مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بسته های مسافرتی را با هدف گردشگری پایدار طراحی کنیم
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 6 آذر 1400

در زمانه ای زندگی می کنیم که گرم شدن کره زمین زندگی اهالی این سیاره را با مشکل مواجه کرده است. از طرفی دیگر، همه گیری کوید-19 اقتصادهای کوچک را با تهدیدی جدی مواجه ساخته است. با این همه، سفر نیازی حیاتی است که می تواند با تولید آلودگی برای زمین و اهالی آن مضر باشد. پس بیاموزیم با رویکرد گردشگری پایدار در برنامه ریزی های خود به التیام این زخم ها بپردازیم.

 

طراحان بسته های تور در قبال گردشگری پایدار مسئولیت دارند

 

طراحان تور و تورگردان ها با برنامه ریزی های خود می توانند نقش موثری بر روند تاثیرگذاری سفر بر محیط زیست، وضعیت آب و هوا، آلاینده ها، اقتصاد جوامع میزبان و معیشت پایدار گروه های آسیب پذیر در جوامع محلی داشته باشند. آنها باید ابتدا با آموزش دیدن، خود را مجهز به دانش روز کنند. سپس، بسته های تورهای خود را با رویکرد گردشگری مسئولانه طراحی نمایند.

 

وب سایت "دستی بر ایران" با تنظیم مرامنامه ای در این زمینه که منشور گردشگری مسئولانه نام دارد، در صدد تنظیم سندی راهنما برای اتفاق نظر و هماهنگی در این زمینه برآمده است. بر اساس این منشور، تنها مسافران نیستند که باید در سفر مسئولانه رفتار کنند، بلکه شرکت های خدمات رسان و مسئولین گردشگری نیز وظیفه هایی دارند.

 

شکی نیست که آموزش نقشی اساسی در این خصوص بازی می کند و مسئولین گردشگری می توانند با استفاده از امکانات و منابع گسترده شان، این مهم را به انجام برسانند. با این وجود، طراحان آگاه بسته های تور نیز می توانند با تنظیم تجربه های مسافرتی مشتریان شان، باعث تقلیل اثرات منفی سفر و کمک به معیشت افراد در جوامع میزبان گردند.  همراه با آگاهی، مسئولیت نیز می آید.

 

فعالان اینترنتی نیز در قبال گردشگری پایدار مسئولیت دارند

 

فرقی نمی کند که کسب و کار اینترنتی شما در چه زمینه ای باشد، خواه مرتبط با گردشگری، خواه بی ارتباط. از آنجا که همه ما درقبال محیط زیست و آب و هوایش مسئول هستیم، تک تک ما باید برای نجات کره زمین نقش خود را ایفا کنیم.

 

اگر شما مالک یک وب سایت، پیج یا کانالی در یکی از سایت های اجتماعی هستید و فالوور های خود را دارید، بدانید که سخن شما نیز می تواند تاثیرگذار باشد. اگر می خواهید بدانید چه باید گفت و چه مطالبی را باید به اطلاع دیگران رساند، یک راه بسیار ساده وجود دارد:

 

لوگو و لینک منشور گردشگری مسئولانه را منتشر کنید

 

شما می توانید با انتشار لوگوی منشور گردشگری مسئولانه، وظیفه اجتماعی و انسانی خود را ایفا کنید.

مفاد منشور گردشگری مسئولانه

در عین حال که این کار نشانگر مسئولیت پذیری شما در راستای توسعه و ترویج گردشگری پایدار می باشد، به پرستیژ کسب و کار شما نیز می افزاید. افراد بیشتری آگاه می شوند و نفع این اقدام عاید همگان می گردد.

 

شما می توانید در خصوص هر یک از مفاد گردشگری مسئولانه، مقاله ای مفصل در بلاگ این سایت بخوانید.

گامی استوار برای حمایت از گردشگری پایدار

سایت "دستی بر ایران" مکانی برای اطلاع رسانی در زمینه سفر و نیز گردشگری مسئولانه است. در عین حال، این سایت پلتفرمی برای تبلیغات آنلاین نیز هست. برای آن که از گردشگری مسئولانه حمایت کرده باشید و از مزایای آن نیز حداکثر استفاده را ببرید، می توانید اسپانسر گردشگری مسئولانه شوید!

 

بسته های اسپانسری گردشگری مسئولانه در "دستی بر ایران" برای دو گروه از کسب و کارها طراحی شده اند:

 

  1. آژانس های مسافرتی
  2. سایر کسب و کارها

 

اگر کسب و کار شما در گروه اول قرار می گیرد و دارای آژانس مسافرتی هستید، می توانید برای اولین بار تحت عنوان "بار اولی ها" با سفارش یک ماهه هر یک از بسته های اسپانسری، از تخفیف های 20 الی 30 درصدی تبلیغات در این سایت استفاده کنید و عنوان اسپانسر گردشگری مسئولانه را از آن خود سازید. پس از یک ماه، اگر رضایت داشتید، می توانید هر سه ماه یک مرتبه، بسته اسپانسری سه ماهه را سفارش دهید و اسپانسر باقی بمانید.

 

اگر آژانس مسافرتی نیستید، در زمره سایر کسب و کارها قرار می کیرید. برای شما نیز بسته هایی طراحی شده است که می توانید با عنوان "بار اولی ها" یک بسته یک ماهه سفارش دهید و با 20 تا 30 درصد تخفیف، از تبلیغات آنلاین موجود در سایت "دستی بر ایران" استفاده نمایید. اگر هدف شما گردشگری پایدار است، پاداش شما تخفیف های بی سابقه و خاص اسپانسرهاست.

 

برای نجات کره زمین و یاری به کسب و کارهای محلی امروز اقدام کنید

 

گردشگری پایدار تنها یک عبارت آکادمیک نیست. امروز دیگر به کمک همه نیاز هست. سران کشورهای کوچک و بزرگ دنیا در سال 2021 در گلاسکوی اسکاتلند گرد هم آمدند تا با برنامه هایی جدی و اساسی برای کاهش استفاده از سوخت های فسیلی برنامه ریزی کنند. نوجوانان و جوانان کشورهای مختلف اروپا نیز به خیابان ها آمدند و برای نجات کره زمین، این سران را تحت فشار گذاشتند تا اقدامات جدی تری انجام دهند.

 

از طرفی دیگر، بسیاری از کسب و کارها در دوره همه گیری کرونا از رونق افتادند یا به کلی نابود شدند. گردشگری و مهمانپذیری نیز یکی از این کسب و کارها بود که در سراسر دنیا متحمل زیان ها و خسارات های فراوانی شد. خانواده های بسیاری در مضیقه قرار گرفتند و محرومیت ها کشیدند.

 

اکنون زمان آن رسیده است که همه ما در هر جا که هستیم، به آگاه سازی دیگران بپردازیم و از گردشگری مسئولانه حمایت کنیم. تنها از این طریق است که می توانیم با مسافرت های خود تاثیر مثبتی بر زندگی مردم، محیط زیست و سیاره ای داشته باشیم که خانه همه ماست.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



خرید ارزان بهترین تردمیل های خانگی و باشگاهی از رزان کالا
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 6 آذر 1400

 تردمیل دستگاهی است برای انجام ورزش های هوازی و کاردیو می باشد که می تواند به منظورکاهش وزن، پرورش عضلات و ماهیچه ها یا برای بهبود ضربان قلب در بیماران قلبی و عروقی استفاده شود.

با خرید تردمیل می توانید باشگاه را به محل کار یا منزل خود بیاورید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

شاید برای داشتن بهترین انتخاب در خرید تردمیل بخواهید بدانید که بهترین برند های تردمیل از آن کدام کشورها می باشند. البته بهترین تردمیل ها را می توانید در فروشگاه لوازم ورزشی و باشگاهی رزان کالا بیابید، کارشناسان فروش رزان کالا بهترین مشاوره را برای خرید بهترین تردمیل به شما مشتریان عزیز ارائه می دهند.

بهترین تردمیل ها تولید چه کشورهایی هستند؟

بهترین برند و مارک های انواع تردمیل را کشورهای تایوان، چین، کره، آمریکا، اسپانیا و انگلیس روانه بازارهای بین‌المللی کرده‌اند.

انواع تردمیل ها به چند دسته تقسیم میشوند؟

دستگاه های تردمیل ها از نظر مکان استفاده به دسته های زیر تقسیم می شوند:

  • تردمیل های خانگی
  • تردمیل های باشگاهی
  • تردمیل های آبی
  • تردمیل های مکانیکی و بدون موتور

تقسیم می شوند.

قیمت بهترین تردمیل ها چند است؟

قیمت تردمیل با توجه به قابلیت ها و موارد استفاده از آن مانند دوچرخه ثابت متغیر است.

تردمیل های خانگی بیشتر برای مصارف خانگی کاربرد دارند. برای استفاده تعداد نفرات زیاد در کوتاه مدت طراحی نشده اند. اندازه آنها نسبت به تردمیل های باشگاهی، کمی کوچکتر است.

تردمیل های آبی برای استفاده در آب، مخصوصا کف استخر طراحی شده است.

برای اطلاع دقیق تر از قیمت تردمیل های انتخابی خود می توانید به سایت رزان کالا مراجعه کرده و انواع تردمیل های موجود و همچنین قیمت تردمیل ها را با توجه به امکاناتشان مقایسه کنید.

تردمیل های دستی و موتوری چه تفاوتی با هم دارند؟

تردمیلها، به دو صورت موتوری و دستی قابل هستند.

تفاوت اصلی تردمیل های دستی و موتور دار در بالا بودن قیمت تردمیل موتوری می باشد.

در حالت دستی تسمه تردمیل با دویدن روی آن شروع به حرکت میکند ولی در تردمیلهای موتوری، تسمه با نیروی برق شروع به حرکت میکند.

بهترین تردمیل های خانگی چه ویژگی هایی دارند؟

یکی از مهم ترین اجزای تردمیل موتور آن است و چون تردمیل های خانگی نیاز به موتور با قدرت پایین تری دارند باعث می شود که نسبت به تردمیل های باشگاهی و پر قدرت قیمت پایین تری داشته باشند. تردمیل های خانگی نسبت به تردمیل های باشگاهای مدت زمان کمتری استفاده می شود.

همچنین تردمیل های باشگاهی امکانات بیشتری نسبت به سایر دستگاه های تردمیل دارند که امکان نمایش ضربان قلب ، شتاب ، کالری مصرفی و… از این امکانات می باشد. که این موارد باعث می شوند که تردمیل های باشگاهی قیمت بالاتری نسبت به تردمیل های دگر داشته باشند.

معرفی 10 مورد از بهترین برندهای تردمیل

  1. bodystrong, بادی استرانگ
  2. power max پاورمکس
  3. Titan, تایتان فیتنس
  4. Sole Fitness
  5. Life Fitness
  6. Cybex
  7. Turbo Fitness
  8. JKexer
  9. Reebok
  10. Eastrong

شاید هنگام خرید تردمیل سوالات زیر را داشته باشید:

برای دوندگان و تمرین های فشرده و پر قدرت، تردمیل های کدام برند مناسب است؟

تردمیل های برند LifeSpan

بهترین برند تردمیل که بهترین گزینه برای استفاده ی دوندگان و تمرین های فشرده است که کیفیت بالا در کنار قیمت زیاد آن قرار گرفته است. 21 برنامه ی پیش فرض که قابل کاربرد در اکثر شرایط و موقعیت هاست.

برای برنامه های لاغری و کاهش وزن تردمیل های کدام برند مناسب هستند؟

تردمیل های برند Weslo

بهترین برند تردمیل برای برنامه های لاغری و کاهش وزن بدن که اتفاقا قیمت بسیار مناسبی هم دارد. تمام برنامه های پیش فرض آن (6 مورد) توسط مربیان شاخص جهانی طرح ریزی شده و امکان تغییر آن بسته به وزن، قد، نوع هدف و غیره وجود دارد.

تردمیل موتور دار بخرم یا تردمیل بدون موتور

کارایی تردمیل های بدون موتور بدین صورت است که فشار وزن شما تسمه این نوع تردمیل ها را به حرکت در می آورد، این نوع تردمیل های بدون موتور ارزانترین تردمیل هایی می باشند که می توانید از فروشگاه رزان کالا و یا فروشگاه های دیگر تهیه کنید.

یکی از عیب های تردمیل های بی موتور این است که برای مدت طولانی نباید از آن ها استفاده کرد و آسیب رساندن آن ها بیشتر از تردمیل های دیگر است.

موتور تردمیل های موتور دار هنگام دویدن از آسیب به زانوهایتان جلوگیری خواهد کرد زیرا حرکت تردمیل مربوط به همان موتوری است که دستگاه دارد و وزن شما تاثیری روی حرکت آن نخواهد داشت. از دیگر مزایای تردمیل های موتور دار تنظیم شیب آن است و همچنین داشتن مانیتوری که ضربان قلب، برنامه ها می باشد.

معرفی 5 مورد از بهترین تردمیل های فروشگاه لوازم ورزشی و باشگاهی رزان کالا :

تردمیل غول پیکر باشگاهی برند Tiger sport TS X8000

تردمیل PROfitness پروفیتنس مدل PN-3500S

تردمیل خانگی شیب برقی PowerMax پاورمکس مدل ۳۳۰۲

تردمیل باشگاهی برند اورجینال PowerMax پاورمکس مدل X3

تردمیل مکانیکی و بدون موتور باشگاهی FREELANDER مدل 6371CB

به منظور مشاهد انواع تردمیل با بهترین قیمت بازار به سایت فروشگاه آنلاین انواع تردمیل رزان کالا به آدرس rozankala.com مراجعه نمایید.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



معرفی بهترین دوچرخه های ثابت و اسپینینگ ها|فروشگاه رزان کالا
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 6 آذر 1400

دوچرخه های ثابت امروزه از وسایل ضروری باشگاه ها می باشد و در همه باشگاه ها و همینطور خانه ها و محل های کار می بینید. این دستگاه های بدنسازی جزو وسیله هایی می باشند که می توانید کاردیو و تمرین های هوازی را در هر مکانی با این دوچرخه ها انجام دهید.

چرخ ثابت ها و اسپینینگ ها منجر به چربی سوزی شده و کمک میکنند وزن کم کنید و همینطور عضلات پا و حتی بالا تنه خود را تقویت کنید.

برای انجام ورزش با هر هدفی که دارید چه لاغری و چربی سوزی و چه عضله سازی و تناسب اندام نیاز به محیطی مثل باشگاه دارید و می توانید با خرید تردمیل یا خرید دوچرخه ثابت نیاز خود را به باشگاه رفتن برطرف کرده اید.

تمرین و ورزش با چرخ های ثابت چه دوچرخه ثابت های ایستاده و چه چچرخ ثابت های مبله و نشسته مزایای بیشماری را برای شما خواهند داشت.

از مزایای ورزش با این دوچرخه ها را می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

ورزش با چرخ های ثابت توانایی کاردیو شما را بهبود می بخشد.

دوچرخه های ثابت برای قلب، ریه ها و دیگر بخشهای بدن شما مفید می باشند البته قابل ذکر است که داشتن یک تردمیل حرفه ای یا دستگاه های بدنسازی کوچک و خانگی هم به شما پیشنهاد می کنیم که بهترین مارک و برند های این تجهیزات ورزشی و بدنسازی را در فروشگاه اینترنتی تجهیزات ورزشی رزان کالا مشاهده نمایید.

معرفی انواع دوچرخه های ثابت

·        دوچرخه های ثابت ایستاده

دوچرخه های ثابت ایستاده شبیه دوچرخه های معمولی هستند با این تفاوت که ثابت هستند و حرکت نمی کنند.

چرخ ثابت های ایستاده نسبت به دوچرخه ثابت های نشسته و اسپینینگ ها قیمت کمتری دارند و ارزانتر می باشند. پس اگر به دنبال دوچرخه ثابت ارزان می گردید بهتر است این نوع را انتخاب نمایید البته قابل ذکر است که تمامی دوچرخه ها در فروشگاه رزان کالا با ارزانترین قیمت بازار به فروش می رسند.

·        دوچرخه های ثابت نشسته

نوع دیگر دوچرخه ثابت ها دوچرخه ثابت های مبله و نشسته می باشند که انواع آن ها را می توانید در سایت رزان کالا بیابید. دوچرخه های مبله نسبت به باقی ددوچرخه ها امکانات بیشتری دارند و همچنین قیمت بالاتری نسبت به مدل ساده آن ها دارند. مزیتی که این چرخ ها دارند این است که حتی برای افراد آسیب دیده و مسن هم مناسب هستند و می توانند راحت تر با این دستگاه ها ورزش کنند.

·        دوچرخه های ثابت اسپینینگ

در میان دوچرخه های ثابت، اسپینینگ ها حرفه ای ترین چرخ ثابت ها بوده و قیمت بالا تری نیز دارند. اسپینینگ ها دوچرخه های ثابت حرفه ای هستند و مناسب ورزشکاران حرفه ای و افرادی که دچار آسیب دیدگی زانو نباشند، می باشد.

هنگام استفاده از اسپینینگ ها حتما از کفش های مناسب استفاده کرده و نکات ایمنی را رعایت کنید.

دوچرخه های اسپینینگ مناسب فعالیت‌های هوازی و تقویت سیستم قلبی و عروقی می‌باشد.

بهترین مارک و برند دوچرخه ثابت

بهترین برند اسپینینگ ها و دوچرخه های ثابت را می توانید در فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی و باشگاهی رزان کالا بیابید.
خب هنگام اقدام به خرید دوچرخه ثابت تمایل دارید بهترین برند را با بهترین قیمت انتخاب کنید.

در این بخش به بهترین برند های دوچرخه ثابت هایی که در دنیا مطرح است و در بازار ایران قابل عرضه است اشاره می کنیم.

بهترنی مارک های دوچرخه های ثابت، برند های آذیموس کتلر، ماتریکس، هورایزن، لیواسترانگ، دی کی سیتی، پروفرم، لیوآپ، بادی اسکالپچر، کراس، ریباک و… از جمله بهترین و معتبر ترین برند های سازنده دوچرخه های ثابت می باشند که می توانید محصولات این برند ها را در رزان کالا خریداری نمایید.

نکات مهمی که هنگام خرید دوچرخه ثابت باید در نظر بگیرید:
  • تعیین هدف در استفاده
  • انعطاف در تنظیمات
  • نوع سیستم مقاومت
  • صفحه نمایشگر
  • وزن و جا به جایی دوچرخه ها
  • قیمت دوچرخه ثابت

5 تا از پرفروش ترین و بهترین دوچرخه ثابت در فروشگاه رزان کالا

1. دوچرخه ثابت پروتئوس مدل Nuvola v3 series W

کمپانی پروتئوس یکی از برند های روز دنیا در طراحی و ساخت وسایل ورزشی شناخته شده است . این کمپانی با توجه به نیاز و شرایط امروزی اقدام به طراحی و ساخت دوچرخه ثابت پروتئوس مدل Nuvola v3 series W با بهترین کیفیت و بالاترین فناوری اقدام و روانه بازار نموده است . این دوچرخه با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی معرفی و ارائه شده است.

2. دوچرخه ثابت خانگی Azimuth آذیموس مدل AZ B240

  • ابعاد دستگاه :  L-68*W-48*H-140 سانتی متر
  • تحمل وزن : 120kg
  • مقاومت : مگنتی دستی ۸ حالته
  • نوع دوچرخه : ایستاده
  • تنظیم ارتفاع : دارای قابلیت تنظیم صندلی بصورت عمودی
  • وزن دستگاه : ۲۴ کیلوگرم
  • تنظیم عمودی و افقی زین
  • تنظیم زین : ۴ حالت
  • منبع تغذیه نمایشگر : باطری

3. دوچرخه ثابت ایستاده ای ام اچ فیتنس مدل EMH FITNESS 6001B

  • مدل : ای ام اچ فیتنس مدل EMH FITNESS 6001B
  • حالت : ایستاده
  • دارای زین کشویی با قابلیت تنظیم در جهت جلو و عقب
  • دارای نشانگر میزان ضربان قلب ، کالری ، مسافت و زمان و سرعت
  • مجهز به دیسک مگنتی ۸ کیلوگرمی
  • سرعت :۸ سطح سختی گام
  • کمک به تقویت بیشتر عضلات ساق و کف پا
  • دارای استاندارد CE
  • تحمل وزن: ۱۴۰ کیلوگرم
  • قابل استفاده خانگی و باشگاهی
  • دارای استانداردهای CE/ROHS/EN957
  • بسیار با کیفیت و طراحی زیبا
  • وزن : ۳۰ کیلوگرم
  • محصول کشور : چین درجه۱

4. دوچرخه ثابت مگنتی مبله POWER LAND 8719 R

رزان کالا نماینده رسمی فروش وسایل باشگاهی و خانگی با بهترین برند های روز می باشد که پاور لند یکی از برند های معتبر این فروشگاه می باشد که شما می توانید برای خرید تمامی وسایل ورزشی پاور لند به این فروشگاه چه حضوری و چه اینترنی مراجعه نمایید.

  • نوع استفاده : خانگی و نیمه باشگاهی
  • وزن دیسک داخلی ۱۰ کیلوگرم
  • ۱۵ حالت تنظیم سختی و نرمی پدال به صورت مگنتی
  • قابلیت تنظیم زین به صورت افقی
  • مانیتور فول با امکان نمایش میزان زمان،کالری سوخته شده،سرعت،مسافت طی شده،ضربان قلب و کیلومتر کامل طی شده،سیستم چربی سنج و ریکاوری ضربان قلب
  • کلیدهای میانبر روی دسته : ندارد
  • تنظیم قدرت پدال : دستی ۱۵ حالت
  • قابلیت جابجایی آسان با چرخ های ژله ای
  • یک سال گارانتی کامل به همراه ۱۵ سال خدمات پس از فروش سیمای ورزش
  • تحمل وزن ۱۴۰ کیلوگرم
  • ابعاد : ۱۶۵x70x110 سانتی متر
  • کشور سازنده : چین تحت لیسانس تایوان

5. ایربایک باشگاهی مارشال فیتنس مدل MF-1636

دوچرخه ایربایک وسیله ای خارق‌العاده برای تمرینات متناوب با شدت بالا است.

مقاومت هوای ناشی از پنکه موجب شدت تمرین بی‌نظیری می‌شود. چرخاندن همزمان بالاتنه و پایین تنه کالری بیشتری نسبت به زمانی که از دوچرخه ثابت استفاده می‌کنید می‌سوزاند.

وجود مقاومت هوا باعث سخت شدن رکاب زدن می‌شود. در ایربایک یک پنکه وجود دارد که هوا از آن جریان دارد و بر خلاف دوچرخه ثابت شما درجه سختی و مقاومت را قبل از تمرین انتخاب نمی‌کنید و رکاب زدن فقط نیمی از کاری است که شما انجام می‌دهید.

  • ابعاد دستگاه: 135x34x82 سانتی متر
  • اطلاعات نمایشگر: نمایش سرعت، مسافت، کالری، ضربان قلب، تعداد دور در دقیقه و زمان
  • تحمل وزن: تا ۱۵۰-۱۷۵ کیلوگرم
  • توضیحات برنامه ها تمرین با مقاومت هوا
  • توضیحات صفحه نمایش سرعت مسافت کالری زمان ضربان قلب
  • جنس: فولاد
  • دارای صفحه نمایش
  • عملکرد جریان هوا
  • کشور سازنده چین

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.

 



کارت گرافیک چیست ؟
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 28 آبان 1400

اگر بخواهیم به زبان ساده کارت گرافیک را معرفی کنیم باید اینگونه گفت که هر تصویری که شما بر روی مانیتور مشاهده میکنید به واسطه قطعه سخت افزاری تولید می شوند که به عنوان کارت گرافیک شناخته می گردد. هر چقدر که کارت گرافیک از درجه بهتری برخوردار باشد قطعاً تصاویری که مشاهده می شود با کیفیت تر خواهد بود و این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند که بخواهیم برای گیمر یا ادیت ویدیو به مشاهده مانیتور بپردازیم. در واقع کارت گرافیک وظیفه دارد تا بر روی مانیتور تصاویر را تولید کند و این کار توسط کارت گرافیک با تبدیل دیتا به سیگنالی که قابل فهم برای مانیتور باشد صورت می‌گیرد. در ادامه مطلب برای اینکه درک بهتری از کارت گرافیک داشته باشید به معرفی انواع کارت گرافیک پرداخته ایم.

 

لازم است در خصوص کارت گرافیک ها این نکته را در نظر داشته باشید که جز قطعات مهمی به شمار می رود که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تمام شده لپ تاپ یا کامپیوتر داشته است پس می توان گفت جز یکی از مهم ترین قطعات در کامپیوتر و هر لپ تاپی به شمار می رود و البته در گوشی موبایل نیز این قطعه وجود دارد.

معرفی انواع کارت گرافیک

معرفی انواع کارت گرافیک شامل ۲ نوع کارت گرافیک هستند که می توان به ۱- یکپارچه (Integrated) ۲- مستقل و اختصاصی اشاره نمود. کارت گرافیک که یکپارچه هستند در مادربرد قرار دارند و می‌توان در کامپیوتر و لپ‌تاپ‌ها این نمونه کارت گرافیک را مشاهده کرد.

کارت گرافیک که به صورت یکپارچه باشد به نسبت قیمت پایین تری داشته است ولی به آسانی آپگرید نمی شوند و به شکل add-in نیستند و در سیستم‌هایی این نوع کارت گرافیک کاربرد داشته است که بخواهند برای انجام دادن کارهای معمولی همچون تماشای ویدیو، وبگردی و غیره از آن استفاده کنند.

این نمونه کارت های گرافیک دارای مزیت های از قبیل تولید گرمای کم تر، مصرف پایین برق، اندازه کوچکتر، عدم نیاز به کولینگ اضافه و عدم پرداخت هزینه اضافه می باشند اما بخاطر داشته باشید که برای بازی مناسب نبوده و قابل جداکردن و آپگرید نیستند و همچنین دارای کاربری محدود بوده اند.

کارت های گرافیکی که به صورت مستقل و اختصاص هستند به شکلadd-in می باشند و به بیان دیگر یک قطعه جداگانه هستند که نصبشان بر روی مادربرد صورت می گیرد و با عنوان هایی همچون dedicated، Individual و Discret  شناخته می گردند. افرادی که میخواهند از نرم‌افزارهای گرافیکی به شکل حرفه ای استفاده کنند یا برای گیمر ها که نیاز به کارت گرافیک عالی دارند این نمونه کارت گرافیک را به کار می گیرند تا بتوانند به افزایش سرعت پردازش تصویر کمک کند؛ این کارت گرافیک ها مناسب افرادی هستند که می خواهند سیستم شان را با آپگرید کردن کارت گرافیک بهتر نمایند. زمانی که بتوانیم درک بهتری از معرفی انواع کارت گرافیک داشته باشیم قطعا در انتخاب کارت گرافیک بهتر عمل خواهیم کرد.

چگونه بهترین کارت گرافیک را بخریم؟

اگر می خواهید که برای خرید کارت گرافیک جدید اقدام کنید باید بتوانید بهترین کارت گرافیک را انتخاب کنید. کارت های گرافیکی که در بازار وجود دارند شامل برند های متعددی هستند که سبب می شود تا انتخاب برای ما دشوارتر شود. مثلا یکی از بهترین نمونه های موجود کارت گرافیک در فرازسیستم به کارت گرافیک   GeForce GTX 1660 SUPER OC 6G گیگابایت اختصاص داشته است که میتواند گزینه ی فوق العاده ی برای استفاده شما باشد.

در زمان خرید کارت گرافیک در گام اول باید به بررسی سخت افزار فعلی تان بپردازید. کارت گرافیک در واقع وظیفه تعمیر خروجی تصویر کامپیوتر را داشته است؛ اگر نتوانید به خوبی کارت گرافیک را انتخاب کنید قطعاً تصویر نهایی که در اختیار دارید مورد رضایت شما نخواهد بود و در صورتی که ضعیف باشند مجبورید تصاویری را تحمل کنید که به صورت روان پخش نمی شوند.

در گام دوم شما باید به بررسی منبع تغذیه یا همان پاور کامپیوتر تان بپردازید. کارت گرافیک قطعه ای بوده که می تواند مشخص کند شما به حداقل چه منبع تغذیه نیاز خواهید داشت و به همین جهت ارزش ویژه باید برای آن قائل شوید؛ به علت این که کارت های گرافیک می ‌توانند درون خود یک کامپیوتر کامل را میزبانی نمایند و دارای قدرت پردازشی چند ترافلاپس هستند مصرف برق بالایی داشته اند.

در گام سوم بودجه ای که می خواهید برای خرید کارت گرافیک بپردازید را در نظر بگیرید. همیشه دسته بندی کلیه کارت های گرافیک شامل سه گروه می گردد که عبارت اند از کارت های گرافیکی اقتصادی، کارت های میان رده و کارهای گرافیکی حرفه ای.  بهتر است که شما به سراغ استفاده از کارت های اقتصادی نروید و از کارت گرافیکی میان رده استفاده کنید چرا که نهایتاً با داشتن یک کارت گرافیک معمولی می توانید یک یا دو سال بازی های تان را با کیفیت معمولی بازی کنید.

در گام آخر باید به درستی بتوانید کارت گرافیک تان را انتخاب کنید؛ پس از اینکه به بررسی سخت افزار تان پرداختید  باید یک کارت گرافیک خوب را خریداری کنید و حتما در زمان خرید از فروشگاه های معتبر استفاده کنید تا بعد از خرید پشیمان نشوید. در ادامه میتوانید با فرازسیستم به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های خرید کارت گرافیک آشنا شوید.

خرید کارت گرافیک از بهترین فروشگاه اینترنتی

اگر به هر دلیلی فرصت ندارید که به صورت حضوری به بازار مراجعه کنید و کارت گرافیک یا هر نوع لوازم و تجهیزات کامپیوتری را خریداری کنید و به دنبال یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی هستید پیشنهاد می شود از فرازسیستم خرید خودتان را انجام بدهید.

فرازسیستم یک فروشگاه اینترنتی بوده که در حوزه فروش انواع لوازم و تجهیزات کامپیوتری مشغول به فعالیت است و همواره تلاش می کند تا بتواند بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات را برای مشتریان عزیز اماده نماید و هدف اصلی آن جلب رضایت مشتریان بوده و علاوه بر کیفیت ، محصولات مقرون به صرفه ی نیز ارائه می کند. اگر به دنبال خرید از فروشگاه اینترنتی معتبر هستید فرازسیستم برایتان یک پیشنهادفوق العاده است و میتوانید با اعتماد و اطمینان یک خرید عالی را تجربه کنید و لذت ببرید. یکی از بهترین نمونه های کارت گرافیک در فرازسیستم کارت گرافیک GeForce GTX 1660 SUPER OC 6G گیگابایت می باشد که میتوانید برای خرید آن اقدام کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



آشنایی با انواع تجهیزات پزشکی و کاربرد های آن
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 28 آبان 1400

لوازم و تجهیزات دندانپزشکی > دندانپزشکی نیز مانند بسیاری از رشته های پزشکی دیگر ، دارای ابزار و لوازم تخصصی و ظریفی است که در زمان معاینه دهان و دندان بیمار ، درمان و ترمیم دندان ها و ... توسط دندانپزشک متخصص استفاده میشود.

تجهیزات دندانپزشکی به دلیل ظاهر و صدای ترسناکی که دارند باعث شدند که بسیاری از افراد حتی از رفتن به دندانپزشکی اجتناب کنند. مطالعه و آشنایی با لوازم و ابزار های ضروری دندانپزشکی میتواند این ترس را برای شما را تا حدی کاهش دهد.

دیجی دندان شما را در مسیر خرید تجهیزات دندانپزشکی راهنمایی خواهد کرد .

همچنین دیجی دندان چندین سال است که در مسیر فروش تجهیزات دندانپزشکی قدم برداشته پس اگر بدنبال یک فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی در تهران میگردید دیجی دندان گزینه اول شماست .

در ضمن اگر میخواهید کمی در مورد لوازم و تجهیزات بدانید بد نیست به وبلاگ ما هم سری بزنید مطالب مثل فایل روتاری چیست و ....

ابزار های ضروری در دندانپزشکی :

آینه دهان دندانپزشکی

آینه دهانی ، جزو یکی از ضروری ترین لوازم و تجهیزات دندانپزشکی در حین معاینه بیمار است. از این آینه برای بررسی و معاینه قسمت های داخلی دهان و دندان های عقب ( که برای پزشک قابل مشاهده نیست و یا مشاهده آن ها دشوار است ) استفاده میشود.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید ، قسمت بالایی این آینه ها گرد بوده و یک دسته فلزی دارد. آینه های دهانی اندازه و شماره های متفاوتی دارند که بیشتر از شماره 4 و 5 ، و در مواقع ضروری از شماره 2 آن استفاده میشود.

انواع آینه دهانی

دو نوع آینه دهانی برای جراحی و معاینه دندان و دهان بیمار وجود دارد ، یکبار مصرف و اتوکلاو . آینه های یکبار مصرف اغلب برای معاینه استفاده میشود و از پلاستیک در ساختار آن استفاده شده. آینه هایی که سر آینه و دسته آینه های قابل اتوکلاو می باشد بیشتر در جراحی ها استفاده میشود و دسته و دور آینه آن از فلز (فولاد ضد زنگ ) استفاده شده.

انبرک دندانپزشکی ( کاوشگر دندان )

انبرک یکی دیگر از ابزار های مهم برای دندانپزشک ها جهت بررسی و معاینه قسمت های پوسیده ، لثه و یا تراشیدن جرم و پلاک بر روی دندان ها استفاده میکنند.

این ابزار که شامل یک دسته فلزی و نوکی تیز است به دلیل داشتن نوکی تیز ظاهری ترسناک دارد ! یکی از قابلیت های ضروری این ابزار شناسایی پوسیدگی میان دندان هاست.

اسکالر دندانپزشکی | اسکیلر

اسکالر از لحاظ کاربردی ، شبیه به انبرک عمل میکند . به صورتی که انبرک جرم ها را از دندان بر میدارد اما اسکالر برای پلاک ها و جرم های باقیمانده و بزرگتر قابل استفاده است.

ساکشن دندانپزشکی

ساکشن با اینکه در حین معاینه و کار دندانپزشک ، جزو مزاحم ترین لوازم و تجهیزات دندانپزشکی محسوب میشود ، کنار آمدن با آن برای بیمار راحت تر است.

پزشک برای معاینه و بررسی دهان و دندان شما نیاز دارد که فضای داخلی دهان شما تا حد امکان خشک و خالی از بزاق دهان باشد به همین علت از این وسیله استفاده میکند.

انواع ساکشن و طرز کار آن

ساکشن یک دستگاه مکنده بزاق است که دو نوع آبی و هوایی را شامل میشود. ساکشن نوع اول یعنی ساکشن آبی شامل یک لوله می باشد که داخل دهان بیمار قرار میگیرد و با استفاده از آن لوله بزاق دهان بیمار را خالی میکند.

ساکشن نوع دوم ، ساکشن هوایی است که دستیار پزشک از آن استفاده میکند این دستگاه با حجم بالایی که دارد تمامی مواد و خرده هایی که در حین ترمیم و جراحی دندان بوجود می آید را مانند یک جارو برقی با مکش بالا ، داخل خود جمع میکند .

دریل دندانپزشکی | هندپیس

هندپیس ها رابطی هستند که سر دریل به آن ها وصل میشود و با توجه به کاری که انجام میدهند انواع متفاوتی دارند. ویژگی هایی مانند : میزان سرعت ، قدرت ، قطعات قسمت پخش آب خنک کننده و میزان روشنایی آن ها را متمایز میکند.

 

سرنگ دندانپزشکی

برای بی حس کردن ، از دارو های مختلفی استفاده میشود که این دارو ها از طریق سرنگ به بیمار منتقل میشود استفاده از سرنگ بی حسی در دهان بیمار باعث میشود که در حین معاینه و جراحی توسط پزشک ، بیمار دردی را حس نکند ، این سرنگ ها دارای یک سوزان نسبتا بلندی هستند و از لحاظ ظاهری به نوع ثابت و کمرشکن تقسیم میشوند .

 

قالب‌ های دندانپزشکی

قالب هایی که در مطب های دندانپزشک ها استفاده میشود دارای یک مواد نرم بوده و در دهان بیمار گذاشته میشود که فرم و قالب دندان های بیمار بدست بیاید.

این مواد طعم و مزه ی مطلوبی ندارند ولی غیر قابل تحمل هم نیستند و بعد از چند ثانیه قابل تحمل میشوند.

 

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد ابزار های دیگری هم برای معاینه و جراحی در دندانپزشکی ضروری است که در ادامه توضیح میدهیم :

 

تابوره یا صندلی مخصوص دندان پزشک

این صندلی برای راحتی کار پزشک طراحی شده ، به صورتیکه ارتفاع آن قابل تنظیم بوده و پزشک با استفاده از آن قادر خواهد بود به راحتی کار خود را انجام دهد.

پنس های مخصوص دندانپزشکی

از این پنس ها که معمولا یا ساده هستند و یا سر آن ها کج هست سایز های مختلفی وجود دارد. پنس های مخصوص دندانپزشکی برای جابه جا کرد مواد و گاز داخل دهان در حین معاینه استفاده میشود.

 

باند و رول های استریل

باند های مخصوص دندانپزشکی برای تمیز کردن دهان و دندان ، برخی وسایل و ابزار های دیگر استفاده میشود . این رول های بهداشتی دارای الیافی با قدرت جذب بسیار بالا مخصوص مایعات هستند.

کپسول‌ های آمالگام

آمالگام موادی است که برای پر کردن دندان های پوسیده و ترمیم آن استفاده میشود .

Smooth Condenser

از این وسیله برای فشردن و صاف کردن آمالگام بر روی دندان پوسیده استفاده میشود . همچنین از ابزاری به نام football burnisher برای صاف کردن تمیز کردن این مواد استفاده میشود. از این وسیله سایز ها و انواع مختلفی وجود دارد

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.