟ دکوراسیون خانه؟ قیمت؟ امکانات؟ و...

وبسایت لیدوماتریپ بیش از 180 واحد برای اجاره خانه روزانه در تهران و بیش از 3000 اقامتگاه  ثیت شده در شهرهای مختلف ایران دارد. این واحدها امکانات، قیمت، دسترسی و موقعیت متفاوتی دارند و در انواعِ استخردار، آپارتمانی، ویلایی، سوئیت و... هستند که هر کدام از آنها طرفداران خاص خود را دارند. برای سفارش اقامتگاه مورد نظرتان، کافی است از طریق جستجوی پیشرفته سایت که سیستمی ساده دارد، مشخصات مورد نظرتان را وارد کنید تا واحدهایی با شرایط خواسته شده ی شما را نمایش دهد. اگر می خواهید نه سیخ بسوزد و نه کباب، کمی انعطاف هم به خرج دهید! نظر همسفران و خانواده اتان را نیز بپرسید و در این جستجو دخیل کنید. لبخند رضایت همسفرانتان، سفر شما را لذت بخش تر خواهد کرد J.

 

  • در ازای فضایی بزرگ، پول کمتری بپردازید

هزینه ها، بخش مهمی از سفرها هستند. حساب و کتاب کردن  در سفرچیز خوبی است مخصوصا هنگامی  قصد سفر به شهری گران مانند تهران را دارید. بااجاره آپارتمان مبله در تهران و هر شهر دیگری، تمام فضای این آپارتمان در اختیار شما قرار می گیرد و برای این فضای زیاد، هزینه کمتری نسبت به هتل می پردازید. حالا اتاق یک هتل را تصور کنید که علاوه بر اینکه باید برای آن پول بیشتری بپردازید، فضا و آزادی عمل کمتری دارید. لیدوماتریپ با اجاره دادن منزل روزانه به مسافرین، در ازای مبلغی کم تر، فضایی بیشتر را در اختیارشان قرار می دهد و البته تخفیفات فصلی و مناسبتی که وبسایت لیدوما ارائه می دهد را هم به آن اضافه کنید.

این نکته را فراموش نکنید که اگر اهل سفرهای دسته جمعی باشید، این مبلغ میان شما و همسفرانتان تقسیم می شود.

 

  • با خیال آسوده تری، عازم سفر شوید

حتی گردشگران حرفه ای و آب دیده هم شب قبل از سفر سطوح مختلفی از استرس را تجربه می کنند. آماده ی این باشید تا ترس هایتان را مرور کنید و برای آنها راه حلی بیابید. چگونگی اسکان و اجاره سوئیت، اجاره آپارتمان مبله و منزل روزانه در تهران و هر شهر دیگری، ممکن است یکی از این نگرانی ها باشد و کاملا قابل درک است! به جرات می توان گفت که یک اسکان بد مساوی است با یک سفر تلخ! پس برای اینکه بتوانید کنترل شرایط را به دست بگیرید بهتر است برای اسکان اتان برنامه ریزی داشته باشید. رزرو آنلاین اقامتگاه در وبسایت گردشگری لیدوماتریپ، به شما این امکان را می دهد تا در هر جایی که باشید، چه در خانه، چه در محل کار، در خیابان یا در اتوبوس و یا هنگامی که مشغول صرف ناهار در محل کارتان هستید، سوئیت یا منزل روزانه مورد نظرتان را اجاره کنید. برای رزرو به تنها چیزی که نیاز دارید اینترنت، گوشی هوشمند و یا رایانه است. مهم نیست شب هست یا روز، در هر ساعتی که باشد می توانید رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید. پشتیبانان لیدوماتریپ نیز به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته و تعطیلی در محل کار خود حاضر هستند و به سوالات مسافران پاسخ می دهند و به نیازهایشان رسیدگی می کنند.

  • از نظرات مسافران قبلی مطلع شوید!

هنگامی که عازم سفر هستید و به صورت حضوری به دنبال اجاره روزانه خانه هستید، با مشکلات متعددی روبرو خواهید بود. یکی از آنها این است که از نظرات مسافران قبلی این خانه مطلع نیستید. شما خسته ی راه هستید، از گشتن به دنبال اقامتگاه خسته شده اید و صدای غرولند همسفرانتان بلند شده است. در این شرایط ممکن است به کم قانع شوید و بیخیال تحقیق و جستجوی بیشتر شوید! پس چگونه می توان از احساس مسافران قبلی آن خانه خبر دار شد و به اصطلاح چشم بسته غیب گفت؟؟ مزیت اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در تهران و سایر شهرها با لیدوماتریپ این است که شما می توانید نظرات و احساسات مثبت و منفی مسافران قبلی واحد های مختلف را همراه با پاسخ میزبان آن واحد بخوانید و در تصمیم گیری هایتان برای رزرو سوئیت بهتر عمل کنید. همچنین لیدوماتریپ و میزبانانش نیز خود را موظف می بینند پاسخگوی انتقادات و پیشنهادات مسافرین خود باشند.

 

 

5- سریع، آسان و ایمن رزرو کنید

چیزی که باید به هنگام رزرو آنلاین اقامتگاه، به آن توجه کنید، واقعی بودن اطلاعات و تصاویر اقامتگاه، چگونگی پرداخت و میزان مبلغ پرداختی است. تمام اطلاعات و تصاویر ثبت شده از اقامتگاه های لیدوماتریپ، در عین واقعی بودن، از نقاط مختلف خانه تهیه شده اند و شما را به یک تور خانه گردی می برد. همچنین پلتفرم گردشگری لیدوماتریپ دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت الکترونیک است که نشان دهنده ی اعتبار وبسایت لیدوماتریپ و ایمن بودن پرداخت برای آن است. این مجموعه، جزو معدود سایت هایی است که در آن لازم نیست در همان ابتدا، تمام مبلغ توسط مسافر پرداخت شود. نیمی از مبلغ  هنگام رزرو و نیمی دیگر نیز پس از تحویل واحد پرداخت می گردد. پشتیبانان و متخصصین لیدوما، تا پایان سفر همراه با مسافرین هستند و در صورت بروز هر مشکل احتمالی، راهنمایی های لازم را انجام می دهند.

 

 

6- به بهبود شرایط اقتصادی کمک می کنید

تمام میزبان هایی که اقامتگاه خود در وبسایت گردشگری لیدوماتریپ ثبت کرده اند، هموطنان و همشهری های شما هستند که واحدی خالی داشته اند و اکنون می خواهند آن را در اختیار مسافرین قرار دهند. پس از تایید صحت تصاویر و ویژگی های اقامتگاه و هویت میزبان ها توسط کارشناسان لیدوما، اجاره نمایش آن واحد در سایت داده می شود. در حال حاضر بیش از 1100 میزبان در سراسر کشور با این سایت همکاری می کنند. رزرو اقامتگاه های مردمی فرصتی برای آشنایی با افراد جدید را به شما می دهد، فرهنگ مردمان شهرهای مختلف را از نزدیک لمس می کنید، هزینه ی کمتری نسبت به هتل می پردازید و در عین حال همه ی امکانات یک خانه را در اختیار دارید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که واحدی بلا استفاده دارید، می توانید آن را در سایت لیدوماتریپ ثبت کرده، به جمع میزبان ها بپیوندید و درآمدی شرافتمندانه کسب کنید.

 

با "لیدوماتریپ" بیشتر آشنا شوید

شاید شما هم مثل من کنجکاو شده باشید تا بدانید "لیدوما" به چه معناست؟ لیدوما، در واقع کاخ گردشگری پادشاهان هخامنشی بود که در راه شاهی بین تخت جمشید و شوش قرار داشت و محل اقامت پادشان هخامنشی به هنگام تعطیلات و سفرهایشان بود. این محوطه باستانی 10 سال قبل در شهرستان نورآباد ممسنی شیراز، سر از خاک بیرون آورد. لیدوماتریپ نیز نسخه ی امروزیِ لیدومای هخامنشیان است، با این تفاوت که این اقامتگاه ها مردمی هستند و پذیرای همه ی مسافران ایران زمین!

لیدوماتریپ یک استارت آپ برای اسکان و تسهیل کننده ی امر گردشگری برای مسافرین است. لیدوما فعالیت خود را از 1396،  در زمینه اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اجاره اقامتگاه های بوم گردی، اجاره منزل مبله و ... با بیش از 30 سایت محلی شروع کرد و در این راه تجربه های زیادی کسب کرد. مجموعه این تجربیات و فعالیت ها، منجر به تاسیس وبسایت «لیدوماتریپ» شد. در حال حاضر این مجموعه در مدتی کوتاه، رضایت و توجه بسیاری از مسافرین را به خود جلب کرده، به طوری که از سال 97 تا به اکنون، بیش از 10 هزار اقامت ثبت شده توسط مسافرین، از جای جای ایران دارد. یکی از اهداف لیدوماتریپ برداشتن موانع و آسان کردن سفر، برای افراد با بودجه های متفاوت و سلیقه های مختلف است تا ایرانی ها نیز به مانند سایر کشورهای پیشرفته، طعم خوشِ سفری مدرن تر با دغدغه ای کمتر را بچشند.

برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با خدمات و فعالیت های این مجموعه در امر اجاره سوئیت در کیش و سایر شهرهای ایران به وبسایت لیدوماتریپ سر بزنید.



بهترین رنگ عسل طبیعی، عسل طبیعی چه رنگی است؟
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 29 آذر 1398

بهترین رنگ عسل طبیعی، عسل طبیعی چه رنگی است؟

 

همواره انتخاب عسل طبیعی یکی از دغدغه های کسانی است که قصد تهیه آن را دارند و عموما حرف های ضد و نقیض بسیاری در این باره زده خواهد شد، در صورتی که ترجیح می دهید عسل طبیعی را تهیه کنید اما در مورد آن اطلاعات کافی را ندارید و یا این که فاکتور های بررسی عسل طبیعی را به خوبی نمی دانید، باید عرض کنیم که عموما و در ظاهر رنگ عسل ها می تواند گویای بسیاری از مواردی باشد که شما در انتخاب خود نیاز دارید.

نمی توان به صورت مستقیم گفت که عسل های به رنگ تیره تر و یا روشن تر مناسب می باشند، چون هر دوی آن ها می توانند از ترکیبات مصنوعی بدست آمده و در واقع چیزی که شما از یک عسل می خواهید نباشند، رنگ های مشکی و روشن کننده عموما به عسل ها افزوده می شوند و این مورد نمی تواند دقیقا همان فاکتوری باشد که شما انتظارش را دارید.

 

تیره بودن عسل می تواند از نحوه نگه داری، حرارت وارد شده به عسل و همین طور گیاه و گلی باشد که شهد از آن تهیه شده است.

امروزه در اینترنت نیز وب سایت های زیادی هستند که انواع مواد غذایی را به فروش می رسانند.

 

خرید عسل طبیعی به صورت آنلاین

 

در مورد دو رنگ روشن و تیره عسل ها باید بگوییم که عموما اگر قبلا تجربه چشیدن آن ها را داشته باشید می توانید متوجه شوید که عسل های روشن تر طعم ملایم تر و عسل های تیره تر در مقابل طعمی تند تر را دارند، باز هم این مورد نسبی است و نمی توان به تمامی عسل های موجود در بازار این فاکتور را وارد نمود. اما به هر حال شما می توانید از طریق وب سایت ویزبی، عسل ها را از زنبوردار بدون واسطه تهیه کنید.

در بخش خاصی از وب سایت این امکان وجود دارد که شما عسل طبیعی را از زنبورداران خریداری کرده، در مورد مشخصات و نحوه کار آن ها اطلاعات کافی را تهیه کنید، در کنار این موارد می توانید گزینه هایی چون سابقه زنبورداری، تعداد کلنی، منطقه و محل تولید و حصول فرآورده طبیعی، منبع گیاهی و امتیازات لازم و دیگر کاربران را بررسی فرمائید.

 

مشخصات و توضیحات تکمیلی در مورد این زنبورداران نیز در ویزبی قابل دریافت است، حق شماست که با پرداخت مبلغ بهترین عسل را خریداری کنید و از سطح کیفیت آن مطلع باشید.

 

فاکتور های مهم انتخاب عسل

 

رنگ و طعم عسلی که قصد تهیه آن را دارید بسیار به محل تولید آن باز می گردد، در آب و هوای سرد خشک، مرطوب و جلگه ای شما با رنگ های متفاوتی نسبت به یکدیگر روبرو می شوید. پس صرف روشن بودن یک عسل نمی تواند اثبات کننده کیفیت بالای آن باشد، در مقابل عسلی که شما تهیه می کنید و تیره است نیز صرفا با بهترین کیفیت به شما عرضه نخواهد شد.

اما عموما گفته می شود که عسل های تیره تر می توانند بهتر و قوی تر مواد قندی را به بدن منتقل کنند، در نتیجه اگر ترجیح می دهید عسل طبیعی و با طعم تند تر تهیه کنید پیشنهاد ما به شما این است که عسل های تیره را در اولویت اول و فاکتور قیمت قرار دهید.

می گویند که کارایی عسل تیره در مقابل مدل روشن آن می تواند با شکر قهوه ای مشابه باشد، افرادی که دارای دیابت هستند به آن ها پیشنهاد می شود که از عسل های روشن تر نسبت به تیره تر استفاده کنند، اما برخی نیز نظرشان این است که به طور کل عسل می تواند برای هر شخص مناسب باشد.

 

بهترین رنگ عسل ها

 

همین طور باید صحبت های بالا را کمی نقض کنیم، البته که همیشه یک ساختار برای عسل ها شبیه به هم نیست، شکوفه درخت نمدار در واقع شهد بسیاری از عسل هایی است که در ایران دیده می شود، رنگ روشنی بر فرم کلی این عسل حاکم است و در مقابل قیمت آن بالا تر است. چون این عسل تند تر بوده و عموما طعم آن به مراتب خالص تر است. پس شما می توانید عسل های طبیعی را به این صورت یافته و خریداری نمائید.

 

هر چه میزان و اندازه کریستال های شکرک کوچک تر باشد، قطعا روشن تر است و اگر رنگ عسل مایل به سفید بوده و یا این که فرم کلی آن تیره تر باشد که در آن ترکیب شکرک مشاهده می شود، قطعا دارای افزودنی های مصنوعی می باشد.

 

آنتی اکسیدان در عسل های تیره و روشن رنگ با یکدیگر متفاوت است، در مدل های تیره با توجه به این که ترکیب به یکدیگر نزدیک تر هستند، قطعا میزان بیشتری را در بر می گیرند. اما اگر برای شما کیفیت مهم است باید به قیمت گذاری عسل نیز دقت کنید، عسل های گران تر قطعا کیفیت بالا تری نخواهند داشت، اما هیچ ارزانی بی حکمت و بی دلیل نیست.

 

مقایسه رنگ عسل ها با یکدیگر

 

رنگ عسل ها در طول گذشت زمان تغییر می کند، اما تمامی عسل های تیره رنگی که در بازار می بینید بنا به این دلیل تیره نشده اند، مواردی چون گذشت زمان باید در برابر اکسیژن و نور بررسی شوند. در این صورت می توان گفت که یک عسل بخاطر مدت زمانی که در معرض اکسیژن قرار گرفته است تیره شده.

در مورد رنگ عسل ها نیز باید عرض کنیم که انواع مختلفی دارند که به مهم ترین آن ها و مواردی که در بازار ایران مشاهده می شود می توان به: کهربایی، کهربایی روشن، کهربایی خیلی روشن، سفید کهربایی تیره، سفید روشن و همین طور سفید آبکی اشاره نمود. نمونه هایی که سفید و آبکی هستند قطعا دارای میزان بالایی شکرک هستند و در این موارد باید بگوییم که تا حد امکان این شکر ها را خریداری نفرمائید.

 

به طور کل عسلی که در دمای بالا تر نگه داری شود زود تر تیره خواهد شد و این اثر تیرگی روی آن می ماند.

 

اشتباهی که می شود مربوط به عسل های تیره است که گفته می شود توسط زنبور های مادر تولید می شود، این اصل به طور کل توسط زنبورداران نیز رد خواهد شد.

 

عسل های تک و چند گیاه

 

عسل های تک گیاه به دلیل استفاده از یک ترکیب عموما رنگ روشن تری و صاف تری دارند، این عسل ها در امریکا محبوب تر هستند و بیشتر مردم امریکا ترجیح می دهند، عسلی که خریدرای می شود رنگ روشن تری داشته باشد و آن را با استفاده از نوشیدنی ها مصرف می کنند.

 

در مقابل عسل های چند گیاه که از ترکیب چند گل و شهد گیاهان ساخته می شوند، قطعا به دلیل تداخل رنگ ها تیره تر هستند و شما در هنگام خرید اگر برایتان مهم است که از ترکیبات خاص گیاهی عسل مورد نظر تهیه شده باشد، باید عسل های تیره تر را تهیه فرمائد.

عسل های گندم سیاه عموما رنگ تیره تر، عسل های مازندران رنگی مایل به سبز و همین طور دیگر عسل ها نیز روشن تر هستند. قطعا خرید عسل با کیفیت این روز ها یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در سراسر دنیا است، به هر حال نمی توان در مورد رنگ عسل ها نظر قطعی داد اما شما می توانید در این باره با مراجعه به سایت ویزبی، دانستنه های خود را بیشتر کرده و حتی عسل را به میزان لازم و با بهترین کیفیت تهیه کنید.



معرفی انواع سایبان و محل فروش سایبان
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 29 آذر 1398

معرفی انواع سایبان و محل فروش سایبان

نمونه سایبان فنری  سایبان بازویی
سایبان فنری با استفاده از متریال پارچه فلکس 18بت به بنر 13 انس.
پارچه فلکسی سایبان فنری 18 انس با قابلیت چاپ وسایبان بازویی مقاوم در برابر بنر 13انس و
سازه دایکاست الومینیومی و رنگ استاتیک کاملا ضد زنگ و ضد سایش
سایبان فنری بصورت دستی و برقی ساخته میشود.
این نوع سازه سایبان بازویی به طول دلخواه از 1متر الی5 متر قابلیت ساخت را دارد.
و پیش امدگی جلو آمدگی سایبان بازویی 2/50 الی 3 متر

سایبان بازویی

بازو مهمترین بخش سایبان مغازه می باشد. در هنگام فروش سایبان مغازه نیز مشتریان به این نکته اهمیت زیادی می دهند. طول بازوهای سایبان مغازه می تواند ۲ ، ۲٫۵ و ۳ متر باشد که این بستگی به عرض سایبان مغازه و خواسته مشتری در هنگام فروش سایبان مغازه دارد. این بازوها از ضخامت مناسبی برخورداند که استحکام سایبان مغازه را بالا می برد و مقاومت آن را در برابر باد افزایش می دهد و به عنوان یک نکته مثبت در فروش سایبان مغازه قابل ذکر است. در اینجا به این نکته باید اشاره کرد که اغلب بازوهای سایبان مغازه های موجود در بازار دارای ضخامت کمتری نسبت به سایبان مغازه های ما هستند و این سبب می شود فروش سایبان مغازه برای ما با اعتماد به نفس بیشتری همراه باشد.

گروه سایبان پاسارگاد با سال ها تجربه در تولید سایبان مغازه, سایبان بازویی, سایبان کالسکه ای, سایبان تبلیغاتی, سایبان برقی, سایبان خودرو, سایبان مغازه, سایبان کالسکه ای, سایبان خودرو, سایبان خودرو بازویی, سایبان برقی و سایر انواع سایبان و بهرمندی از نیروی متخصص و گارگاه های مجهز، آماده همکاری با شرکت ها و دفاتر جهت ساخت و نصب انواع سایبان می باشد.

 




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.