تجهیزات فروشگاهی و قفسه بندی انبار رادان صنعت شرق
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تجهیزات فروشگاهی و قفسه بندی انبار رادان صنعت شرق
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398

تجهیزات فروشگاهی و قفسه بندی انبار رادان صنعت شرق

شرکت رادان صنعت شرق با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه تولید و تجهیز سیستم های قفسه بندی انبار و قفسه بندی فروشگاه ها، در سال 1381 آغاز به کار نمود. مدیران این مجموعه صنعتی در تاریخ 15/9/1383 موفق به ثبت رسمی شرکت رادان گشته و آن را با شماره 21806 و شماره پروانه بهره برداری 3/17996 به صورت رسمی در مشهد تاسیس نمودند. کارخانه تولیدی رادان صنعت شرق در محل شهرک فناوری های برتر مشهد واقع شده است و دارای مساحتی حدود 5000 مترمربع، مجهز به دو سالن تولید مجزا می باشد.

این مجموعه جهت طراحی و تولید سیستم های قفسه بندی به صورت مستقیم از تجربه و مهارت 70 نفر نیروی انسانی بهره می گیرد. هدف مدیران شرکت، بهبود سطح کیفیت صنعت قفسه بندی در کشور بوده و در این راستا می کوشند محصولات مقاوم و زیبا در کنار خدمات دهی درخور مشتریان ارائه نمایند. بدین منظور علاوه بر دفتر مرکزی واقع در مشهد، اقدام به ارائه تجهیزات فروشگاهی در شهرهایی همچون تهران، شیراز، بندرعباس، تبریز، شهرکرد، اصفهان، زاهدان، گرگان، بوشهر، کرج و ارومیه نموده و نمایندگی های فروش خود را در این شهرها مستقر ساخته اند. همچنین برای خرید تجیهزات فروشگاهی رشت نیز می توان از محصولات قفسه رادان صنعت شرق استفاده نمود.

شرکت تجهیزات فروشگاهی رادان صنعت یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید و ارائه تجهیزات فروشگاهی می باشد. شرکت دژپاد نیز همانند شرکت رادان صنعت شرق به ارائه محصولات قفسه بندی انبار می پردازد.

 

محصولات و خدمات شرکت رادان صنعت شرق

شرکت رادان طراح و سازنده انواع سیستم های قفسه بندی در حوزه های تجهیزات فروشگاهی و همچنین انبارهای صنعتی است.

قفسه بندی انبار

محصولاتی همچون قفسه بندی پانل راک، پالت راک، خود راهرو، بالکی راک، کانتی لور و سردخانه ای تنها بخشی از خدمات شرکت قفسه بندی رادان صنعت برای انبارهای صنعتی می باشد. حتی می توان از برخی محصولات نیز برای قفسه بندی انبار مواد غذایی استفاده کرد.

قفسه بندی انبار رادان

قفسه بندی فروشگاهی

این مجموعه تولیدات دیگری نظیر قفسه بندی یکطرفه، دو طرفه، سرشلف و گوشه با تحمل بارهای مختلف (در مدل های البرز، استحکام و دنا) و قفسه های مخصوص میوه، نان، انواع میز صندوق و استندهای فروشگاهی را نیز به مشتریان عزیز جهت تجهیز فروشگاه های خود ارائه می کند.

قفسه فروشگاهی رادان صنعت

مهندسین رادان همواره با ارزیابی نیازهای بازار و یافتن نقاط ضعف و قدرت سیستم های قفسه بندی و تجهیزات انباری و فروشگاهی موجود، سعی خود را به کار می بندند تا بهترین طراحی را برای تولید محصولات جدید و بکر ارائه کنند.

قفسه بندی برجیس و همچنین قفسه های مخصوص کتاب که می توان از آنها برای قفسه بندی انباری منزل و آپارتمان نیز استفاده نمود تنها گوشه ای از تولیدات اختصاصی این مجموعه هستند که به صورت رسمی به نام شرکت به ثبت رسیده اند.

از قفسه های تولید شده توسط رادان صنعت می توان در زمینه انبار تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی استفاده نمود و جهت قفسه بندی انبار دارویی آن ها را به کار بست. همچنین در صنایع خودرو سازی و قفسه بندی تجهیزات نظامی و همچنین تجهیزات شبکه نیز می توان از محصولات تولید شده توسط رادان صنعت کمک گرفت.

کارکنان شرکت با در نظر گرفتن شرایط محیطی محل نصب و بررسی ویژگی های فضای انبار و فروشگاه، اقلام مورد ذخیره سازی و بودجه کارفرما اقدام به طراحی و تولید مقاطع می نمایند تا تجهیزات قفسه بندی به طور کامل با محیط سازگار باشند.

قفسه های تولید شده توسط مجموعه رادان صنعت شرق دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند و از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده اند. پروفیل های صنعتی، ورق روغنی، ورق فولاد مبارکه و مفتول مسوار بخشی از مواد اولیه به کار رفته در ساخت قفسه های رادان صنعت هستند. استفاده از این مواد اولیه برحسب محل مورد استفاده و نوع قفسه ها تعیین می گردد.

همچنین با توجه به میزان تحمل وزن مورد نیاز، ضخامت و ابعاد مقاطع متغیر بوده و این مورد توسط کارشناسان رادان صنعت مشخص می گردد. در پایان کار تمامی مقاطع ساخته شده توسط رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده می شوند تا در شرایط آب و هوایی مختلف دوام قابل قبولی داشته باشند.

 

مهم ترین تفاوت های شرکت رادان صنعت شرق با دیگر مجموعه های صنعتی

انبارها و فروشگاه ها اغلب محل نگهداری کالاهای سنگین وزن و حجیم هستند. از این جهت قفسه های مورد استفاده در این مکان ها باید قدرت کافی برای تحمل وزن اجناس را داشته باشند و فضای چیدمان محصولات توسط حفاظ های متعدد احاطه گردد تا از سقوط آن ها جلوگیری گردد.

به خاطر داشته باشید ممکن است قیمت قفسه فروشگاهی عاملی باشد برای استفاده از تجهیزات فروشگاهی دست دوم و یا محصولات قفسه بندی مستهلک و استوک اما استفاده از این قفسه های آن هم به دلیل قیمت قفسه های نو در سیستم قفسه بندی فروشگاه و یا انبار خسارت های جبران ناپذیری به جا می گذارد. ممکن هر ساله انبارهای صنعتی و فروشگاهی با حوادث متعددی ناشی از سقوط اجسام مواجه می شوند که مهم ترین اصل برای پیشگیری از آن ها افزایش ایمنی سیستم ذخیره سازی و استفاده از تجهیزات قفسه بندی باکیفیت می باشد.

قفسه بندی انبار و تجهیزات فروشگاهی

شرکت رادان صنعت شرق به عنوان یکی از سازندگان برتر تجهیزات قفسه بندی انبارهای صنعتی و تولیدی و ارائه دهنده ملزومات و قفسه بندی فروشگاه ها در سراسر کشور، می کوشد ایمنی و مقاومت سیستم ها را در راس اولویت ها قرار دهد تا از اتفاقات ناگوار و آسیب های مالی و جانی در انبارها جلوگیری به عمل آورد.

کارکنان مجموعه رادان دارای سابقه فعالیت طولانی بوده و از مهارت بالایی در کار بهره مند هستند که طراحی حرفه ای و دقیقی برای تجهیزات فروشگاهی و انباری ارائه می کنند.

مدیریت فعال و مدبر در کنار نیروی کار ماهر عاملان اصلی موفقیت شرکت به شمار می روند. ضمن اینکه تنوع محصولات و قدرت تحمل های متفاوت آنان تمامی نیازهای مشتریان را در برگرفته و خواسته هایشان را برآورده می سازد.

مدیران ارشد شرکت معتقد هستند فروش محصول پایان تجارت نیست بلکه آغاز یک تجارت است و پس از فروش، ارائه خدمات مفید به مشتریان، لازمه کسب رضایت آنان است. از این جهت کارکنان مجموعه موظف هستند مشکلات و ایراداتی را که برای محصولات خریداری شده توسط مشتریان رخ می دهد، رفع ساخته و بهترین بازدهی را برای کارفرمایان رقم بزنند.

کیفیت خدمات و محصولات معیاری مهم برای شرکت رادان صنعت شرق است که به جهت نیل به آن سیستم مدیریت کیفیت را بر اساس اصول ISO 9001-2008 طراحی نموده و هر ساله واحد تحقیقات رادان به بررسی مجدد بازار پرداخته تا در صورت نیاز اهداف کیفی شرکت را اصلاح نمایند.

طی سال های متمادی فعالیت در حوزه تولید قفسه های فروشگاهی و صنعتی، کیفیت ارائه شده در محصولات و خدمات رادان صنعت موجبات کسب موفقیت های متعددی را برای مجموعه فراهم آورده است که از جمله آنان می توان به استاندارد بین المللی سیستم رضایتمندی مشتریان در سال 2004، استاندارد بین المللی رضایتمندی مشتری در سال 2012، گواهینامه استاندارد اروپا CE، گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت در سال 2008، گواهینامه ستاره طلایی بین المللی کیفیت و گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت زیست ایمنی و بهداشت شغلی در سال 2007 اشاره نمود.

افتخارات کسب شده در این سال ها حاکی از مهارت و تخصص کارکنان و مهندسان شرکت بوده و اطمینان خاطر را برای مشتریان عزیزمان در پی خواهد داشت.

مشاوران و کارشناسان فروش متخصص و متبحر رادان صنعت شرق در حوزه سیستم های قفسه بندی همواره آماده پاسخگویی مشتریان بوده و کارفرمایان عزیز را در زمینه تجهیز و قفسه بندی بهینه و سازگار با محیط فروشگاه و انبار راهنمایی می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.