مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تفریح و سرگرمی؛ هر مناسبت یک پیامک
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 16 دی 1398

تفریح و سرگرمی؛ هر مناسبت یک پیامک

(معرفی اجمالی سایت تفریح و سرگرمی)

قطعا دوست دارید با فرا رسیدن هر مناسبتی برای دوستان، خانواده و مخاطب خاص خودتان یک متن یا پیام زیبا ارسال کنید ولی متن مناسبی پیدا نمی کنید یا وقت زیادی را برای جستجو در وب هدر می دهید! ... به شما بانک جامع پیامک و متن مناسبتی خودمان را پیشنهاد می دهیم.

بخش های فعال سایت ما:

پیامک ها

دلنوشته ها

جملات حکیمانه

عکس نوشته ها

تفریحات سالم

خواص خوراکیها

ورود به سایت تفریح و سرگرمی

پیامک ها

متن ها و جملات زیبا ویژه تمام مناسبت های مذهبی – ملی –  اس ام اس با موضوع عاشقانه – طنز و ... بانک جامع پیامک های فارسی زیبا در اختیار شما خواهد بود.

دلنوشته ها

اشعار کوتاه و دلنوشته های عاشقانه ویژه مناسبتها – اشعار مذهبی (ولادت ها و شهادت ها ) – شعرهای عاشقانه و ...

جملات حکیمانه

جملات و سخنان زیبای بزرگان و اندیشمندان جهان – متن های آموزنده و تاثیرگذار – جملات کوتاه فلسفی

عکس نوشته ها

عکسهای متن دار و تصاویر زیبا برای پروفایل و کارت پستال های مناسبت ها – عکس نوشته های عاشقانه – جملات تصویری

تفریحات سالم

کوتاه و مفید درباره پرورش و نگهداری انواع گل و گیاه آپارتمانی

کوتاه و مختصر درباره نگهداری انواع ماهیان آکواریومی

کوتاه و مفید درباره پرورش و نگهداری انواع پرندگان زینتی

خواص خوراکیها

مروری بر خواص شگفت انگیز خوراکیها – کوتاه درباره فواید میوه ها و سبزی ها در درمان بیماری ها



انواع دستگاه پرکن مایعات
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 16 دی 1398

انواع دستگاه پرکن مایعات

شاید تصور کنید که یک دستگاه پرکن مایعات کار آسانی دارد. این دستگاه‌ها مواد مختلف مثل مایعات, گازها, قطعات جامدات و … را درون یک ظرف مشخص ریخته و برای بسته بندی آماده می‌کنند. اما مسئله به این سادگی نیست و وظیفه این دستگاه به‌راحتی انجام نمی‌شود. ماشین‌آلات پرکن انواع مختلفی دارند زیرا ما انواع مختلفی از متریال ها را داریم  که می‌خواهیم آن‌ها را بسته بندی کنیم برای مثال بسته بندی یک گاز سمی نیاز به درجه ایمنی بسیار بالایی دارد و یا بسته بندی یک مایع چسبنده مشکلات خاص خود را دارد و نیازمند یک ماشین بسته بندی مناسب خود می‌باشد.
بنابراین ضرورت دارد که دستگاه پرکن مایعات انواع مختلفی داشته باشند.

انواع دستگاه پرکن مایعات:

 دستگاه‌های بسته بندی پرکن به هفت زیرشاخه اصلی دسته‌بندی می‌شوند.

 این زیرشاخه‌ها هرکدام توسط شرکت‌های مختلف طراحی , تولید و به بازار عرضه می‌شوند. اگر شما یک تولیدکننده محصولات مختلف هستید برای خرید یک دستگاه پرکن به چه چیزهایی توجه می‌کنید. البته قیمت یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای خرید ماشین‌آلات پرکن موردتوجه است اما شما بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که سلامت محصول شما را با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد تضمین نماید. برای مثال اگر شما تولیدکننده نوشابه هستید و قصد خرید یک دستگاه پرکن نوشابه برای خط تولید خود دارید بسیار مهم است که محصول خود را طوری بسته بندی کنید که گاز خود را از دست ندهد و کف نکند. کدام یک از ماشین‌آلات پرکن نوشابه قادر است این خواسته شما را برآورده کند و چنین ویژگی‌هایی داشته باشد؟

لزوم استفاده از دستگاه پرکن مایعات :

 دستگاه‌های پرکن مایعات علاوه بر افزایش بهره‌ وری، دقت بسته بندی را نیز به میزان چشمگیری افزایش می‌دهند.

استفاده از ماشین بسته بندی پرکن ضمن افزایش بهره‌وری کمک زیادی به دقت بسته بندی می‌کند. مایعات مختلف به‌منظور ریخته شدن در ظروف و بطری‌ها نیازمند روشی هستند که ضمن داشتن دقت و سرعت عمل، مکانیسم مؤثر، ساده و بدون دردسری داشته باشند. ازاین‌رو با به‌کارگیری دستگاه پرکن مایعات می‌توان این نیاز را رفع نمود. ازآنجاکه مایعات ازنظر گرانروی با هم متفاوت هستند به مکانیسم تزریق مختلفی نیز نیازمند می‌باشند برای مثال نحوه جاری شدن یک لیوان آب با یک ظرف مارمالاد تفاوت دارد. بنابراین در دستگاه‌های پرکن نیز باید از مکانیسم‌های مختلف برای پر کردن مایعات گوناگون استفاده نمود.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق

مایعات رقیق درست مانند آب رفتار می‌کنند. انواع نوشیدنی‌ها  اعم از آبمیوه‌ها, شربت‌ها, نوشابه, دلستر و عرقی جات گیاهی در دسته مایعات رقیق قرار می‌گیرند. اما مایعاتی مثل عسل به دلیل گرانروی بالا یا ویسکوزیته زیاد از جمله مایعات غلیظ به شمار می‌روند. بنابراین به دستگاه پرکن متفاوتی برای بسته بندی عسل یا بسته بندی شکلات مایع و بسته بندی آبمیوه یا دیگر نوشیدنی‌های رقیق نیاز داریم.

بسته بندی لبنیات نیز نیازمند دستگاه پرکن مایعات است. اما این مواد غذایی نیز با هم تفاوت دارند برای مثال ماست و خامه از جمله مایعات غلیظ به شمار می‌روند درحالی‌که دوغ, شیر و شیرکاکائو از مایعات رقیق محسوب می‌شوند.

مکانیسم پر شدن در دستگاه پرکن مایعات :

برای یک دستگاه پرکن مایعات سه مکانیسم
۱.    پمپی
۲.    پرکن ثقلی
۳.    پرکن سیلندری پیستونی

جهت تزریق مایعات با هر نوع گرانروی وجود دارد.
ممکن است یک روش برای بسته بندی یک مایع مناسب بوده اما برای دیگر مایعات کاربردی نداشته باشد. بنابراین انتخاب درست مکانیسم تزریق مایعات بسیار مهم است.

سیستم تزریق پمپی

 از مکانیسم پمپی می‌توان برای انواع مایعات استفاده کرد. این روش دقت بالایی ندارد. این روش برای پر کردن مایعاتی مثل گریس سرد که چسبندگی زیادی دارد بسیار مناسب می‌باشد.

سیستم تزریق ثقل

 سیستم‌های پرکن ثقل را معمولاً برای بسته بندی عرقیات , بسته بندی دوغ, و بسته بندی انواع شوینده‌ها به کار می‌برند. این روش ارزان‌ترین مکانیسم پرکن است که به کمک جاذبه و وزن خود مایع عملیات پر کردن انجام می‌شود. از این روش برای طراحی دستگاه پرکن مایعات رقیق استفاده می‌گردد.

سیستم تزریق سیلندر پیستون

 روش پرکن سیلندر پیستون مکانیسمی است که در برخی از ماشین‌آلات پرکن اتوماتیک به کار گرفته می‌شود. این روش دقت بالایی دارد و بهترین گزینه برای بسته بندی و پر کردن مایعات غلیظ است. خطای تزریق در این روش بسیار کم است زیرا حجم ثابت مایع به‌صورت دقیق تنظیم شده است بنابراین برای پر کردن مایعات غلیظ معمولاً از این نوع مکانیسم استفاده می‌شود.

انواع دستگاه‌های پرکن

 در اینجا به بررسی انواع دستگاه‌های پرکن مایعات می‌پردازیم.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

برای تولید مایعات در تیراژهای انبوه باید از یک خط کامل پرکن مایعات استفاده نمود. به‌این‌ترتیب محصولات مایع به کمک دستگاه پرکن اتوماتیک تا سقف ۲۰۰۰ بطری ۱ لیتری با درصد خطای ۰/۱ در هر ساعت پر می‌شوند.

دستگاه پرکن روتاری

 در این دستگاه‌ها محل ظروف و بطری به‌صورت دایره بوده و نسبت به پرکن‌های خطی فضای کمتری را اشغال می‌کنند. در این دستگاه‌ها می‌توان از سیستم تزریق پمپ، سیلندر و پیستون و حتی ثقل استفاده نمود.

دستگاه پرکن بشکه

ظروف بزرگ ۲۲۰ لیتری را توسط دستگاه پرکن بشکه می‌توان بسته بندی نمود. در این روش بشکه‌ها روی رولیک ها قرار می‌گیرند و به زیر نازل تزریق هدایت می‌شوند.

دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

 این نوع دستگاه‌ها نیز با سیستم تزریق پمپ، ثقل و یا سیلندر پیستون قابل طراحی می‌باشند. دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک در دو نوع
۱.    رومیزی
۲.    شاسی دار
طراحی و تولید می‌شود. حجم کار این دستگاه با توجه به نازل تزریق مشخص می‌شود.

دستگاه پرکن گریس

گریس‌ها از موادی هستند که دارای چسبندگی بالایی بوده و بهتر است با استفاده از مکانیسم پمپ تزریق شوند.
سیستم تزریق از کف انجام می‌گیرد تا فاصله و حباب در ظروف ایجاد نشود.

دستگاه پرکن عسل

از دیگر مایعات دارای ویسکوزیته بالا عسل است.
مکانیسم سیلندر و پیستون بهترین روش پر کردن عسل می‌باشد.
می‌توان مخزن و تعداد سیلندرها را برای بالا بردن سرعت افزایش داد.
بهتر است عسل قبل از تزریق گرم شود تا پر کردن بهتر انجام گیرد.


دستگاه پرکن گالن

از دستگاه پرکن گالن برای پر کردن مایعاتی نظیر آب رادیاتور و عرقیات که در گالن‌های ۲۰ لیتری تزریق می‌شوند استفاده می‌شود.
با استفاده از حسگر لودسل دقت این عملیات افزایش می‌یابد.

جهت اطلاعات بیشتر در باره این دستگاهها به سایت بهسام ماشین مراجعه نمایید.

 

 



آیا بهترین دسرهای ایرانی را می شناسید؟
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 14 دی 1398

آیا بهترین دسرهای ایرانی را می شناسید؟

دسر که در فرهنگ‌های آشپزی کشورهای سراسر جهان که معمولاً در پایان یک وعدهٔ غذایی مصرف می‌شود- به‌طور معمول جزو مواد غذایی شیرین می‌باشد. دسرهای مشترک غربی عبارت ان از: " کیک، کلوچه، میوه، ژله، بستنی، فالوده، پودینگ، ماست، بیسکویت، شیرینی، پای‌ها و آبنبات‌ها " تنوع دسرها را می‌توان در سراسر جهان یافت. اما در این مقاله قصد داریم به بهترین دسرهای ایرانی اشاره کنیم با ما همراه باشید. اولین دسرها آبنبات‌هایی بودند که از خرمای خشک و موم کندوی زنبور عسل ساخته شده بودند. قرون وسطی، زمانی که شکر برای اولین بار به صورت کلی تولید شد، مردم از طعم شیرینی‌ها لذت می‌بردند و شیرینی چیز جدیدی به حساب می‌آمد. اما چون شکر بسیار گران بود فقط افراد ثروتمند از شیرینی‌ها و دسرها بهره‌مند بودند.

حلوا

حلوای ایران از دیگر جاهای خاورمیانه متفاوت تر است. آرد سفیدی که به آرامی تفت داده می شود و موادی مثل شکل، گلاب و زعفران طعم خاصی به این دسر می دهند که هرگز از یاد هیچ کسی نمی رود. با اینکه این دسر بیشتر در مراسم خاص درست می شود، اما میان بهترین دسرهای ایرانی از نگاه گردشگران جای خود را ثابت کرده است. طرز تهیه حلوا را مطالعه کنید.

 

شله زرد

نکته جالب در مورد این دسر این است که گردشگران خارجی آن را با مفهوم «نذری» می شناسند. توریست ها وقتی کسی را می بینند که این مورد از بهترین دسرهای ایرانی را به بقیه می دهد معمولا بسیار کنجکاو می شوند و در مورد این رسم سوالاتی می پرسند و برایشان بسیار جالب است. به هر حال با در نظر گرفتن تمام این موارد، شله زرد یکی از خوشمزه ترین دسرهای ایرانی است که از ترکیب برنج، آب، زعفران، گلاب، شکر و … درست می شود. طرز تهیه شله زرد را مطالعه کنید.

 

 

زولبیا و بامیه

معمولا خود ما ایرانی ها این دسر را بیشتر در ماه مبارک رمضان خریداری می کنیم و می خوریم. اما از نگاه گردشگران خارجی این دسر همیشه باید خورده شود. زولبیا معمولا از ترکیب موادی چون آرد، ماست، روغن، جوش شیرین و زعفران تهیه می شود. به این صورت که نشاسته و ماست با هم مخلوط شده، روغن را به آن اضافه می کنیم و زمانی که مایع درست شد، آب، گلاب و زغفران را به آن اضافه کرده و سرخش می کنیم. بامیه نیز شکر، آب، گلاب، زعفران و … دارد.

 

 

فالوده شیرازی

جالب است که گردشگران خارجی در ابتدا فکر می کنند که فالوده یک جور نودل است. یکی از گردشگران گفته است که بعد از اینکه فالوده خوردم، متعجب شدم که چطور بدون آن می شود زندگی کرد. حرف از فالوده که به میان می آید، اولین شهر هم که شیراز است که ذهنمان به سمتش می رود. این دسر بیشتر در تابستان محبوب است که می توان آن را با کمی لیموی تازه نوش جان کرد و از گرما رهایی یافت.

 

بستنی سنتی

در تمام دنیا بستنی های متفاوتی وجود دارند که علاقمندان به این دسر را جذب خود می کنند. اما بستنی سنتی که می گویند در دهه ۱۹۵۰ توسط فردی به نام اکبر مشتی درست شده، یکی از معروف ترین دسرهایی است که خارجی ها عاشقش می شوند. ترکیب بستنی وانیل زعفرانی با گل رز و پسته مطمئن باشید که شما را شاد می کند، اما نه به اندازه تکه های کرم یخ زده ای که در این بستنی وجود دارد.

خارجی ها معمولا یاد می گیرند که بستنی سنتی را چگونه می شود خورد. اینکه با نان بستنی آن را بخورید بخورید، تنها به صورت کاسه ای و یا بستنی را با فالوده ترکیب کنید، همگی بسیار خوشمزه هستند.

 

 

کیک یزدی

یکی دیگر از محبوب ترین دسرهایی که بیشتر گردشگران به آن اشاره می کنند، شیرینی های یزدی است. یزد به خاطر این شیرینی ها بسیار معروف است و هر گردشگری که به این شهر کویری می رود باید از انواع و اقسام آن ها استفاده کند. یکی از جاهایی که می توانید شیرینی فروشی های زیادی پیدا کنید، میدان امیرچخماق است.

معمولا توریست ها از دسرهایی مثل باقلوا، قطاب یزدی، پشمک و… بسیار تعریف می کنند و در سفرنامه هایشان، اگر به یزد سفر کرده باشند، حتما راجع به شیرینی های یزدی چیزی نوشته اند.

 

کلوچه

مطمئنا یکی از بهترین دسرهای ایرانی کلوچه است. این شیرینی که ترکیبات متفاوتی مثل دارچین، شکر، گردو و غیره دارد تقریبا در مناطق مختلف ایران یافت می شوند که طرز پختی متفاوت دارند. مثلا در کرمان نوعی کلوچه به نام کلمپه وجود دارد که داخل آن خرما و مواد دیگر دارد و یا یکی دیگر از کلوچه های معروف، کلوچه فومن می باشد. گردشگرانی که به ایران می آیند عاشق خوردن کلوچه با چای می شوند که معمولا در عصر سرو می شود.

 

سوهان

سوهان را می توان دسر معروف قم نامید که با جوانه گندم، تخم مرغ، گل رز، شکر، کره و هل درست می شود. روی این دسر با پسته تزیین می شود که مزه بسیار خوبی به آن می دهد. گردشگران می گویند که این شیرینی بسیار اعتیادآور است مخصوصا اگر یک قوری چای هم دم دست‌تان باشد.

 

گز

هیچ سفری به اصفهان بدون گز تکمیل نمی شود. این مورد از بهترین دسرهای ایرانی علاوه بر اصفهان در جاهایی مثل چهارمحال و بختیاری و کرمان نیز دیده می شود. موادی که در این دسر استفاده می شود عبارتند از: شکر، سفیده تخم مرغ، مغز بادام و پسته و هل و گلاب

البته این شیرینی در نقاط مختلف مزه ها و طعم های متفاوتی دارد که همین موضوع باعث شده در میان دسرهای محبوبی قرار بگیرد که گردشگران از آن یاد کنند.

 

 

 



طراحی سایت مشهد
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398

طراحی سایت مشهد

در طراحی سایت دو فاکتور قیمت و کیفیت اهمیت بسیاری دارند. شرکت  طراحی سایت راد وب به منظور رسیدن به بالاترین کیفیت در زمینه کاری خود طراحی سایت مشهد ، طراحی اپلیکیشن مشهد و سئو مشهد با بهره گیری از متد پیشرفته و سطح علمی بالای پرسنل، این افتخار را داریم که از برترین مجریان طراحی سایت در ایران باشیم. شرکت راد وب با به کارگیری تیم متخصص، در جهت رضایت هر چه بیشتر مشتری، تلاشی بی وقفه دارد. طراحی انواع وب سایت های اختصاصی و ریسپانسیو، سئو سایت، طراحی اپلیکیشن از فعالیت ‌های حرفه ای شرکت طراحی سایت راد وب می‌باشد. شرکت راد وب امروز با گذر از سالها تجربه در زمینه طراحی سایت از شرکت های موفق در این حوزه می باشد که مشتریان زیادی در سراسر ایران و حتی دیگر کشورهای همسایه دارد. در ادامه میخواهیم به بخشی از خدمات ارائه شده توسط این شرکت بپردازیم.

طراحی سایت راد وب

در دنیای تکنولوژی امروز یکی از عواملی که هر کسب و کار را میتوان موفق نامید و حتی اگر بخواهید یک کسب و کار را در دنیای رقابتی امروز موفق کنید، خواه یا ناخواه برای ارتباط با مشتری و دیده شدن خدمات کار و بیزینس خود نیاز به مکانی دارید که به سادگی دیده شده و مشتریان به راحتی دسترسی به شما داشته باشند. پس به همین منظور شما باید در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید و در مرحله اول شما باید سایتی برای معرفی کار خود دارا باشید تا بتوانید آنچه ارائه می دهید را به مشتریان بالقوه خود عرضه کنید و وب سایت حرفه ای یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست که آن را می توانید به شرکت طراحی سایت مشهد راد وب بسپارید.

بهینه سازی و سئو سایت

متدهای داینامیک و استاتیک

طراحی اپلیکیشن بر روی پلتفرم های مختلف

فروشگاه آنلاین

دیجیتال مارکتینگ

سئو سایت (SEO)

حتما خود شما نیاز به وسیله یا مطلبی داشتید که در مورد آن تحقیق کنید و یا قصد خرید محصولی را داشته اید و اولین جایی که به ذهنتان می رسد برای جستجو دنیای اینترنت است. پس این موضوع را هم بهتر است بدانید که کسب و کار شما هم در اینترنت و گوگل سرچ می شود. فرایند پیاده سازی سئو سایت نیازمند دانش زیاد و صبر است. داشتن یک وب سایت متناسب با شغلتان بدون اینکه بتوانید در رتبه های بالای نتایج موتور های جستجو از جمله گوگل قرار بگیرید، نمی تواند بازدهی لازم را داشته باشد. پس نکته مهم در هر سایت سئو است و شما هر هزینه برای آن بکنید مطمئنا برای شما سود آور است و ماندگاری بالایی دارد. سودآوری سئو را قطعا” شرکت هایی که در صفحه ی اول موتور جستجوی گوگل قرار گرفته اند درک می کنند، یقینا” حضور شما در رتبه های برتر در گوگل از اهداف طراحی سایت مشهد راد وب می باشد.

طراحی سایت مشهد با هزینه عالی

نحوه پیاده سازی وبسایت یکی از مهم ترین دلایل تفاوت هزینه است. پیاده سازی هر سایت بسته به روش های مختلف شامل هزینه های متفاوتی است، استفاده از مدیریت محتوای آماده، اختصاصی و کدنویسی در هزینه تمام شده سایت شما تاثیر گذار است. روش های ذکر شده هر کدام شامل هزینه هایی برای شما می شوند، شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه های خود و بازخورد بهترین تاثیر با تیم طراحی سایت مشهد راد وب مشورت کرده و از راهنمایی های ما در این زمینه کمک بگیرید.

گرافیک در طراحی سایت

یکی از مهمترین ویژگی هایی که هر سایت دارید گرافیک آن است، به طوریکه بعد از ورود هر کاربر به سایت اولین موضوعی که نظر او را جلب می کند گرافیک سایت یا به اصطلاحی UI آن است. استفاده از تصاویر مناسب، رنگ ها، فونت و آیکون های بکار رفته در سایت باعث جذب کاربر بیشتری برای هر سایت می شود که شرکت راد وب با دارا بودن سالها تجربه در زمینه طراحی سایت مشهد و طراحی اپلیکیشن مشهد در این زمینه شما را کمک می کند و سایت شما را با بهترین گرافیک طراحی می کند. بطوریکه همین موضوع باعث عتف در کار شما شود و کاربران و مشتریان بیشتری را به سمت و سوی سایت شما بکشد. پس گرافیک موضوع مهمی است که باید حتما به آن توجه کنید.

طراحی سایت مشهد ریسپانسیو

سایت ریسپانسیو (Responsive  ) یا واکنش گرا، وب سایتی است که در مرورگر های دیوایس های مختلف مانند لپتاپ ، گوشی های موبایل و … شکل و قالب خود را حفظ کند. با گسترش دنیای اینترنت و گوشی های هوشمند و تبلت ها ، تکنیک طراحی سایت ریسپانسیو اهمیت بسیاری پیدا کرد. از آنجا که طراحی سایت ریسپانسیو دارای اهمیت بسیاری ست، شرکت راد وب همه طراحی وب سایت های خود را به صورت ریسپانسیو انجام می دهد. نمونه کارهای ما حاکی از اثبات این ادعاست!

کاربران بسیاری عبارت طراحی وب سایت را در گوگل جستجو می کنند. این افراد به دنبال شرکت های برتر طراحی وب سایت هستند که ضمن ارائه ی خدماتی با کیفیت بالا قیمت مناسبی هم داشته باشد. پیشنهاد میکنیم اگر برای یک طراحی وب سایت حرفه ای هستید با ما تماس بگیرید. شرکت راد وب نیز خدمات طراحی سایت تخصصی را انجام می دهد.

خدمات و پشتیبانی طراحی سایت مشهد

برخی از شرکت های طراحی سایت متأسفانه بعد از اتمام پروژه، خدمات و پشتیبانی ضعیفی را به مشتریان خود ارائه می دهند. تیم مشاوره و پشتیبانی راد وب قبل از شروع کار پروژه ی شما تا آموزش کامل مدیریت سایت و پشتیبانی فنی تا یکسال به صورت رایگان به همراه شماست. افزودن امکاناتی جدید با توجه به نوع آن با قیمت طراحی سایت ارزان برای شما انجام می شود. قبل از شروع پروژه به منظور مشاوره و فهم نیاز های مشتری به طور دقیق، جلسات متعددی با شما هماهنگ می گردد. گروه پشتیبانی راد وب، آماده ی مشاوره ی مشتریان گرامی از سراسر دنیا می باشد. ما ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم.

قیمت مناسب طراحی سایت ضمن تضمین کیفیت پروژه

جلب رضایت مشتری یکی از فاکتورهای مهم شرکت طراحی سایت مشهد راد وب می باشد، کیفیت انجام پروژه و برطرف کردن نیازهای مشتری از اولیت های راد وب بوده که می توانید این خدمات را با قیمتی مناسب از ما بخواهید.

استفاده از فناوری های نوین با توجه به نیاز مشتری

همه مجریان پروژه اعم از مشاوران و طراحان سایت در این مجموعه، از دانش کافی برخوردار هستند و از اطلاعات بروز به منظور طراحی سایت شما چه در بخش کد نویسی و چه در بخش سئو و گرافیک سایت استفاده می کنند.

جهت تماس با ما می توانید از راههای ارتباطی زیر اقدام کنید

شماره های تماس:

09156992294

051-38538777

ایمیل:

info[at]radwebco.com

.

.

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت محتوای آن با سایتی است که لینک آن در داخل رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



معرفی استارتاپی برای بهترین خرید لوازم و تجهیزات پزشکی
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398

معرفی استارتاپی برای بهترین خرید لوازم و تجهیزات پزشکی

امروز تصمیم گرفتیم یکی از بهترین استارت‌آپ‌های حوزه پزشکی را خدمت شما معرفی کنیم. برای این کار تا پایان نوشته را دنبال کنید.

در بازار لوازم و تجهیزات پزشکی بسیاری از افراد در خرید به مشکل برمی‌خورند. چرا؟! چون این جنس کالاها با سلامتی انسان ارتباط مستقیم دارند و طبیعتاً پیدا کردن فروشنده‌ای که کاملاً قابل اعتماد باشد بسیار سخت است.

از طرفی این روزها فروش الکترونیکی و فروشگاه‌های اینترنتی یکی از بهترین فضاها برای خرید هستند. در این فروشگاه‌ها علاوه بر مشاهده تمامی اطلاعات کالاها، قیمت آن‌ها را هم به لحظه می‌توان دید و این تا حد بسیار بالایی اطمینان از خرید را بالا می‌برد. خصوصاً اگر آن وبسایت نمادهای اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت را کسب کرده باشد.

اما بررسی‌های ما به کجا رسید؟!

ما بیش از ۲۰ فروشگاه اینترنتی را بررسی کردیم و با جمیع جهات به یک نام رسیدیم؛ فروشگاه اینترنتی برانکارد! اما چرا برانکارد را انتخاب کردیم؟!

برانکارد ویژگی‌هایی دارد که آن را کاملا منحصر به فرد کرده. برخی از آن‌ها به ترتیب زیر هستند:

۱. برانکارد جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی در این حوزه است و بیش از ۸۵۰ قلم کالا را پوشش داده است.

۲. در برانکارد، انواع تجهیزات پزشکی، لوازم مصرفی پزشکی، لوازم مادر و کودک، لوازم و تجهیزات نگهداری بیمار در منزل و …. دیده می‌شود.

۳. برانکارد این قدرت را دارد که به صورت عمده محصولات را خریداری کند و به همین جهت بسیاری از برترین برندهای این حوزه با آن همکاری می‌کنند. همین موضوع باعث شده در اکثر کالاها پایین‌ترین قیمت‌ها را داشته باشد.

به عنوان مثال مقایسه حدود ۸۰ قلم کالایی که هم در برانکارد و هم در دیجی‌کالا وجود دارد، این نتیجه را ایجاد می‌کند که به صورت میانگین قیمت‌های برانکارد ۲۰ درصد ارزان‌تر هستند.

۴. برانکارد اپلیکیشن اندروید هم دارد که از کافه بازار قابل دانلود است. از ۲۰ موردی که بررسی کردیم تنها ۳ مورد اپلیکیشن داشتند که برانکارد یکی از آن‌هاست.

۵. برانکارد یک پنل ویژه برای همکاران، مطب پزشکان، کلینیک‌های درمانی، آزمایشگاه‌ها و … دارد که پس از احراز هویت، پنل جداگانه به آن‌ها می‌دهد و قیمت‌هایی کاملاً متفاوت برای محصولات در نظر گرفته.

۶. برانکارد مشاوره رایگان تلفنی دارد. طبق تماس‌های ما مشخص شد که تیم پشتیبانی تلفنی آن‌ها کاملاً متخصص هستند و هر روز در ساعات اداری پاسخگو هستند.

۷. هزینه ارسال کالاها از برانکارد بسیار معقول است و در اکثر اوقات از هزینه‌های پستی هم پایین‌تر است.

۸.‌طبق بررسی‌ها برانکارد در قلب بازار پزشکی ایران قرار دارد. این استارتاپ در خیابان ولیعصر و تقاطع جمهوری قرار گرفته و طبیعتاً این یکی از مزایای برانکارد برای تأمین کالاهاست.

۹. جایگاه این وبسایت در بین وبسایت‌های ایرانی بر طبق معیارهای وبسایت جهانی الکسا کمتر از ۲۰۰۰ است و این برای کسب و کاری که هنوز دو سال از عمر آن نمی‌گذرد جزو نقاط قوت محسوب می‌شود.

۱۰. خرید از برانکارد بسیار ساده است و با کمترین اطلاعات ممکنه خرید انجام می‌شود. با بررسی‌های صورت گرفته تجربه‌ی خرید اینترنتی از برانکارد جزو ساده‌ترین‌ها و لذت‌بخش‌ترین‌ها قرار گرفت.

اما چند نقطه ضعف؛

۱. برانکارد هنوز اپلیکیشن ios ندارد.

۲. برانکارد در شبکه‌های اجتماعی خیلی فعال نیست و این جزو نقاط ضعف آن‌هاست.

۳. برانکارد هنوز سیستم پرداخت درب محل شهرستان‌ها را راه‌اندازی نکرده است.

در کل با بررسی‌های انجام شده برانکارد یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید لوازم و تجهیزات پزشکی است، هر چند هنوز برای توسعه مسیر بسیار طولانی‌ای را باید طی کند.

شما هم اگر خواستید خریدی در حوزه پزشکی انجام دهید، برانکارد یکی از بهترین پیشنهادها برای هر جای ایران است.

برای خرید تجهیزات پزشکی کلیک کنید.

.

.

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت محتوای آن با سایتی است که لینک آن در داخل رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.